Opublikowano 7 października 20247 paź Wywalone w recki, dla mnie final fantasy persona to z miejsca opus magnum atlusa bo cały czas czekałem, aż takie coś zaserwują w swoim jrpg
Opublikowano 7 października 20247 paź No dla fanów gierek tego studia zapowiada się piękna przygoda. Ja nie mogę się doczekać bo chińskie bajko gry z motywem podróży w ekipie ziomków to jest to Trochę żałuje że widziałem ten trailer który dali na koniec dema bo wolałbym zobaczyć sam te miejscówki. Recek raczej też nie będę sprawdzał ale liczę że @ogqozo wklei jakieś najważniejsze punkty
Opublikowano 7 października 20247 paź 1 minutę temu, Pupcio napisał(a): No dla fanów gierek tego studia zapowiada się piękna przygoda. Ja nie mogę się doczekać bo chińskie bajko gry z motywem podróży w ekipie ziomków to jest to Trochę żałuje że widziałem ten trailer który dali na koniec dema bo wolałbym zobaczyć sam te miejscówki. Recek raczej też nie będę sprawdzał ale liczę że @ogqozo wklei jakieś najważniejsze punkty No ten trailer trochę dużo pokazał. Co najmniej jakby nie dali dema, w którym jakiś koleś wbił 99 lvl xD.
Opublikowano 7 października 20247 paź Nie pamiętam kiedy ostatnio tak podjarany czekałem na jakiegoś jrpga. Finale wiadomo, że zawsze jest lekki hajpik, ale też nie ma co ukrywać, że od części 13 brakuje im magii i "duszy", więc to już nie jest ten poziom podjarki co dawniej. Xenoblade'y kompletnie mi nie kliknęły. Persona 5 dla mnie osobiście lekki zawód. Octopath Traveler, Sea of Stars, Chained Echoes, Talesy, Star Oceany itp itd wszystkie dobre gierki, ale raczej z gatunku "przejść, nacieszyć się i zapomnieć". Dopiero przy Metaphor obudziła się we mnie dziecięca fascynacja jak za czasów FFVII czy Chrono Triggera Oby się to ładnie sprzedało i ukierunkowało trochę Atlusa właśnie w stronę bardziej epickich historii z większym rozmachem.
Opublikowano 7 października 20247 paź Nie no teraz to przez kilka następnych lat wjedzie typowy atlus i mangi, anime, metaphor karting, dancing i tak dalej xD
Opublikowano 7 października 20247 paź Demko mi już sprzedało grę, więc recenzje nie mają większego wpływu, ale nie zdziwię się, jak dobije nawet do 90 na meta. No chyba że niektórzy obniżą ocenę, że czternastolatek nie można podrywać
Opublikowano 7 października 20247 paź Autor 11 minut temu, Pupcio napisał(a): dancing i tak dalej xD a niech robią, bo materiał na dancing wdzięczny
Opublikowano 7 października 20247 paź W demku zalazłem do... Spoiler stolicy Mam pytanie o zupełnie początkowy fragment dema związany z walką z tymi jakby pustynnymi czerwiami. Da się w ogóle je udupić? Ja pomimo kilku udanych dashy i uników byłem dosłownie na dwa hity. W końcu zrezygnowałem z walki z nimi i uciekłem dalej.
Opublikowano 7 października 20247 paź W demie jest masa przeciwników, do których nawet nie ma co podchodzić. Ja zabrnąłem do opcjonalnego dungeona licząc, że skoro rozwaliłem bez problemu ostatniego bossa z dema, to tamtejszego szefka też pokonam. Rozjebał mnie dwoma uderzeniami, a postacie miałem na 13 lv.
Opublikowano 7 października 20247 paź Mnie jeden czerw zabił od razu, trochę mi było wstyd, że zginąłem w tutorialu xD i wtedy zauważyłem, że gra mi sugeruje, że mam z nikim nie walczyć i uciekać, tak też więc zrobiłem. Potem czytając miałem wrażenie, że coś więcej biegaliście po pustyni, a dalej można jeszcze sklepać jakiegoś smoka, z którym teoretycznie nie powinno się walczyć. I znowu mi było wstyd, że jestem takim n00bem.
Opublikowano 7 października 20247 paź Smoka ubiłem chociaż potrzebowałem kilka prób nawet na normalu chociaż to głównie przez to że już było u mnie krucho z mp ale to już chyba personkowy standard że na początku przygody jest z tym problem
Opublikowano 7 października 20247 paź Początek gry z tym tutorialem jest bardzo źle zrobiony, już od kolejnej osoby na forum słyszę, że na tym ginął, jeden nawet stwierdził, że ta gra jest słaba i nie przeszedł pustyni xD.
Opublikowano 7 października 20247 paź No nie jest to szczyt game designu też zginąłem od razu bo chciałem sprawdzić walke
Opublikowano 7 października 20247 paź W FFXII na początku gry też była wielka pustynia ze stworami, które miały nas na hita. Nie widzę w tym żadnego problemu, a nawet mi się taki motyw podoba, bo nadaje trochę więcej wiarygodności temu światu, dając przy okazji graczowi dobitnie do zrozumienia jakim z początku jest frajerem i że sporo roboty przed nim. Fajnie będzie po kilkudziesięciu godzinach wrócić do niektórych lokacji już podkoksowaną postacią i zrobić mały payback tych gnidom. Edytowane 7 października 20247 paź przez Josh
Opublikowano 7 października 20247 paź Autor https://www.dualshockers.com/metaphor-refantazio-review/ Edytowane 7 października 20247 paź przez tlas
Opublikowano 7 października 20247 paź Autor https://www.metacritic.com/game/metaphor-refantazio/ 93 po 20 recenzach, znowu ugotowali skurwsynyyy
Opublikowano 7 października 20247 paź Dobra c0rwa wstrzymajmy konie panowie, recka z ppe jeszcze nie wylądowała więc nie znamy prawdy
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.