Pupcio 18 647 Opublikowano 26 października Opublikowano 26 października Ja w potencjalnym royalo golden chciałbym zobaczyć Spoiler wymodelowane miejscówki które mijamy tutaj podczas podróży jako obrazek bo aż chciałoby się to pozwiedzać a może jakaś szansa jest po w p5 chyba dodali nowe dzielnice? No i ten ostatni miesiąc troche do podciągnięcia bo serio nie było już co robić Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 26 października Opublikowano 26 października 4 minuty temu, Pupcio napisał(a): Ja w potencjalnym royalo golden chciałbym zobaczyć Pokaż ukrytą zawartość wymodelowane miejscówki które mijamy tutaj podczas podróży jako obrazek bo aż chciałoby się to pozwiedzać a może jakaś szansa jest po w p5 chyba dodali nowe dzielnice? No i ten ostatni miesiąc troche do podciągnięcia bo serio nie było już co robić Ale dobrze, że tego nie zrobili, bo wtedy byłaby na 200h i wszędzie byłoby pisanie, że gra jest za długa. W edycji królewskiej jak najbardziej, mogą rzucać xD. Ja stawiam na ten jeden pałac wiadomo gdzie + nowa postać zmieniająca całą grę i zakończenie o 180 stopni. Standardowa zagrywka, która się udała w SMTV V i Royalu. Cytuj
Pupcio 18 647 Opublikowano 26 października Opublikowano 26 października Jako postać do teamu to bym widział Spoiler panią królik. Kurde przed premierą byłem pewny że ona będzie członkiem naszego teamu xD Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 26 października Opublikowano 26 października 3 minuty temu, Pupcio napisał(a): Jako postać do teamu to bym widział Pokaż ukrytą zawartość panią królik. Kurde przed premierą byłem pewny że ona będzie członkiem naszego teamu xD A właśnie tutaj miałem mindfuck, że nie dali jej :/. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 26 października Opublikowano 26 października 3 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a): Przeciez finalny jest spokojnie najlepszy, chyba, że mówisz o side przed finalnym. Tutaj ciężko orzec gdzie jesteś, bo gra daje do zrozumienia, że się kończy przez kilkadziesiąt dni :). Ten jeden dungeon zimowy to ewidentnie wycięli, jedni powiedzą, że, aby uratować pacing, inni, że do Royala, wszyscy mają rację xD. no od momentu ewidentnego pominięcia operacji w Spoiler akademii, przez strasznie jałowy fragment w lesie z księciem i kończąc na 30dniowym przygotowaniu do ostatniej operacji, podczas którego nie ma co robić przez połowę czasu. Opcjonalne smoki trochę beka wnusiu, wrzucili do starych lokacji trzy reskiny starego bossa i baw się. Finałowe dungeony były spoko, nie liczac 8 reskinów starych bossów w tym ostatnim. Fabularnie gra peakuje w Spoiler operze a potem to juz jest takie byle co, sporo dużych reaveali fabularnych zrobionych byle jak i bez należytego pierdolnięcia, mimo że pomysły koncepcyjnie są całkiem fajne. Oby rozbudowali te ostatnie 20% gry w royal edition. Cytuj
Pupcio 18 647 Opublikowano 26 października Opublikowano 26 października Tak Spoiler opera była goty i teraz jak o tej akademii wspomniałeś to rzeczywiście wydawało się jakby wyjebali cały dungeon i zostawili walke z bossem xD Cytuj
Pupcio 18 647 Opublikowano 27 października Opublikowano 27 października Czas na drugie przejście 1 Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 27 października Opublikowano 27 października Gdyby twórcy tyle miłości włożyli w jej tyłek co w uszy to byśmy mieli lepszą grę Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 27 października Opublikowano 27 października Prawdziwy finalny boss bardzo dobry i dosyć trudny, myślę, że dla wielu może być nie do pokonania na normalu xD, na pewno lepszy niż w Personach. Pod koniec nie omijajcie przeciwników i subbossów, każdy level ma znaczenie i przydadzą się też wszystkie buffy i debuffy, które stackują się 3x :). Oczywiście jak ktoś kuma systemy dosyć mocno to najłatwiej każdą fazę zrobić w 1 turze, schody są bez tego jak zacznie walić 12 tur z rzędu :). Zakończenie też było super, chętnie obadam co tam innego było jeszcze, co do NG+ to jeszcze nie wiem, czy mi się chce, chyba zaczekam do ewentualnego Royala za lat kilka. Gra według mnie nie była ani za długa, ani za krótka, wyszło jakoś poniżej 100h to jest dobry czas, taki jak P5 OG i P3R, trochę poniżej Royal, czy ostatniego Final Fantsasy VII Rebirth, który pod koniec trochę się dłużył, tutaj tego nie było. Więcej fillerów czy nawet dungeonów fabularnych nie zniósłbym dobrze, a jak powstanie wersja Royal to bedzie to monstrualnie długie, chyba, że zamiast wydłużać po prostu zmienią. Ale nie ma co gdybać, czy bedzie, czy nie, bo to co doszło day1 jest palce lizać. Cała gra przepiękna i według mnie zakończenie, które jest "true" bardzo dowiozło. Historia zaczepiająca o politykę i siłę przyjaźni w Fantasy sosie na poziomie. Spokojnie zrobią z tego trzecią główną serię. Ścisłe top3 jRPG u mnie i najlepsze nowe IP generacji obok Elden Ringa bez dwóch zdań, a najlepsze, że jest jeszcze wiele rzeczy, które mogą poprawić przy następnych tytułach, bądź reedycjach:). Jakbym miał wymienić najbardziej wkurzającą rzecz w samej grze to brak sortowania ekwipunku, kryminał, przy takiej ilości sprzętu. Ostatnie 30 dni przed finałami jakoś mnie nie wkurzało, gdyż ledwo co się wyrobiłem, według mnie to ukłon w stronę ludzi, którym kalendarz w Personach wkurzał ze względu na brak czasu i mus grania z poradnikiem pod wszystkie Social Linki. Tutaj tego nie było. 9.5/10, czy moje GOTY chyba tak, ale Rebirth jest równie dobre i Y8 też wspaniałe, jRPG jako gatunek w tym roku pokazało klasę i zrobiło kolejny postęp. Brawo Atlus! W takie jRPG chce się grać:). 3 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 27 października Opublikowano 27 października No mi brakuje automatycznego ustawienia kamery za plecami i zakładka z ostatnimi znalezionymi przedmiotami jak w P3R. Aż się zdziwiłem. Kumam, że inny team dłubał ale wszyscy przecież mogli wymieniać się pomysłami, dziwni ci japończycy. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Mam kilka godzin. Ale to jest sztos. Cytuj
Josh 4 829 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października (edytowane) Jestem po czwartym dungeonie (wyspa). Godzinę męczyłem się z opcjonalnym bossem w wieży (wielkim ptakiem), w końcu go pokonałem i po fakcie ogarnąłem, że u blondasa można przecież zmieniać pogodę, żeby było łatwiej Strohla robię już na samuraja, więc zaraz będzie ładnie kosił przeciwników, u Heismaya cisnę drzewko ninja+faker, więc ziomek pięknie debuffuje przeciwników jednocześnie assassynując niektórych lamusów jednym hitem, główny bohater trochę healer, trochę magik, Eiselin ruszyłem typowo w magię. Pomijając incydent z ptakiem, to dosyć luzacko idzie się przez grę, powiedziałbym że jak na Atlusa to aż za bardzo. Poboczne historyjki z social linków na ten moment lepsze niż główne story, zwłaszcza wątkek Heismaya mocno mnie chwycił za serducho, mam jednak nadzieję, że właściwa intryga nabierze rumieńców, bo po mocnym wstępie zrobiło się ciutkę fillerowo, a te dwie laseczki co dołączyły do teamu nie wydają się zbyt interesujące. Pewnie i tak skończy się na ratowaniu świata przed jakimś bogiem, jak znam życie. Questy robię po drodze wszystkie, staram się odwiedzać każdy dungeon, nie odpuszczam żadnej skrzyneczki. W sumie już 50 godzin i dalej gra się świetnie, na ten moment zero znużenia, gierka już dawno przebiła jak dla mnie zarówno Persony jak i pełnoprawne SMT. Edytowane 28 października przez Josh Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Też robiłem jedną wieżę (tylko ta wcześniejszą) przy deszczu i pod względem expa nie było to jakieś super. Teraz może z tym pierścionkiem A-exp to będzie miało więcej sensu. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października 2 godziny temu, messer88 napisał(a): Też robiłem jedną wieżę (tylko ta wcześniejszą) przy deszczu i pod względem expa nie było to jakieś super. Teraz może z tym pierścionkiem A-exp to będzie miało więcej sensu. Z doświadczenia to lepiej olewać jakikolwiek grind, do czasu ostatnich 30 dni i finalnych dungeonów, jest na to wtedy najlepszy czas i jest to najprzyjemniejsze, mamy masę klas i możliwości. Wcześniej totalnie nie ma sensu w ogóle sobie zawracać tym głowy, gra nie ma ścian i chamskiego level gatingu. Pana od pogody za to używałem, bo te randomowe rzeczy z pogody tylko wkurzały :). Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Jedynym dobrym Mid Point miejscem do levelowania jest wyspa tam pomiedzy trzema krysztalami. A pozniej tylko w ostatnim Dungeonie na Krysztalach co spawnuja Zeby. Cytuj
Pupcio 18 647 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Nie da się nie gibać jak rezus 1 Cytuj
Jeez_PS 870 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Jak jest z trzonem gry, podobnie jak w personce, czyli dungeon, a później 4h przeklikiwania dialogów? Czy może bardziej to podobne do SMT? Grałem już w tym roku w remake trójki, teraz zastanawiam się nad MEtaphorem, SMT V na PS5 lub Remakiem Dragon Questa III. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października 16 minut temu, Jeez_PS napisał(a): Jak jest z trzonem gry, podobnie jak w personce, czyli dungeon, a później 4h przeklikiwania dialogów? Czy może bardziej to podobne do SMT? Grałem już w tym roku w remake trójki, teraz zastanawiam się nad MEtaphorem, SMT V na PS5 lub Remakiem Dragon Questa III. Bardziej Persona + podróż po mapie świata Fantasy, ale walka bardziej jak SMT. Niemniej jednak dialogów dużo. 1 Cytuj
number_nine 1 344 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października krychu przyznaj się, że jesteś cyborgiem. nie da się normalnie żyć i kończyć tylu dużych gier XD Kusi ten tytuł ale boję się, że będzie zbyt podobny do Persony. A z jrpgami mam różnie, więc wolałbym chyba zaczekać na P6 1 Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października 31 minut temu, Jeez_PS napisał(a): 4h przeklikiwania dialogów? Nie grałem w persony ale tutaj przez 40h tylko 2x mnie zmęczyły dialogi do tej pory. No i max z godzina to była za to później było dużo dungeonów. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 31 października Opublikowano 31 października 2 godziny temu, Daffy napisał(a): Co to za czasy, żeby OS softu poprawiał performance o 20% xD. Co do SD nie było tak źle, zrobiłem na nim kilka dungenów, w miastach gorzej, ale dało się. Super się w to grało również przenośnie. Cytuj
DarkStar 146 Opublikowano 31 października Opublikowano 31 października 3 godziny temu, Daffy napisał(a): https://steamdeckhq.com/news/steamos-beta-metaphor-refantazio-steam-deck/ Cytat With the performance improvements, I decided to test the game out to see if it really has been improved, and while it definitely has, it isn’t enough to change the experience much. The higher performing areas that can hit the high 50s - 60 when running around haven’t changed much. However, the harder hitting areas that were dropping to 26-27 FPS have seen a boost. This has gone up to 29 - 37 FPS depending on the spot, which marks a 2-4 FPS upgrade. It may not sound like a lot, but it’s a welcome change that can get us to a solid 30 FPS across the board with our recommended settings. Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 2 listopada Opublikowano 2 listopada uff koniec. mam mieszane odczucia. tzn niby bardzo dobre, ALE. daje tej grze shadow of the erdtree / 10. - piekna grafika, chociaz technicznie ps3 momentami - super muza - fajni bohaterowie - ekstra swiat - system walki swietny - design przeciwnikow top ciezko sie przyjebac. ALE. podobnie jak w eldenie odwiedzajac kolejny malo ciekawy dungeon z gownonagroda - tutaj tez mialem odczucie sytosci dosc szybko. ta gra jest jak przepyszny, idealnie wysmazony stek. ciezko przebic ten smak. ale jednoczesnie metaphor to 3 kilogramowa porcja tego steka. po jakims czasie zaczyna sie odbijac, pozniej je sie na sile. wiec nie wiem. gdzies po polowie gry przeszedlem w tryb rush - przewijalem wszystko co nie dotyczy watku glownego a przez dungeony (tutaj niestety krok w tyl w stosunku do P5) lecialem z R2 wcisnietym nonstop. no, ale tak jak eldenowi dalem 10 tak tutaj powiedzmy 9+/10 bo jednak jest to gra praktycznie idealna. po prostu za duzo pierdolenia i za duzo schematow. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.