Skocz do zawartości

Prince of Persia The Lost Crown

Featured Replies

  • Odpowiedzi 368
  • Wyświetleń 35,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i jak mówię, ucieczka w Ori to był przepiękny, wyciskający łzy z oczu, niezapomniany punkt kulminacyjny i jeden z kultowych momentów historii grania. Tutaj jest anonimowy korytarz z platofrmami i k

  • Ta gra wygląda jak indyk z przed 10 lat, a cena niczym triple A. Mogę ich wesprzeć kupując używkę na olx. Wysłane z mojego Pixel 6 przy użyciu Tapatalka

  • W pierwszej chwili zamierzałem przejść obok tego posta obojętnie i nie reagować, ale przypomniał mi się ekstra cytat: "jeżeli nie jesteś częścią rozwiązania, jesteś częścią problemu", więc w kilku zda

Opublikowano
2 godziny temu, GSPdibbler napisał:

Ale to będzie kupsztal 50 na meta.

Nie wiesz co piszesz.

 

Twórcy świetnych Rayman Origins i Legends tworzą metroidvanię z responsywnym i akrobatycznym movememtem, slasherowa walka i fajnym platformingiem w sznycie remake'u pierwszego PoPa. Fajna baśniowa kraina.

 

Będzie 78-85.

 

Jacykolwiek hejterzy widzą chyba tylko fryzurę, na którą sobie, kierwa, i tak nalozycie jakiegoś skina, bo będzie wybór xD

 

Na stoweczke będzie skin klasycznego Księcia. 

Edytowane przez Nyu

Opublikowano
16 godzin temu, Nyu napisał:

Nie wiesz co piszesz.

 

Twórcy świetnych Rayman Origins i Legends tworzą metroidvanię z responsywnym i akrobatycznym movememtem, slasherowa walka i fajnym platformingiem w sznycie remake'u pierwszego PoPa. Fajna baśniowa kraina.

 

Będzie 78-85.

 

Jacykolwiek hejterzy widzą chyba tylko fryzurę, na którą sobie, kierwa, i tak nalozycie jakiegoś skina, bo będzie wybór xD

 

Na stoweczke będzie skin klasycznego Księcia. 

Może to robić nawet from software - na razie wygląda to słabo, a trailer giga chad chujowosci. Wyjdzie pełniak, okaże się spoko, to się zmieni zdanie, na ten moment beka.

Opublikowano
17 godzin temu, Nyu napisał:

Na stoweczke będzie skin klasycznego Księcia. 

 

Chyba nie, bo nie gramy Księciem Persji. ;)

Opublikowano

I co? W DmC nie było skina oryginalnego Dantego? Przecież tu wystarczy dać inna fryzurę i voila. 

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Spróbowałem, oprócz słabiutkich tekstur postaci wszystko mi pykło. Cena (230) niestety grubo przegięta. Ktoś wie czy będzie wydanie fizyczne?

 

Btw. cofanie czasu to fake, nie cofa to ani wrogów ani naszego paska hp. Działa po prostu jak teleport do otagowanego miejsca. 

Opublikowano

Oblukałem pierwszy raz ten projekt i brzmi tak naprawdę bardzo sensownie, mimo negatywnych reakcji graczy. Logika wydaje się oczywista.

 

Jest sobie Rayman Legends, prawdopodobnie najlepsza growo produkcja Ubisoftu w historii. Jakość, rozgrywka, zawartość, różnorodność. Niby super, ale z racji estetyki i gatunku, taki projekt ma ograniczone możliwości sprzedażowe, obojętnie jak by nie był dobry i dopićkany. Dalej się nie da żyć na platformówkach 2D w prawo. Co zrobić z talentem tych ludzi, co przyciągnie dzisiaj więcej klientów? Ano dodać walkę i eksplorację i pewnie jakiś scenariusz i zrobić metroidówkę. 

 

Jak widać po temacie, i tak będzie im ciężko promować ten produkt na miarę wysiłku, który wymaga zrobienie takiej gry. Nie widzę wielkiego rynku, bo posiadacze dużych konsol nie gryzą innych gier niż Ubisoftówki 3D, a Switchowcy i pececiarze mają duży wybór, w tym indyków robionych przez dwie osoby. Ale jeśli po prostu będzie dobra i przypomni nam, że Ubisoft potrafi też robić gry na poziomie Rayman Legends, a nie tylko... Ubisoftówki, to będzie wiele znaczyć. 

 

Opublikowano

No problem zasadniczo sprowadza się do tego, że mając ubi-zasoby robią coś co wygląda, tak jak napisałeś, gorzej/ mniej ciekawie, niż Hollow Knight, Ori, czy Blasphemous. Nawet wydane przez Polaków Tails of Iron miało na siebie pomysł. To wygląda jak mobilny badziew, który licencję znalazł w paczce chipsów. 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

I fajno, bo previewsy zachęcają. Ubi chyba dalej umie w gierki, tylko im się nie chce wychodzić poza rakowisko.

Opublikowano

Ubisoft to wielki koncern, masa bytów. Montpellier akurat nie było specjalnie aktywne przez ostatnie 10 lat. Tak jak wyżej pisałem - wydaje mi się pewne, że długo szukano opcji, by wykorzystać ich talent do robienia faktycznych gier, ale nie wychodziły z tego pasujące do rynku produkcje, w które warto byłoby tyle inwestować. Stąd też prawie że brak większych projektów studia od czasów Rayman Legends.

 

Platformówki 2D to martwy kierunek dziś, za dużo pracy przy robieniu w stosunku do czasu gry. Valiant Hearts dostało więcej nagród na różnych festiwalach "gier które coś znaczą", sztuki i filmów animowanych, niż samych gier. Zresztą niewielka część pracowników Montpellier faktycznie w tym brała jakikolwiek udział. Beyond Good & Evil 2 na pewno był w produkcji przez wiele lat, a w pozostałych latach też ileś tam uwagi zawsze mu Montpellier poświęca, oczywiście bez żadnej realnej nadziei na powstanie z tego gry.

 

Padło na metroidówkę i nadal uważam, że to w tym momencie zdecydowanie najsensowniejszy pomysł na wykorzystanie tych talentów. Nadal może być ciężko, bo konkurentów wielu (hiciorem początku 2024 może być taki Ultros), a budżet większości z nich jest pewnie ze 100 raz mniejszy hehe.

Opublikowano

 

 

Nie no, teraz jestem jeszcze bardziej kupiony. :)

Opublikowano

Uuu wjeżdża day one. Zajebisty motyw z tym markowaniem screenem miejsc niedostępnych na mapie. I w ogóle eksploracja i walka wygląda mega płynnie i soczyście :cool:

Opublikowano
  • Autor

Kapitalnie się prezentuje, w oczekiwaniu na chuy wie kiedy kolejnego metroida2d wjeżdża day one pan piasek 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Demko 11 stycznia

 

Edytowane przez Szermac

Opublikowano
  • Autor

To będzie hidden gem tego roku

Opublikowano

Nie jestem do końca przekonany że projektowanie takiej gry na 25h to jest dobry pomysł. Wydaje mi się że 10-12h to byłoby optymalnie bo obawiam się czy nie wejdzie w połowie zmęczenie materiału. 

Opublikowano

Jeśli dobrze ogarnęli znajdźki i nowe zabawki jak w dobrych metroidvaniach to nie powinno zmęczyć.

Opublikowano
  • Autor
22 minuty temu, suteq napisał:

Nie jestem do końca przekonany że projektowanie takiej gry na 25h to jest dobry pomysł. Wydaje mi się że 10-12h to byłoby optymalnie bo obawiam się czy nie wejdzie w połowie zmęczenie materiału. 

Pytanie czy zawartości na 25h by wbić 100% na mapkach czy to czas zwykłego przejścia gry. Jak to drugie to gorzej bo trudno zrobić długą metroidvanie przez tyle czasu trzymającą za jaja jak np hollow knight

Opublikowano

Nie ma nigdzie konkretów na ten temat, w preview GI jest napisane tylko że jak zapytał Ubisoft to powiedzieli że gra na 25h i tyle. 

Opublikowano

Chciałbym żeby było jak w Blasphemous - dość trudno ale uczciwie. I wtedy spokojnie 25h nie zmęczy bo człowiek sobie zrobi przerwę od czasu do czasu, na trudniejszych etapach, aby potem rozpykać problem na świeżo.

Opublikowano
  • Autor

Dla mnie dla tego gatunku przejście gry powinno zamknąc się w 10-15h, wtedy jest idealnie. Np. HK jest do mnie za długi, oba Ori czy Dread są super skrojone.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.