KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 9 stycznia Opublikowano 9 stycznia O co chodzi z tym brakiem gier od Ubi na Steam, każda gra wychodzi po jakimś konkretnym czasie na Steam, czy random? Cytuj
ogqozo 6 551 Opublikowano 9 stycznia Opublikowano 9 stycznia W 2019 Ubisoft przerzucił się na Epica, mówiąc publicznie, że model Steama "nie jest realistyczny, nie odzwierciedla obecnego stanu branży". Dużo się mówiło o tym, że Valve bierze aż 30% przychodu. Chyba to jasne, że i Ubi i EA woleliby mieć wszystkich klientów na własnym sklepie i zgarniać całą kasę. Dla klienta niby i tak łatwiej po prostu używać ich sklepu, bo przecież nawet jak kupi na Steamie czy Epicu to musi TEŻ uruchomić ten Ubisoftowy program żeby w to grać. Po kilku latach, Ubi ogłosiło (znacznie ciszej), że część gier jednak pojawi się na Steamie. Bez achievementów, włączasz grę przez Steama i potem ci włącza ją przez Uplay, ale no będą. Zapewne jest to jakaś kalkulacja biznesowa w każdym przypadku indywidualnie. Oficjalnie nic konkretnego nie wiadomo, a wybór i zakres czasowy wydaje się randomowy. Ludzie zakładają, że gry będą po roku-dwóch wychodzić na Steamie. Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 9 stycznia Autor Opublikowano 9 stycznia 19 minut temu, KrYcHu_89 napisał: O co chodzi z tym brakiem gier od Ubi na Steam, każda gra wychodzi po jakimś konkretnym czasie na Steam, czy random? Deal z epickiem, niby roczna ekskluzywność co do platformy na pc Cytuj
ogqozo 6 551 Opublikowano 9 stycznia Opublikowano 9 stycznia Jak na razie, niektóre gry wyszły po paru latach, a inne po pół roku (Roller Champions). No ale to była nadróbka rozpoczęta wydaniem Valhalli pod koniec 2022. Podejrzewam, że wychodzą wtedy, gdy Ubi widzi, że już nikogo specjalnie nie przyciągają, ale na razie nie widać reguły. Nic nie wyszło równo po roku ani dwóch by sugerować, że chodzi o jakiś ustalony termin. 1 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia (edytowane) Recki o tej samej porze Edytowane 10 stycznia przez Szermac Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia Demo I recki tydzień przed premierą to chyba są pewni gry. Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 10 stycznia Autor Opublikowano 10 stycznia Bo to pewniacko będzie dobry tytuł, to widać od pierwszego pokazu Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia Mnie tam pokaz nie chwycił, a już szczególnie artstyle. Dopiero jak wyszło, że to metroidvania do których mam (nie)zdrowy stosunek zabrało moją uwagę Cytuj
mugen 1 955 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia Przecież już w pierwszej zapowiedzi wyszło, że to metroidvania. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia Możliwe. Nie interesowałem się, bo sam trailer mnie odrzucił. Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia 2 godziny temu, Square napisał: Demo I recki tydzień przed premierą to chyba są pewni gry. Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia Gameplayowo zapowiada się super, ciekawe jak reszta. Cytuj
jimmy 1 274 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia Na twitterze UV (którego opinię bardzo szanuję) okrężną drogą przebąkuje, że jest bardzo dobrze i poziom trudności jest wysoki. U mnie day1! Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia 2 godziny temu, Square napisał: Gameplayowo zapowiada się super, ciekawe jak reszta. Jaka reszta? Cytuj
ogqozo 6 551 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia No wygląda trochę przejebanie, jeśli chodzi o długość. W sensie widziałem już takie sekwencje w metroidówkach, i nawet gorsze, ale były znacznie ciekawsze, by motywować do opanowania tak długiego fragmentu. Mam nadzieję, że to jest pod koniec gry, bo jak będzie na początku to spędzę sporo czasu to robiąc i już nigdy nie polubię gry mdr. 3 1 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia Fragment wcale nie wygląda na przegięty. Będzie pizgane od poniedziałku Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia Godzinę temu, devilbot napisał: Jaka reszta? Grafa, muza, fabuła, ogólne technikalia jak loadingi itp. Cytuj
Nyu 772 Opublikowano 11 stycznia Opublikowano 11 stycznia 8 godzin temu, ogqozo napisał: No wygląda trochę przejebanie, jeśli chodzi o długość. W sensie widziałem już takie sekwencje w metroidówkach, i nawet gorsze, ale były znacznie ciekawsze, by motywować do opanowania tak długiego fragmentu. Mam nadzieję, że to jest pod koniec gry, bo jak będzie na początku to spędzę sporo czasu to robiąc i już nigdy nie polubię gry mdr. W sensie te 40 sekund? xd 1 Cytuj
ogqozo 6 551 Opublikowano 11 stycznia Opublikowano 11 stycznia Nie chcę cię rozczarować ziom, ale to "40 sekund" ci nie zajmie tak naprawdę 40 sekund przy tej widoczności, trzeba po prostu się nauczyć co jest dalej. Jakby to przybliżyć komuś kto nie grał w gierki... to jak wkuwanie historii w gimbazie. Gimbazy jeszcze istnieją? Ja wiem co to jest 40 sekund, z radością np. przywitałem i pyknąłem White Palace na Switchu, ale tak jak napisałem wyraźnie - no to nie jest White Palace mdr. Zapadające się platformy jak na nich staniesz i kolce, niektórzy by całą grę zrobili z takiego pomysłu. Edit: A może to było Path of Pain, nie pamiętam które z tych dwóch. edit2: Dla porównania wystarczy popatrzeć na najbardziej porównywaną do tej gry grę czyli Metroid Dread, gdzie te sekcje są milion razy bardziej kompleksowe, ale poprawnie wykonane zajmują 5 sekund. O nie, ale krótko, strasznie słabe. 2 1 Cytuj
Shankor 1 614 Opublikowano 11 stycznia Opublikowano 11 stycznia Napisali, że to jest opcjonalny fragment, pewnie jakiś side-quest żeby odblokować skórkę lub inne gówno. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 11 stycznia Opublikowano 11 stycznia Nie widzę nic specjalnego w tym fragmencie, do tego pisze jak byk, że opcjonalne mdr. Nie wszystkie gry muszą być na autopilocie jak Finale Cytuj
suteq 183 Opublikowano 11 stycznia Opublikowano 11 stycznia No też nie widzę nic specjalnego w tym fragmencie. Oczywiście pewnie będzie kilka prób aby poznać układ ale nic wymagającego ponadprzeciętnych umiejętności. Cytuj
Pupcio 18 432 Opublikowano 11 stycznia Opublikowano 11 stycznia Wygląda jak przeciętny korytarz w kukamele Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 11 stycznia Autor Opublikowano 11 stycznia Nie no hardcorowy nawet fragment, jak ogórek pisze - takie platformowe fragmenty jak się robi perfekcyjnie to zajmują parę sekund ale próby by to przejść zajmują dlugieee minuty. Pamiętam jedną ucieczkę w pierwszym Ori, też niby kilkanaście sekund ale pół dnia się męczyłem 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.