dee 8 809 Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Design leveli wciąż wrzuca mi refleksję, jak bardzo gry AAA obecnie się strywializowały. The Torture Chamber, aż się sam na chwilę zaciąłem "gdzie iść" 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Plugawy 3 620 Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Gra na hardzie nie jest trudna, zapominam też, że można używać zebranych przedmiotów, bo na PSX tego nei było i jest to motyw op. Pamiętam, że na szaraku gra była chyba na 6h i było to w minusach, że jest krótka. A tutaj trochę mi się niektóre levele dłuzyły, po trofkach wychodzi, że jestem nieco dalej niż w połowie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rudiok 3 215 Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Q2 64 mnie pozytywnie zaskoczył. Mimo wykorzystania teoretycznie tej samej gry to stworzono niemal całkiem innego szpila. No i wygląda bardziej kolorowo od podstawowej wersji. Szacunek, że takie coś zdołano upchać na N64 w tamtych czasach. BTW, ktoś się pisze na jakieś meczyki online wieczorami? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Nyu 677 Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 My ciśniemy w koopie wszystkie kampanie na nightmare + 30%hp wrogów więcej. Szczerze, nie jest trudno - mimo, że trzeba uważać, bo zgon oznacza respawn dopiero przy braku wrogów wokół, a jak się zginie w jednym momencie, to level od początku. Zasady spoko. Gramy na K&M ofc i prędkość jest ogromna, uczucie przy fov 125 jakby się motocyklem cisnęlo. Potem popykalismy w Q1 i... ojeju, ale lepsza gierka. Dużo fajniejsze klimaty, a gameplay ten sam. Na koniec wleciało instagibowanko duelowe w Quake Live - to jest dopiero zabawa. Najlepszy multik ever. Polecam serie Quake, Nyu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 135 Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2023 A ja zaraz skoncze wersje na N64. Uwielbiam te wersje gry. Levele sa krotkie, do rzeczy, fajnie sie szuka sekretow. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 441 Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Jakby ktoś chciał pograć np jutro w zwykłe multi (nie coop) to śmiało zapraszać. Niestety na PS5 praktycznie nikt już nie gra Nie, żebym się dziwił zważywszy na problemy jakie ta gra niewątpliwie ma. Dziś po wielu refreshach 1 słownie:jeden serwer, w dodatku coop Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 11 969 Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 215 Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Kawał dobrej roboty. Tak naprawdę 3 różne wersje gry w jednym pakiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Metoda 1 323 Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Jak tak się ogląda te filmiki porównawcze pomiędzy oryginałem i remasterem, to mam wrażenie, że ktoś tutaj nas oszukuje Ja zapamiętałem gierkę tak jak dzisiejszy wygląd remastera, a nie jak takie rozmazane coś. Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 227 Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 I to są właśnie te fajne remastery, podobnie miałem przy starcraft. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nyu 677 Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 38 minut temu, Metoda napisał: Jak tak się ogląda te filmiki porównawcze pomiędzy oryginałem i remasterem, to mam wrażenie, że ktoś tutaj nas oszukuje Ja zapamiętałem gierkę tak jak dzisiejszy wygląd remastera, a nie jak takie rozmazane coś. Na CRT wyglądało rozmazanie, ale mniej, bo niska rozdzielczość wygląda lepiej na CRT. Jeśli natomiast grałeś na PC, to grałeś na mniejszym monitorze. Tamtejsza rozdzielczość na dzisiejszych większych ekranach z większą ilością pikseli wygląda gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 509 Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Jak patrzę na mojego laptopa 15 cali, to trudno uwierzyć jak ogromne urządzenie było stawiane na stole w 1997 roku, żeby zapewnić nieco mniejszy ekran (myślę, że 14 cali było komunijnym standardem w tamtych czasach, były już znacznie większe, ale wtedy dla bogaczy). Quake'a 2 głównie robiono pod 320x200. Na monitorze 1080, okienko takiego rozmiaru będzie zajmować jakąś 1/30 ekranu jeśli dobrze liczę. P.S. Może pierwszego Quake'a, drugiego nie jestem pewien czy głównie pod tę rozdzielczość. Cytuj Odnośnik do komentarza
smoo 2 239 Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 W dniu 15.08.2023 o 17:52, dee napisał: Design leveli wciąż wrzuca mi refleksję, jak bardzo gry AAA obecnie się strywializowały. The Torture Chamber, aż się sam na chwilę zaciąłem "gdzie iść" Warto przypomnieć klasyka. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 387 Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Ale ten remake jest trochę, jak z tego filmiku powyżej, chociażby z powodu dodanej nawigacji w menu inventory (oczywiście ja nie narzekam). @ogqozo 1997 zwykli śmiertelnicy już mieli 640x480 w grach 3d. Q2 stać było na wiele więcej. Pomyliłeś z Q1. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 215 Opublikowano 1 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2023 Q64 zupełnie inna gra, szybkie dynamiczne levele czasem lekko wzorowane na QII. Ciekawie wypada ta kolorystyka wpadająca w niebieski. Dobra odskocznia od dłuższych poziomów QII. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rudiok 3 215 Opublikowano 1 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2023 Za to levele w dodatkach to jest jakieś nieporozumienie. Nie dość, że ogromne to backtracking jest koszmarny i trzeba się nieraz po kilka razy pomiędzy poziomami wracać w tę i nazad. Q64 faktycznie z tego wszystkiego wypada najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza
pawelgr5 1 442 Opublikowano 1 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2023 14 minut temu, Rudiok napisał: Za to levele w dodatkach to jest jakieś nieporozumienie. Nie dość, że ogromne to backtracking jest koszmarny i trzeba się nieraz po kilka razy pomiędzy poziomami wracać w tę i nazad. Q64 faktycznie z tego wszystkiego wypada najlepiej. Jeszcze w te dodatkowe nie gralem (pykam po levelu co weekend). Czy w nich nie mozna uzywac tej strzalki co prawadzi? Ja przyznam ze nie pamietam 90% tego co jest w podstawce wiec bawie sie na ten moment swietniew. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rudiok 3 215 Opublikowano 1 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2023 3 godziny temu, pawelgr5 napisał: Jeszcze w te dodatkowe nie gralem (pykam po levelu co weekend). Czy w nich nie mozna uzywac tej strzalki co prawadzi? Ja przyznam ze nie pamietam 90% tego co jest w podstawce wiec bawie sie na ten moment swietniew. Prowadzi strzałka. Odnosiłem się do samego faktu, że konstrukcja plansz jest bardzo słaba. Idziesz przez 1 żeby wziąć coś z 2 i zanieść do 3, następnie coś wziąć z 2 żeby zanieść do 1 a tam coś znaleźć żeby iść do 3 a potem wrócić do 2 żeby zakończyć lokacje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 215 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Quake II skończone na hardzie, ależ to był fun Mało jakie gry kończę z uwagi na brak czasu, ale w Quake II grałem gdy tylko się dało Teraz jeszcze minimum to skończyć Q64, z dodatkami się zobaczy jak czas pozwoli. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Plugawy 3 620 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Q64 jest trudniejszy od dwójki. Ostatni boss w dwójce to śmiech na sali jeśli się ma dopalki schomikowane, już na Psx był mocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 215 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Już trochę przeszedłem Q64 i dla mnie jest akurat dużo łatwiejsze :p Przynajmniej te kilka pierwszych poziomów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 4 867 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Mówiąc Q64 macie na myśli jedynkę czy dwójkę bo chyba niektórym się miesza. Cytuj Odnośnik do komentarza
Plugawy 3 620 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 No Q64 to Q64 nie chodzi mi o jedynkę. Początkowo jest prościzna, ale potem może być trudno. Pierdolce krzyczący thrustasa czy jakoś tak są przegięci w tym remasterze, najbardziej wkurwiająca jednostka. Cytuj Odnośnik do komentarza
KarolJanuszGejmingu 466 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 On 8/15/2023 at 10:55 AM, Czezare said: Grając przedwczoraj zauważyłem, że gra na PS5 niemiłosiernie laguje i szarpie nawet wówczas, kiedy...ja jestem hostem. No tu to już jestem mocno zaskoczony. Coś ewidentnie siedzi w niedopracowaniu samej gry lub jej kodu sieciowego, albo diabeł tkwi w ustawieniu mojego routera światłowodowego. Gdyby ktoś coś znalazł w sieci na ten temat lub mógł coś zasugerować to byłbym wdzięczny jak to ewentualnie o ile to możliwe naprawić. Dodam, że dotąd nigdy nie miałem żadnych problemów z jakąkolwiek inną grą sieciową na PS5. Mam to samo na PS5 Raz,że granie tylko z konsolami graniczy z cudem bo 99% populacji gra na pc,to dwa jeśli nawet gram na cross to lagi jak szparagi. To chyba najgorszy online jaki grałem od lat,tego gówna chyba nikt nie testował. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rudiok 3 215 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 4 godziny temu, Plugawy napisał: No Q64 to Q64 nie chodzi mi o jedynkę. Początkowo jest prościzna, ale potem może być trudno. Pierdolce krzyczący thrustasa czy jakoś tak są przegięci w tym remasterze, najbardziej wkurwiająca jednostka. "Tresspaser" Ale fakt, są przegięci bo dali im chainguny i hyperblastery na późniejszych poziomach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.