Skocz do zawartości

Tormented Souls II


Bzduras

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tylko około 20 ludzi robi ten tytuł. Jak w latach 90. Dwójka pewnie będzie topowym horrorem w tej generacji. Mnie ciekawi jak duży zrobią postęp w rozgrywce, coś dłubią przy sterowaniu, ciekawie. 
Chyba założę Twittera i po premierze zapytam potężnego szefa blooberów co sądzi o tej grze zrobionej przez 20 osób.  
O jakim postępie mówimy?
Może być jeszcze lepiej?

jestem pixelem


  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Chyba nie widziałeś tweeta, który znikł z poprzedniej strony. Było w nim, że poprawiają oprawę AV, coś tam ze sterowaniem, ma być 10 broni, więcej różnych przeciwników i różne lokacje jak szkoła, dworzec. No brzmi to grubo dla mnie.

Opublikowano
5 minut temu, Pure Bladestone napisał:

różne lokacje jak szkoła, dworzec. No brzmi to grubo dla mnie.


Mi się właśnie podoba jedna lokacja, jak jakieś mansion czy komisariat. Czuję, że jestem w klatce bez wyjścia, rośnie poziom zaszczucia. Nie do końca większa ilość lokacji może być dla mnie zaletą, ale to się zobaczy. Wierzę, że przygotują sequel doskonały.

Opublikowano
13 godzin temu, Schranz1985 napisał:

O jakim postępie mówimy?
Może być jeszcze lepiej?

jestem pixelem

 

No juz bez przesady z tym praisowaniem jedynki :). To był dobry survival horror, klasyczny itp., ale nie był to jakiś absolutny top. Mają sporo do poprawy i jak widać chcą, więc również trzymam kciuki. 

Opublikowano
8 godzin temu, Lukas_AT napisał:


Mi się właśnie podoba jedna lokacja, jak jakieś mansion czy komisariat. Czuję, że jestem w klatce bez wyjścia, rośnie poziom zaszczucia. Nie do końca większa ilość lokacji może być dla mnie zaletą, ale to się zobaczy. Wierzę, że przygotują sequel doskonały.

Residenty dosyć dobrze pokazują, że większa ilość lokacji niekoniecznie musi się wiązać z mniejszą klaustrofobią czy uczuciem zaszczucia, wszak nawet w RE1 i 2 nie ma tylko jednej miejscówki. A to, że TS2 będzie większe to akurat według mnie spoko, zawsze to jakaś rożnorodność. Byle tylko dali możliwość swobodnego przemieszczania się między nimi bez jakichś dziwnych ograniczeń, nienawidzę kiedy gra pod sama koniec blokuje mi dostęp do wcześniejszych lokacji gdzie jeszcze nie udało mi się zebrać wszystkich przedmiotów itp.

  • This 1
Opublikowano
53 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

No juz bez przesady z tym praisowaniem jedynki

Dlaczego? Bardzo dobry powrót do oldschoolowych mechanik i klimatu survival horrorów z lat 90 jest jak najbardziej warty "prasowania".

Opublikowano
9 godzin temu, Pure Bladestone napisał:

Chyba nie widziałeś tweeta, który znikł z poprzedniej strony. Było w nim, że poprawiają oprawę AV, coś tam ze sterowaniem, ma być 10 broni, więcej różnych przeciwników i różne lokacje jak szkoła, dworzec. No brzmi to grubo dla mnie.

btw co się stało z tweetem, zniknął z internetów? 

Opublikowano

moja jedyna uwaga do jedynki byl design glownej bohaterki. tzn nie mam problemu z laskami w mini, tylko ona po prostu kompletnie nie pasowala do reszty gry.

 

cala reszta tip top.

  • This 1
Opublikowano

Ja lubię trochę podkręcić.
Ale na tle tych pseudo horrorów które wychodzą w ostatnich pięciu latach to TS jest 10/10.
Dla mnie żadne rimejki DS czy re4 nie mają podjazdu.
Szczelanko i pif paf nie jest dla mnie żadnym wyznacznikiem w takich grach.
Dlatego wierzę że SH2 R dowiezie.



jestem pixelem





Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, Josh napisał:

Residenty dosyć dobrze pokazują, że większa ilość lokacji niekoniecznie musi się wiązać z mniejszą klaustrofobią czy uczuciem zaszczucia, wszak nawet w RE1 i 2 nie ma tylko jednej miejscówki.


Nie bez powodu też się mówi, że stare Residenty są najlepsze w pierwszej połowie gry. Dla mnie właśnie rezydencja i komisariat to najlepsza część gry. Jest też Ishimura z Dead Space, którą uwielbiam. Oczywiście nie twierdzę, że nie da się teo dobrze zrobić, wszak w takim Silent Hill się trochę skakało po lokacjach. Mam pełne zaufanie do sequela, ale osobiście bym wolał znów jakąś rezydencję. Co rezydencja to jednak rezydencja. :)

Edytowane przez Lukas_AT
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Ten sam silnik, to nie dziwota, studio małe to i pewnie się nie babrają za bardzo w zmienianie wielu rzeczy.
Szkoda też trochę, że dużo lokacji wygląda jak w jedynce. Duże dejavu, ale i tak będzie grane.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Oj tak, zagadeczki muszą być minimum tak dobre jak w jedynce. Sporo łamigłówek, dużo biegania i chłonięcia klimatu, walki tyle samo co było, albo może być nawet i mniej. Ale mnie cieszy, że jedynka sprzedała się na tyle dobrze, że robią ten sequel. W ogóle to niesamowite jaki renesans przeżywają teraz takie klasyczne survival horrory :pepegasm:

Opublikowano

Może i wygląda trochę jak dlc do jedynki, ale to nie znaczy, że będzie to złe. Wystarczająco dużo czasu od ogrywania minęło, żebym był w zasadzie na świeżo przy nawet bardzo podobnym produkcie :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...