Skocz do zawartości

(Forza Motorsport) Liga Forumkowa


Jak wybieramy auto?   

23 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak wybieramy auto?

    • co tydzień ankieta z 5 autami do wyboru
    • co tydzień wybiera auto jeden z uczestników według listy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja to bym chciał zobaczyć przejazd @Michał102 na kierownicy bo zastanawiam się gdzie tym autem najbardziej się traci. Ja to w ACC i GT7 potrafiłem autem GT3 przejechać Spa w 2:17-2:18, co jest już potężnym wynikiem, mój ulubiony tor gdzie mogę go jeździć z zamkniętymi oczami ale to auto to jakaś masakra xD Może nagraj jakiś przejazd gdzie jedziesz 2:24-2:25?

 

1000km, napęd na tył i standardowe opony to jakiś żart jebany jak to auto się zachowuje xD proponuję wolniejsze auta albo szybsze wyścigowe z wyścigowymi oponami na kolejnych tygodniach.

  • Plusik 2
Opublikowano
Godzinę temu, MaZZeo napisał:

 @Michał102Może nagraj jakiś przejazd gdzie jedziesz 2:24-2:25?

 

Dzisiaj mam wyjazd i wracam dopiero w niedzielę wieczór, więc już nic nie pogram. Zresztą nawet nie wiem jakbym to miał nagrać, bo robienie klipów na xboxie jest jakieś ułomne i bodaj tylko 30s.

 

Ten mój czas to też trochę fuks... nie jestem aż takim wymiataczem by robić to powtarzanie. Wczoraj zrobiłem około 50-60 kółek nim wpadło, do tego ten mój thrustmaster prosi się już o pobyt na śmietniku, bo co chwilę się przegrzewa i odcina ffb. 

 

Kluczem do sukcesu jest tam po prostu płynna jazda i zasada "jedź wolniej byś jechał szybciej", możliwie jak najwyższe biegi by unikać uślizgów i nie tracić czasu na przepinki, no i ja sobie jeszcze nieco pomogłem hamulcem recznym wrzucić auto w wyjście z ostatniej szykany, bo zawsze mam tam potężną podsterowność. 

 

Ogólnie nie ma co bić konia, bo Magik pewno nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i zaraz nami pozamiata ;)

Opublikowano

Ferrari ma napęd na 4 koła ;) Jakby rwd było to dopiero by jazda była :kekw:

Ja najwięcej urywalem na Eau Rouge (ok sekundy), na sekcji zakrętów po Eau (kolejna sekunda w najlepszym) i później na tym mega szybkim zakręcie w lewo przed szykana. Ogólnie jak wyżej, im wolniej tym szybciej, wolniejsze zakręty na 4 biegu. Możemy na przyszłość spisywać najlepsze czasy w sektorach (bo oczywiście nie można tego nigdzie podejrzeć, bo po co) dla porównania gdzie największa różnica. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Bartg napisał:

 

Ja najwięcej urywalem na Eau Rouge

Też tam dużo zyskałem...lewy po tarce, a prawy po trawie i tylko cud sprawił że nie wywaliło wykrzyknika. 

Ogólnie tak jak mówię, trza tam dużo fuksa, bo albo się udo, albo się nie udo, a że udaje się średnio co 40 okrążeń i poskładać całe dobre kółko, to już inna kwestia :kekw:

  • This 1
Opublikowano

Wziąłem sobie tak na próbę wyścigowego Vipera, później Benleya i się zastanawiam czy tak ma być, żeby takimi autami, bardzo mocnymi z napędem na tył, bez żadnych asyst tak zajebiście się jeździło i czuje ze walczę z czasem, a seryjna ferarka czy wcześniej to Audi z napędem na 4 buty była tak jebanym gruzem w prowadzeniu, że walczę tylko żeby nie wypaść z toru a nie mogę skupić się na czasie. 

Opublikowano
7 godzin temu, Wooyek napisał:

Wziąłem sobie tak na próbę wyścigowego Vipera, później Benleya i się zastanawiam czy tak ma być, żeby takimi autami, bardzo mocnymi z napędem na tył, bez żadnych asyst tak zajebiście się jeździło i czuje ze walczę z czasem, a seryjna ferarka czy wcześniej to Audi z napędem na 4 buty była tak jebanym gruzem w prowadzeniu, że walczę tylko żeby nie wypaść z toru a nie mogę skupić się na czasie. 


Moim zdaniem tak powinno być. Te auta typu GT3 mają takie aero że kleją się do asfaltu. Z tymi „bardzo mocnymi” to tez nie do końca prawda bo taki seryjny Viper ma więcej mocy niż jego wersja wyscigowa.

Opublikowano (edytowane)

Ktoś mi wytłumaczy czemu mi wrzuca trójkąt przy hamowaniu na prostej przed pierwszym zakrętem na Spa? 

 

Przed updated tego nie miałem, a teraz randomowo potrafi się pojawić i całkowicie mi się odechciało przez to poprawiać czas.

Edytowane przez Ins
Opublikowano
7 minut temu, Ins napisał:

Ktoś mi wytłumaczy czemu mi wrzuca trójkąt przy hamowaniu na prostej przed pierwszym zakrętem na Spa? 

 

Przed updated tego nie miałem, a teraz randomowo potrafi się pojawić i całkowicie mi się odechciało przez to poprawiać czas.

 

Czysto jedziesz ostatnią szykane? 

Opublikowano

Tak. Pojawia się to niezależnie od tego. Potrafi pojawić się podczas delikatnego hamowania, jak i przy ostrym. Przy użyciu ręcznego jak i bez.

 

Dodatkowo 2 razy już miałem tak, że nie zniknął mi trójkąt po rozpoczęciu nowego okrążenia. 

 

Nie wiem co jest grane.

Opublikowano
2 godziny temu, Michał102 napisał:

Czyli zabugowane gówno. 

 

Ja kilka razy miałem tak, że nie zaliczało mi rekordowego okrążenia... przejeżdżałem linie mety i czas w ogóle się nie zmienił mimo rekordów na każdym odcinku. 

Ciekawe jest to co piszecie, bo na PC nie mam żadnych problemów z wykrzyknikami i nie zaliczaniem czasów. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...