Square 8 711 Opublikowano 10 grudnia 2023 Opublikowano 10 grudnia 2023 Dopiero obczaiłem zwiastun, świetna oprawa, lubię taki styl. Cytuj
Rash 244 Opublikowano 10 grudnia 2023 Opublikowano 10 grudnia 2023 Od twórców oriego łykam premierowo! Oprawa przepiękna jak to od nich!! Mechaniki dowiozą też na pewno także nic tylko grzecznie czekać na więcej informacji. Cytuj
ogqozo 6 575 Opublikowano 10 grudnia 2023 Opublikowano 10 grudnia 2023 Gry z tak blisko ustawioną kamerą nie kojarzą mi się dobrze, trudno coś wielkiego w nich zrobić rozgrywkowo. Zazwyczaj są to gry typu "przesz do przodu, wszystko proste". No ale trudno wątpić w Moon Studios, które też ma na pewno budżet, którego zawsze chciało. I twierdzą, że zawsze ich pierwszym marzeniem było zrobić action RPG. "Od sześciu lat ciężko pracujemy nad projektem naszych marzeń i pasji - nowoczesnym aRPG, napędzanym przez naszą miłość i ambicje związane z budowaniem świata i technicznym gameplayem (...) Po sukcesie Ori, uznaliśmy, że dojrzeliśmy, by w końcu to zrobić (...) To nasza własna wizja tego, co zawsze uważaliśmy za absolutną esencję gatunku aRPG, a jednocześnie robimy kroki naprzód i wprowadzamy innowacje tam, gdzie naszym zdaniem warto". - brutalne, wymagające precyzji walki - "wertykalność, jakiej nie było jeszcze w aRPG" - NPC ze swoimi wątkami, sporo sekretów w lokacjach do odkrycia - co-op do 4 graczy - premiera Early Access "w tym roku fiskalnym", ale brzmi jak marzec, bo 1 marca ma być szersza prezentacja gry Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 10 grudnia 2023 Opublikowano 10 grudnia 2023 Bardzo czekam. Oby tylko corem rozgrywki nie było zbieranie lotu… Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 16 lutego Opublikowano 16 lutego Będzie bardzo dobra gra, ciężko do czegoś się przyczepić, wygląda to bardzo obiecująco. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 16 lutego Opublikowano 16 lutego No fajnie wygląda, tylko ta winieta mi nie pasuje coś. Cytuj
Rash 244 Opublikowano 16 lutego Opublikowano 16 lutego Tak, winieta mocno średnia. Poza nią to jednak od razu rzuca się w oczy cudowny styl graficzny od chłopaków z moon. Fajnie wygląda też wszystko od strony samego gamepleju. Czuć moc ciosów, bloków itd.Co do reszty to myślę że można być spokojnym że dowiozą bo kto jak kto ale temu studiu po tym co pokazali z ori można spokojnie zaufać. Day 1 100% Cytuj
ogqozo 6 575 Opublikowano 16 lutego Opublikowano 16 lutego Kurde jak zamknąć oczy i tylko słuchać, to wiadomo z jakiej gry to jest boss hehe. Cytuj
Rash 244 Opublikowano 16 lutego Opublikowano 16 lutego W dniu 16.02.2024 o 20:37, ogqozo napisał(a): Kurde jak zamknąć oczy i tylko słuchać, to wiadomo z jakiej gry to jest boss hehe. Rozwiń Dla mnie ten boss to taki Ludwiczek z bb a dla Ciebie? Swoją drogą no krd jaram się.Wiadomo jak ktoś lubi klimaty dark fantasy w polączeniu z soulsowym gameplejem no to nie ma opcji że przejdzie obok tego tytułu obojętnie.Ale poprzez udzwiękowienie, odgłosy i nawet tą całą winietę gra ta nabiera naprawdę mega fajnego odbioru.Nie należy zapominać też że seria ori do dzisiaj to jedna z topowych gier jeśli chodzi o jakość hdr. Cytuj
Rash 244 Opublikowano 1 marca Opublikowano 1 marca (edytowane) Za pół godziny zapowiadany showcase. Edytowane 1 marca przez Rash Cytuj
ogqozo 6 575 Opublikowano 1 marca Opublikowano 1 marca Early access 18 kwietnia. Gra ma losowy loot, ale lokacje są zrobione jednorazowo i przeciwnicy nie odradzają się/regenerują nawet po naszym zgonie. O dziwo cykl dnia/nocy i pogody. Jest też crafting i kupowanie nieruchomości w mieście. Na razie bardzo standardowe te newsy jak dla mnie. Siekasz mieczem, turlasz się, zbierasz białe, niebieskie, fioletowe, złote broni i wkładasz do nich runy, różne bronie mają różne ataki. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 1 marca Opublikowano 1 marca W dniu 1.03.2024 o 18:36, SnoD napisał(a): Piękne Rozwiń A mi się właśnie w ogóle nie podoba, krok wstecz w każdym aspekcie względem ori2. Kiedyś będzie za 100try w Turcji to się sprawdzi. 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 1 marca Opublikowano 1 marca Ori to kompletnie inny rodzaj gry więc nie rozumiem o jakie inne aspekty poza oprawą graficzną może chodzić Mi się wstępnie podoba ale poczekam na skończoną grę. Nie bawię się już w singlowe early accessy. 1 1 Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 2 marca Opublikowano 2 marca W dniu 1.03.2024 o 19:55, XM. napisał(a): A mi się właśnie w ogóle nie podoba, krok wstecz w każdym aspekcie względem ori2. Rozwiń Same here. Oprócz samego zamysłu to nic totalnie nie siedzi. Ten art style, to jak te modele wyglądają na tych mapkach, pstrokatość, meeehfchuj Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 2 marca Opublikowano 2 marca Wygląda to fajnie, ale jak się dowiaduje, że nie będzie respawnów i lokacje jednorazowe to trochę ostudzili zapał. I jeszcze ten early access. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 4 marca Opublikowano 4 marca Nie wiem czemu bo inny gatunek gry ale jak to oglądam to przed oczami widzę trine w rzucie izometrycznym xddd pewnie przez design i kolorki Cytuj
ogqozo 6 575 Opublikowano 1 kwietnia Opublikowano 1 kwietnia Twórcy: - "kiedy mówiłem, że chcemy zrewolucjonizować action RPG, miałem na myśli połączenie wielu elementów, których jeszcze nikt nie połączył w ten sposób" - "chcieliśmy stworzyć system walki, który wygląda tak dobrze, jak nasze animacje" - "gdy patrzę na gry, które nas zachwycały wcześniej, myślę, że dziś nie robią wrażenia. Ale jak idę do muzeum i patrzę na te obrazy sprzed 600 lat, one wyglądają genialnie. (...) Zawsze zależy nam na projekcie, stworzeniu czegoś, co może nie zestarzeje się za 5 lat, przetrwa próbę czasu" - "w Soulsach, szkatuła w danym miejscu zawsze będzie zawierała to samo dla każdego gracza. Ale chciałem, by za każdym razem gracz miał inne doświadczenie. Nawet jeśli masz ten sam miecz, to dodajemy losowość, dostajesz do niego tym razem ognisty klejnot albo szybsze odpalanie technik, co zmienia to, jak grasz" - "ponadto w Soulsach cały czas masz zajęty prawy kciuk obracaniem kamery. My tymczasem możemy tak zaprogramować kamerę, by idealnie ukazywała w kadrze wszystko. I teraz możesz odpalać te wszystkie niesamowite ataki, gdy rzucasz się w przód, w tył. (...) W Soulsach walczysz z przeciwnikami jak Artorias, którzy mają te superefektowne ataki. Ale sam takich nie masz - gracz nigdy nie wygląda tak cool tam" - "jeśli dobrze to zrobimy, jeśli będziemy ulepszać grę w early accessie, wprowadzając dodatkowe pomysły, chcemy osiągnąć to, by gra stała się czymś osobnym i własnym - własnym podgatunkiem aRPG" - czy to Soulslike? Podobno nie, bo przeciwnicy się nie odradzają i nie tracimy expa przez śmierć - superataki ładują się przez pasek, ale można to znacznie przyspieszyć parując ciosy - mimo porównań do Diablo, sterowanie jest ewidentnie robione pod pada, nie klikando - twórcy są bardzo dumni z niesamowitej pracy grafików, którzy namalowali ręcznie wszystkie te lokacje - stosunkowo sporo czasu jak na diablowaka czy soulsaka spędzamy na niewalczących aktywnościach, jak szukanie skarbów, gotowanie posiłków, crafting itp. Rozwijanie miasta Sacrament może zaskoczyć rozbudowaniem na modłę Animal Crossing - początek gry podobno bardzo przypomina estetycznie Diablo, niemniej nie mamy wyboru klasy na początek - grywalna postać jest dość mało znacząca, historia opowiedziana w grze ma innych protagonistów, nasza postać jest raczej świadkiem i ma niewielką rolę do odegrania w tej historii - multiplayer ma być jednym z pierwszych dodatków po rozpoczęciu early accessu Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 1 kwietnia Opublikowano 1 kwietnia Ewidentnie nie grali w Nioha. Tam też jest losowość gratów i "cool" super ataki 1 Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 15 kwietnia Opublikowano 15 kwietnia W czwartek premiera Early access na pc, bierze ktoś? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.