Ukukuki 7 101 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Strasznie klatkujący obraz ale pewnie do premiery coś z tym zrobią . 1 Cytuj
XM. 11 018 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja No nie wiem, są obawy po ich ostatnim "dziele" jakim jest dd2. A niestety do mhw używają tego samego, upgradeowanego silnika, który chujowo sobie radzi z open worldami (o zgrozo - a właśnie po to go ulepszali). Godzinę temu, Daffy napisał(a): RE Engine nie potrafi w otwarte lokacje, na siłę się w nie pchają na silniku stworzonym do zamkniętych pomieszczeń gdzie radził się przewspaniale Re9 też na Re Engine ma być? Capcom się kiedyś chwalił że robią nowy silnik, co pierwsze na nim wyjdzie? Tak, jeszcze wszytskie ich gry to re engine, ten uogradeowany. Jeszcze żadnej gry nie zapwiadali na TREXie. Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja 1 godzinę temu, XM. napisał(a): No nie wiem, są obawy po ich ostatnim "dziele" jakim jest dd2. A niestety do mhw używają tego samego, upgradeowanego silnika, który chujowo sobie radzi z open worldami (o zgrozo - a właśnie po to go ulepszali). Tak, jeszcze wszytskie ich gry to re engine, ten uogradeowany. Jeszcze żadnej gry nie zapwiadali na TREXie. Na PC trzeba z tym w obecnej sytuacji, może coś wyniosą z Dogmy 2 po patchach, nie grałem w żadne MH, ale może tym razem się skuszę. Wygląda kozak. Cytuj
tlas 440 Opublikowano 5 sierpnia Opublikowano 5 sierpnia największe wrażenie robi na mnie animacja płynu ubywającego z butelki potiona pokażą jakiś inny biom? rzygam już tymi skałami/piaskami ze zwiastunów i pozostałych materiałów Cytuj
Pupcio 18 603 Opublikowano 5 sierpnia Opublikowano 5 sierpnia No ten afrykański biom średnio porywa, przypomina mi tę pustynie z worlda. Dżungla z pierwszej zapowiedzi worlda robiła zdecydowanie bardziej Cytuj
XM. 11 018 Opublikowano 21 sierpnia Opublikowano 21 sierpnia Można zrobić chłopa w zbroi dla baby i Vice versa Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 26 sierpnia Opublikowano 26 sierpnia https://www.gry-online.pl/newsroom/nie-wiem-co-capcom-probuje-tu-wyczarowac-ale-wyglada-to-zle-grale/z32a5fe Cytat To, w co grałem, mogliście już widzieć we fragmentach w sieci – zaczyna się od pościgu przez pustynię, podczas którego próbujemy się opędzić od ścigających nas „czerwi”. Już na tym etapie pomyślałem, że coś się ewidentnie zepsuło, że to nie ma prawa tak źle wyglądać w 2024 roku. Pustynia jest pusta, brzydka, nic się nie dzieje w tle, piasek to tylko tekstura zabarwiona na żółto, na domiar złego – pomimo tak niewielu wyświetlanych na ekranie wielokątów – obrzydliwie rozmazana. Grałem na PS5, a miałem wrażenie, jakby ktoś tę grę przeportował na odczepnego z Nintendo Switch. Framerate... Fani zachodzą w głowę, czy Monster Hunter: Wilds na konsolach będzie działać w 60 klatkach. Panowie i panie – to demo miało problem z zachowaniem stabilnych 30. Spadające bryły skał również nie wyglądały dobrze – pył, elementy cząsteczkowe to poprzednia epoka. Cytuj
Pupcio 18 603 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Zajebiście się zapowiada ta dżunglowa mapka po tym pustynnym usypiaczu no ale ciśnienia nie ma więc ogra się dopiero w ludzkiej jakości typu 60fps Cytuj
Pupcio 18 603 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Jak się nie wyłamią ze swojej capcomowej demkowej tradycji to będzie. Chętnie sprawdze jak to będzie chodzić na lapku z biedry ale patrząc na działanie dd2 to nie spodziewam się i tutaj cudów xD Cytuj
XM. 11 018 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Ale framerate na tym trailerze + wymagania wersji PC utwierdzają w przekonaniu, że 60 klatek to na konsolach nie będzie .. Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Teraz, XM. napisał(a): Ale framerate na tym trailerze + wymagania wersji PC utwierdzają w przekonaniu, że 60 klatek to na konsolach nie będzie .. Ludzie z Capcom ostatnio są mistrzami prawdziwych trailerów, dokładnie odwzorowują jak ich gry będą działać na premierę, tym razem jednak poczekam rok, zanim naprawią. Cytuj
Shen 9 672 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Mimo, że mam setki albo nawet tysiace godzin najebane w serii od czasów mh2 na psp, to jak widze jak to działa, to odechciewa mi się gry w takim stanie wspierac day1. Cytuj
XM. 11 018 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września 18 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Ludzie z Capcom ostatnio są mistrzami prawdziwych trailerów, dokładnie odwzorowują jak ich gry będą działać na premierę, tym razem jednak poczekam rok, zanim naprawią. Dokładnie - dragons Dogma najlepszym przykładem. A nie wróć. Cytuj
łom 2 006 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Oj optymalizacja może leżeć w tej grze bo nie wiem czy widzieliście ale wymagania na Steamie uwzględniają włączony generator klatek czyli podbicie z 30 do 60 (czego nie powinno się robić) "Gra powinna działać w rozdzielczości 1080p / 60 kl./s (z włączonym generowaniem klatek) przy predefiniowanych ustawieniach grafiki: "Średnie"." Cytuj
Pupcio 18 603 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Kurde co oni zapomnieli jak się gry robi czy o chuy chodzi z tym capcomem ostatnio? 1 Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Coś ewidentnie jest nie tak z RE Engine na tej generacji. W poprzedniej potrafili wyczarować na nim Residenty i DMC5, które wyglądały makabrycznie dobrze i działały świetnie, a w tej jak trzyma 30 klatek to już jest sukces. Panie Capcoma, proszę tam sprzedać blaszkę na odmulenie komu trzeba i wrócić do tego co było. Cytuj
łom 2 006 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Stworzyli silnik (dla RE7) do zamkniętych miejscówek z masą detali podzielonych na mniejsze segmenty i do takich zadań nadawał się idealnie ale już bardziej otwarte przestrzenie go krztuszą. Już w RE3 Remake jak była dalsza widoczność i zombiaki w tle to obcinana była ich animacja. Całkiem odwrotna sytuacja niż przy MT Framework gdzie pierwsze dwie gry stawiały na otwarte przestrzenie z masą animowanych elementów (Dead Rising i Lost Planet) no i jak sobie z tym poradził to tym bardziej ogarniał zamknięte pomieszczenia. Cytuj
Shen 9 672 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września 4 minuty temu, łom napisał(a): Już w RE3 Remake jak była dalsza widoczność i zombiaki w tle to obcinana była ich animacja. Oj tak, miałem taką akcje chyba jak na jakiejś cysternie stałem, a tam zombiaki w oddali rozmazane jakby ze switcha żywcem wzięte i kilka klatek na krzyż. Cytuj
Pupcio 18 603 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września To już było w mh world i dinusie w oddali w 5 fpsach no mega źle to wygląda i bardzo rzadko jest to tak widoczne w grach jak właśnie w tych capcomowych. Mam nadzieje że odpicują tego rexa i się skończą problemy no ale re9 to jeszcze na reengine i zaczynam się o niego bać Cytuj
Plackus 438 Opublikowano 23 października Opublikowano 23 października Szykujemy się na betę forumek ! Będzie nawet online coop Posiadacze ps plus : 28-30 październik Reszta : 30 paź- 3 listopad 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.