Skocz do zawartości

Monster Hunter Wilds


Rekomendowane odpowiedzi

No nie wiem, są obawy po ich ostatnim "dziele" jakim jest dd2. A niestety do mhw używają tego samego, upgradeowanego silnika, który chujowo sobie radzi z open worldami (o zgrozo - a właśnie po to go ulepszali).

Godzinę temu, Daffy napisał(a):

RE Engine nie potrafi w otwarte lokacje, na siłę się w nie pchają na silniku stworzonym do zamkniętych pomieszczeń gdzie radził się przewspaniale

 

Re9 też na Re Engine ma być? Capcom się kiedyś chwalił że robią nowy silnik, co pierwsze na nim wyjdzie?

Tak, jeszcze wszytskie ich gry to re engine, ten uogradeowany.

 

Jeszcze żadnej gry nie zapwiadali na TREXie.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, XM. napisał(a):

No nie wiem, są obawy po ich ostatnim "dziele" jakim jest dd2. A niestety do mhw używają tego samego, upgradeowanego silnika, który chujowo sobie radzi z open worldami (o zgrozo - a właśnie po to go ulepszali).

Tak, jeszcze wszytskie ich gry to re engine, ten uogradeowany.

 

Jeszcze żadnej gry nie zapwiadali na TREXie.

Na PC trzeba z tym w obecnej sytuacji, może coś wyniosą z Dogmy 2 po patchach, nie grałem w żadne MH, ale może tym razem się skuszę. Wygląda kozak. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

https://www.gry-online.pl/newsroom/nie-wiem-co-capcom-probuje-tu-wyczarowac-ale-wyglada-to-zle-grale/z32a5fe

Cytat

 

To, w co grałem, mogliście już widzieć we fragmentach w sieci – zaczyna się od pościgu przez pustynię, podczas którego próbujemy się opędzić od ścigających nas „czerwi”. Już na tym etapie pomyślałem, że coś się ewidentnie zepsuło, że to nie ma prawa tak źle wyglądać w 2024 roku. Pustynia jest pusta, brzydka, nic się nie dzieje w tle, piasek to tylko tekstura zabarwiona na żółto, na domiar złego – pomimo tak niewielu wyświetlanych na ekranie wielokątów – obrzydliwie rozmazana.

 

Grałem na PS5, a miałem wrażenie, jakby ktoś tę grę przeportował na odczepnego z Nintendo Switch. Framerate... Fani zachodzą w głowę, czy Monster Hunter: Wilds na konsolach będzie działać w 60 klatkach. Panowie i panie – to demo miało problem z zachowaniem stabilnych 30. Spadające bryły skał również nie wyglądały dobrze – pył, elementy cząsteczkowe to poprzednia epoka.

 

 

Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...
Teraz, XM. napisał(a):

Ale framerate na tym trailerze + wymagania wersji PC utwierdzają w przekonaniu, że 60 klatek to na konsolach nie będzie ..

Ludzie z Capcom ostatnio są mistrzami prawdziwych trailerów, dokładnie odwzorowują jak ich gry będą działać na premierę, tym razem jednak poczekam rok, zanim naprawią. 

Odnośnik do komentarza
18 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Ludzie z Capcom ostatnio są mistrzami prawdziwych trailerów, dokładnie odwzorowują jak ich gry będą działać na premierę, tym razem jednak poczekam rok, zanim naprawią. 

Dokładnie - dragons Dogma najlepszym przykładem. A nie wróć.

Odnośnik do komentarza

Oj optymalizacja może leżeć w tej grze bo nie wiem czy widzieliście ale wymagania na Steamie uwzględniają włączony generator klatek czyli podbicie z 30 do 60 (czego nie powinno się robić)

"Gra powinna działać w rozdzielczości 1080p / 60 kl./s (z włączonym generowaniem klatek) przy predefiniowanych ustawieniach grafiki: "Średnie"."

Odnośnik do komentarza

Coś ewidentnie jest nie tak z RE Engine na tej generacji. W poprzedniej potrafili wyczarować na nim Residenty i DMC5, które wyglądały makabrycznie dobrze i działały świetnie, a w tej jak trzyma 30 klatek to już jest sukces. Panie Capcoma, proszę tam sprzedać blaszkę na odmulenie komu trzeba i wrócić do tego co było.

Odnośnik do komentarza

Stworzyli silnik (dla RE7) do zamkniętych miejscówek z masą detali podzielonych na mniejsze segmenty i do takich zadań nadawał się idealnie ale już bardziej otwarte przestrzenie go krztuszą. Już w RE3 Remake jak była dalsza widoczność i zombiaki w tle to obcinana była ich animacja. Całkiem odwrotna sytuacja niż przy MT Framework gdzie pierwsze dwie gry stawiały na otwarte przestrzenie z masą animowanych elementów (Dead Rising i Lost Planet) no i jak sobie z tym poradził to tym bardziej ogarniał zamknięte pomieszczenia.

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, łom napisał(a):

Już w RE3 Remake jak była dalsza widoczność i zombiaki w tle to obcinana była ich animacja.

Oj tak, miałem taką akcje chyba jak na jakiejś cysternie stałem, a tam zombiaki w oddali rozmazane jakby ze switcha żywcem wzięte i kilka klatek na krzyż.

Odnośnik do komentarza

To już było w mh world i dinusie w oddali w 5 fpsach no mega źle to wygląda i bardzo rzadko jest to tak widoczne w grach jak właśnie w tych capcomowych. Mam nadzieje że odpicują tego rexa i się skończą problemy no ale re9 to jeszcze na reengine i zaczynam się o niego bać :doom:

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...