SebaSan1981 3 564 Opublikowano 23 Października Udostępnij Opublikowano 23 Października Ja dopiero po wyplacie ale polował na potfury będę napewno. W MHW bawiłem się przednio! Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazub 4 583 Opublikowano 24 Października Udostępnij Opublikowano 24 Października Czy to są dwie oddzielne bety dla ludzi z plusem i bez czy po prostu jak masz plusa to grasz przez cały ten okres ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Plackus 385 Opublikowano 25 Października Udostępnij Opublikowano 25 Października W dniu 24.10.2024 o 13:38, Kazub napisał(a): Czy to są dwie oddzielne bety dla ludzi z plusem i bez czy po prostu jak masz plusa to grasz przez cały ten okres ? Po prostu grasz cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza
Plackus 385 Opublikowano Poniedziałek o 05:49 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 05:49 Beta dla ps plus dostępna Póki co wywala serwer Cytuj Odnośnik do komentarza
Plackus 385 Opublikowano Wtorek o 07:42 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 07:42 (edytowane) Jestem po pierwszym potworku i na ten moment mogę napisać że to stary dobry monster Hunter z bardziej filmowymi akcentami ala Uncharted. Na plus jak zwykle kreator postaci, animowane cutscenki i ogólna animacja naszej postaci i jego wierzchowca. Wszystko w bardzo podobnym stylu do MW world z tym że czuć większy budżet ?? ... Grafika w trybie rozdzielczości jest poprawna ale zdarza się że animacja chrupnie i jest ogólnie lekko "rwana" Tryb performance płynny ale dawngorad jeżeli chodzi o rozdzielczosc straszny. Porownalbym to do ff7 rebirth. Więc oczy bolą ( rozdzielczość jest naprawdę bardzo niska ) To dopiero beta więc pewnie poprawia chociaż czuć że tutaj wjedzie gierka na ps5 PRO i nie będzie tych problemów Fajny patent że nie ma loading między główna mapa a baza Edytowane Wtorek o 07:44 przez Plackus Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 820 Opublikowano Wtorek o 10:55 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 10:55 Co to w ogóle znaczy"stary dobry MH z akcentami Uncharted"? To wcale nie brzmi jak stary dobry MH. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Plackus 385 Opublikowano Wtorek o 11:20 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 11:20 (edytowane) 25 minut temu, XM. napisał(a): Co to w ogóle znaczy"stary dobry MH z akcentami Uncharted"? To wcale nie brzmi jak stary dobry MH Ej ej nie przeinaczaj. Napisałem z ELEMENTAMI FILMOWYMI ALA UNCHARTED .Takie pierwsze skojarzenie jak prosto z ładnych cutscenek bez cieńć przeniosło mnie do ścigania potwora na wierzchowcu i później znowu ucieczka przed stworami i strzelanie do nich będąc odwróconym tyłem Takie skojarzenie miałem Edytowane Wtorek o 11:21 przez Plackus Cytuj Odnośnik do komentarza
tlas 433 Opublikowano Wtorek o 12:00 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 12:00 ok czyli byle do Rise 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 820 Opublikowano Wtorek o 12:05 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 12:05 A to nie ma się co bać - pewnie bardziej story battle z niektórymi zrobią, zalążek byk już w world z czymś takim. Bez paniki w takim razie. Cytuj Odnośnik do komentarza
tlas 433 Opublikowano Wtorek o 12:09 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 12:09 prolog MHW śni mi się do dziś Cytuj Odnośnik do komentarza
WisnieR 2 698 Opublikowano 1 godzinę temu Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) World na sterydach. Parę nowych mechanik i trochę QoL. Wjedzie na premierę. Edytowane 1 godzinę temu przez WisnieR Cytuj Odnośnik do komentarza
Donatello1991 1 374 Opublikowano 43 minuty temu Udostępnij Opublikowano 43 minuty temu Graficznie bardzo średnio. Trochę pograłem i raczej to nie dla mnie. Tutaj nie ma paska zycia potworów? Cytuj Odnośnik do komentarza
lysyolec 17 Opublikowano 38 minut temu Udostępnij Opublikowano 38 minut temu 1 minutę temu, Donatello1991 napisał(a): Graficznie bardzo średnio. Trochę pograłem i raczej to nie dla mnie. Tutaj nie ma paska zycia potworów? Nie ma. Z tego słynie ta seria. Wcześniejsze części były jeszcze bardziej hardcorowe (bez pewnych ułatwień), a dla mnie to że potwory nie mają paska zdrowia, to zaleta tej serii. W skrócie, to, czy stwór jest wyczerpany, gracz musi rozpoznać po zachowaniu potwora, każdy ma specyficzne. A i potwory często lubią uciekać przykładowo do swojej nory żeby się zregenerować, co zmuszało gracza to pozostawienia na nim wcześniej kulki z farbą, która pozwala na jego lokalizację na mapie (działa przez określony czas). Z tego co pamiętam (grałem w world ale nie wiele), w tych nowszych częściach chyba nie ma z tym takiego "problemu". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
SebaSan1981 3 564 Opublikowano 24 minuty temu Udostępnij Opublikowano 24 minuty temu Właśnie kreator postaci oraz te mechaniki tropienia, zamęczania potworów podobają mi się najbardziej. Zawsze też robiły na mnie wrażenie interakcje gdy umiejętnie wmanewrowane potwory mogły walczyć nie tylko z graczami ale też z innymi potworami. I nie zawsze był to skrypt, czasami można było nastawić jednego zwierza przeciw drugiemu. Działało to w Ark Survival Evolved, Conanie Exiles i jeszcze kilku tytułach. Griefing zawsze na propsie Ta seria dostarcza pewnego elementu rozgrywki, który uwielbiam - nieprzewidywalność sytuacji na mapie. Do tej pory zaledwie garstka gier dostarczyła mi podobnych wrażeń podczas gameplayu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.