Skocz do zawartości

Monster Hunter Wilds


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem po pierwszym potworku i na ten moment mogę napisać że to stary dobry monster Hunter z bardziej filmowymi akcentami ala Uncharted. Na plus jak zwykle kreator postaci, animowane cutscenki i ogólna animacja naszej postaci i jego wierzchowca. Wszystko w bardzo podobnym stylu do MW world z tym że czuć większy budżet ?? ...

Grafika w trybie rozdzielczości jest poprawna ale zdarza się że animacja chrupnie i jest ogólnie lekko "rwana" 

Tryb performance płynny ale dawngorad jeżeli chodzi o rozdzielczosc straszny. Porownalbym to do ff7 rebirth. Więc oczy bolą ( rozdzielczość jest naprawdę bardzo niska )

To dopiero beta więc pewnie poprawia chociaż czuć że tutaj wjedzie gierka na ps5 PRO i nie będzie tych problemów 

Fajny patent że nie ma loading między główna mapa a baza 

Edytowane przez Plackus
Odnośnik do komentarza
25 minut temu, XM. napisał(a):

Co to w ogóle znaczy"stary dobry MH z akcentami Uncharted"? To wcale nie brzmi jak stary dobry MH

Ej ej nie przeinaczaj. Napisałem z ELEMENTAMI FILMOWYMI ALA UNCHARTED .Takie pierwsze skojarzenie jak prosto z ładnych cutscenek bez cieńć przeniosło mnie do ścigania potwora na wierzchowcu i później znowu ucieczka przed stworami i strzelanie do nich będąc odwróconym tyłem 

Takie skojarzenie miałem 

 

Edytowane przez Plackus
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Donatello1991 napisał(a):

Graficznie bardzo średnio. Trochę pograłem i raczej to nie dla mnie. Tutaj nie ma paska zycia potworów?

 

 

Nie ma. Z tego słynie ta seria. Wcześniejsze części były jeszcze bardziej hardcorowe (bez pewnych ułatwień), a dla mnie to że potwory nie mają paska zdrowia, to zaleta tej serii.

 

W skrócie, to, czy stwór jest wyczerpany, gracz musi rozpoznać po zachowaniu potwora, każdy ma specyficzne. A i potwory często lubią uciekać przykładowo do swojej nory żeby się zregenerować, co zmuszało gracza to pozostawienia na nim wcześniej kulki z farbą, która pozwala na jego lokalizację na mapie (działa przez określony czas).

 

Z tego co pamiętam (grałem w world ale nie wiele), w tych nowszych częściach chyba nie ma z tym takiego "problemu".

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Właśnie kreator postaci oraz te mechaniki tropienia, zamęczania potworów podobają mi się najbardziej. Zawsze też robiły na mnie wrażenie interakcje gdy umiejętnie wmanewrowane potwory mogły walczyć nie tylko z graczami ale też z innymi potworami. I nie zawsze był to skrypt, czasami można było nastawić jednego zwierza przeciw drugiemu. Działało to w Ark Survival Evolved, Conanie Exiles i jeszcze kilku tytułach. Griefing zawsze na propsie :thumbsup:

 

Ta seria dostarcza pewnego elementu rozgrywki, który uwielbiam - nieprzewidywalność sytuacji na mapie. Do tej pory zaledwie garstka gier dostarczyła mi podobnych wrażeń podczas gameplayu.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...