SebaSan1981 3 581 Opublikowano 23 października Opublikowano 23 października Ja dopiero po wyplacie ale polował na potfury będę napewno. W MHW bawiłem się przednio! Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Czy to są dwie oddzielne bety dla ludzi z plusem i bez czy po prostu jak masz plusa to grasz przez cały ten okres ? Cytuj
Plackus 415 Opublikowano 25 października Opublikowano 25 października W dniu 24.10.2024 o 13:38, Kazub napisał(a): Czy to są dwie oddzielne bety dla ludzi z plusem i bez czy po prostu jak masz plusa to grasz przez cały ten okres ? Po prostu grasz cały czas Cytuj
Plackus 415 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Beta dla ps plus dostępna Póki co wywala serwer Cytuj
Plackus 415 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października (edytowane) Jestem po pierwszym potworku i na ten moment mogę napisać że to stary dobry monster Hunter z bardziej filmowymi akcentami ala Uncharted. Na plus jak zwykle kreator postaci, animowane cutscenki i ogólna animacja naszej postaci i jego wierzchowca. Wszystko w bardzo podobnym stylu do MW world z tym że czuć większy budżet ?? ... Grafika w trybie rozdzielczości jest poprawna ale zdarza się że animacja chrupnie i jest ogólnie lekko "rwana" Tryb performance płynny ale dawngorad jeżeli chodzi o rozdzielczosc straszny. Porownalbym to do ff7 rebirth. Więc oczy bolą ( rozdzielczość jest naprawdę bardzo niska ) To dopiero beta więc pewnie poprawia chociaż czuć że tutaj wjedzie gierka na ps5 PRO i nie będzie tych problemów Fajny patent że nie ma loading między główna mapa a baza Edytowane 29 października przez Plackus Cytuj
XM. 10 868 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Co to w ogóle znaczy"stary dobry MH z akcentami Uncharted"? To wcale nie brzmi jak stary dobry MH. 1 Cytuj
Plackus 415 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października (edytowane) 25 minut temu, XM. napisał(a): Co to w ogóle znaczy"stary dobry MH z akcentami Uncharted"? To wcale nie brzmi jak stary dobry MH Ej ej nie przeinaczaj. Napisałem z ELEMENTAMI FILMOWYMI ALA UNCHARTED .Takie pierwsze skojarzenie jak prosto z ładnych cutscenek bez cieńć przeniosło mnie do ścigania potwora na wierzchowcu i później znowu ucieczka przed stworami i strzelanie do nich będąc odwróconym tyłem Takie skojarzenie miałem Edytowane 29 października przez Plackus Cytuj
XM. 10 868 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października A to nie ma się co bać - pewnie bardziej story battle z niektórymi zrobią, zalążek byk już w world z czymś takim. Bez paniki w takim razie. Cytuj
tlas 434 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października prolog MHW śni mi się do dziś Cytuj
WisnieR 2 708 Opublikowano 1 listopada Opublikowano 1 listopada (edytowane) World na sterydach. Parę nowych mechanik i trochę QoL. Wjedzie na premierę. Edytowane 1 listopada przez WisnieR 1 Cytuj
Donatello1991 1 419 Opublikowano 1 listopada Opublikowano 1 listopada Graficznie bardzo średnio. Trochę pograłem i raczej to nie dla mnie. Tutaj nie ma paska zycia potworów? Cytuj
lysyolec 8 Opublikowano 1 listopada Opublikowano 1 listopada 1 minutę temu, Donatello1991 napisał(a): Graficznie bardzo średnio. Trochę pograłem i raczej to nie dla mnie. Tutaj nie ma paska zycia potworów? Nie ma. Z tego słynie ta seria. Wcześniejsze części były jeszcze bardziej hardcorowe (bez pewnych ułatwień), a dla mnie to że potwory nie mają paska zdrowia, to zaleta tej serii. W skrócie, to, czy stwór jest wyczerpany, gracz musi rozpoznać po zachowaniu potwora, każdy ma specyficzne. A i potwory często lubią uciekać przykładowo do swojej nory żeby się zregenerować, co zmuszało gracza to pozostawienia na nim wcześniej kulki z farbą, która pozwala na jego lokalizację na mapie (działa przez określony czas). Z tego co pamiętam (grałem w world ale nie wiele), w tych nowszych częściach chyba nie ma z tym takiego "problemu". 1 Cytuj
SebaSan1981 3 581 Opublikowano 1 listopada Opublikowano 1 listopada Właśnie kreator postaci oraz te mechaniki tropienia, zamęczania potworów podobają mi się najbardziej. Zawsze też robiły na mnie wrażenie interakcje gdy umiejętnie wmanewrowane potwory mogły walczyć nie tylko z graczami ale też z innymi potworami. I nie zawsze był to skrypt, czasami można było nastawić jednego zwierza przeciw drugiemu. Działało to w Ark Survival Evolved, Conanie Exiles i jeszcze kilku tytułach. Griefing zawsze na propsie Ta seria dostarcza pewnego elementu rozgrywki, który uwielbiam - nieprzewidywalność sytuacji na mapie. Do tej pory zaledwie garstka gier dostarczyła mi podobnych wrażeń podczas gameplayu. Cytuj
Mari4n 401 Opublikowano 1 listopada Opublikowano 1 listopada Miernie to chodzi na bazowym PS5, w trybie 60fps jest srogie mydło, tekstury wyglądają jak z worlda. Jest kilka fajnych nowych patentów, ale spodziewałem się czegoś więcej, zwłaszcza w kwestii wydajności. Może do premiery coś z tym zrobią. Cytuj
tlas 434 Opublikowano 1 listopada Opublikowano 1 listopada (edytowane) Nie podoba mi się. Znowu podążanie za zielonym śladem ja pierdolę xd. Jeszcze ta paleta barw jak z gier akcji na ps3/360 czy może już wyjść Rise 2? Edytowane 1 listopada przez tlas 1 Cytuj
firana140 621 Opublikowano 1 listopada Opublikowano 1 listopada 2 hours ago, Pupcio said: Ten glitch low poly jest zajebisty xD 1 Cytuj
Pupcio 18 396 Opublikowano 1 listopada Opublikowano 1 listopada mogliby dodać później w ramach beczuni takiego potworka xd Cytuj
easye 3 358 Opublikowano 2 listopada Opublikowano 2 listopada nigdy nie pograłem dłużej w Monster Huntera a nie jeden mi się podobał i chyba czas najwyższy nadrobić stracone godziny na premierę. Zapowiada się świetna odsłona! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.