Skocz do zawartości

Monster Hunter Wilds

Featured Replies

Opublikowano

Teraz tylko niech prezes Dave wyślę paczuszki najlepiej w środę :vegeta_smile: i znów 500 h wpadnie w monsterku :banderas:

  • Odpowiedzi 225
  • Wyświetleń 15,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Ja to jednak zaczekam bo podobno technicznie gra się nie różni od bety i jest kaszana. Może naiwnie liczę, że coś się zmieni ale nie chcę sobie psuć gry.

Opublikowano

No i podobno contentu jest fchuj mało.

Opublikowano
13 minut temu, XM. napisał(a):

No i podobno contentu jest fchuj mało.

Czyli co znowu inflacja ocenowa w grze Capcomu, przy DD2 było to samo, z dużej chmury jednak dosyć mało deszczu było przy DD2. 

Opublikowano

Framerate mode to chyba pamięty czasy PS2. Żenujące. Boje się nawet myśleć, jak to będzie działać na PC.

 

 

Opublikowano
25 minut temu, Rooofie napisał(a):

Framerate mode to chyba pamięty czasy PS2. Żenujące. Boje się nawet myśleć, jak to będzie działać na PC.

 

 

Na PC na dwóch takich samych zestawach z 4080 gra działała im zupełnie inaczej. Jeden miał "smooth experience" a drugi crashe i gra chodziła gorzej niż beta. Bez szczegółów w tym video, trzeba pewnie poczekać na Digital Foundry ale chyba jest tak jak można się spodziewać czyli źle :ragus:

Opublikowano
33 minuty temu, Mari4n napisał(a):

Mniej niż w worldzie na premierę?

Podobno story 15h, drugie tyle na post game. Z tym drugim bym się wstrzymał, ale w story jestem w stanie uwierzyć. Dodatkowo w grze jest najmniej potworów na start od czasów mh tri, brak layerdow dla broni, gra jest jeszcze prostsza, sam motyw polowania który z każdą częścią jest coraz bardziej obcinany tu jest zarżnięty (nawet itemy z potworów nie wyskakują - od razu wpadają do ekwipunku)...

 

Szkoda, ja się na razie wstrzymam, poczekam na opinie normalnych graczy, a nie recenzentów. Na ten chwilę wychodzi na to, że trochę zawód i prawdziwy mhwilds wyjdzie gdzieś za półtora roku z dlc z master rankiem itd.

Opublikowano

Typ w jednej recenzji mówi, że wyczyścił wszystko w 35h i to bez bawienia się w jakieś dopasowywanie ekwipunku pod polowania, tylko wszystko na jana w jednym sprzęcie. No nie wiem skąd te oceny przy takiej zawartości i technicznym stanie gry.

Opublikowano
26 minut temu, UberAdi napisał(a):

Na PC na dwóch takich samych zestawach z 4080 gra działała im zupełnie inaczej. Jeden miał "smooth experience" a drugi crashe i gra chodziła gorzej niż beta. Bez szczegółów w tym video, trzeba pewnie poczekać na Digital Foundry ale chyba jest tak jak można się spodziewać czyli źle :ragus:

Może 1 ma mniej ROPsów.

He hehe hehehe.

Opublikowano

Na 4070 Super działa płynnie około 80 fps w wysokich ustawieniach, także na PC dobra jest chyba optymalizacja. 

Opublikowano

Brzydkie, wyprane z kolorów i z chodzonymi sekcjami ahahhaah.

 

Nie mój monsterek. Czekam na Rise 2, a nie tę chujnię na kaczych łapach xd 

Opublikowano

"Monster Hunter Wilds to najprostsza, najłatwiejsza i najbardziej przystępna odsłona w historii serii. Weterani polowań na potwory będą kręcić nosami, ale rzesze nowych graczy błyskawicznie odnajdą się na Zakazanych Ziemiach."

 

 

Ja aktualnie osobiście ogrywam FU, i patrząc na to w którym kierunku podąża seria, to jest to trochę słabe...  Przeciez seria słynęła z wyzwania, z wkurwianiu się, oraz satysfakcji po wygranej walce gdzie pot spływał po jajach. Do dziś na prywatnych serwerach łowcy bawią się w G randze, u służą pomocą dla tych, którzy nie ogarniają mechanik. Coś czuję że to doświadczenie może kompletnie zaniknąć

 

 

Poza tym nie wiem skąd te 90 na metacritic? Polacy z tego co widzę dają oceny w okolicach 7, zwracając uwagę na to, o czym było wspomniane

Edytowane przez lysyolec

Opublikowano

Casualizacji ciąg dalszy. Nie wiem, może to i dobrze? Jestem starym dziadem, nie mam czasu farmić tydzień rathalos plate z drop rate 2%

Opublikowano

Taki wysoki droprate trochę skróci żywotność gry, za to pewnie lepiej się sprzeda

Opublikowano

Mnie najbardziej wkurwia, że całkowicie seria straciła motyw polowania na potwory - zawsze wyobrażałem sobie, że taki mh w openworldzie będzie miał zaawansowane szukanie, wywabienie potworów czy też szykowanie pułapek i zwabianie przeciwników pod to, system painballi, znajomość endemitow... Nie mówię, że na tym ma polegac cała gra, kurwa - niech będzie 20% reszta to walka, ale no teraz to może z 1% i głupie napierdalanie.

 

Ja pasuje, czekam na jakiś dodatek moonphase czy jak to nazwa za półtora roku.

Opublikowano

Ja kupie, ale nie w pełnej cenie, nówka prawie 3 bomby. Nie dam tyle za gre w takim stanie technicznym.

Opublikowano

Mi się trochę kierunek, w którym zmierza seria, kojarzy z kolejnymi odsłonami pokemonów. Każda odsłona coraz łatwiejsza, z coraz większą ilością bajerow które spłycają rozgrywkę. 
 

I tak samo dobrze się sprzeda, bo fani i tak kupią lol.

Opublikowano

Hold do czerwca. Niech trochę połatają.

Opublikowano
8 minut temu, Plackus napisał(a):

 

Ten silnik w open worldach walczy dzielnie z UE5 o tytuł trendowatego. Ale jak już konsole, to Pro wypada bardzo dobrze jak widać. 

Opublikowano
25 minut temu, Plackus napisał(a):

 


Chwila, moment, czy ja dobrze widzę, że na bazowym PS5 użyli FSR1? xD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.