KrYcHu_89 2 593 Opublikowano piątek o 10:57 Opublikowano piątek o 10:57 4 minuty temu, XM. napisał(a): Odejście Itsuno tylko potwierdza, gdzie jest miejsce tego IP. choć podstawka sprzedała się dobrze to oceny graczy są średnie. Wciąż lepsze oceny, niż to nowe MH i do tego to singiel, chętnie bym zobaczył DLC, a wygląda, że Capcom olał to zimnym moczem, szkoda. Cytuj
XM. 11 411 Opublikowano piątek o 11:01 Opublikowano piątek o 11:01 Nie ma komu już tego dlc robić - powroty onimushy, okami, dmc się robi nowe(stare), do tego pragamta, dwa residenty, mhw gaas - do tego gość od MHW został teraz szycha w Capcom odpowiedzialnym za gry. Niech oni się lepiej zajmą tym swoim chujowym silnikiem i czym prędzej wypuszczają RE Xa. Cytat Monster Hunter producer Ryozo Tsujimoto, who currently serves as 'deputy in charge of development divisions', will be promoted to the Chief Product Officer role and become the main person in charge of Capcom's development divisions as of April 1. 1 Cytuj
voi tekku 131 Opublikowano piątek o 11:10 Opublikowano piątek o 11:10 co do poziomu trudności, wiem że to rada w stylu klikaj tylko nosem na padzie, będzie trudniej, ale ciekawiej się zrobiło jak wyłączyłem sobie kota bo był troche OP i leczył jak szalony, i jak podczas walki nie korzystam ze strusia (aka nielimitowana karta wyjścia z więzienia). Cytuj
Faka 4 103 Opublikowano niedziela o 12:07 Opublikowano niedziela o 12:07 Ten Wilds dużo się różni od takiego World? Bo to jedyna gra z którą miałem styczność na PS4, fajnie się grało, ogólnie polowanie na potworów nie nudziło jak na singlowego gracza, ale też miałem świadomość, że więcej potencjału wyciągała, grając z kumplami na polowaniu potworów. Cytuj
voi tekku 131 Opublikowano niedziela o 18:18 Opublikowano niedziela o 18:18 Zależy co lubiłeś a czego nie w World, mnie do szalu doprowadzało latanie za potworem i szukanie go po całej mapie, teraz jest dużo szybciej dzięki strusiowi który automatycznie biegnie do celu. Mapy są z jednej strony większe ale przy tym mniej zawiłe niz w World co też jest dla mnie plusem. Sama walka dostała kilka boostow, nowe ruchy/kontry i fajną mechanikę skupiania sie na ranach bestii, ale też jest przez to łatwiej. Generalnie jest lepsze flow, jest szybciej, jest też niestety dosyć łatwo (przynajmniej na low ranku, który właśnie kończę albo skończyłem ubiciem jaszczurki z okładki) i jest sporo fabuły. Co do multi to nie wiem, zawsze wolałem hunty solo. 1 Cytuj
Dante 493 Opublikowano poniedziałek o 06:44 Opublikowano poniedziałek o 06:44 Gra sprawia wrażenie łatwiejszej, polowania są szybsze, bo do walki można pędzić na wierzchowców. Sam fun z nawalania jest super i możliwość przełączania się pomiędzy dwoma rodzajami broni urozmaica siekanie. Ogólnie z perspektywy raczej nooba jest bajer i nawalanie potworów bawi równie dobrze jak wcześniej. Już są jakieś pierwsze eventy czasowe z nagrodami. Zdobyłem jakieś stworzonko jako kaptur/czapkę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.