Skocz do zawartości

Monster Hunter Wilds


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, XM. napisał(a):

Odejście Itsuno tylko potwierdza, gdzie jest miejsce tego IP. choć podstawka sprzedała się dobrze to oceny graczy są średnie.

Wciąż lepsze oceny, niż to nowe MH i do tego to singiel, chętnie bym zobaczył DLC, a wygląda, że Capcom olał to zimnym moczem, szkoda. 

  • Odpowiedzi 225
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie ma komu już tego dlc robić - powroty onimushy, okami, dmc się robi nowe(stare), do tego pragamta, dwa residenty, mhw gaas - do tego gość od MHW został teraz szycha w Capcom odpowiedzialnym za gry. Niech oni się lepiej zajmą tym swoim chujowym silnikiem i czym prędzej wypuszczają RE Xa.

 

Cytat

Monster Hunter producer Ryozo Tsujimoto, who currently serves as 'deputy in charge of development divisions', will be promoted to the Chief Product Officer role and become the main person in charge of Capcom's development divisions as of April 1.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

co do poziomu trudności, wiem że to rada w stylu klikaj tylko nosem na padzie, będzie trudniej, ale ciekawiej się zrobiło jak wyłączyłem sobie kota bo był troche OP i leczył jak szalony, i jak podczas walki nie korzystam ze strusia (aka nielimitowana karta wyjścia z więzienia).

Opublikowano

Ten Wilds dużo się różni od takiego World? Bo to jedyna gra z którą miałem styczność na PS4, fajnie się grało, ogólnie polowanie na potworów nie nudziło jak na singlowego gracza, ale też miałem świadomość, że więcej potencjału wyciągała, grając z kumplami na polowaniu potworów. 

Opublikowano

Zależy co lubiłeś a czego nie w World, mnie do szalu doprowadzało latanie za potworem i szukanie go po całej mapie, teraz jest dużo szybciej dzięki strusiowi który automatycznie biegnie do celu. Mapy są z jednej strony większe ale przy tym mniej zawiłe niz w World co też jest dla mnie plusem. Sama walka dostała kilka boostow, nowe ruchy/kontry i fajną mechanikę skupiania sie na ranach bestii, ale też jest przez to łatwiej. Generalnie jest lepsze flow, jest szybciej, jest też niestety dosyć łatwo (przynajmniej na low ranku, który właśnie kończę albo skończyłem ubiciem jaszczurki  z okładki) i jest sporo fabuły. Co do multi to nie wiem, zawsze wolałem hunty solo.

  • Plusik 1
Opublikowano

Gra sprawia wrażenie łatwiejszej, polowania są szybsze, bo do walki można pędzić na wierzchowców. Sam fun z nawalania jest super i możliwość przełączania się pomiędzy dwoma rodzajami broni  urozmaica siekanie. Ogólnie z perspektywy raczej nooba jest bajer  i nawalanie potworów bawi równie dobrze jak wcześniej. Już są jakieś pierwsze eventy czasowe z nagrodami. Zdobyłem jakieś stworzonko jako kaptur/czapkę.

Opublikowano

Nadszedł urlop i w końcu mogłem odpalić Dzicz. Pierwsze łowy już za mną, odonoszę wrażenie że sporo rzeczy jest nieco ułatwionych względem Worlda. O wiele łatwiej poruszać się po świecie, nawigować mapę i walczyć.

 

20250314_194346.thumb.jpg.cb24e1f47add89ff15e566b8f87425a8.jpg

 

Tradycyjnie gram łukiem + dual blades. Koleżkota nazwałem Wibrys - biega, healuje u opowiada jakieś farmazony, walka ogólnie też bardzo mi się podoba. Kreator postaci również chociaż.. mogli dodać więcej opcji do edytowania sylwetki (są tylko dwa suwaki!) ale i tak jest spoko, mimo to do kreatora z Black Desert troszkę brakuje. 

Po 10+ godzinach wsiąkłem i czuję że w Zakazanej Krainie spędzę sporo czasu, tym bardziej ze na bank będą dodawane nowe rzeczy. Gierka dobrze się sprzedaje, czym nie jestem ani trochę zaskoczony.

Opublikowano

Seba, poruszanie się po świecie jest teraz dużo szybsze. Seikrety sprawnie biegają, nawet z siodła można zbierać zasoby oraz procą. Gra jest łatwiejsza. Seba rób rany potworom, a potem je niszcz. Szybki sposób na duży dmg i wypadające części. Jak coś mogę pomóc.

Opublikowano

Wyłapałem już na początku że czasem nie trzeba nawet z dinusia zeskakiwać  tylko na jego grzbiecie ostrzeliwać potwora z łuku, a potem jak już ma kilka kuku na sobie to zeskoczyć i dobić nożami. Jest dynamicznie, podoba mi się bo przypomina mgliście pierwszą Dragon's Dogmę, która miała rewelacyjny styl walki.

Co innego to zlecenia od Almy, są tam ramy czasowe, presja i trzeba się uwijać. Ogólnie gierka jest super, choć miałem kłopoty z przyzwyczajeniem się do sterowania po kilku miesiącach grania w eso.

Opublikowano

Polowania na czas to norma w mh, ale bez obawy, 50 min to sporo czasu. Polecam zabierać npc zamiast randomow. Są pomocni i będziesz mógł spokojniej analizować co się dzieje na ekranie, bo aggro nie tylko będzie na tobie.

Opublikowano
Godzinę temu, Shen napisał(a):

Jakieś czasowe eventy z nagrodami teraz są?

są ale biedne i zależne od HR, a zmieniają się chyba co tydzień. Do zdobycia jakieś czapki, kolczyki, itp.

 

Gierka generalnie super, dużo fajnych zmian, gra się świetnie, ale poziom trudności szczególnie na high ranku rozczarowuje. Mam nadzieje że title updates to chociaż troche poprawią.

 

Nie podoba mi się że Evnty sa czasowe, w Rise/Sunbreak byly dostępne caly czas i często to były wymagajace questy.

  • Plusik 1
  • Dzięki 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...