Opublikowano 7 lutego7 lut 7 minut temu, XM. napisał(a): Gram i na ps5 bieda chodzi chujowo - niestety poziom dd2, skacze fr. Tego się bałem, może poczekam na ten update pod ps5 pro, ale pewnie niewiele to da, bo po prostu ten silnik jest spierdolony.
Opublikowano 7 lutego7 lut Finalnie dd2 naprawili, może i tu polatają. Nie wiem czy wezme na premierę - powinienem nie wspierać takich praktyk, no ale jak się gra to kosmos - iceborne na ultra sterydach, design i grafika potworów kosmos, tego focusa nie czaje i w sumie wyjebane w niego. No i fajnie jak główna postać gada - dodaje to klimatu.
Opublikowano 7 lutego7 lut 2 minuty temu, XM. napisał(a): Nie wiem czy wezme na premierę - powinienem nie wspierać takich praktyk Ta sama rozkmina, ale jednak ulubiona seria i ponad 1000h lekko poświęcone.
Opublikowano 7 lutego7 lut Oby ten nowy silnik sobie lepiej radził w otwartych terenach bo ten re engine masakra
Opublikowano 7 lutego7 lut RE Engine powinno zbadać CBA co tam się z nim odcapcomiło, bo w poprzedniej generacji to był top silniczek, a w tej konsekwentnie niedomaga coraz bardziej i bardziej.
Opublikowano 7 lutego7 lut Daje rade w mniejszych, zamknietych lokacjach, ale jak masz open world jak w Dragons Dogma czy teraz Monster Hunter to kaplica. MH jednak walką stoi i kurwa fajnie by było mieć te 60fps na prosiaku. albo chociaz betonowe 30
Opublikowano 7 lutego7 lut Na pro tryb rozdzielczości przy panelu 120hz wygląda dobrze i według mnie lata w 40hz. Całkiem spoko się to prezentuje. Tryb performance kupa rozmazana ale podobno dopiero będą na premierę uwzględnione poprawki a beta to stary build. Chociaż nie ma co im wierzyć
Opublikowano 7 lutego7 lut No zamknięte lokacje nie dość że działają to jeszcze zajebiście wyglądają a otwarte ledwo zipią+ graficzka już szału nie robi
Opublikowano 7 lutego7 lut Już nawet w RE3 zombiaki z większej odległości to było jakieś gówno rozmazane. Pamietam jak stałem na jakiejs cysternie a w oddali zombie jak z jakiejs gierki ze switcha.
Opublikowano 7 lutego7 lut A to już w worldzie stworki w oddali latały w 5 klatkach. Chyba dość częsta sprawa w gierkach ale właśnie w worldzie i re3 najbardziej mi się to rzucało w oczy xD
Opublikowano 7 lutego7 lut Szkoda, że to po prostu stara beta plus potworek, bez tych obiecanych jakiś czas temu zmian w gameplayu i wydajności.
Opublikowano 9 lutego9 lut Nie porwała mnie ta beta. W serii ceniłem prostote, bierz broń, zapasy i idziesz nakurwiać potwora. Teraz mounty, proce i jeszcze ten open world.
Opublikowano 11 lutego11 lut a mnie wręcz przeciwnie. Możesz poczuć ducha polowania, a nie "biere questa i ide". Teraz biorę sprzęt i tropię zwierzynę, namioty polowe rozkładam w trakcie polowania. Zbieram surowce, eksploruję mapę. Giera już kupiona, czekam tylko na premierę ;P
Opublikowano 11 lutego11 lut 32 minuty temu, genjuro napisał(a): Możesz poczuć ducha polowania, a nie "biere questa i ide". Teraz biorę sprzęt i tropię zwierzynę, namioty polowe rozkładam w trakcie polowania. Zbieram surowce, eksploruję mapę. dla mnie magia MH to walka z potworem, a nie "polowanie", wiec idea że "biere questa i ide", w między czasie przygotowując bron pancerz i miksturki, bardzo mi zawsze pasowała. Cale to tropienie to takie udziwnianie zabawy, dlatego tak lubię Rise/Sunbreak gdzie bylo idealne ratio między walką a całą resztą. W Wilds pograłem chwilę przy okazji pierwszej bety i nie kupiło mnie. To takie World tylko jeszcze bardziej. Już nie mówiąc o ogólnym gameplayu bo MH to ciągle MH i wiadomo czego się spodziewać, bardzo mnie drażniło i wywalało z immersji to że wszystkie elementy otoczenia z którymi możemy wejść w interakcję się tak przesadnie świecą. Może da sie to wyłączyć w opcjach, w każdym razie myśląc o Wilds pierwsze co przychodzi mi teraz do głowy to obraz tych świecących z daleka kamykow/ziół/robakow/innych elementow. Pewnie tylko ja tak mam, ale sam fakt że głównie to mi zostało w głowie po ograniu bety nie świadczy dobrze o grze ( albo o mnie!).
Opublikowano 11 lutego11 lut Gram aktualnie w FU na emulatorze przez neta. Jest to mój pierwszy MH (w World może 5h). Jestem ciekawy czy wild pobije rekord sprzedażowy CAPCOM. World chyba został najlepiej sprzedająca się grą od nich wszechczasów
Opublikowano 11 lutego11 lut Wszystko zależy od optymalizacji gry na sprzętach. Jak to zagra, to myślę że sprzedaż przebije world
Opublikowano 16 lutego16 lut W dniu 9.02.2025 o 22:28, Shen napisał(a): Nie porwała mnie ta beta. W serii ceniłem prostote, bierz broń, zapasy i idziesz nakurwiać potwora. Teraz mounty, proce i jeszcze ten open world. No przy Freedom 2 na PSP bawiłem się najlepiej ale to było pierwsze spotkanie z serią. Teraz to czuję się trochę jakbym grał w jakieś pogmatwane mmo w stylu FFXIV.
Opublikowano 16 lutego16 lut 10 minut temu, Patapon napisał(a): No przy Freedom 2 na PSP bawiłem się najlepiej ale to było pierwsze spotkanie z serią. Teraz to czuję się trochę jakbym grał w jakieś pogmatwane mmo w stylu FFXIV. Freedom Unite i MH4U dla mnie najlepsze, tam to mialem najebane w kazdej ponad 500h. W World też sporo grałem, bo była forumowa ekipa, ale już mi się nie podobało w jakim kierunku to idze. W Wilds to chyba nawet nie bedzie z kim pograc, a z randomami to nie ma sensu.
Opublikowano 20 lutego20 lut Grałem w tą drugą betę, i dalej mnie nie kupiła, zero hajpu. Jak była beta worlda to byłem na maksa podjarany i wziąłem nawet pierwszy w życiu preorder. Wilds na pewno kupię, bo to Monster Hunter, ale nie na premierę. Poczekam i zobaczę jak się rozwinie sytuacja. Początkowo myślałem że to coś ze mną, że może się wypaliłem czy coś, ale odpaliłem starego dobrego Generations Ultimate i był git, legancko mi się grało.
Opublikowano 20 lutego20 lut zależy na czym grałeś. jeśli na PS5 to obie bety są na starym buildzie gdzie chodzą i wyglądają jak gówno. ale według youtuberów, którzy mieli okazję zagrać w szersze demo z finalnego builda, to jest zdecydowanie lepiej, co mnie z resztą uspokoiło bo bety wystraszyłem się jak diabeł święconej wody. na PC bety też chodziły koślawo o ile nie ma sie high-endowego potwora. no chyba, że nie podobał ci się game design generanie ale to się już nie zmieni
Opublikowano 20 lutego20 lut O starych buildach wiem, ta ostatnia beta była z wersji 1.02 jeśli dobrze pamiętam. Kilka ficzerów mi nie leży, ale to nie są rzeczy z których muszę korzystać, na przykład to że mount może targać drugą broń. Reszta to w zasadzie kwestia moich przyzwyczajeń do drewna ze starych części, bo gram od MH1.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.