Skocz do zawartości

Monster Hunter Wilds

Featured Replies

Opublikowano

Dobrze skopiować MH, do tego wypalająca oczy graficzka w 60 klatkach, no potencjał jest.

  • Odpowiedzi 225
  • Wyświetleń 15,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Paczkomat poinformował że monsterek leży i czeka na odebranie. Panie Dave, dowiózł pan😉 Szykuje się granie do późna. Fabuła solo, a potem wiadomo, endgame na setki godzin...

Opublikowano
16 godzin temu, wet_willy napisał(a):

Ja ogolnie to nie mam problemu ze Low Rank bedzie braindead bo w sumie... Po chuj to w ogole robic xD Dawac od razu High Ranka :)

No wczuwasz się, zapoznajesz ze wszystkim i masz świeże doświadczenie. Dla mnie ważne. 

W World już Anjanat dawał fajne wyzwanie i był to chyba 4ty monster. A w Wilds pierwsze 4 to worki treningowe.

 

Niszczenie ran wydaje mi się nieco zbyt OP. Sam atak kosi dobry dmg, monster nie może go przerwać i jeszcze wywala się na ryj zaraz po co daje dobry opening. Nie wiem jak inne bronie ale LS dostaje dodatkowy poziom. 

Opublikowano
17 godzin temu, wet_willy napisał(a):

Ja ogolnie to nie mam problemu ze Low Rank bedzie braindead bo w sumie... Po chuj to w ogole robic xD Dawac od razu High Ranka :)

Chyba master/g rank - high to żadne wyzwanie.

Opublikowano
Godzinę temu, Donatello1991 napisał(a):

1milion 289 tyś teraz.

Ludzie jadą po grze, że słaba premiera, ale jednak te 20 baniek pewnie zeszło na PC i konsole xD. 

Opublikowano

Udało mi się pograć 2 godzinki i... jest naprawdę fajnie, kiedy walczymy z jakimś potworkiem. Problem w tym, że na te 2h gry to walki miałem może z 20 minut łącznie? Gra bardzo ślamazarnie się rozkręca. Póki co, to większość czasu biegałem z miejsca na miejsce, oglądając nudne cutscenki do równie nieciekawej fabuły. Ja chcę graaaaać!

 

Grafika z PS4 też nie ma czym zachwycić :( 

 

Jutro uda pograć się więcej i mam nadzieję, że to tylko początek jest taki powolny.

Opublikowano

Chyba nie, bo po 8h ludzie dalej narzekają na to, o czym piszesz ;(

Opublikowano

Jak to wyglada na zwyklym PS5 w performance mode? Jest grywalne i przyjemnie sie gra? Czy rozmycie jest bardzo duze?

 

Dla porownania nie przeszkadza mi np granie na switchu w Shin Megami Vengeance na monitorze 24 cale 1080p.

 

Inna sprawa, to ze monitor wspiera amd freesync i 165 hz - czy taki tryb balanced np to wykorzysta? 

Opublikowano
2 minuty temu, beardo0 napisał(a):

Jak to wyglada na zwyklym PS5 w performance mode? Jest grywalne i przyjemnie sie gra? Czy rozmycie jest bardzo duze?

 

Dla porownania nie przeszkadza mi np granie na switchu w Shin Megami Vengeance na monitorze 24 cale 1080p.

 

Inna sprawa, to ze monitor wspiera amd freesync i 165 hz - czy taki tryb balanced np to wykorzysta? 

 

W trybie performance ta gra wygląda jak na PS3. Jeśli nie przeszkadzała ci taka jakość 20 lat temu to będzie pan zadowolony.

Opublikowano
1 godzinę temu, bountyhunter napisał(a):

Udało mi się pograć 2 godzinki i... jest naprawdę fajnie, kiedy walczymy z jakimś potworkiem. Problem w tym, że na te 2h gry to walki miałem może z 20 minut łącznie? Gra bardzo ślamazarnie się rozkręca. Póki co, to większość czasu biegałem z miejsca na miejsce, oglądając nudne cutscenki do równie nieciekawej fabuły. Ja chcę graaaaać!

 

Grafika z PS4 też nie ma czym zachwycić :( 

 

Jutro uda pograć się więcej i mam nadzieję, że to tylko początek jest taki powolny.

Spokojnie, to wstęp. Fabuła jest krótka w tej serii. Prawdziwe mięsko, zaczyna się po skończeniu fabuły i napisach😁Uwierz mi, nawalczysz się. Ta gra jest stworzona na setki godzin i dla grinderow. Fanów slasherów zapraszamy do innego stołu.

Opublikowano
  • Autor
6 hours ago, Kazub said:

No wczuwasz się, zapoznajesz ze wszystkim i masz świeże doświadczenie. Dla mnie ważne. 

W World już Anjanat dawał fajne wyzwanie i był to chyba 4ty monster. A w Wilds pierwsze 4 to worki treningowe.

 

Niszczenie ran wydaje mi się nieco zbyt OP. Sam atak kosi dobry dmg, monster nie może go przerwać i jeszcze wywala się na ryj zaraz po co daje dobry opening. Nie wiem jak inne bronie ale LS dostaje dodatkowy poziom. 

Ja dopiero musialem okazjonalnie myslec na "Bossie" 2 Chaptera nawet zbroje zrobilem lepsza niz 11 Defa na niego... Nauczylem sie nic bo nie musze nic wiecej robic niz mashowac jedno bombo az sie wywala na ryj Focus atak i powtorka. Gram bronia ktora nigdy nie gralem wczesniej mysle ze GSem czy Lukiem czy HBG ktorymi grac potrafie to by w ogole nie wstawali.

 

I byla jedna mega spierdolona walka przed nim nie trudna tylko troche nie fair.

Opublikowano
2 godziny temu, beardo0 napisał(a):

Jak to wyglada na zwyklym PS5 w performance mode? Jest grywalne i przyjemnie sie gra? Czy rozmycie jest bardzo duze?

 

Dla porownania nie przeszkadza mi np granie na switchu w Shin Megami Vengeance na monitorze 24 cale 1080p.

 

Inna sprawa, to ze monitor wspiera amd freesync i 165 hz - czy taki tryb balanced np to wykorzysta? 

Wygląda cudownie

yF96y8i.jpg

Opublikowano

Osobiście mam ustawiony tryb zrównoważony, 120hz włączone i brak limitu klatek. Jakość obrazu jest więcej niż zadowalająca :)

 

Natomiast grafika sama w sobie nie powoduje opadu szczęki, gra wygląda po prostu dobrze. W cutscenkach dostrzeże się tu i ówdzie słabe tekstury, ale jest to do przeżycia.

Opublikowano

Sam nie grałem, ale patrząc po materiałach (i biorąc pod uwagę kompresję YT) to ta gra wyglądałaby po prostu dobrze, jakby to był tytuł na późne PS3, i to po korekcji gammy, bo bez tego to ciężko powiedzieć, że to mleko w ogóle jakoś wygląda.

Opublikowano
53 minuty temu, XM. napisał(a):

Wygląda cudownie

yF96y8i.jpg

Widać poprawę na bazówce względem FF VII Rebirth, tam to wyglądało jednak znacznie gorzej image.png.64345724cd0229d721e7aa39ef5dd232.png

Opublikowano

Gameplay na PS5 w performance mode, jakby ktoś chciał zobaczyć

 

 

Edytowane przez beardo0

Opublikowano

IMG_5963.thumb.jpeg.aeabfea5236575df87741bf045710f91.jpeg
 

xddddd

 

czy można już pisać, że MH World to ładniejsza gra? To taka gra z ps4 jeżeli ktoś nie pamięta.

Opublikowano

Nie wiem co Capcom odjebal z tym swoim silnikiem - po genialnym re engine wyciagajacym 60 klatek w zajebistej grafice totalnie nie radzi sobie w gorszej grafice, ale ow do tego na PC ma jakieś pojebane wymagania nie oferując nic w zamian. Silnik do zaorania i może lepiej, że tego re9 tak odwlekają i może przenoszą go na REXa

Opublikowano

Ja bym przeżył jeszcze gdyby ta gra chociaż jakoś wyglądała chodząc w 29 fpsach.  Kolorki jakieś, cokolwiek matko bosko.

 

boze jak mnie ta gra denerwuje, co nie spojrzę na materiały z Wilds to ciśnienie mi skacze.

 

co to w ogóle jest za UI, dlaczego pasek życia i staminy faluje, dlaczego kuuuuuuuurwa dlaczego

 

co było złego w UI World/Rise ;(

Opublikowano

Trzeba czekać pół roku - będzie to samo co z dd2. Ogólnie martwią standardowo tylko te wyniki i sprzedażowe i ocenowe bo w żadnym z wypadków za jakość to nie zasługuje.

Opublikowano

 

^ Polecam zmienić defaultowe ustawienia dla Seikreta, mniej siłowania się z padem :)

 

Odkąd zacząłem skipować cutscenki i dialogi to jest znaaacznie lepiej...

Opublikowano

Dobrze mieć konsolę bo na PC optymalizacja taka jak zawsze

 

Screenshots_2025-03-01-17-12-22.png

Te PC które składali na forum w cenie PS5 Pro na pewno sobie by poradziły.:kekw:

Opublikowano

Ps5 Pro Balanced xDDDDDDD

monster-hunter-wilds-ps5-pro-balanced-mode-v0-km20lp3ei3me1.png

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.