Skocz do zawartości

Indiana Jones and the Great Circle


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wstępnie zapowiada się bardzo dobrze, ale to tylko film od deva, zobaczymy czy te mechaniki nie będą zbyt męczące i drewniane podczas grania. 
 

na plus kontrowersyjny tryb fpp, co moim zdaniem jest świetną decyzją. Możliwość zobaczenia tych “cudów” świata oczami to jest to na co czekałem. Uwielbiam uncharted ale nie dało się tego tak dobrze odczuć. Na drugi plus, to widać, że twórcy czują po prostu klimat Indiego i bawią się nim. Dialogi, animacje, ta lekka tandetowość, po prostu Indy jakiego uwielbiam, jeszcze ta umiejętność z kapeluszem, CUDO. Trzeci ogromny plus, że to nie będzie po prostu fps. 
 

na minus? Według słów tych co grali, ai jest ubogie i to było widać, do tego walka może być średnia. 
 

9 Grudnia przybywaj 

Opublikowano

O ile graficznie to nie robi jakiegoś wielkiego wrażenia tak jestem zainteresowany pod względem różnorodności lokacji, bo tych wydaje się być sporo. A do tego gra ma mieć trochę otwartych przestrzeni, co nie było aż tak widoczne na pierwszych trailerach. Finalnie też się cieszę, że w sumie będzie to coś innego niż Uncharted. Na ten rok to już ostatnia gra, na którą mocno czekam.

 

 

Opublikowano

15-20h dla liniowej gry single player? O te 5 za dużo. U mnie wskakuje gamepass na miesiąc wraz z premierą gry, więc nawet filmów nie oglądam. Oczywiście na jakość Uncharted nie liczę, ale na coś o jakości zabawy jak Tom Raider z 2013 już tak. Zobaczymy

Opublikowano

Tak jak pan balon pisze. 10h zostawia niedosyt jeśli w gierkę dobrze się pyka. 15-20h jak na liniową singlóweczkę jest spoko, inna sprawa jak jest jakieś replayability, zdobywanie nowych rzeczy i tak dalej, ale jakoś nie widzę tutaj takiego potencjału.

  • Plusik 1
Opublikowano

Najważniejsze by te mechaniki właśnie sprawiały frajdę. Jakieś dobrze zrobione zagadki z wykorzystaniem fizyki i walka, która daję fun. 

Ostatni Indiana, który był dobrze skrojony to ten z ps2 "Indiana Jones and the Emperor’s Tomb".

Opublikowano
10 minut temu, oFi napisał(a):

Jakieś dobrze zrobione zagadki z wykorzystaniem fizyki

Która duża gra ostatnio mogła pochwalić się czymś takim? Chyba, że mowa o "jak zrzucisz kamień na ten wyróżniający się od reszty fragment podłoża to zrobi dziurę, bo grawitacja i masa".

Opublikowano

Ostatnie materiały i wrażenia z zamkniętych pokazów sprawiły, że znacznie zwiększyło się moje zainteresowanie tym tytułem - pewnie od początku bym kibicował, gdyby w promowaniu gry wskazywano na komponent immersive sima. Walka wręcz mnie jakoś super nie przekonuje, ale raz, że sporo tu miejsca na skradanie, a dwa, że podobno gra nie zabrania chwycenia za karabin i przeprowadzenia małej denazyfikacji. Będzie grane.

Opublikowano
44 minutes ago, Bzduras said:

Która duża gra ostatnio mogła pochwalić się czymś takim? Chyba, że mowa o "jak zrzucisz kamień na ten wyróżniający się od reszty fragment podłoża to zrobi dziurę, bo grawitacja i masa".

 

Pewnie Zelda TotK

  • Plusik 1
Opublikowano

Tu się zgodzę akurat, ale to nadal jedna gierka w morzu innych. Jeśli ktoś oczekuje czegoś więcej niż action adventure z lekkimi łamigłówkami to może się zawieść, tak czuję.

Opublikowano
15 minutes ago, Bzduras said:

Tu się zgodzę akurat, ale to nadal jedna gierka w morzu innych. Jeśli ktoś oczekuje czegoś więcej niż action adventure z lekkimi łamigłówkami to może się zawieść, tak czuję.

 

Brak dobrej fizyki w grach, albo destrukcji, to moje osobiste największe rozczarowanie w całej tej branży. Sztuczne, nieruchome światy, niezniszczalne mury i inne takie. FPSy ewoluują cały czas, a nadal nikt nie zrobił lepszych zniszczeń niż ponad 20letni Black. A gdyby nie Zeldy to nadal Half-Life 2 byłby grą z najlepszą fizyką. Absurdalne. Oddałbym te wszystkie wybuchy i skrypty w Call of Duty za sypiące się i walące podczas strzelanin mury

Opublikowano

Z drugiej strony mówimy wciąż o tej fizyce, ale czy naprawdę ktoś tego autentycznie oczekuje? Jak sobie pomyślę o najlepszych grach tej generacji - m.in Returnalu czy Psychonauts to naprawdę na żadnym etapie nie rozkminiałem, że tym grom czegoś brakuje. Mam wrażenie, że ta "fizyka" stała się kolejnym słowem-wytrychem pokroju "ubisofciaka" które w sumie służy jedynie do narzekania, ale nie niesie za sobą żadnej treści. 

 

Zniszczalność, rozumiem bo dodaje dynamiki do walki (którą można jeszcze lepiej podbijają skrypty), ale fizyka? Poza jakimiś grami logicznymi? Po co marnować na to zasoby? 

Opublikowano
28 minut temu, Szermac napisał(a):

Ale już takie rzeczy Havokowe powiedzmy jak w HL2 to chyba będą ? :D 

image.jpeg.9b79e6af4d80d306540b7654f3a826b0.jpeg

9 minut temu, Homelander napisał(a):

Brak dobrej fizyki w grach, albo destrukcji, to moje osobiste największe rozczarowanie w całej tej branży. Sztuczne, nieruchome światy, niezniszczalne mury i inne takie. FPSy ewoluują cały czas, a nadal nikt nie zrobił lepszych zniszczeń niż ponad 20letni Black. A gdyby nie Zeldy to nadal Half-Life 2 byłby grą z najlepszą fizyką. Absurdalne. Oddałbym te wszystkie wybuchy i skrypty w Call of Duty za sypiące się i walące podczas strzelanin mury

Przed premierą tej generacji było tasowanko, jak to teraz zmieni się filozofia robienia gierek i będzie można wyciskać rzeczy NIEOSIĄGALNE wcześniej :kekw: Jak mówiłem, że chyba nie bardzo to dostawałem pociski, że hejtuję i mam zamknąć ryj. Cztery lata później może i nie mamy fizyki w gierkach, ale za to bazowe konsole już niedomagają.

  

1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Z drugiej strony mówimy wciąż o tej fizyce, ale czy naprawdę ktoś tego autentycznie oczekuje?

<zerka na swoje nie-tak-dalekie przejście FEARa jedyneczki>

Tak, a o co chodzi?

Opublikowano
2 minutes ago, Paolo de Vesir said:

Z drugiej strony mówimy wciąż o tej fizyce, ale czy naprawdę ktoś tego autentycznie oczekuje? Jak sobie pomyślę o najlepszych grach tej generacji - m.in Returnalu czy Psychonauts to naprawdę na żadnym etapie nie rozkminiałem, że tym grom czegoś brakuje. Mam wrażenie, że ta "fizyka" stała się kolejnym słowem-wytrychem pokroju "ubisofciaka" które w sumie służy jedynie do narzekania, ale nie niesie za sobą żadnej treści. 

 

Zniszczalność, rozumiem bo dodaje dynamiki do walki (którą można jeszcze lepiej podbijają skrypty), ale fizyka? Poza jakimiś grami logicznymi? Po co marnować na to zasoby? 

 

No oczywiście, że tak. Po ograniu BotW odpaliłem Horizona i nie potrafiłem w to grać. Mega drażnił mnie ten nieinteraktywny i sztuczny świat. Mimo, że piękny. Więc tak, oczekuję dobrej fizyki w grach. A przynajmniej takiej, żeby światy w grach nie raziły sztucznością i umownością

Opublikowano
1 minutę temu, Pupcio napisał(a):

Jak można lubić gry i tego nie oczekiwać? Przecież po jednej takiej grze skupionej na fizyce zagrajmer już zawsze tego chce

 

To wymaga zrobienia całego gameplayu wokół pomysłu. Fizyka w jakimś Uncharted czy innym Metaphor byłaby dosłownie marnowaniem zasobów na upiększacze.

 

Chociaż wiadomo, to kwestia tego jak zorganizowany jest gameplay. U mnie ostatnią grą która faktycznie zrobiła na mnie wrażenie interaktywnością był Dead Rising na X360, ale nie znaczy to, że oczekiwałbym tego samego po platformówce czy nie wiem, grze karcianej.

Opublikowano
2 minutes ago, Paolo de Vesir said:

 

To wymaga zrobienia całego gameplayu wokół pomysłu. Fizyka w jakimś Uncharted czy innym Metaphor byłaby dosłownie marnowaniem zasobów na upiększacze.

 

Chociaż wiadomo, to kwestia tego jak zorganizowany jest gameplay. U mnie ostatnią grą która faktycznie zrobiła na mnie wrażenie interaktywnością był Dead Rising na X360, ale nie znaczy to, że oczekiwałbym tego samego po platformówce czy nie wiem, grze karcianej.

 

To zagraj w BotW albo w TotK. Wtedy stwierdzisz czy jest potrzebne czy nie

Opublikowano

Dokładnie, po zeldzie pewnie też nikt tego nie oczekiwał i nie było mu to potrzebne do szczęścia. Oczywiście że wrzucić super fizyke żeby ją wrzucić to żaden wyczyn ale to działa z każdą mechaniką jeśli nie ma sie na nią pomysłu

Opublikowano

Indiana jones to kojarze własnej z zagadkami z fizyką właśnie. A to gdzieś kamień źle spadnie, a to źle skoczysz i wpadniesz na kolce itp.

Half life 2 fizyką stał, ale i taki the last guardian nawet mnie bawil jak te beczki fruwały jak źle się rzuciło. I nawet jak piesiu z kopa pociągnął przeciwników to fajnie się rozpaćkowały na miliony kawałków.

 

Rdr byl zabawny ze swoimi mechanikami (walki na pionchy w saloon do dziś pamietam jak npc turlały sie po schodach).

 

Death stranding był zabawny jak Ci sie spieprzyły paczki do rzeki i później pogoń za paczkami wzdłuż brzegu. Albo jak szedłeś przez śnieg i wywaliłeś się z torbami to sobie spadły na sam dół to mogłeś tylko pomachać paczuszką, bo już nie dalo rady zejść po nie ja dół.

 

Days gone mialo fajna fizyką elementów jak rzuciłeś granat albo wywaliło Cie z motorka.

 

Stare mass effecty mialy fajnego ragdolla i to jak dobrze siadały hedy lub jak przywaliłeś z pionchy.

 

Pierwszy dragons dogma - cudowny festiwal randomowych sytuacji przez czary, które byly w stanie przywalić npcą z całą siłą jak w jakims dragon ballu. Do tego przy robieniu wichury i wszystko fruwało - tarmosilo to wiele czesci ciała.

 

 

Da się. Ale to zależy własnej od początkowych założeniach już samych założeń gry - wkładamy dużo pracy w fun z fizyką silnika czy idziemy w cinematic experience na raz.

 

Implementacja fizyki która nie wywali calej gry to jest tez dłuższy czas developmentu - dlatego coraz mniej tego w produkcjach.

 

Opublikowano
5 minut temu, Homelander napisał(a):

To zagraj w BotW albo w TotK. Wtedy stwierdzisz czy jest potrzebne czy nie

 

Grałem w tę pierwszą, ale powiem szczerze, że jest taka gra w którą grałem (a może i gram nadal) w której wiele z tych rzeczy które oferuje Zelda już dawno ma zaimplementowane, więc nie zrobiło to na mnie aż takiego wrażenia. 

Opublikowano
Just now, Paolo de Vesir said:

 

Grałem w tę pierwszą, ale powiem szczerze, że jest taka gra w którą grałem (a może i gram nadal) w której wiele z tych rzeczy które oferuje Zelda już dawno ma zaimplementowane, więc nie zrobiło to na mnie aż takiego wrażenia. 

 

Tzn jaka? I co konkretnie?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...