Skocz do zawartości

Indiana Jones and the Great Circle


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, messer88 napisał(a):

Najlepsza wersja na XSX, dopracowana i dopieszczona dla zielonych konsolowych braci. 

Ja bym się tak nie rozpędzał bo jeśli gra jest tworzona z myślą o RTGI to już może się okazać że wersja na konsole to będzie w chuy kastrat albo wydajnościowa kupa. D

Opublikowano
13 godzin temu, ASX napisał(a):

znowu rozmowa o cyferkach czy będzie 82, 83 czy 79., co tak naprawdę nie ma większego znaczenia.

 

Spoko, zaraz się pojawi najważniejsze czyli materiał Digital Godry o tym ile klatek i będzie tylko o tym ile klatek i pikseli. 

 

Napisałem tę odpowiedź zanim zobaczyłem następną stronę tematu hehe.

Opublikowano

Te wymagania najwyższe to są już pod path tracing także wiadomo, że muszą być wysokie ale zobaczymy jak to będzie faktycznie wyglądało, bo opcje są różne. Albo jest to jakiś next level PT ze zwiększeniem ilości promieni odbijających światło więc wymagania poszły w górę względem innych gier z PT, albo okaże się, że są zawyżone i 4090 będzie w stanie to robić w normalnym klatkach z dlss quality a nie performance i co za tym idzie 4080 zrobi to samo z dlss performance itd no i trzecia opcja, że wymagania są wyzsze niż w innych grach z tą technologią ale bez wyraźnego powodu. W każdym razie w grze będzie path tracing i stąd z prawej strony tabelki takie wymogi, te po lewej są dla "zwykłego" rt bez pt.

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Czoperrr napisał(a):

Już mi pobiera 132 GB.

Na PC przez apkę xboxa też leci już, 113 GB.

Edytowane przez Dalhi
  • Plusik 1
Opublikowano

Czyli w grze nie będzie żadnej alternatywy dla RT i żadnej alternatywy dla HW RT, bo to nie UE5. No silnik ID do tej pory był demonem prędkości, więc trzeba było to zepsuć, wiadomka :D. 

  • Smutny 1
Opublikowano
9 minutes ago, KrYcHu_89 said:

Czyli w grze nie będzie żadnej alternatywy dla RT i żadnej alternatywy dla HW RT, bo to nie UE5. No silnik ID do tej pory był demonem prędkości, więc trzeba było to zepsuć, wiadomka :D. 

To ten sam silnik co w Doom? Wolfy też go używały?

Opublikowano (edytowane)

Raczej podejrzewam że to połączenie kilku technik, mieli jakieś swoje metody oświetlenia w ID i dołożyli RT do jakiegoś drobnego gówna jak odbicia w kałuży. Więcej konsole nie obsłużą. Na mocniejszych PC to można je dorżnąć kolejnymi ficzerami.

Zresztą nie będę więcej spekulował o rzeczach o jakich mam marne pojęcie, niedługo będzie materiał od DF i tam to rozłożą to na części pierwsze.

Edytowane przez Dalhi
Opublikowano
2 minuty temu, Czoperrr napisał(a):

To ten sam silnik co w Doom? Wolfy też go używały?

Tak, ID Tech 7.

 

Jak działało RT w Eternalu? Bo to chyba dodali kiedyś tam długo po premierze. 

Opublikowano
11 minut temu, Dalhi napisał(a):

Na Switch wyjdzie w następnej dekadzie, nie spinaj się.

 

Jak robisz grę "filmową" gdzie jest dużo cut scenek i dialogów między postaciami to chociaż spraw żeby sama gra ładnie wyglądała, żeby to bieganie od cut scenki do cut scenki było wypchane ciekawymi widoczkami. Na tym filmie yt z pierwszej części gry nie ma tego

Opublikowano

Czy ja wiem, poza drewnianymi animacjami to wygląda schludnie. Branży do przodu nie popchają, ale podejrzewam że to typ gry w który trzeba się wczuć i bardziej na tym się wyłoży niż na tym jak się wizualnie prezentuje. Bo nie oszukujmy się to nie jest Uncharted i wartkiej akcji chyba będzie mało.

Dostanę w łapy w poniedziałek to będę wiedział więcej, póki co jest pozytywnie nastawiony.

 

Opublikowano

UV kiedyś w podcaście mówił, że gra się w to dobrze pomimo tego, że na gameplayach wygląda średnio. Niby trudna gra do pokazywania. Dobrze, że będzie w GP to się sprawdzi na sobie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...