mozi 1 986 Opublikowano 4 grudnia Opublikowano 4 grudnia 2 godziny temu, messer88 napisał(a): Najlepsza wersja na XSX, dopracowana i dopieszczona dla zielonych konsolowych braci. Ja bym się tak nie rozpędzał bo jeśli gra jest tworzona z myślą o RTGI to już może się okazać że wersja na konsole to będzie w chuy kastrat albo wydajnościowa kupa. D Cytuj
ogqozo 6 570 Opublikowano 4 grudnia Opublikowano 4 grudnia 13 godzin temu, ASX napisał(a): znowu rozmowa o cyferkach czy będzie 82, 83 czy 79., co tak naprawdę nie ma większego znaczenia. Spoko, zaraz się pojawi najważniejsze czyli materiał Digital Godry o tym ile klatek i będzie tylko o tym ile klatek i pikseli. Napisałem tę odpowiedź zanim zobaczyłem następną stronę tematu hehe. Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 4 grudnia Opublikowano 4 grudnia Eeee pokazuje mi ze Indiana wymaga 230GB na dysku w związku z czym mam go za malo bo tylko 160. Zakladam ze cos poszlo nie tak z tym co wrzucili na server. Cytuj
Qbon 369 Opublikowano 4 grudnia Opublikowano 4 grudnia Te wymagania najwyższe to są już pod path tracing także wiadomo, że muszą być wysokie ale zobaczymy jak to będzie faktycznie wyglądało, bo opcje są różne. Albo jest to jakiś next level PT ze zwiększeniem ilości promieni odbijających światło więc wymagania poszły w górę względem innych gier z PT, albo okaże się, że są zawyżone i 4090 będzie w stanie to robić w normalnym klatkach z dlss quality a nie performance i co za tym idzie 4080 zrobi to samo z dlss performance itd no i trzecia opcja, że wymagania są wyzsze niż w innych grach z tą technologią ale bez wyraźnego powodu. W każdym razie w grze będzie path tracing i stąd z prawej strony tabelki takie wymogi, te po lewej są dla "zwykłego" rt bez pt. Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia (edytowane) 9 godzin temu, Czoperrr napisał(a): Już mi pobiera 132 GB. Na PC przez apkę xboxa też leci już, 113 GB. Edytowane 5 grudnia przez Dalhi 1 Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał(a): Embargo schodzi o 15? Chyba w nocy naszego czasu, w zasadzie jutro. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia Czyli w grze nie będzie żadnej alternatywy dla RT i żadnej alternatywy dla HW RT, bo to nie UE5. No silnik ID do tej pory był demonem prędkości, więc trzeba było to zepsuć, wiadomka :D. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 217 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia Tam MS musi mieć w tym jakąś korzyść materialną, bo przy pokazie UE5 też robiło jedno z ich studiów. Może chęć standaryzacji używanej technologii, no ale może być niezłe ździwko na konsoletach. Cytuj
Czoperrr 5 238 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia 9 minutes ago, KrYcHu_89 said: Czyli w grze nie będzie żadnej alternatywy dla RT i żadnej alternatywy dla HW RT, bo to nie UE5. No silnik ID do tej pory był demonem prędkości, więc trzeba było to zepsuć, wiadomka :D. To ten sam silnik co w Doom? Wolfy też go używały? Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia (edytowane) Raczej podejrzewam że to połączenie kilku technik, mieli jakieś swoje metody oświetlenia w ID i dołożyli RT do jakiegoś drobnego gówna jak odbicia w kałuży. Więcej konsole nie obsłużą. Na mocniejszych PC to można je dorżnąć kolejnymi ficzerami. Zresztą nie będę więcej spekulował o rzeczach o jakich mam marne pojęcie, niedługo będzie materiał od DF i tam to rozłożą to na części pierwsze. Edytowane 5 grudnia przez Dalhi Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia 2 minuty temu, Czoperrr napisał(a): To ten sam silnik co w Doom? Wolfy też go używały? Tak, ID Tech 7. Jak działało RT w Eternalu? Bo to chyba dodali kiedyś tam długo po premierze. Cytuj
Paolo de Vesir 9 217 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia Ładnie działa, ale to tylko rozbłyski i odbicia. W ogóle mega szacun, że zrobiono na konsolach tak świetnie wyglądająca i działającą grę. Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia Na Switch wyjdzie w następnej dekadzie, nie spinaj się. 1 Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia no wygląda jak gra, w którą w ogóle się nie chce zagrać xD Cytuj
GearsUp 274 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia 11 minut temu, Dalhi napisał(a): Na Switch wyjdzie w następnej dekadzie, nie spinaj się. Jak robisz grę "filmową" gdzie jest dużo cut scenek i dialogów między postaciami to chociaż spraw żeby sama gra ładnie wyglądała, żeby to bieganie od cut scenki do cut scenki było wypchane ciekawymi widoczkami. Na tym filmie yt z pierwszej części gry nie ma tego Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia no ale od pierwszych filmów widać było, że w grze tego elemntu ewidentnie zabraknie - to taka filmowa gra akcji klasy B, przewidywane 7/10 maks. Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia Czy ja wiem, poza drewnianymi animacjami to wygląda schludnie. Branży do przodu nie popchają, ale podejrzewam że to typ gry w który trzeba się wczuć i bardziej na tym się wyłoży niż na tym jak się wizualnie prezentuje. Bo nie oszukujmy się to nie jest Uncharted i wartkiej akcji chyba będzie mało. Dostanę w łapy w poniedziałek to będę wiedział więcej, póki co jest pozytywnie nastawiony. Cytuj
Homelander 2 209 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia Embargo schodzi o 19 mojego czasu czyli o 1 nad ranem w Polsce. Nie oglądam żadnych filmów, bo i tak w to zagram od razu jak wyjdzie Cytuj
Wredny 9 695 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia To kiedy ta premiera normalnej wersji w końcu? Bez żadnych dodatkowych opłat itp - kiedy wpada do GP? Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia Teraz, Wredny napisał(a): To kiedy ta premiera normalnej wersji w końcu? Bez żadnych dodatkowych opłat itp - kiedy wpada do GP? 09.12 Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia UV kiedyś w podcaście mówił, że gra się w to dobrze pomimo tego, że na gameplayach wygląda średnio. Niby trudna gra do pokazywania. Dobrze, że będzie w GP to się sprawdzi na sobie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.