wrog 630 Opublikowano sobota o 20:11 Opublikowano sobota o 20:11 Ale ta gierka jest świetna. Xbox w końcu coś naprawdę dobrego wypuścił. Robię wszystko, więc po całym dniu dopiero skończyłem pierwszą lokację. Eksploracja, zagadki, tempo, prowadzenie fabuły - jak na razie wszystko mi się podoba. Nawet walka jest spoko, przynajmniej kiedy gra się w to, jak w skradankę. Decyzja o postawieniu na FPP była słuszna. 1 Cytuj
Smiti 313 Opublikowano niedziela o 14:02 Opublikowano niedziela o 14:02 Czy podróż do nowej zelandii w przypadku tej gry w GP pozwoli odpalić ja już w dzisiejsze popołudnie? Cytuj
Dalhi 203 Opublikowano niedziela o 14:53 Opublikowano niedziela o 14:53 Premiera globalna, trzeba do jutra czekać. Gdzieś czytałem że planują na premierę dodatkowe opcje związane ze śledzeniem promieni odblokować, więc należy się spodziewać jeszcze łatki, nie jestem pewien na ile to potwierdzone info. Wczoraj wieczorem chciałem posłuchać co Rysław z łysym mają do powiedzenia o grze, ale chłopaki zaczęli ostro grę streszczać i musiałem odpuścić. Wolę w ciemno wejść w grę, do tej pory widziałem tylko przeklikane urywki i trochę widoczków z początku gry i wolę tak to zachować. Cytuj
Homelander 2 152 Opublikowano niedziela o 15:20 Opublikowano niedziela o 15:20 1 nad ranem czasu polskiego Cytuj
dominalien 266 Opublikowano niedziela o 15:41 Opublikowano niedziela o 15:41 Skusiłem się na wersję pecetową, choć raczej nie będzie mi dobrze działała. Steam twierdzi, że odblokowanie za ok 8h, czyli 0:00 albo 1:00. Cytuj
Dalhi 203 Opublikowano niedziela o 15:47 Opublikowano niedziela o 15:47 (edytowane) @dominalien obejrzyj sobie materiał od DF: Trochę podpowiadają co można w opcjach dostosować żeby gra działała w miarę dobrze. PC low jest wyżej wizualnie niż wersja konsolowa, więc nie bać się suwaków przesuwać. Niestety RT skutecznie morduje starsze karty no i wypada mieć 8 GB vram. Edytowane niedziela o 15:50 przez Dalhi 1 Cytuj
czeskimaster 3 333 Opublikowano niedziela o 16:13 Opublikowano niedziela o 16:13 1 nad ranem czasu polskiego1 to jest w nocy. Rano zaczyna się od 4. Dobrego wieczoru :-) 1 Cytuj
iluck85 2 946 Opublikowano niedziela o 16:42 Opublikowano niedziela o 16:42 Ściągam już sobie + tekstury. Licznik pokazuję że dostępne za 7h i 18 minut w apce Xbox. Cytuj
Qbon 361 Opublikowano niedziela o 20:30 Opublikowano niedziela o 20:30 Patrząc na ten film to te wymagania pod path tracing były wręcz zaniżone, bo póki co to nie ma mowy o płynnej grze nawet na rtx 4090, dlss niewiele daje a FG nie działa w ogóle. Gra nie wygląda lepiej od Cyberpunka a działa z PT o wiele gorzej. Chyba zbyt pospiesznie wypuścili ten pełny RT bo coś tu nie gra... Cytuj
smallv86 861 Opublikowano niedziela o 20:35 Opublikowano niedziela o 20:35 Czyli standardowo w giereczkowie. Wersja alfa do sprawdzenia teraz a za pół roku premiera. Mówię tutaj o wersji PC. Cytuj
Homelander 2 152 Opublikowano niedziela o 20:35 Opublikowano niedziela o 20:35 Gdzie jest @tjery? Cytuj
Qbon 361 Opublikowano niedziela o 20:48 Opublikowano niedziela o 20:48 (edytowane) Zobaczymy jak będzie, ludzie piszą, że trzeba zmniejszyć texture pool size bo vram się zapycha przez to jak jest na maxa, gra z tego co widziałem na filmikach na takiej karcie jak moja (4080) działa bez tego pełnego RT, który wszedł w patchu teraz w 4k natywnym z DLAA średnio w 75-80 klatkach, jeśli winowajcą jest ten rozmiar tekstur to da się tutaj to dostosować pewnie ale jeśli nie to muszą to poprawić no bo coś nie halo. Grę i tak mam juz kupioną i będę pykał na przemian w to i Stalkera. Microsoft uratował końcówkę roku w giereczkowie mimo wszystko, Stalker 2 nie jest co prawda ich ale promowali u siebie od początku. Edytowane niedziela o 21:23 przez Qbon Cytuj
easye 3 386 Opublikowano niedziela o 21:13 Opublikowano niedziela o 21:13 ale przecież na tym filmie chłop ustawia - TAA, zamiast DLSS, FG jest wyłączony, Resolution scaling wylaczone, wiec tam DLSS pewnie nawet nie działa. W tytule DLAA, którego nie włączył, no nie kierowałbym się benchmarkami takich gosci. Cytuj
KrYcHu_89 2 345 Opublikowano niedziela o 21:17 Opublikowano niedziela o 21:17 55 minut temu, Qbon napisał(a): Patrząc na ten film to te wymagania pod path tracing były wręcz zaniżone, bo póki co to nie ma mowy o płynnej grze nawet na rtx 4090, dlss niewiele daje a FG nie działa w ogóle. Gra nie wygląda lepiej od Cyberpunka a działa z PT o wiele gorzej. Chyba zbyt pospiesznie wypuścili ten pełny RT bo coś tu nie gra... Dobrze, ze można wyłączyć widziałem jakiś benchmark na 7900 XTX i przynajmniej ten podstawowy wbity w każde ustawienia RT nie zarzyna kart jakoś mocno, na poziomie wręcz Doom Eternal. PT dobrze, że jest sprawdzi się w następnej generacji kart, które już w 2025 :). Cytuj
easye 3 386 Opublikowano niedziela o 21:24 Opublikowano niedziela o 21:24 To jest wersja zanim dodali full PT - w komentarzach pisza, że w ogole aktualizacja miala byc 9.12, wiec moze po prostu PT jest poki co zjebany, nie zmienia to faktu, ze w najwyższej możliwej roździałce i włączonym DLSS gra chodzi w 140 fpsach na 4090. Cytuj
KrYcHu_89 2 345 Opublikowano niedziela o 21:27 Opublikowano niedziela o 21:27 Chciałbym alternatywnej rzeczywistości, gdzie to ID Tech jest podstawowym silnikiem branży, ale mamy Unsreala xD. 1 Cytuj
Qbon 361 Opublikowano niedziela o 21:29 Opublikowano niedziela o 21:29 (edytowane) 22 minuty temu, easye napisał(a): ale przecież na tym filmie chłop ustawia - TAA, zamiast DLSS, FG jest wyłączony, Resolution scaling wylaczone, wiec tam DLSS pewnie nawet nie działa. W tytule DLAA, którego nie włączył, no nie kierowałbym się benchmarkami takich gosci. Tak ale dużo ludzi pisze też, że to tak działa no ale właśnie, kto wie czy też nie robią tego błędu o którym piszesz, sam nie zwróciłem na to uwagi w filmiku, no i ten texture pool size może też tak dusi wydajność. No nic, zobaczy się samemu. 18 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Dobrze, ze można wyłączyć widziałem jakiś benchmark na 7900 XTX i przynajmniej ten podstawowy wbity w każde ustawienia RT nie zażyna kart jakoś mocno, na poziomie wręcz Doom Eternal. PT dobrze, że jest sprawdzi się w następnej generacji kart, które już w 2025 :). No ten podstawowy bez PT to działa jak złoto, na 4080 4K z DLAA 75-80 klatek z tego co widziałem na filmach. Z PT trzeba zobaczyć jak to faktycznie jest, on eliminuje całe te migoczące cienie no ale jeśli jest zjazd faktycznie tak drastyczny w płynności to nie da rady z tym grać. @easye Ale tam pozniej gość ustawia dlss nawet na ultra performance i nie ma nawet 50 fpsów na 4090 więc ten PT jest chyba póki co po prostu zjebany bo innego wytłumaczenia nie ma na to. To jest zjazd z ok 100 klatek w natywnym 4K z DLAA bez PT do 40 kilku z dlss ultra performance z PT na najmocniejszej karcie na rynku, no ludzie kochani... Edytowane niedziela o 21:37 przez Qbon Cytuj
Homelander 2 152 Opublikowano niedziela o 21:44 Opublikowano niedziela o 21:44 14 minutes ago, KrYcHu_89 said: Chciałbym alternatywnej rzeczywistości, gdzie to ID Tech jest podstawowym silnikiem branży, ale mamy Unsreala xD. Id Tech, Decima i RE Engine to absolutnie fantastyczne narzędzia. Niestety ten Unreal 5 albo jest tak trudny, albo zwyczajnie nie bardzo się udał. Gearsy nowe to zweryfikują Cytuj
SnoD 2 330 Opublikowano niedziela o 21:56 Opublikowano niedziela o 21:56 9 minut temu, Homelander napisał(a): Id Tech, Decima i RE Engine to absolutnie fantastyczne narzędzia. Niestety ten Unreal 5 albo jest tak trudny, albo zwyczajnie nie bardzo się udał. Gearsy nowe to zweryfikują UE5 ma systemowo zagwarantowane zasoby pod ich najlepsze fajerwerki i dlatego podobno kiepsko się skaluje na konsolach. Epicowi nie specjalnie zależy na optymalizacji bo kasę zarabiają gdzie indziej. Cytuj
Homelander 2 152 Opublikowano niedziela o 22:00 Opublikowano niedziela o 22:00 3 minutes ago, SnoD said: UE5 ma systemowo zagwarantowane zasoby pod ich najlepsze fajerwerki i dlatego podobno kiepsko się skaluje na konsolach. Epicowi nie specjalnie zależy na optymalizacji bo kasę zarabiają gdzie indziej. Ale są te graficzne fajerwerki na odpowiednim sprzęcie? Cytuj
Bartg 5 518 Opublikowano poniedziałek o 00:29 Opublikowano poniedziałek o 00:29 Pyknalem tylko tutorialci kawalek dalej bo rano trzeba wstać, ale już jest mega. Klimat, KLIMAT Cytuj
Qbon 361 Opublikowano poniedziałek o 01:12 Opublikowano poniedziałek o 01:12 (edytowane) Ja pierdole jaki klimat. Dzisiaj już niestety nie pogram bo i tak się zasiedziałem ale gra w tym początkowym etapie wygląda jak film, szok momentami. Gram z Path tracingiem na średnim ustawieniu, bo to mi daje ponad 60 klatek, pełny RT to okolice 40-50 z dlss performance, frame generation jest zbugowany, nie działa póki co w ogóle. Dla porównania w natywnym 4k z DLAA bez path tracingu mam 75-80 klatek więc sami widzicie ile pt w tej grze zżera. Zapowiada się wspaniała przygoda. Stalker 2 oraz Indy, no lepszych gierek na zimowe wieczory do czasu premiery Henryczka drugiego chyba nie mogłem sobie wymarzyć. Edit: Generowanie klatek działa, trzeba go aktywować, wyjsć z gry do pulpitu i włączyć grę ponownie, wtedy już działa. Teraz z PT (oświetlenie bezpośrednie i pośrednie) bez odbić ok 85-90 FPS, odbicia zjadają od 20 do 30 nie wiedzieć czemu bo nawet gdy nie ma żadnych elementów, które by na to wpływały. Wrzucam jeszcze info, bo komuś może się przyda za dnia. Edytowane poniedziałek o 01:38 przez Qbon 2 Cytuj
Homelander 2 152 Opublikowano poniedziałek o 05:59 Opublikowano poniedziałek o 05:59 GOTY!!!! 1 1 Cytuj
Dalhi 203 Opublikowano poniedziałek o 06:11 Opublikowano poniedziałek o 06:11 Dobrze że w grudniu zmieścili premierę, na przyszły roku GOTY zarezerwowane dla Henryczka Bożego. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.