Skocz do zawartości

Indiana Jones and the Great Circle


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, Domino56 napisał(a):

Nie, to inny aktor, a tak poza tym to reżyser dubbingu przestrzelił się z tym castingiem, skoro chociażby w starych Gwiezdnych Wojnach Harrisona Forda dubbingował inny aktor - Piotr Polak.

To może podkładał głos pod nasza postać w Dying light 2 ? Bo zdecydowanie ten głos mi przypomina kogoś z jakiejś gry.

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Qbon napisał(a):

To może podkładał głos pod nasza postać w Dying light 2 ? Bo zdecydowanie ten głos mi przypomina kogoś z jakiejś gry.

Też nie, ale żeby nie zasmiecać tematu to widzę że  polski głos Indyego "grał" Wladimira Makarowa w zeszłorocznej części CoDa.

Wczoraj trafiłem do kolejnej lokalizacji po Watykanie, chyba przez dobre pół godziny głowiłem się, jak wymknąć się z początkowej lokalizacji, nie zwracając na siebie uwagi niemieckich strażników.

Edytowane przez Domino56
Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, Pupcio napisał(a):

Co nie zmienia faktu że cienie są popsute bez pt skoro wyglądają jak w grze z 2005 roku

 

Pomijając fakt, że są to typowo ostre oldskulowe growe cienie, które wyglądają fatalnie nawet jak nie migoczą, to na dodatek mają jeszcze bardzo niską rozdzielczość. Polepszyć to migotanie da radę przez znaczne podniesienie rozdzielczości cieni, a to jest bardzo zasobożerne, więc wydajność by dostała mocno po głowie i już te różnice w wydajności między PT on/off nie byłyby tak duże. No i miałoby to wpływ tylko na poprawę migotania, same cienie i tak wciąż byłyby brzydkie.

Edytowane przez tjery
Opublikowano
46 minut temu, tjery napisał(a):

 

I kolejny bzdurny komentarz. Liczenie pikseli i poligonów nie ma nic wspólnego z dostrzeżeniem ogromnych różnic w oświetleniu, cieniowaniu i ambient occlusion, żeby tego nie widzieć to trzeba być ślepym. Z realną obserwacją to ma tyle wspólnego co Zenek mówiący o Passacie i S-klasie, że to prawie to samo i gdzie tu różnica, po co przepłacać.

 

Już dobrze, dobrze. Ładnie cie Jensen z nvidii wychował. Nie musisz mi (ani raczej nikomu tutaj) tłumaczyć na czym polega RT i jakie korzyści w grafice daje. 

Mój pierwszy komentarz odnosił się do tego, że korzyści graficzne płynące z tej technologii wcale nie tłumaczą x2 mniejszego frameratu. Cała technologia RT jest całkowicie przereklamowana. Miało to pomóc deweloperom a kończy się jak zwykle tym, że to gracze, którzy nie mają kart graficznych za 6-10 tys. PLN cierpią bo cieniowanie w podstawowej wersji jest spierdolone i niedopracowane. 

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Rooofie napisał(a):

 

Już dobrze, dobrze. Ładnie cie Jensen z nvidii wychował. Nie musisz mi (ani raczej nikomu tutaj) tłumaczyć na czym polega RT i jakie korzyści w grafice daje. 

Mój pierwszy komentarz odnosił się do tego, że korzyści graficzne płynące z tej technologii wcale nie tłumaczą x2 mniejszego frameratu. Cała technologia RT jest całkowicie przereklamowana. Miało to pomóc deweloperom a kończy się jak zwykle tym, że to gracze, którzy nie mają kart graficznych za 6-10 tys. PLN cierpią bo cieniowanie w podstawowej wersji jest spierdolone i niedopracowane. 

 

Firma tu nie ma żadnego znaczenia, liczy się technologia i co ona daje. Co do wydajności to się mylisz, oświetlenie, cienie, AO, odbicia są BARDZO zasobożerne, to najbardziej wymagające opcje graficzne, a w tych elementach masz z PT poprawę jakbyś przełączył się z low na ultra, a w przypadku cieni z ultra low na hiper ultra. To są praktycznie wszystkie najważniejsze opcje graficzne, które możesz zmieniać w ustawieniach gry, więc ciężko powiedzieć, że ich bardzo duża poprawa nie tłumaczy mniejszego frameratu. Tym bardziej, że tak jak wyżej pisałem, jakbyś chciał poprawić te standardowe cienie, żeby wyglądały chociaż jako tako to byś musiał bardzo podnieść ich rozdzielczość i wydajność dostałaby mega w dupę, wtedy już różnice w wydajności między PT i bez PT nie były tak duże.

Edytowane przez tjery
Opublikowano

Bardzo fajnie, że mamy wybór. Bardzo niefajnie, że to wszystko jest tak zasobożerne, że na pierwszy rzut oka różnicę widzimy tylko we frameracie, który spierdala się na łeb na szyje z 115 fpsów do 39 fpsów w tej samej scenie. Jeśli ta "technologia" to przyszłość to troche szkoda bo liczyłem na coś bardziej spektakularnego. 

 

image.thumb.png.f8c8cc1f80ab3d53dc3e4b1b46879e96.png

Opublikowano
5 minut temu, Rooofie napisał(a):

Bardzo fajnie, że mamy wybór. Bardzo niefajnie, że to wszystko jest tak zasobożerne, że na pierwszy rzut oka różnicę widzimy tylko we frameracie, który spierdala się na łeb na szyje z 115 fpsów do 39 fpsów w tej samej scenie. Jeśli ta "technologia" to przyszłość to troche szkoda bo liczyłem na coś bardziej spektakularnego. 

 

image.thumb.png.f8c8cc1f80ab3d53dc3e4b1b46879e96.png

 

Żeby łatwo zobaczyć, jak bardzo Twój screen jest mylący, wystarczy włączyć ten film, z którego go zrobiłeś  od 1:49, tam jak się zmieni z PT off na on "trochę" inaczej to wygląda.

 

 

Poza tym zapewne można znaleźć scenę i zrobić screena, gdzie różnice rzeczywiście będą małe, żeby udowodnić swoją tezę, ale takie coś nie ma zbytnio sensu. Jak Ty na tym filmie odpalając go na TV w 4K nie widzisz znaczących różnic, to nie bardzo jest o o czym dyskutować.

Opublikowano
8 godzin temu, tjery napisał(a):

Jak sprawdzacie wydajność to polecam tego gościa, bo on ogarnia. Wszystko normalnie działa z path tracingiem.  Na 4090 4K DLSS Quality full PT max ustawienia bez FG, w lesie koło 50 fps, w późniejszych lokacjach 90-110. Więc z FG na luzaczku będzie koło 90-100 fps nawet w tym najbardziej wymagającym lesie.

 

 


0:24 i 0:59 - wole jednak klasyczne cienie. Bo przynajmniej te cienie tam sa. Ktos moze napisac, a bo tak w realu to nie wyglada jak w grze. No ale gry to gry. 

 

 

Opublikowano
7 minut temu, Lukas_AT napisał(a):


0:24 i 0:59 - wole jednak klasyczne cienie. Bo przynajmniej te cienie tam sa. Ktos moze napisac, a bo tak w realu to nie wyglada jak w grze. No ale gry to gry. 

 

 

 

A co to zmienia, że gry to gry? Masz w tej grze ludzi, którzy wyglądają jak ludzie, drzewa, które wyglądają jak drzewa, więc powinny być też cienie wyglądające jak cienie, czyli tak jak wyglądają w realu, bo innych cieni, na których można by się wzorować nie znam poza tymi z realu. Drzewa nie rzucają takich cieni jak te klasyczne tylko takie jak z PT. Takie cienie to się mogły podobać w czasach, w których wyszła gra, z której masz avatara, chociaż już w GTA IV były miękkie cienie.

Opublikowano
Teraz, S_600 napisał(a):

Na jakim poziomie trudności odpalacie? Warto bawić się w to na hard?

Ja dałem normal i jest łatwo. Ale nie wiem na ile poziom trudności zmienia AI oponentów, którzy są na strzała i nie widzą Cię czasami z paru metrów ( to tak z jedynych wad tej gry póki co:))

Opublikowano

Mnie w AI oponentów lekko zraziło ze typ z pałką po prostu nią we mnie rzucił mimo ze oddaliłem sie o max 2 metry. No więc ją podniosłem i dostał po mordzie. Nie wydaje mi sie zeby ktoś był aż tak głupi. Mam nadzieję, że to nie jest nagminne i trochę więcej rozumu pokażą w dalszych etapach.

Opublikowano
2 minuty temu, pawelgr5 napisał(a):

Mnie w AI oponentów lekko zraziło ze typ z pałką po prostu nią we mnie rzucił mimo ze oddaliłem sie o max 2 metry. No więc ją podniosłem i dostał po mordzie. Nie wydaje mi sie zeby ktoś był aż tak głupi. Mam nadzieję, że to nie jest nagminne i trochę więcej rozumu pokażą w dalszych etapach.

Przecież to spoko sytuacja. 

Opublikowano

Włączyłem aby sprawdzić początek. Klimacik super, fajowe otwarcie, ale nawet nie zdajecie sobie sprawy jak ucieszył mnie brak wyboru opcji graficznych. 

Po ostatnich PROturbacjach, to mega uczucie :)

  • Plusik 3
Opublikowano
Godzinę temu, tjery napisał(a):

 

A co to zmienia, że gry to gry? Masz w tej grze ludzi, którzy wyglądają jak ludzie, drzewa, które wyglądają jak drzewa, więc powinny być też cienie wyglądające jak cienie, czyli tak jak wyglądają w realu, bo innych cieni, na których można by się wzorować nie znam poza tymi z realu. Drzewa nie rzucają takich cieni jak te klasyczne tylko takie jak z PT. Takie cienie to się mogły podobać w czasach, w których wyszła gra, z której masz avatara, chociaż już w GTA IV były miękkie cienie.


Nie w kazdej grze dzien wyglada jak dzien, a noc jak noc. Te zacytowane przeze mnie sceny wygladaja dla mnie biednie w path-tracingu. Nie jest to pierwszy raz, gdy mam podobne odczucia. :dunno:Moze i bardziej realistycznie, ale nie znaczy, ze lepiej. Nie mowie, ze w kazdej scenie to gorzej wyglada, bo np. w 1:38 czy w 2:10 jest lepiej.

Opublikowano

Kilka godzin za mną i co tu dużo mówić. Dostać te grę jako fan Indiego to jak wylosować 6ke w totka:asax:pierwsza mapka mi się podoba, co chwile jakieś mini zagadki, zadania poboczne, fajne znajdźki, bitka no jest wszystko

  • Plusik 1
Opublikowano

Klimat 1 liga. Smaczki, akcenty, no filmy oglądali. Wygląda ładnie, przyjemna gierka. Zobaczymy dalej czy nie znudzi schematyczne powtarzanie- pewnie będzie, zagadki mogą bronić. 
Kusi zakup boxa.

Opublikowano

2godzinki za mną, rewelacyjnie jest na razie, złego słowa nie umiem napisać o czymkolwiek w tym tytule. Mega dobrze im wyszło nie robienie z tego uncharted w fpp.

Opublikowano
4 godziny temu, S_600 napisał(a):

Na jakim poziomie trudności odpalacie? Warto bawić się w to na hard?

Gram na hardzie. Nie jest trudno, ale trzeba uważać jak zaatakują w grupie, gdy zostaniemy wykryci.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...