Skocz do zawartości

Indiana Jones and the Great Circle


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Imho na padzie znacznie lepsza wczuwka, głównie ze względu na podział LT/PT obsługujące lewą i prawą pięść :kaz: W TPP są jedynie wstawki wspinaczkowe, czy bujanie na biczu. Reszta czyli eksploracja i walka jest FPP. Strzelania jest bardzo mało, więc pad w tej kwestii zupełnie nie boli/

  • Dzięki 1
Opublikowano
Teraz, Bartg napisał(a):

Imho na padzie znacznie lepsza wczuwka, głównie ze względu na podział LT/PT obsługujące lewą i prawą pięść :kaz: W TPP są jedynie wstawki wspinaczkowe, czy bujanie na biczu. Reszta czyli eksploracja i walka jest FPP. Strzelania jest bardzo mało, więc pad w tej kwestii zupełnie nie boli/

Dużo bitki, mało strzelania, czyli gamepad, dzięki :). 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
Spoiler

Dodatkowa scenka na zakończenie którą raczej traktować trzeba jako smaczek. Jak ci się nie chce robić to do obczajenia na luzie na YT bo tam z 5s tego jest xD

 

Edytowane przez suteq
Opublikowano

Wczoraj jeden sztos ukończony, dziś kolejny. No mocarna przygodówka wyszła Machine Games. Taki czysty fun z eksploracji, walki, historii. Niby trochę drewniana ale okrutnie przyjemna, te wszystkie manualne rzeczy które musimy zrobić itp. Niby nie poraża grafiką ale screenów co sobie narobiłem bo jest naprawdę ładnie ;)

Ta gra (zresztą tak samo jak Silent Hill 2) zasługuje na nagrody na TGA, WHO i innych plebiscytach. Zasługuje również żeby wyjść na PlayStation, żeby sprzedać się tam i zarobić na kolejny projekt. Należy się to Maszynowym

Opublikowano

Jak to gdzieś przeczytałem ponieważ gra wyszła kiedy wyszła, to na TGA nie dostanie nic, bo gry z przełomu listopada i grudnia nie są brane pod uwagę na TGA bo nie, a za rok nie wiem czy ktokolwiek będzie o niej pamiętał w kontekście nagród :dunno:

Opublikowano
14 minut temu, Bartg napisał(a):

Jak to gdzieś przeczytałem ponieważ gra wyszła kiedy wyszła, to na TGA nie dostanie nic, bo gry z przełomu listopada i grudnia nie są brane pod uwagę na TGA bo nie, a za rok nie wiem czy ktokolwiek będzie o niej pamiętał w kontekście nagród :dunno:

Cyberpunk czy Xenoblade 2 dostały tak nominacje, natomiast Rogue Trader już nie. 

 

Za rok jednakże szanse marne, bo konkurencja będzie zapewne większą, szczególnie w grach z pogranicza akcji.  

Opublikowano (edytowane)

Podobno już są dwa patche na x, a ja nadal w zakładce aktualizacji nic nie mam. 

 

Przeoczyłem dwie notatki w Szanghaju i już nie ma powrotu do wszystkich miejscówek. Lipa ?

Edytowane przez S_600
Opublikowano
35 minut temu, messer88 napisał(a):

Oczywiście że się możesz wrócić. Później nawet znajdujemy info z znajdzkami z tymi krótkimi lokacjami jakby ktoś potrzebował. 

To chyba mam glitcha (na redicie też ludzie zgłaszają) bo wrócić się nie da do niższych lokacji, ściana ognia.

Opublikowano

Godzinę temu zrobiłem Szanghaj, bo brakowało mi dwóch rzeczy, jedna notatka i zdjęcie. Bez problemu cofnąłem się, a ściany ognia jakoś nie zauważyłem. 

Opublikowano
Godzinę temu, S_600 napisał(a):

Ok, moze później będzie można jakoś to zrobić, a co z patchem na xboxa? Mieliście jakieś?

Xbox automatycznie pobiera aktualizacje gier w które grałeś w ostatnich 30 dniach. Potrafi się w nocy wybudzić, pobrać co trzeba i idzie konsola lulu dalej. 

  • This 2
Opublikowano

Alez mi ta gierka siadla :obama: moze potrzebowalem przerwy od grindu w poe 2 ale poki co tytul bardzo mi sie spodobal a w ogole tego nie zakladalem. Nie jestem jakims wielkim fanem stealth a jeszcze jak uslyszalem ze bedzie fpp to zainteresowanie mocno spadlo. Lubie indiego ale nie jest to jakis kult jak w przypadku lotr czy oryginalnej trylogii gwiezndnych wojen ale w gierce sie zakochalem. Swietnie wyszlo im oddanie klimatu filmow przygodowych z lat 80ych czy 90ych. Jasne jest masa bzdur jezeli chodzi o AI. Ksiadz walacy biczem, zjezdzajacy na lini, wspinajacy sie na rusztowania czy biegajacy na kuckach w butelka wina w lapie nie wzbudza niczyich podejrzen xD Mi to nie przeszkadza akurat bo gierka nastawiona na skradanie z realistycznym AI bylaby niegrywalne albo bardzo wkurwiajaca.

 

Bylem sceptycznie nastawiony po ogloszeniach ze nie bedzie to shooter ale teraz jestem kupiony, jest to mila odskocznia od np takiego uncharted (ktore bardzo lubie swoja droga), gdzie drake to taki smieszek w cutscenkach a w trakcie gameplayu sam pol pot by sie nie powstydzil jego wyczynow. Takie podejscie jednak duzo bardziej pasuje do indiego niz zrobienie z tego wolfensteina xd Ocene podbija tez residentowa struktura poziomow, bardzo lubie to podejscie w ktorym poruszamy sie w jakim hubie, najpierw zagubieni a potem smigamy praktycznie na pamiec znajac kazda miescowke i majac odblokowane skroty

 

No i jeszcze za darmo w gamepassie :banderas:

  • Lubię! 2
Opublikowano
1 hour ago, teddy said:

Alez mi ta gierka siadla :obama: moze potrzebowalem przerwy od grindu w poe 2 ale poki co tytul bardzo mi sie spodobal a w ogole tego nie zakladalem. Nie jestem jakims wielkim fanem stealth a jeszcze jak uslyszalem ze bedzie fpp to zainteresowanie mocno spadlo. Lubie indiego ale nie jest to jakis kult jak w przypadku lotr czy oryginalnej trylogii gwiezndnych wojen ale w gierce sie zakochalem. Swietnie wyszlo im oddanie klimatu filmow przygodowych z lat 80ych czy 90ych. Jasne jest masa bzdur jezeli chodzi o AI. Ksiadz walacy biczem, zjezdzajacy na lini, wspinajacy sie na rusztowania czy biegajacy na kuckach w butelka wina w lapie nie wzbudza niczyich podejrzen xD Mi to nie przeszkadza akurat bo gierka nastawiona na skradanie z realistycznym AI bylaby niegrywalne albo bardzo wkurwiajaca.

 

Bylem sceptycznie nastawiony po ogloszeniach ze nie bedzie to shooter ale teraz jestem kupiony, jest to mila odskocznia od np takiego uncharted (ktore bardzo lubie swoja droga), gdzie drake to taki smieszek w cutscenkach a w trakcie gameplayu sam pol pot by sie nie powstydzil jego wyczynow. Takie podejscie jednak duzo bardziej pasuje do indiego niz zrobienie z tego wolfensteina xd Ocene podbija tez residentowa struktura poziomow, bardzo lubie to podejscie w ktorym poruszamy sie w jakim hubie, najpierw zagubieni a potem smigamy praktycznie na pamiec znajac kazda miescowke i majac odblokowane skroty

 

No i jeszcze za darmo w gamepassie :banderas:

Ksiądz biegający z butelką wina w łapie raczej nikogo nie powinien dziwić :)

Opublikowano

W podejściu do skradania, które jest dość umowne, i projektu lokacji to ta gra jest bardzo blisko Disshonored. Jak ktoś nie grał to polecam. Zwłaszcza drugą część, choćby żeby zobaczyć co oni odyebali przy projekcie lokacji rezydencji Jindosha. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...