Skocz do zawartości

Indiana Jones and the Great Circle

Featured Replies

Opublikowano

Da się grać angielski dźwięk i polskie napisy? Jak w ogóle prezentuję się PL vs ANG?

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 75,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Chyba dwa tygodnie temu.

  • Skończyłem wczoraj. Jestem dużym fanem Indiany Jonesa, więc dla mnie musieli przede wszystkim zrobić idealny klimat tamtych filmów. Obawiałem się, że Machine Games nie da rady, a jednak zrobili pod ty

  • Mimika postaci, animacje ruchów i otoczenie wyglądają bardzo słabo jak na 2024 rok. Nawet Uncharted 4 wypuszczony 8 lat temu wciąga to nosem. No, ale może gameplay nadrobi. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Sedrak napisał(a):

Da się grać angielski dźwięk i polskie napisy? Jak w ogóle prezentuję się PL vs ANG?

Na PC się da (nieoficjalnie grzebiąc). Na konsoli się nie da. W angielskim jest Troy Baker, który wypada kapitalnie, więc PL chyba dla największych kozaków, aczkolwiek widziałem pozytywne opinie o dubbingu PL. 

Opublikowano

To jest trochę beka, że trzeba w dzisiejszych czasach tak kombinować. Ja pograłem chwilę po polsku i brzmi to całkiem dobrze, ale kurczę jak widzę twarz Forda i głos jakiegoś polskiego randoma to no nie wiem 

Opublikowano

Polski bardzo spoko, no ale sam Indiana bez porównania. Było pare momentów, że musiałem zapauzować i sprawdzić w słowniku niektóre słowa, no ale nie jestem na bieżąco z określeniami archeologicznymi, czy związanymi ze starożytnym egiptem, czy w ogóle starożytnością. Tu zdecydowanie polskie napisy by pomogły.

Opublikowano

Mam dwa bugi

 

Spoiler

Miałem zebrane 4 kody radiowe, pokazuje mi w plecaku 3. Jak zaznaczę misję żeby jej wręczyć, to stoi ona na środku Sukhothai i tyle. Położyć koło radia nie mogę. Odwiedziłem wszystkie 4 lokacje ponownie i zebrane.

 

Drugi błąd to misja uratowania chłopca. Potrzebna mi jest do obrócenia dźwigni. Giny nie ma, stoi na środku lokacji tam gdzie mam jej kody wręczyć. 
 

 

 

 

Opublikowano

Udało mi się położyć ale nadal wisi że mam jej wręczyć, a ona na środku mapy stoi. I tym samym nie mogę zebrać wszystkiego bo w jednej pobocznej misji jest potrzebna. Jest bug i czekanie na poprawkę czeka. Niby wiedzą o tym bo jest o tym trochę na necie.

 

Glowny wątek skończyłem, ale jak wyżej 1000 nie wbije. 
Solidne 8/10. 

Opublikowano

Znalazl ktos sposob na ciagle crashe na XSX? Gra niegrywalna przez to a szkoda..

Opublikowano

Spróbuj zrobić reinstalkę.

Przeszedłem całą grę w QR, zero wiech.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dobra zacząłem w końcu w przerwie Eldena i Totka i hmmm jest fajnie, momentami bardzo, ale coś mi tu nie pasuje. Głosy za cicho, podgłośniłem, ale z kolei jakoś odgłosy otoczenia średnio, muzyki jak rozumiem brak? Mam wrażenie jakby było kokićkane coś

Opublikowano
Dobra zacząłem w końcu w przerwie Eldena i Totka i hmmm jest fajnie, momentami bardzo, ale coś mi tu nie pasuje. Głosy za cicho, podgłośniłem, ale z kolei jakoś odgłosy otoczenia średnio, muzyki jak rozumiem brak? Mam wrażenie jakby było kokićkane coś
Miałem tak ostatnio w assassin's creed origins. Pomogło ponowne uruchomienie konsoli

Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

W lutym patch numer 3 który ma poprawić błędy- nie ma opcji zrobienia 100%. 

Zobaczymy, bo Gina mi się zawiesiła na środku mapy...  

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Madafaka właśnie wleciały Himalaje, pieknie puścili oczko do fanów Uncharted :) 

Opublikowano

Ja to bardziej kojarzyłem z filmów, tam Indi spotkał się z Marion w jej barze, zresztą chyba nawet wspomina w grze na początku lokacji że już tu był.

No ale może są i jakieś odniesienia do Uncharted których nie wyłapałem, a to bardzo możliwe.

 

PS Chociaż może jak się zastanowiłem chwilę to chyba w dwójce była sekwencja z rozbitym pociągiem wiszącym na skałach? To chyba nawet otwarcie gry było. Rozbity pociąg, tu statek może i to miałeś na myśli.

Edytowane przez Dalhi

Opublikowano
32 minuty temu, Dalhi napisał(a):

Ja to bardziej kojarzyłem z filmów, tam Indi spotkał się z Marion w jej barze, zresztą chyba nawet wspomina w grze na początku lokacji że już tu był.

No ale może są i jakieś odniesienia do Uncharted których nie wyłapałem, a to bardzo możliwe.

 

PS Chociaż może jak się zastanowiłem chwilę to chyba w dwójce była sekwencja z rozbitym pociągiem wiszącym na skałach? To chyba nawet otwarcie gry było. Rozbity pociąg, tu statek może i to miałeś na myśli.

Tak skojarzyło mi się z pociągiem z dwójki ale też z ubotem z jedynki :)

Opublikowano
  • Autor

Znalazłem nareszcie trochę czasu aby przysiąść kilka godzin do Indiany i jak na razie jest fajnie. Najbardziej Plodoba mi się bardzo jak dobrze zintegrowane są misje poboczne w wątek główny. W innych grach czuć że są one doklejone na siłę, odstają jakoscią i zazwyczaj opowiadają jakieś historię kompletnie oderwane od wątku głównego.

 

Tutaj z kolei wszystko jest spójne, zadania dodatkowe wnoszą dużo i poszerzają perspektywę głównego wątku. Sprawia to, że aż chce się wszystko robić, aby niczego nie przegapić.

Dlatego już ponad 6 godzin siedzę w pierwszej lokacji i czuję że szybko jej nie opuszczę jeszcze. 

Opublikowano

Dla mnie od Egiptu ta gra to niesamowity sztos. Każda lokacja jest lepsza, widać też, że twórcy coraz lepiej radzili sobie z silnikiem bo są momenty, że i graficznie kopara opara (gram na XSX). Na ten moment imo to najlepsza gra przygodowa od czasów U4, a nawet bijąca finałową przygodę Nathana na głowę pod wieloma względami. To jak zaprojektowane są lokacje, jak w trybie FPP genialnie gra się w elementy platformowe, jak ciągle gra dodaje jakieś nowe mechaniki, czy przedmioty do wykorzystania to jakieś mistrzostwo świata. Soundtrack jest kapitalny, wiadomo, że są kawałki znane z filmów ale też nowe aranżacje. Gra ma też ten feeling filmowości ale zupełnie inny, jak w większości samograjów np. od Sony. Owszem, mamy tutaj godziny świetnych cutstenek ale generalnie gra ma swój niezwykle unikatowy styl. Nie wiem czemu często przypomina mi się stary Medal of Honor od DreamWorks, który robił klimat nie wstawkami filmowymi ale klimatem i świetnym filmowym soundtrackiem. Jak ukończę to pokuszę się o jakieś finalne podsumowanie ale na ten moment dalbym mocne 9/10 mimo, że w pierwszej lokacji miałem moment zmęczenia. Mam trochę poczucie, że Microsoft nie wykorzystał potencjału tej marki do promocji Xboxa bo to powinien być system-seller.

Edytowane przez izon

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.