Opublikowano 12 stycznia12 sty Da się grać angielski dźwięk i polskie napisy? Jak w ogóle prezentuję się PL vs ANG?
Opublikowano 12 stycznia12 sty 1 godzinę temu, Sedrak napisał(a): Da się grać angielski dźwięk i polskie napisy? Jak w ogóle prezentuję się PL vs ANG? Na PC się da (nieoficjalnie grzebiąc). Na konsoli się nie da. W angielskim jest Troy Baker, który wypada kapitalnie, więc PL chyba dla największych kozaków, aczkolwiek widziałem pozytywne opinie o dubbingu PL.
Opublikowano 12 stycznia12 sty To jest trochę beka, że trzeba w dzisiejszych czasach tak kombinować. Ja pograłem chwilę po polsku i brzmi to całkiem dobrze, ale kurczę jak widzę twarz Forda i głos jakiegoś polskiego randoma to no nie wiem
Opublikowano 12 stycznia12 sty Pograłem trochę po polsku i było ok. Ale angielskie głosy robią robotę i dość szybko zmieniłem z powrotem.
Opublikowano 13 stycznia13 sty Polski bardzo spoko, no ale sam Indiana bez porównania. Było pare momentów, że musiałem zapauzować i sprawdzić w słowniku niektóre słowa, no ale nie jestem na bieżąco z określeniami archeologicznymi, czy związanymi ze starożytnym egiptem, czy w ogóle starożytnością. Tu zdecydowanie polskie napisy by pomogły.
Opublikowano 15 stycznia15 sty Mam dwa bugi Spoiler Miałem zebrane 4 kody radiowe, pokazuje mi w plecaku 3. Jak zaznaczę misję żeby jej wręczyć, to stoi ona na środku Sukhothai i tyle. Położyć koło radia nie mogę. Odwiedziłem wszystkie 4 lokacje ponownie i zebrane. Drugi błąd to misja uratowania chłopca. Potrzebna mi jest do obrócenia dźwigni. Giny nie ma, stoi na środku lokacji tam gdzie mam jej kody wręczyć.
Opublikowano 16 stycznia16 sty Udało mi się położyć ale nadal wisi że mam jej wręczyć, a ona na środku mapy stoi. I tym samym nie mogę zebrać wszystkiego bo w jednej pobocznej misji jest potrzebna. Jest bug i czekanie na poprawkę czeka. Niby wiedzą o tym bo jest o tym trochę na necie. Glowny wątek skończyłem, ale jak wyżej 1000 nie wbije. Solidne 8/10.
Opublikowano 17 stycznia17 sty Znalazl ktos sposob na ciagle crashe na XSX? Gra niegrywalna przez to a szkoda..
Opublikowano 26 stycznia26 sty Dobra zacząłem w końcu w przerwie Eldena i Totka i hmmm jest fajnie, momentami bardzo, ale coś mi tu nie pasuje. Głosy za cicho, podgłośniłem, ale z kolei jakoś odgłosy otoczenia średnio, muzyki jak rozumiem brak? Mam wrażenie jakby było kokićkane coś
Opublikowano 27 stycznia27 sty Dobra zacząłem w końcu w przerwie Eldena i Totka i hmmm jest fajnie, momentami bardzo, ale coś mi tu nie pasuje. Głosy za cicho, podgłośniłem, ale z kolei jakoś odgłosy otoczenia średnio, muzyki jak rozumiem brak? Mam wrażenie jakby było kokićkane cośMiałem tak ostatnio w assassin's creed origins. Pomogło ponowne uruchomienie konsoliWysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 28 stycznia28 sty W lutym patch numer 3 który ma poprawić błędy- nie ma opcji zrobienia 100%. Zobaczymy, bo Gina mi się zawiesiła na środku mapy...
Opublikowano 11 lutego11 lut Madafaka właśnie wleciały Himalaje, pieknie puścili oczko do fanów Uncharted
Opublikowano 11 lutego11 lut Ja to bardziej kojarzyłem z filmów, tam Indi spotkał się z Marion w jej barze, zresztą chyba nawet wspomina w grze na początku lokacji że już tu był. No ale może są i jakieś odniesienia do Uncharted których nie wyłapałem, a to bardzo możliwe. PS Chociaż może jak się zastanowiłem chwilę to chyba w dwójce była sekwencja z rozbitym pociągiem wiszącym na skałach? To chyba nawet otwarcie gry było. Rozbity pociąg, tu statek może i to miałeś na myśli. Edytowane 11 lutego11 lut przez Dalhi
Opublikowano 11 lutego11 lut 32 minuty temu, Dalhi napisał(a): Ja to bardziej kojarzyłem z filmów, tam Indi spotkał się z Marion w jej barze, zresztą chyba nawet wspomina w grze na początku lokacji że już tu był. No ale może są i jakieś odniesienia do Uncharted których nie wyłapałem, a to bardzo możliwe. PS Chociaż może jak się zastanowiłem chwilę to chyba w dwójce była sekwencja z rozbitym pociągiem wiszącym na skałach? To chyba nawet otwarcie gry było. Rozbity pociąg, tu statek może i to miałeś na myśli. Tak skojarzyło mi się z pociągiem z dwójki ale też z ubotem z jedynki
Opublikowano 12 lutego12 lut Autor Znalazłem nareszcie trochę czasu aby przysiąść kilka godzin do Indiany i jak na razie jest fajnie. Najbardziej Plodoba mi się bardzo jak dobrze zintegrowane są misje poboczne w wątek główny. W innych grach czuć że są one doklejone na siłę, odstają jakoscią i zazwyczaj opowiadają jakieś historię kompletnie oderwane od wątku głównego. Tutaj z kolei wszystko jest spójne, zadania dodatkowe wnoszą dużo i poszerzają perspektywę głównego wątku. Sprawia to, że aż chce się wszystko robić, aby niczego nie przegapić. Dlatego już ponad 6 godzin siedzę w pierwszej lokacji i czuję że szybko jej nie opuszczę jeszcze.
Opublikowano 16 lutego16 lut Dla mnie od Egiptu ta gra to niesamowity sztos. Każda lokacja jest lepsza, widać też, że twórcy coraz lepiej radzili sobie z silnikiem bo są momenty, że i graficznie kopara opara (gram na XSX). Na ten moment imo to najlepsza gra przygodowa od czasów U4, a nawet bijąca finałową przygodę Nathana na głowę pod wieloma względami. To jak zaprojektowane są lokacje, jak w trybie FPP genialnie gra się w elementy platformowe, jak ciągle gra dodaje jakieś nowe mechaniki, czy przedmioty do wykorzystania to jakieś mistrzostwo świata. Soundtrack jest kapitalny, wiadomo, że są kawałki znane z filmów ale też nowe aranżacje. Gra ma też ten feeling filmowości ale zupełnie inny, jak w większości samograjów np. od Sony. Owszem, mamy tutaj godziny świetnych cutstenek ale generalnie gra ma swój niezwykle unikatowy styl. Nie wiem czemu często przypomina mi się stary Medal of Honor od DreamWorks, który robił klimat nie wstawkami filmowymi ale klimatem i świetnym filmowym soundtrackiem. Jak ukończę to pokuszę się o jakieś finalne podsumowanie ale na ten moment dalbym mocne 9/10 mimo, że w pierwszej lokacji miałem moment zmęczenia. Mam trochę poczucie, że Microsoft nie wykorzystał potencjału tej marki do promocji Xboxa bo to powinien być system-seller. Edytowane 16 lutego16 lut przez izon
Opublikowano 20 lutego20 lut Wyszedł patch, poprawili Bug z Gina i nie stoi już w jednym miejscu. https://www.trueachievements.com/news/indiana-jones-and-the-great-circle-update-3-patch-notes Gram dalej, ale nadal nie mogę jej dać kartem z częstotliwościami radiowymi. To potem ogarnę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.