mozi 1 980 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu 2 godziny temu, messer88 napisał(a): Najlepsza wersja na XSX, dopracowana i dopieszczona dla zielonych konsolowych braci. Ja bym się tak nie rozpędzał bo jeśli gra jest tworzona z myślą o RTGI to już może się okazać że wersja na konsole to będzie w chuy kastrat albo wydajnościowa kupa. D Cytuj
ogqozo 6 563 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu 13 godzin temu, ASX napisał(a): znowu rozmowa o cyferkach czy będzie 82, 83 czy 79., co tak naprawdę nie ma większego znaczenia. Spoko, zaraz się pojawi najważniejsze czyli materiał Digital Godry o tym ile klatek i będzie tylko o tym ile klatek i pikseli. Napisałem tę odpowiedź zanim zobaczyłem następną stronę tematu hehe. Cytuj
pawelgr5 1 491 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Eeee pokazuje mi ze Indiana wymaga 230GB na dysku w związku z czym mam go za malo bo tylko 160. Zakladam ze cos poszlo nie tak z tym co wrzucili na server. Cytuj
Qbon 355 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu Te wymagania najwyższe to są już pod path tracing także wiadomo, że muszą być wysokie ale zobaczymy jak to będzie faktycznie wyglądało, bo opcje są różne. Albo jest to jakiś next level PT ze zwiększeniem ilości promieni odbijających światło więc wymagania poszły w górę względem innych gier z PT, albo okaże się, że są zawyżone i 4090 będzie w stanie to robić w normalnym klatkach z dlss quality a nie performance i co za tym idzie 4080 zrobi to samo z dlss performance itd no i trzecia opcja, że wymagania są wyzsze niż w innych grach z tą technologią ale bez wyraźnego powodu. W każdym razie w grze będzie path tracing i stąd z prawej strony tabelki takie wymogi, te po lewej są dla "zwykłego" rt bez pt. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.