Opublikowano 15 lutego 20241 r Fajnie to ktoś opisał w recenzji, że gra wygląda dokładnie jak ją pamiętamy. Czyli w kontakcie z remasterem widzimy z jednej strony te archaizmy bez zmian, a dodatkowo oszukana pamięć nie przypomina sobie tych strasznych rozmazanych i latających tekstur. Nie skończyłem jeszcze Rise of, ale z o wiele większą miłością wrócę np. do wraku statku w 2-ce, i pięknego systemu kwadratów. Ile godzin spędziłem skacząc w ciemności z koloseum licząc że Lara chwyci jakąś półkę Żadnego malowania na żółto półek, labirynty które trzeba pamiętać, zbieractwo które ma znaczenie, i naprawdę ukryte bonusy. Edytowane 15 lutego 20241 r przez Rtooj
Opublikowano 15 lutego 20241 r 2 minuty temu, balon napisał: Sterowanie można w locie przełączać? Nie, musisz wejść w opcje i przestawić. W locie jedynie przełączysz grafikę ze starej na nową i odwrotnie.
Opublikowano 15 lutego 20241 r Sama muzyka i dźwięk wrzucają turbo ciary na moje plecy. Klimat jest niesamowity w tych grach, wiadomo że w tamtych czasach wyobraźnia robiła swoje podczas grania, ale do dzisiaj jak pomyślę o eksploracji pordzewiałego wraku w dwójce to .
Opublikowano 16 lutego 20241 r Trzeba się oswoić ze sterowaniem. Można dać na współczesne i sterujemy analogiem, ale czuć wiek. Mimo wszystko ładnie to wygląda jak na grę w którą grałem mając 11 lat, a zaraz 40 stuknie Mimo wszystko dla weteranów, współcześni gracze/młodzi się odbiją od tego tytułu. Będzie potrzeba samozaparcia żeby to skończyć
Opublikowano 18 lutego 20241 r W Pałacu Midasa już musiałem na YT zajrzeć, bo godzinę straciłem i już nie wiedziałem jak pchnąć do przodu misje....
Opublikowano 18 lutego 20241 r 44 minuty temu, iluck85 napisał: W Pałacu Midasa już musiałem na YT zajrzeć, bo godzinę straciłem i już nie wiedziałem jak pchnąć do przodu misje.... Dla tej gry teraz dla klimatu to ja bym do opisu ze starych czasopism siegal.
Opublikowano 18 lutego 20241 r Nie mam. Sterowanie musiałem zmienić na klasyczne, bo w tym współczesnym brakuje kilku ruchów. Dziwne.
Opublikowano 19 lutego 20241 r W dniu 16.02.2024 o 19:44, iluck85 napisał: Trzeba się oswoić ze sterowaniem. Można dać na współczesne i sterujemy analogiem, ale czuć wiek. Mimo wszystko ładnie to wygląda jak na grę w którą grałem mając 11 lat, a zaraz 40 stuknie Mimo wszystko dla weteranów, współcześni gracze/młodzi się odbiją od tego tytułu. Będzie potrzeba samozaparcia żeby to skończyć Starych pierdzieli jest wiecej niż młodych obecnie więc ta reedycja jest strzałem w dziesiątkę. Powolny pacing tej gry to jej najwieksza zaleta. Wszystkie odgłosy natury mimo, że nagrane ponad 3 dekady temu dalej robią niesamowity klimat. Wyliczanie skoków ze skarp też ma swój urok. Ciekawe czy pójdą za ciosem i wydadzą czworeczke (moja ulubiona część zaraz za trójka) oraz chronicles.
Opublikowano 19 lutego 20241 r Kurde, pamiętam że kiedyś za gówniaka widziałem Tomb Raider 2 gdzie mój kuzyn walczył z tygrysami. Remaster mi daje możliwość aby spróbować się z tą grą ale boję się że kompletnie nie będe wiedział co robić bo to jednak gra siedząca głęboko w latach 90. Czy w remasterze są w ogóle jakieś usprawnienia w tym aspekcie? Pamiętam że np. w Quake 2 dało się włączyć nawigację do celu (o czym w sumie dowiedziałem się po skończeniu gry xd).
Opublikowano 19 lutego 20241 r Dasz radę. Tylko odpuść sobie szukanie wszystkich sekretów bez poradnika. Jak parę w levelu znajdziesz będziesz już gość.
Opublikowano 19 lutego 20241 r Niby taka prosta graficzka i korytarzyk a znajdzki i tak umykaja. Nawet klikacz nie pomaga Jest swietnie. Niekiedy sterowanie trzeba zmieniac bo kamera wariuje i tankiem jest jednak duzo wygodniej
Opublikowano 19 lutego 20241 r Kto dopiero ma zamiar ograć, to niech spokojnie poczeka na patche (kolejny pod koniec miesiąca). Gra ma bolączki i np. w nowej grafice często nie widać...kluczy do otwierania przeszkód w levelu (i nie mówimy tutaj o sekretach). Jest też duża szansa, że współczesne sterowanie będzie mocno poprawione. Edytowane 19 lutego 20241 r przez Badus
Opublikowano 19 lutego 20241 r 4 godziny temu, suteq napisał: Kurde, pamiętam że kiedyś za gówniaka widziałem Tomb Raider 2 gdzie mój kuzyn walczył z tygrysami. Remaster mi daje możliwość aby spróbować się z tą grą ale boję się że kompletnie nie będe wiedział co robić bo to jednak gra siedząca głęboko w latach 90. Czy w remasterze są w ogóle jakieś usprawnienia w tym aspekcie? Pamiętam że np. w Quake 2 dało się włączyć nawigację do celu (o czym w sumie dowiedziałem się po skończeniu gry xd). Te gry za gówniaka były trudne, bo byłeś gowniakiem. Nadrabialem niedawno 2 i 4 i może ze trzy razy zajrzałem do poradnika przy każdej. Te gry są o wiele bardziej intuicyjne niż się to pamięta z dzieciństwa.
Opublikowano 19 lutego 20241 r 1 i 3 były zdecydowanie najbardziej wymagające niż 2 i 4 dla przeciętnego gracza. I nie zgodzę się, że to kwestia bycia gówniakiem, niektóre levele z 1 do dziś potrafią namieszać - w obrębie jednego poziomu trzeba się naskakać, naotwierać, poprzesuwać, powłączać to i tamto i na końcu pamiętać gdzie co się otworzyło. Fakt, że jak się już ograło X gierek to jest łatwiej, ale w zalewie "Press X to Solve" już widać jak część graczy się od TR po prostu odbija.
Opublikowano 19 lutego 20241 r W remasterze szukanie itemów jest łatwiejsze, można puścić "drona" w picture mode.
Opublikowano 19 lutego 20241 r U mnie 7:50h na końcu jedynki, ale wiadomo, nie są wliczone zgony. Tak czy siak szybko i gładko poszło, nigdzie się nie zacialem z innego powodu niż "po prostu nie zauważyłem durnej dźwigni". Lata temu grałem po raz ostatni. Zobaczymy jak dwójka, nigdy jej nie przeszedłem. Pierwszy raz wyszedłem z Wenecji. Aha, Unfinished Buisness rzeczywiście trudny i zagmatwany. Levele w Atlandydzie słabe, ale Egipt fajny, szczególnie ten drugi level w świątyni Kota.
Opublikowano 19 lutego 20241 r I nie zliczę ile razy klepnąłem za szybko zapisywanie. Zamiast save to load. Poskakalem, gdzieś się dostałem. - ok zapisuje …. ku**a początek planszy U Midasa najdłużej na teraz. i wiedziałem że będzie za to osiągnięcie Spoiler Wejście na rękę i Lara zrobi się złota. Edytowane 19 lutego 20241 r przez iluck85
Opublikowano 25 lutego 20241 r Ech teraz żałuję, że kupiłem parę lat temu oryginalną trylogię z GOGa. Szkoda tylko, że w nowej wersji nie poprawiono kilku rzeczy, które Core design ewidentnie spi3rd0liło - harpoon gun to dobry przykład.
Opublikowano 25 lutego 20241 r Jeśli kupiłeś w regularnej cenie, a nie na cebulopromkach to faktycznie Co jest nie tak z harpunem? Pod koniec miesiąca będzie kolejny patch.
Opublikowano 25 lutego 20241 r @Badus Gra wpadła za drobne z tego co pamiętam. Co do harpuna - Lara musi przeładować co 5 albo 6 strzałów a wrogowie nie. Dzięki temu walka pod wodą z płetwonurkami była mega upierdliwa.
Opublikowano 25 lutego 20241 r Mnie tylko kamera denerwuje jezeli eksplorujemy ciasne pomieszczenia. Reszta git malina
Opublikowano 25 lutego 20241 r Finalnie zmieniłem na klasyczne sterowanie. Często przerzucam na stary widok, bo lepiej widać klucze czy inne fanty. W jednej planszy udało mi się odszukać 3 sekrety i brakował jeden przedmiot do podniesienia. Ogólnie ciężko 100% samemu.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.