Emtebe 2 575 Opublikowano 31 sierpnia Opublikowano 31 sierpnia Na bogato Da się jakoś lepiej zapanować nad częściami? Nie ma chyba opcji by podczas montażu oznaczyć co by się chciało sprzedać. A podczas sprzedawania to w sumie nie wiadomo jakich części używamy. Trochę utrudnia to zarządzanie zbędnymi częściami. Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 31 sierpnia Autor Opublikowano 31 sierpnia 11 minut temu, Emtebe napisał(a): Da się jakoś lepiej zapanować nad częściami? Nie ma chyba opcji by podczas montażu oznaczyć co by się chciało sprzedać. A podczas sprzedawania to w sumie nie wiadomo jakich części używamy. Trochę utrudnia to zarządzanie zbędnymi częściami. Nie wiem, czy o to Ci chodzi, ale poszczególne części można oznaczyć kolorkiem/znaczkiem (Label). Do tego sortowanie wg trzech kryteriów z określonym priorytetem. Można też sprzedawać części zaraz po skończonej misji. Plus gra chyba uprzedza nas, jeśli chcemy sprzedać część, której używamy, albo która zapisana jest w jakimś Blueprint. Możesz sobie np. posortować części wg najniższych gwiazdek i levelu i w sklepiku w lobby sprzedać te najtańsze, albo oznaczone przez siebie. Aczkolwiek jak na razie nie bawiłem się w sprzedawanie, bo w trzecim Chapterze fabularnym dochodzi Synthesis, za sprawą którego można ulepszać określone części wykorzystując te niechciane. Ulepszana część może też odziedziczyć zdolności Pasywne, które też levelują (np. Rare Item Drop). Kasy jak na razie nie potrzebowałem, choć jestem dopiero w połowie Ch.3. W sumie podoba mi się, że tak naprawdę nie ma tutaj jakichś naprawdę dużo lepszych i gorszych części, gdyż właściwie każą można ulepszyć z czasem do endgame'owego poziomu. Kwestia tylko, czy dana część ma jakieś zdolności OP czy EX. Ale te też są ograniczone slotami, więc można sobie kombinować - coś kosztem czegoś. Ogólnie jestem pod ogromnym wrażeniem Customizacji. W Gundam Breaker 3 zrobiłem takiego "fem-bota" , to będę chciał go sobie odtworzyć w GB4, a może i upiększyć. Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 31 sierpnia Opublikowano 31 sierpnia Ok, dzięki za info. Faktycznie mogę oznaczyć części znaczkiem albo sprzedawać te z najmniejszą liczbą gwiazdek. Ale brakuje mi takiego porównania części przy sprzedaży, że od razu po wybraniu części porównuje jej statystyki do części, którą aktualnie mam zamontowaną. Wtedy bym od razu widział, czy dana część jest lepsza/gorsza. W sklepie brakuje mi też jakiegoś oznakowania, który model Gunpla w pudełku już kupiłem. Przez to można zdublować zakup. Ale gra jest mega. Wciąga jak cholera. Miód. Wchodzę dopiero w 2 chapter bo co chwila przeglądam nowe części 1 Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 31 sierpnia Autor Opublikowano 31 sierpnia Ja mam sortowanie domyślne, tak jak na poprzednim screenie i po prostu sprawdzam sobie po misjach czy części z dołu listy są lepsze od tych, które już posiadam. Albo czy wyglądają fajniej i są warte ulepszenia. A czegoś chcę się pozbyć, to ustawiam sortowanie Alfabetyczne, żeby użyć gorszego duplikatu jakiejś konkretnej części. Jak kupujesz nowe boxy w sklepie, to chyba jest na dole zaznaczone, jakie części są w zestawie i które z nich już posiadasz. Tak mi się wydaje. Ale generalnie w boxach kupujesz części na najniższym poziomie. Z czasem to wszystko będzie wypadało jako loot z misji w dużo lepszych wariantach. Ja muszę upolować głowę Pale Rider. Polecam Backpack ZZ Gundam, albo coś podobnego z wyrzutnią rakiet naprowadzających. Świetny crowd control na mobki. Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 31 sierpnia Opublikowano 31 sierpnia (edytowane) Fajnie, że na forumku jest aż 2 graczy GB4, można podyskutować Mega miodne to grzebanie w częściach. Jeszcze układanie dioramy, no miód. Aż kusi by kupić jakiegoś robocika w Internecie i samemu poskładać, a nie tylko w grze PS. Na jakimś filmie widziałem, że części przy montażu można przesuwać/skalować? Tak by np. nie nachodziły na siebie. Jest takie coś? Bo przy niektórych częściach jak mam tarcze, to przenika przez nią inna część. Edytowane 31 sierpnia przez Emtebe Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 31 sierpnia Autor Opublikowano 31 sierpnia Ja jestem w szoku, że ktoś poza mną w to zagrał. Ja całą serię polecam na forum od lat, odkąd zagrałem w jedynkę na PS3, ale bez odzewu. Prawdziwe Gunple też mam na półce, plus kilka do złożenia/skończenia. Tylko ambicje wzięły górę i ostatni model chciałem pomalować w całości, co nie skończyło się najlepiej... przez co trochę entuzjazm opadł. Muszę wrócić, bo chyba 8 modeli mam jeszcze w pudełkach do zrobienia. Czasu brakuje tylko. Ale dobrze, że jest właśnie taka gra, gdzie można bez obaw sobie tworzyć czy przerabiać robociki wg własnej wizji. 14 minut temu, Emtebe napisał(a): PS. Na jakimś filmie widziałem, że części przy montażu można przesuwać/skalować? Tak by np. nie nachodziły na siebie. Jest takie coś? Bo przy niektórych częściach jak mam tarcze, to przenika przez nią inna część. Ekwipujesz część. Następnie klikasz na nią ponownie i masz kilka opcji, w tym Adjust. Tam możesz skalować, obracać, przesuwać do woli. Jest tam nawet trochę ukrytych opcji. Np. biorąc Adjust na nogach możesz zmienić sposób poruszania się mecha. 1 Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 31 sierpnia Opublikowano 31 sierpnia @Suavek doradzisz coś odnośnie syntezy? Łączyć po prostu najlepsze części ze sobą? Łączyć po kilka? Czy po jednej? A może po prostu kombinować i zobaczyć co wyjdzie? I jeszcze pytanie o breake booster. Co on daje? Można go wybrać przed misją. Skad on się w ogóle bierze i jak zobaczyć ile się go ma? Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 31 sierpnia Autor Opublikowano 31 sierpnia Jak już mówiłem, tu raczej nie ma czegoś takiego jak "najlepsza". Zobacz, co Ci się podoba wizualnie, albo coś, co daje jakąś fajną zdolność (np. Backpack ZZ, albo Gold Frame) i to ulepszaj. A części dobieraj takie, żeby przenieść te chciane bonusy pasywne. Ja na przykład daję na większość części bonus do Rare Item Drop oraz coś, co regeneruje HP, albo skraca Cooldown OP. Jeszcze nie ogarnąłem co robią wszystkie te zdolności, ale myślę, że tym należy się kierować. Im wyższy Level, tym lepsze parametry. Im większy Rarity, tym więcej bonusów może mieć część. Level zwiększa się plastikiem, lub innymi częściami. Rarity tylko Evolution Part, który dropi od trzeciego Chaptera. Breaker Booster dostaje się chyba za robienie misji z rangą S i jego odpalenie zwiększa dropy w kolejnej misji. Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 31 sierpnia Opublikowano 31 sierpnia (edytowane) Ok. Dzięki za porady. Gram dalej PS. A level cap syntezy jak się później zwiększa? Aktualnie mam max 13. Edytowane 31 sierpnia przez Emtebe Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 31 sierpnia Autor Opublikowano 31 sierpnia 52 minuty temu, Emtebe napisał(a): PS. A level cap syntezy jak się później zwiększa? Aktualnie mam max 13. Albo z postępami w Story, albo po prostu grając/levelując. Nie jestem pewien. Maks to chyba 50. A tymczasem poniekąd odtworzyłem swojego fembota z GB3. Aczkolwiek ugrzeczniłem trochę tors. 1 1 Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 1 września Opublikowano 1 września Ehh, nie da pospać ta gra. Wczoraj trochę się zasiedziałem. Zrobiłem syntezę wszystkich rodzajów części do aktualnie maksymalnego poziomu. Jako bonusy wybierałem głównie Item Drop. Jak te bonusy działają przy syntezie? W sensie jak chcę się skupić na Item Drop to najlepiej do syntezy wybrać jak najwięcej części z tym bonusem i to się wtedy kumuluje? Czy wystarczy wybrać jedną część z tym bonusem, ale powinien być jak najwyższy bo to się nie kumuluje ale wybiera najwyższy parametr spośród części? Co za gra, co za miód. <3 Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 1 września Autor Opublikowano 1 września W poprzedniej odsłonie im więcej części z daną zdolnością łączyliśmy, tym bardziej % się zwiększał. Tu zdaje się jest podobnie. Czyli nawet jeśli masz część na maksymalnym poziomie, to synteza z kolejną częścią zawierającą Item Drop powinna zwiększyć poziom. Aczkolwiek w stu procentach pewien nie jestem. Wyczytałem, że po ulepszeniu części do maksymalnego poziomu możemy używać jej wbudowanych zdolności bez konieczności ekwipowania samej części. Czyli tak naprawdę w grze ostatecznie nie ma lepsze-gorsze, bo koniec końców możemy zrobić coś, co fajnie wygląda, przy użyciu innych ulubionych skillów. 1 Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 1 września Autor Opublikowano 1 września Oczy mnie bolą... Odpaliłem jakiś Survival w multi i prawie półtorej godziny zeszło. Trochę "gąbczaści" ci przeciwnicy, aczkolwiek tryb pewnie jest przystosowany do dużo silniejszych buildów. Ale ja nie o tym. Troszkę się pobawiłem jeszcze customizacją i łomatko, ile tam jest opcji. Poprawiłem trochę materiał, dodałem panel-lines i myślę fajny robocik mi wyszedł. Gameplay'owo też niezły. Może zrobię jakiś filmik kiedyś, ale na razie się wstrzymam, bo czuję, że jeszcze jest potencjał na poprawę. No i tak jak wspomniałem, ta gra to super "sandbox", jeśli chodzi o bawienie się różnymi opcjami. Naprawdę można stworzyć coś pod swój styl zabawy, albo po prostu bawić się samą customizacją. Nawet z chęcią odpalam różne lobby multiplayerowe, tylko żeby zobaczyć, co wymyślili inni gracze. O dziwo też sama fabuła gry jest zdumiewająco "ok". Tj. spodziewałem się czegoś infantylnego, czy tam cringe'owatego, co będę przewijał bez większych emocji, ale przyznam, że nawet sympatycznie się to śledzi. Czuć klimat anime Build Fighters, więc na plus. Oczywiście i wątki i postacie mocno oklepane animowe stereotypy, ale mimo tego nic mnie na razie nie irytuje. Najlepsze "7/10" jakie kupiłem od lat. 1 Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 3 września Autor Opublikowano 3 września Jakie tu są możliwości, to głowa mała. Widziałem rekreacje różnych postaci i mechów z innych anime/mediów jak Armored Core, Transformers, Code Geass itp. widziałem rozmaite potwory, owady, zwierzęta, Claptrapa z Borderlans, a nawet różnego rodzaju latające myśliwce, zamiast robotów. To jest wykonalne i jednocześnie grywalne. Mam tyle pomysłów, że sama zabawa w tworzenie mechów nagle zabiera mi więcej czasu, niż właściwa młócka. A tak naprawdę nie przeszedłem jeszcze Story i nie mam dostępu do wielu fajnych części. Tryb Diorama ledwo liznąłem, a tam można będzie naprawdę cudaczne screeny i sceny zrobić. A nawet, jak coś zrobię w miarę fajnego, to potem jeszcze wracam i ulepszam, upiększam. Tą Miku też jeszcze poprawię gdzieniegdzie. Fajne nawet są opcje multi. Szkoda, że nie ma Cross-play, żeby widzieć, co wymyślili gracze na innych platformach. Minus za brak niektórych mechów, jak np. Gundam Heavyarms Custom EW i oryginalnego Gundam Vidar. Łudzę się, że dodadzą w DLC. EDIT: 1 Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września @Suavek da radę zapisać własny preset kolorów czy za każdym razem trzeba od nowa malować? Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 3 września Autor Opublikowano 3 września 46 minut temu, Emtebe napisał(a): @Suavek da radę zapisać własny preset kolorów czy za każdym razem trzeba od nowa malować? Zapisać chyba niestety się nie da. Plus ten, że ekwipując nową część mamy do wyboru ekwipować ją z obecnymi kolorami, albo domyślnymi. Czyli teoretycznie jeśli zapiszemy sobie Blueprint, to na jego bazie możemy dokonywać modyfikacji z istniejącymi już kolorami. Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września No tak. Albo pozostaje przekolorować mecha i zapisać jako nowy blueprint. EX i OP skille nie przenoszą się przy syntezie? Tylko 'bonusy'? Bo czasami mam fajną część ale bez EX i OP i fajnie byłoby coś z tego do niej dodać, ale widzę, że się nie da. Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 3 września Autor Opublikowano 3 września EX i OP odblokowujesz na stałe po ulepszeniu części do 6 gwiazdek. Nie musisz przy tym podnosić jej levelu. Wystarczy Rarity. Pod tym względem gra jest bardzo hojna, bo poprzednie odsłony wymagały naprawdę wielogodzinnego grindu. Co mi się nie podoba, to że niektóre OP i EX są po prostu słabe. W poprzednich odsłonach można było naprawdę fajne synergie tworzyć, a tu są zdolności, które po prostu nie mają racji bytu, bo w ich miejsce można wrzucić coś ciekawszego. Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 4 września Autor Opublikowano 4 września Work in Progress. Chciałem tylko sprawdzić, czy się da. Ale nad uśmiechem muszę popracować. EDIT: V2 EDIT: Zrobiłem futurystyczny myśliwiec. Też się da... I nawet jest grywalny. W wolnej chwili porobię filmiki, jak to wygląda w praktyce, bo screeny wszystkiego nie oddadzą. 1 1 Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 10 września Opublikowano 10 września Fabuła skończona. Trochę się wydłużyło bo po drodze wpadł Astro Boy Teraz w końcu można zacząć budować na poważnie i zacząć robić misje na wszystkich poziomach trudności. Miód. Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 24 października Autor Opublikowano 24 października Trochę skromnie. Ale wygląda na to, że kolejne DLC wyjdą do końca listopada. Nie zdziwię się, jak wydadzą więcej Season Passów niż ten jeden obecny. Próbowałem się pobawić trybem Diorama, ale się zniechęciłem. Potrzeba dużo cierpliwości, żeby coś fajnego poskładać. Fajnie się ogląda co niektórą twórczość innych graczy, ale mi szkoda już na tym etapie czasu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.