Emet 1 100 Opublikowano 7 marca Opublikowano 7 marca Taka propozycja tematu do dyskusji i porównań różnych aspektów technicznych w grach samochodowych. Modele aut, modele obiektów w otoczeniu, roślinność, nawierzchnie, materiały, odwzorowanie torów, oświetlenie, efektowność i inne aspekty techniczne. Mile widziane materiały video i screenshoty, prezentujące dyskutowane kwestie. Po innych tematch widzę, że są osoby które mogłyby się jakoś udzielać. Zdecydowanie nie ma to być temat w stylu CW, gdzie od dawna liczy się tylko trolling j obrzucanie gównem użytkowników, ale temat do merytorycznej dyskusji. Czy się przyjmie... czas pokaże. Ps. Na upartego można tu przenieść kilka postów z wątku EA WRC, które nieco zeszły z tematu 2 1 Cytuj
gtfan 3 300 Opublikowano 7 marca Opublikowano 7 marca Enthusia Professional Racing ponad wszystko. można zamykać temat. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 7 marca Opublikowano 7 marca - Modele aut z Horizona/GT7(photomode)/Drivecluba, - Otoczenie z Horizona - Oświetlenie z GT7 - Pogoda z Drivecluba - Szczypta Ride 4 - Asfaltowy model jazdy z ACC - Szutrowy modelnjazdy z RBR/pCARS2 Oto przepis na zajebistą gierę Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 7 marca Autor Opublikowano 7 marca 9 minut temu, gtfan napisał: Enthusia Professional Racing ponad wszystko. można zamykać temat. Niedoceniona gra, która wyszła w nieodpowiednim momencie... Jakby miała premierę przynajmniej rok wcześniej, mogłaby odnieść dużo większy sukces. Fizyka i grafika na tamte czasy rewelacyjne. Szkoda, że muzyka to no name "plumkanie" i trasy były na ogół mało ciekawe. Sam trochę, żałuję że nie dałem jej więcej czasu, bo niestety zagrałem dopiero zaraz przez zakupem PS3. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 7 marca Opublikowano 7 marca 21 minutes ago, Magik said: - Modele aut z Horizona Ale tylko niektóre, wymodelowane od zera na potrzeby FH5. To co bardzo ciągnię się za wszystkimi Forzami od lat to chamski reuse modeli stworzonych wiele lat temu, które są tylko tuszowane lepszymi teksturami i oświetleniem. Najboleśniej to widać po detalach typu lampy, wydechy, znaczki, grille. 1 Cytuj
tjery 1 267 Opublikowano 7 marca Opublikowano 7 marca (edytowane) @Emet "Powiedz serio, że patrzysz na ustawione obok siebie obrazy z GT7, WRC i np. Nurba z rFactora 1 czy AC (z modami) i mówisz, że te gry wyglądają lepiej niż GT7... czy dla przykładu Forza." Raz, odnośnie WRC pisałem o roślinności, która zjada tą z GT7 i tu chyba nie ma o czym dyskutować. Dwa, nie Nurb z RF1 tylko RF2. Trzy, tak, na PC na max ustawieniach AC z modami (i nie tylko AC) wygląda lepiej niż GT7 czy Forza, serio. Ale żeby nie prowadzić jałowej dyskusji na zasadzie ja twierdzę tak, a jak tak, to później wrzucę screeny. Edytowane 7 marca przez tjery Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 7 marca Autor Opublikowano 7 marca @tjery Z tym rFactorem to oczywiście miałem ba myśli 2. 1 przypadkiem kliknąłem i nie zauważyłem. 1 Cytuj
tjery 1 267 Opublikowano 7 marca Opublikowano 7 marca @Emet jeszcze co do tego "30km odcinki vs zamknięte tory... szczegół, że te 30km odcinki to.... też zamknięte tory (możesz wypaść za trasę, ale jak daleko i jak wygląda otoczenie kilkanaście metrów dalej?). Btw. Ten "zamkięty tor" Nordschleife to też ok 25km." to umówmy się, że skala tras w WRC jest zupełnie inna. W GT7 większość tras to tory i do tego brane i ulepszane z poprzednich części. W WRC goście od zera zrobili ponad 600km oesów i to nie fikcyjnych, tylko 1:1 z rzeczywistymi odpowiednikami (oczywiście 1:1 na tyle ile się da przy takich ilościach km, bo wiadomo, że nie zgadzają się do umiejscowienia każdego drzewa, kamienia itd.), to wszystko w 18 lokalizacjach gdzie większość bardzo się różni od pozostałych krajobrazem, roślinnością, nawierzchnią itd. Plus to wszystko w 4 porach roku, które są zrobione naprawdę fajnie. Także dla mnie zrobili naprawdę dobrą robotę. I to nie jest tak jak piszesz, że to są jakieś korytarzowe trasy otoczone drzewami, wiele odcinków ma taki układ, że widzisz kilka kilometrów przed sobą trasę, którą za jakiś czas będziesz jechał. Nie wspominając o elewacjach terenu, których w GT praktycznie nie ma, bo to inny rodzaj wyścigów. A sama gra wygląda świetnie głównie właśnie dzięki odwzorowaniu roślinności, na PC max LOD masz po sam horyzont i nic się nie doczytuje, dodając do tego bardzo dobre modele różnorakich drzew, krzewów, kwiatów, traw prezentuje się to bardzo ładnie. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 7 marca Autor Opublikowano 7 marca @tjery Nie no tutaj się zgadza. Akurat gęstość roślinności i jakość modeli drzew są bardzo ok + możliwość ustawienia dużego draw distance to bardzo dobra rzecz. Tylko właśnie m.in. przez te oświetlenie mimo wszystko całość wygląda.. jakoś nie tak jak powinna, niezbyt naturalnie po prostu i nie do końca atrakcyjnie. Cytuj
SebaSan1981 3 631 Opublikowano 9 marca Opublikowano 9 marca Porównania sprzętu ciężkiego ze SnowRunnera i Expeditions miały by sens w tym topiku? Tak dla kolegi pytam 1 Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 9 marca Autor Opublikowano 9 marca Bardzo mile widziane. Sam jestem ciekaw Cytuj
tjery 1 267 Opublikowano 9 marca Opublikowano 9 marca (edytowane) Z racji, że śmigam teraz w ACC to wrzucę trochę screenów ze Spa (AC z modami i Nord następnym razem ). Starałem się trochę pomieszać, różne warunki, pora dnia, pogoda, trochę samej trasy, trochę szczegółów, trochę z normalnej jazdy, trochę z autem. Wszystko bezpośrednio z gry przez narzędzie do screenowania, nie z photomode. W ACC można w czasie jazdy "uwolnić kamerę" i ustawić tak jak się chce, można z kamerą ustawioną obojętnie gdzie normalnie jechać i ona podąża za autem, stąd ujęcia toru czy spoza auta. Niestety screeny bez HDR, bo coś w ACC się jebie jak chce się z HDR zrobić screena, a szkoda, bo HDR dodaje tej ostatecznej "plastyczności" obrazowi. Na temat szczegółów rozpisywał się nie będę, wszystko widać na screenach, pokrótce na max ustawieniach na PC gra wygląda przepięknie, naturalnie i realistycznie, wszystkie elementy top (z takich szczegółów polecam zwrócić uwagę na jakość odbić w lusterkach). Do tego natywne 4K i betonowe 120 i jest pięknie. Z racji tego, że to jakby w odniesieniu do mojej dyskusji z @Emet w innym temacie, to odpowiem na zadane tam pytanie Tak, serio uważam, że simy na max na PC wyglądają lepiej niż GT7, oczywiście nie wszystkie, ale ACC, AMS2, LMU, AC z modami to jest (i oczywiście nie w każdym aspekcie graficznym, ale ogólnie tak). PS5 już sprzedałem, także screenów z GT7 do bezpośredniego porównania nie wrzucę, a screenów ze skompresowanych filmików z YT nie będę wrzucał, bo to nie ma najmniejszego sensu (chociaż Tobie oglądanie na YT nie przeszkadza tak jednoznacznie oceniać grafiki w simach na PC ). Tylko jeszcze odniosę się do tego: "Płaskie drzewka to klasyczny argument osób, które GT7 chyba widziały tylko na filmach lub w wersji na PS4. Poza tym, poza samymi modelami 3D drzew (które w WRC oczywiście są lepsze), dochodzi też oświetlenie i materiały, a tutaj WRC leży (o simach na PC już nie wspominając). Uważasz inaczej? Pokaż, chętnie zobaczę" No myślę, że te screeny dobitnie pokazują jak bardzo się mylisz co do simów ustawionych na max na PC (tak wiem, że jest ACC jest też na konsole, ale to trochę inna bajka w stosunku do maxa PC). Oświetlenie, materiały? Wszystko na najwyższym poziomie. I jeszcze co do drzew, to starasz się jak możesz () umniejszyć ich znaczenie w odbiorze grafiki w ścigałkach, ale niestety drzewa (w przeciwieństwie do dobrze wymodelowanych żarówek w lampach w trybie photomode, którymi jarają się fani GT) to bardzo ważna rzecz jeżeli chodzi o grafikę w tym gatunku, praktycznie na każdej trasie wciąż je widzisz, na pierwszym planie, w tle, na horyzoncie, cały czas i nie są to jakieś szczegóły, na które trzeba zbliżać kamerę, tylko cały czas zajmują sporą część ekranu. Dlatego przedpotopowe drzewa bardzo szkodzą wyglądowi GT7 i dlatego też Ci pisałem, że np. Nord jest w GT7 średni, bo te drzewa są straszne, nawet Forza z tymi niedokładnościami w oddaniu kerbów, malunków, umiejscowieniu drzew i innych rzeczy wygląda pod tym względem lepiej, a to właśnie dzięki drzewom. Bo Nord to drzewa, nie oszukujmy się. W tym aspekcie pozwoliłem sobie wrzucić tylko jednego screena z filmiku na YT ze Spa z GT7 (najlepsze co mi się udało znaleźć, 4K), wiadomo, że jest rozmazany (chociaż to rozmazanie tym drzewom z GT7 to w sumie pomaga ), bo w czasie jazdy, motion blur itd., ale chciałem tu tylko pokazać jaką różnicę robią drzewa, a to myślę mimo, że screen słabej jakości, dobrze na nim widać. Świetnie wymodelowane, cieniowane, oświetlone, szczegółowe drzewa 3D w ACC robią mega robotę i pokazują gdzie w tym elemencie jest GT7, czyli z 2 generacje do tyłu. Mniej więcej to samo miejsce, wiadomo, ujęcie itd. zupełnie inne, ale myślę, że ogólnie widać o co mi chodzi. Reszta w spoiler, bo trochę tego jest Spoiler Edytowane 9 marca przez tjery 1 Cytuj
maciucha 11 649 Opublikowano 9 marca Opublikowano 9 marca Ma ktoś pomysl jak ulepszyć AI w AC? To są tak ciężcy idioci że szkoda gadać. W wyścigach w pierwszych kilku zakrętach 1/5 stawki na poboczach. Zrobiłem sobie track day multiklasowy na Nurbie, agresja 0% i połowa stawki zbrickowana na poboczach na 1 okrążeniu xdd Cytuj
tjery 1 267 Opublikowano 9 marca Opublikowano 9 marca 2 minuty temu, maciucha napisał: Ma ktoś pomysl jak ulepszyć AI w AC? To są tak ciężcy idioci że szkoda gadać. W wyścigach w pierwszych kilku zakrętach 1/5 stawki na poboczach. Zrobiłem sobie track day multiklasowy na Nurbie, agresja 0% i połowa stawki zbrickowana na poboczach na 1 okrążeniu xdd Mody, modziki oczywiście Ale ogólnie niestety to jest bolączka AC, bardzo dużo zależy od trasy, klasy samochodów i ich ilości. Czasem jest idealnie, czasem tak jak piszesz. Praktycznie do każdej trasy jest mod AI, zwykłe kopiuj-zamień, ale to Norda nie mogę teraz znaleźć, jak mi coś wpadnie to dam znać, bo w sumie trochę pojeździłem po tym Nordzie w AC i aż takich problemów jak Ty nie miałem, ale tak jak mówię, dużo zależy od tych zmiennych, szczególnie na tym długim torze. 1 Cytuj
maciucha 11 649 Opublikowano 9 marca Opublikowano 9 marca Za to w AMS2 dziś 1h wyścig w BMW Procar M1, Bathurst nocą na AI 105. Warte każdych pieniędzy. Cytuj
tjery 1 267 Opublikowano 9 marca Opublikowano 9 marca Teraz, maciucha napisał: Za to w AMS2 dziś 1h wyścig w BMW Procar M1, Bathurst nocą na AI 105. Warte każdych pieniędzy. No, AMSik wymiata, po tych ostatnich aktualizacjach fizyki wbili się na samą górę simów. Fajne są też te południowoamerykańskie tory, z początku się zastanawiałem o co z tym loto i czemu tego aż tyle, a się okazało, że Reiza jest z Brazylii. Co do AC to sprawdź jeszcze w CM w opcjach pod zakładką New AI Behavior czy masz to włączone i wszystkie usprawnienia pozaznaczane. 1 Cytuj
maciucha 11 649 Opublikowano 9 marca Opublikowano 9 marca AMS2 byłoby top 1 ever gdyby nie OP AI w deszczu. To samo było w PC2 - jadą jak po sznurku.. Za to na sucho chyba najlepsze AI w simach. Cudowna zabawa. Cytuj
tjery 1 267 Opublikowano 9 marca Opublikowano 9 marca 13 minut temu, maciucha napisał: AMS2 byłoby top 1 ever gdyby nie OP AI w deszczu. To samo było w PC2 - jadą jak po sznurku.. Za to na sucho chyba najlepsze AI w simach. Cudowna zabawa. Ale na 100% nie rezygnuj z RF2, koniecznie spróbuj, topka simów jest świetna, ale RF2 dzięki temu niesamowitemu FFB to jest taki Mount Everest. To jak tam jest oddana nawierzchnia toru, jak dokładne tam są "meshe" nawierzchni, wszelkie nierówności, bumpy, połączone ze świetną fizyką opon i ogólnie świetną całą fizyką jazdy (+ ten FFB) to jest coś pięknego. Jeden przejazd na Sebringu i z miejsca się zakochasz, to co tam się dzieje na pierwszym i ostatnim zakręcie, na dohamowaniu po długiej prostej przed (chyba) 6 zakrętem to to dohamowanie z ponad 250 po mega bumpy nawierzchni, to co się wtedy dzieje z FFB, z kierą, z autem, bania rozjeb...ogólnie RF2 to jedyna gra IMO, która tak dobrze oddaje "życie" auta, jazdę na limicie, tam cały czas coś się dzieje, cały czas czujesz, że masz wyścigowego potwora pod dupą. 1 Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 9 marca Autor Opublikowano 9 marca (edytowane) @tjery Wygląd "żarówek" (chociaż dobrze wiesz, że nie chodzi o żarówki ale o całe modele, drobne detale, materiały itd) w grze o samochodach moim zdaniem jest jak najbardziej ważny Co do screenów, to postaram się jutro lub w poniedziałek ogarnąć trochę do porównania z GT7, chociaż akurat Spa to też jedna z kilku tras, które poza dodaną trawą na poboczu zostały przeniesione prosto z GT Sport z PS4 i z bliska to jedna z gorzej wyglądających tras właśnie z płaskimi drzewami. Postaram się też dorzucić kilka screenów z nowych lokacji. Może uda Ci się znaleźć coś z nich w czymś do porównania. Btw. Tak całkowicie szczerze i bez przekąsu... to na tych screenach wygląda to ładnie ale bez rewelacji. Edytowane 9 marca przez Emet Cytuj
tjery 1 267 Opublikowano 9 marca Opublikowano 9 marca (edytowane) 12 minut temu, Emet napisał: @tjery Wygląd "żarówek" (chociaż dobrze wiesz, że nie chodzi o żarówki ale o całe modele, drobne detale, materiały itd) w grze o samochodach moim zdaniem jest jak najbardziej ważny. Co do screenów, to postaram się jutro lub w poniedziałek ogarnąć trochę do porównania z GT7, chociaż akurat Spa to też jedna z kilku tras, które poza dodaną trawą na poboczu zostały przeniesione prosto z GT Sport z PS4 i z bliska to jedna z gorzej wyglądających tras właśnie z płaskimi drzewami. Postaram się też dorzucić kilka screenów z nowych tras. Może uda Ci się znaleźć coś z nich w czymś do porównania. Btw. Tak całkowicie szczerze i bez przekąsu... to na tych screenach wygląda to ładnie ale bez rewelacji. Heh, jeśli to wygląda "ładnie" i "bez rewelacji" to w takim razie GT7 wygląda co najwyżej średnio. Już to wcześniej podejrzewałem, ale teraz widzę to dobitnie, że jesteś bojownikiem GT7, który żyje mitem jak to cudownie to GT7 nie wygląda, i nie ma szans żeby Cię z tego stanu wybudzić Jest też druga opcja, że te screeny oglądasz na komórce, wrzuć to sobie na TV, na którym grasz w GT7, wtedy zobaczysz gdzie jest ACC, a gdzie GT7 pod względem grafiki. Co do wymodelowania lamp oglądanego w photomode z 10 cm to nie, nie jest to ważna rzecz w grze o jeżdżeniu, bo to nie wirtualny salon samochodowy tylko ściganie jest esencją takich gier, a podczas ścigania nie siedzę w photomode z widokiem na lampę, tylko się ścigam i widzę np. drzewa z ery PS3 albo chociażby patrzę cały czas w lusterka (porównaj sobie odbicia w lusterkach w GT7 i tutaj w ACC), to są ważne elementy, a nie lampy z kilku centymetrów. Edytowane 9 marca przez tjery Cytuj
tjery 1 267 Opublikowano 10 marca Opublikowano 10 marca Ale jeszcze żeby nie było, że GT7 to jakiś hegemon w kwestii szczegółów to tu AC z modami, wszystko ingame, nie photomode. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 10 marca Autor Opublikowano 10 marca (edytowane) @tjery No tak... jestem bojownikiem GT7 Jest późno i zapomniałem dodać, że nie uważam, iż GT7 wygląda jakoś przecudownie (miałem zedytować właśnie post, ale się spóźniłem więc odpowiem). Nie jest też bezapelacyjnie najładniejsze pod każdym względem, bynajmniej. Jest dużo rzeczy do poprawy. Na wielu trasach i w wielu przypadkach też wygląda ładnie, ale bez rewelacji, a czasem wręcz wygląda średnio, bo w 2024 roku oczekuję czegoś więcej. Co do tych detali... słuchaj... nie będę się kłócić. Takie rzeczy jak wygląd lamp, to jak reagują na światło itd. jest widoczny nie tylko w Photo Mode z 10cm, ale cały czas podczas gry (chyba, że gra się akurat tylko z kamery ze środka) oraz na powtórkach, w menu itd. Dla Ciebie nie jest to istotne, ale dla mnie tak. I tak po krótce... no serio nie wiem co Ty tam widzisz cudownego. Problem ten sam, co w WRC. Modele drzew są złożone i ładnie oteksturowane, ale co z tego skoro całość znowu przez oświetlenie i też materiały wciąż wypada właśnie co najwyżej ładnie i nic więcej. W GT7 czepiasz się tych modeli drzew, jakby to było jedyne co się liczy w grze samochodowej (i tak, jak już ileś razy napisałem, same modele 3D drzew są w wielu grach lepsze niż w GT7, ale sam model 3D drzewa nie zalatwia sprawy). Porównaj masę innych detali też w otoczeniu, a nie tylko w samochodach (w końcu wg. Ciebie te, w grze o... samochodach są nieistotne....), porownaj oświetlenie, materiały i wiele innych elementów oprawy poza polygonalnymi modelami drzew... Naprawdę nie rozumiem, że tego nie widzisz. Ale tak jak mówiłem... chciałem podyskutować z argumentami i m.in. screenami, aby porównać co wygląda lepiej, co gorzej itp, tylko zanim do tego doszło, już zaczynają się teksty o "bojowniku GT7" bo nie przytaknąłem na hasło, że te screeny to miazga i niszczą chujowo wyglądające przy nich GT7, Forzę i wszystko inne na tych marnych konsolkach... E: GT7 nie jest żadnym hegemonem szczegółow... ale te screeny wyżej... też nie wiem co niesamowitego mają sobą reprezentować. Nienajgorsze modele i przeciętne materiały. Wygląda poprawnie, ale nic ponadto. Edytowane 10 marca przez Emet Cytuj
tjery 1 267 Opublikowano 10 marca Opublikowano 10 marca (edytowane) @Emet Cały czas piszesz o tym "oświetleniu" i "materiałach" tylko nie mam pojęcia, w którym miejscu niby GT7 wypada lepiej niż ACC w tych elementach (bo to, że w WRC jest takie sobie widzę i wiem). Przecież oświetlenie w ACC jest wzorowe, trasa i drzewa o każdej porze dnia/pogodzie oświetlone są mega dobrze i mega realistycznie i serio nie mam pojęcia o co Ci z tym chodzi. Pokaż mi grę, w której jest to lepiej zrobione. To samo te materiały, jakie materiały? Ten na rękawicach kierowcy czy co? Powiedz mi na tych screenach, które to materiały są słabe i gdzie GT7 ma te materiały lepsze. Co do szczegółów to zobacz mój post wyżej A co do grafiki w grach to ja porównuje grafikę w grach, a nie konsole/PC (bo sorry, ale raczej nie ma w tym nic dziwnego, że na 4x mocniejszym niż PS5 kompie gry wyglądają lepiej), Forzę mam, GT7 pewnie też za jakiś czas będzie na PC. Ja żadnej z tych gierek nie kocham, piszę tylko o tym co widzę i co pokazują screeny. Edit: no i też te detale w otoczeniu i inne elementy oprawy, o których piszesz, jestem ciekawy co w tej kwestii w tych screenach Ci nie gra, bo ja nic takiego nie widzę. Edit 2: poza oczywiście publicznością, która w ACC jest fatalna. Edit 3: teraz dopiero zobaczyłem Twój dopisek, znowu te materiały, serio, pokaż mi te dobre materiały, dobre, a nie przeciętne modele, bo czuje coraz bardziej, że coś mnie w moim growym życiu omija (tylko oczywiście nie bullshoty z photomode z GT7 + RT, które "delikatnie" odbiegają od rzeczywistej gry) No i tak poza tym wszystkim to z tego co widzę trochę na innych rzeczach się skupiamy podczas gry w ścigałki, więc i tak pewnie się nie dogadamy. Ty wszystko oceniasz bardziej przez pryzmat rzeczy, które dla mnie nie mają większego znaczenia podczas ścigania, jak już ten nasz ulubiony przykład lamp itd., zbliżeń na kilka centymetrów poszczególnych części auta itd. Ja się bardziej skupiam na tym co widzę, jak jadę i jak całokształt oddaje realizm, to, że można poczuć, że się naprawdę na tym torze jedzie. No i oczywiście jeżdżę tylko i wyłącznie ze środka, no bo raczej ciężko grać w simy na kierownicy z innego widoku Edytowane 10 marca przez tjery Cytuj
łom 2 026 Opublikowano 10 marca Opublikowano 10 marca 6 godzin temu, tjery napisał: Cały czas piszesz o tym "oświetleniu" i "materiałach" tylko nie mam pojęcia, w którym miejscu niby GT7 wypada lepiej niż ACC w tych elementach Jeśli GT7 jest przynajmniej na poziomie GT Sport to patrząc na screeny który wrzuciłeś na pewno ma lepsze światło odbite (bounce light). Spójrz na nieoświetlone elementy (np. barierki po prawej, trawę poniżej, nieoświetlone partie drzew). Cienie są bardzo ciemne, a powinno być jakieś światło odbite które je rozjaśnia i tak na prawdę jedyne screenshoty gdzie oświetlenie wygląda ok to te w późniejszej porze dnia z dłuższymi, mocniejszymi cieniami, np. ten Spoiler Reszta wygląda albo 'płasko' albo na niedoświetlone. Dobra implementacja RTGI załatwiła by sprawę. Cytuj
maciucha 11 649 Opublikowano 10 marca Opublikowano 10 marca 8 godzin temu, tjery napisał: Ale na 100% nie rezygnuj z RF2, koniecznie spróbuj, topka simów jest świetna, ale RF2 dzięki temu niesamowitemu FFB to jest taki Mount Everest. To jak tam jest oddana nawierzchnia toru, jak dokładne tam są "meshe" nawierzchni, wszelkie nierówności, bumpy, połączone ze świetną fizyką opon i ogólnie świetną całą fizyką jazdy (+ ten FFB) to jest coś pięknego. Jeden przejazd na Sebringu i z miejsca się zakochasz, to co tam się dzieje na pierwszym i ostatnim zakręcie, na dohamowaniu po długiej prostej przed (chyba) 6 zakrętem to to dohamowanie z ponad 250 po mega bumpy nawierzchni, to co się wtedy dzieje z FFB, z kierą, z autem, bania rozjeb...ogólnie RF2 to jedyna gra IMO, która tak dobrze oddaje "życie" auta, jazdę na limicie, tam cały czas coś się dzieje, cały czas czujesz, że masz wyścigowego potwora pod dupą. Coś tam trzeba grzebać i modować w rf2 czy vanilla jest ok? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.