maciucha 11 650 Opublikowano 11 marca Opublikowano 11 marca Macie c0rva zdrowie, żeby się kłócić o piksele na liściach w wyścigach 2 1 Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 11 marca Opublikowano 11 marca No kurwa, ja się minąłem z powołaniem, powinienem w Digital Foundry robić Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 11 marca Autor Opublikowano 11 marca (edytowane) @tjery Ja kończę już temar GT7 vs PC simy po modach bo i tak będziesz szedł w zaparte, mimo że w swojej opinii jesteś odosobniony... a takie przepychanie się nie ma sensu. Temat był do porównań gier, bez szaleńczej potrzeby przekonywania wszystkich do swojej racji. Moim zdaniem też jednak porównania gier powinny się odnosić do normalnych wersji, nie z dziesiątkami modów. Idąc tym kierunkiem możemy się kłócić, że GTA San Andreas ma lepszą grafikę niż GTA V, bo przecież w 2024 roku ktoś zmodował tak grę, że ma niewiele wspólnego z tym, czym faktycznie jest GTA SA. Tak tylko słowem końca, jeśli Cię to usatysfakcjonuje Ok, pokazałeś jedne z najgorszych miejsc w GT7 i tym samym udowodniłeś mi i całemu światu, że "PC simy górą w każdym aspekcie" i że GT7 nie jest idealne..... oh wait... ja dobrze o tym wiem, że nie jest idealne i już kilka razy nawet w tym temacie to mówiłem E: Wciąż czekam na te porównia Snowrunnera i Expeditions Ciekawy jestem czy i w jakim stopniu zmieniły się modele pojazdów (i nie tylko). Edytowane 11 marca przez Emet Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 11 marca Opublikowano 11 marca (edytowane) @Emet tylko, że ani powyższe Le Mans Ultimate ani wcześniejsze ACC nie ma żadnych modów (jedynie te kilka screenów tam gdzie zachód słońca z pierwszego AC jest z modami). Więc Twoja odpowiedź zupełnie nie ma sensu. To są screeny z tych simów (bez żadnych modów), o których pisałeś parę dni temu, że w kwestiach graficznych w stosunku do GT7 "nie ma o nich nawet co wspominać", a jak się okazuje jednak jest co wspominać. Strasznie dziwne robisz teraz wykręty, bo przypominam, że ten temat zaczął się od Twojego pytania czy dla mnie na serio pierwsze AC z modami czy inne PC simy serio wyglądają lepiej niż GT7 i żebym to pokazał na screenach, no to Ci pokazuję dokładnie to o co pytałeś. Pisanie o szaleńczej potrzebie przekonywania wszystkich do swojej racji też jest przezabawne, pokazałem porównywalne screeny, na których widać to o czym dyskutujemy czarno na białym, tu nie ma nic do czego trzeba by kogoś przekonywać, a że nie jest to po Twojej myśli to idzie piękny wykręt i oczywiście standardowe "pokazałeś jedne z najgorszych miejsc w GT7", co nie wstawię to się okazuje, że GT7 wygląda gorzej i że to akurat "złe" miejsce, stara trasa itd. itp. Cały tor wygląda w GT7 fatalnie, a nie to jedno miejsce. Zaraz się okaże, że GT7 ma jakichś kilka super nowych pokazowych torów, a reszta to jakieś DLC, którego nie ma co porównywać, bo "stare". Mogli nie wypuszczać gry z tak słabymi torami to by nie było takich porównań. A co do odosobnienia mojej opinii to wolę moją "odosobnioną" opinię opartą wprost na tym co widać po screenach i na konkretnych elementach niż opinię "nie, wcale nie, GT7 jest najpiękniejsze i koniec, bo mi się podoba". Wybacz, ale opinie typu "nadal jednak oświetlenie w GT7 jest bardziej realistyczne i chyba żaden pecetowy sim nie dorównuje GT7 w tym." i koniec, bez żadnych argumentów, przykładów, jakoś do mnie nie trafiają. Tym bardziej, że z bezpośrednich porównań wynika zupełnie co innego. A to, że GT7 nie jest idealne jest oczywiste tak jak każda inna gra, tu chodzi o to, że GT7 w bardzo wielu elementach nie ma podjazdu do tych "śmiesznych" simów z PC, które to wg Ciebie parę dni temu zanim wstawiłem screeny z porównaniem, nie miały żadnego podjazdu do GT7. Co do porównań to podejście świetne, zaczęło się robić "niewygodnie" to kończymy temat hehe (i to w temacie, który się nazywa Samochodówki - Porównanie Technikaliów...), ale pewnie, można zakończyć (ale powrzucam sobie tu jeszcze coś z innych simów, np. AMS2, bo też wymiata graficznie, ale już bez porównań z GT7), już raczej wszystko co było do pokazania dobrze widać na tym co zostało wstawione, zresztą, strach w tym GT7 brać jakiś kolejny tor, żeby znów nie trafić na jakieś "najgorsze" miejsce Edytowane 12 marca przez tjery Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 11 marca Opublikowano 11 marca (edytowane) Kurde, @maciucha z tym AMS2 mi teraz namieszałeś, miałem cisnąć ACC, ale tak zacząłeś o AMSie i już sam nie wiem w co teraz grać, bo AMS też wymiata. Ogólnie to jak się trochę pojeździ to można jakiś online strzelić 1vs1 o zachodzie słońca No i przy okazji wyszło, że do mojego ostatecznego (jak się okazało ) porównania złą grę wybrałem bo AMS 2 jeszcze bardziej wymiata graficznie, a w oddaniu torów to już No ale co tam, wrzucę jeszcze, umówmy się, że to porównanie technikaliów w stosunku do Le Mans Ultimate i GT7, a nie samego GT7 Edytowane 11 marca przez tjery Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca 14 godzin temu, tjery napisał: Mokry asfalt odbija światło i polecam się z tym pogodzić. ja polecam się pogodzić że każdy ma inne odczucia i dla mnie te lustrzane odbicia wyglądają po prostu źle i lepiej to jest odwzorowane w GT7 i vanilla ACC generalnie straszny się tu vibe CW zrobił i czytanie ścian tekstu ociekających pecetowym elitaryzmem nie jest zachęcające, ale w sumie nie spodziewałem się dużo po tym temacie. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca Wczoraj miałem na koncie w GT7 10.500.000 cr. Do kupienia Porsche brakowało mi 7.500.000 wiec zacząłem grindowac credyty na Sardynii. Zmieniałem auta, zmieniałem widok kamery i o ile zaczynałem z widokiem ze zderzaka z lusterkiem. To po obejrzeniu kilku Youtubowych filmików i analiz zmieniłem na kamerę z maski, a skończyłem na widoku z kokpitu. Nie odczułem żadnej zmiany w osiąganych czasach na torze więc dziś zamawiam VR2 Już miałem gogle i grałem sporo ale miały feler wiec sprzedałem bo i tak kupiłem używane więc teraz wiem dlaczego ktoś sprzedałem wtedy tak tanio co uważałem za okazje. No ale do sedna. Chodzi mi oto że nawet bez VR tylko z samym widokiem z kokpitu już miałem lepszą wczuwe niż np z maski. A sam widok z maski w GT7 jest dość dziwy, i nie wszystkie auta mają to zrobione tak samo. Czasami wyraźnie widać że kamera jest na dachu I maska auta nie zajmuje całego ekranu. Tu wszystko jest w porządku, i jest jak w większości gier, w które grałem. I tak mi pasuje, A tu inne auto i zupełnie inny feeling bo maska auta nie jest już rozciągnięta na cały ekran WTF Anyway gram z widokiem z kokpitu do czasu aż dostanę VR2, Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca (edytowane) 6 godzin temu, MaZZeo napisał: ja polecam się pogodzić że każdy ma inne odczucia i dla mnie te lustrzane odbicia wyglądają po prostu źle i lepiej to jest odwzorowane w GT7 i vanilla ACC generalnie straszny się tu vibe CW zrobił i czytanie ścian tekstu ociekających pecetowym elitaryzmem nie jest zachęcające, ale w sumie nie spodziewałem się dużo po tym temacie. Ale o czym Ty teraz mówisz? Nie mam pojęcia jak można mieć inne odczucia w stosunku do praw fizyki. I nie ma czegoś takiego jak vanilla ACC, bo do ACC nie ma modów, więc to zawsze jest vanilla. A, no i tak jak już pisałem, nie są to żadne "lustrzane" odbicia. Twoje za to ociekają konsolowym pseudoznawstwem i również nie jest zachęcające ich czytanie. Widzę, że Ci PC na mały palec u lewej nogi kiedyś spadł. Wziąłem chłopie 3 gry, dwie z PC, jedną z konsol, porównałem to samo miejsce. Nic nigdzie nie napisałem o konsolach, tylko o grach. Zobacz na tytuł tematu: PORÓWNANIE TECHNIKALIÓW @darkos a nie ma w GT7 żadnych ustawień FOV? bo to trochę wygląda jakbyś na tym dolnym zdjęciu z czerwoną maską miał większy FOV Edytowane 12 marca przez tjery Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca 39 minutes ago, tjery said: Ale o czym Ty teraz mówisz? Nie mam pojęcia jak można mieć inne odczucia w stosunku do praw fizyki. I nie ma czegoś takiego jak vanilla ACC, bo do ACC nie ma modów, więc to zawsze jest vanilla. A, no i tak jak już pisałem, nie są to żadne "lustrzane" odbicia. Twoje za to ociekają konsolowym pseudoznawstwem i również nie jest zachęcające ich czytanie. Widzę, że Ci PC na mały palec u lewej nogi kiedyś spadł. Wziąłem chłopie 3 gry, dwie z PC, jedną z konsol, porównałem to samo miejsce. Nic nigdzie nie napisałem o konsolach, tylko o grach. Zobacz na tytuł tematu: PORÓWNANIE TECHNIKALIÓW @darkos a nie ma w GT7 żadnych ustawień FOV? bo to trochę wygląda jakbyś na tym dolnym zdjęciu z czerwoną maską miał większy FOV Nie zmieniam ustawień, zmieniam auto i nagle jest inaczej. Są po prostu niektóre samochody, dla ktorych to właśnie tak dziwnie wygląda. Mozna ustawić FOV sle akurat w widoku dla maski nic to nie zmienia. Dziala jednak w widoku z kokpitu. I dziala całkiem fajnie. Chociaż jest jedna dziwna opcja, ktora przesuwa jakby fotel kierowcy w strone środka kokpitu. Wrócę z pracy to zrobie filmik i pokaze oco chodzi. Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca (edytowane) 7 minut temu, darkos napisał: Nie zmieniam ustawień, zmieniam auto i nagle jest inaczej. Są po prostu niektóre samochody, dla ktorych to właśnie tak dziwnie wygląda. Mozna ustawić FOV sle akurat w widoku dla maski nic to nie zmienia. Dziala jednak w widoku z kokpitu. I dziala całkiem fajnie. Chociaż jest jedna dziwna opcja, ktora przesuwa jakby fotel kierowcy w strone środka kokpitu. Wrócę z pracy to zrobie filmik i pokaze oco chodzi. No pewnie chodzi Ci o to, że przesuwasz się w kierunku środka auta z widokiem i nie jesteś na równo z kierownicą, czasem z tego korzystałem w niektórych grach jak kiera w aucie była po prawej, bo nigdy tak nie jeździłem w realu i się czuje jakbym jakoś na samym brzegu auta siedział wtedy dawałem minimalnie w lewo w kierunku środka auta. Ogólnie to powinien być standard w każdej grze, że masz regulację siedzenia góra/dół, przód/tył, pochylenie góra/dół no i to nie mające nic wspólnego z rzeczywistością przesuwanie się z fotelem lewo/prawo, no ale czasem dla wygody jazdy można trochę nagiąć rzeczywistość Sprawę też załatwia Vr/TrackIR, bo wtedy się ustawiasz jak chcesz samemu. Edytowane 12 marca przez tjery Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca Godzinę temu, tjery napisał: Ale o czym Ty teraz mówisz? Nie mam pojęcia jak można mieć inne odczucia w stosunku do praw fizyki Jak widać można, dla mnie lepiej od tych screenów wygląda ACC z filmiku który wrzuciłem bo zwyczajnie wygląda naturalniej, AC na tych screenach wygląda jakby ktoś w photoshopie bawił się suwakami i przesunął je zbyt bardzo na prawo. Nie wiem czego tu nie rozumieć, z resztą nie tylko ja w tym temacie mam takie odczucia. Jak nie rozumiesz że „prawa fizyki” nie są wtedy kiedy Ty tak mówisz to może zmień temat na „Porównanie technikaliów - dlaczego tjery ma racje” i pisz sam ze sobą. Żeby nie było, wrzucam filmik z iRacing od boosted media, dopiero co wrzucili patcha ze zmienną pogoda i tutaj asfalt wygląda super w deszczu, z resztą bardzo podobnie jest w ACC i GT7 1 Cytuj
Chmielinski 214 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca 3 godziny temu, darkos napisał: Wczoraj miałem na koncie w GT7 10.500.000 cr. Do kupienia Porsche brakowało mi 7.500.000 wiec zacząłem grindowac credyty na Sardynii. Zmieniałem auta, zmieniałem widok kamery i o ile zaczynałem z widokiem ze zderzaka z lusterkiem. To po obejrzeniu kilku Youtubowych filmików i analiz zmieniłem na kamerę z maski, a skończyłem na widoku z kokpitu. Nie odczułem żadnej zmiany w osiąganych czasach na torze więc dziś zamawiam VR2 Już miałem gogle i grałem sporo ale miały feler wiec sprzedałem bo i tak kupiłem używane więc teraz wiem dlaczego ktoś sprzedałem wtedy tak tanio co uważałem za okazje. No ale do sedna. Chodzi mi oto że nawet bez VR tylko z samym widokiem z kokpitu już miałem lepszą wczuwe niż np z maski. A sam widok z maski w GT7 jest dość dziwy, i nie wszystkie auta mają to zrobione tak samo. Czasami wyraźnie widać że kamera jest na dachu I maska auta nie zajmuje całego ekranu. Tu wszystko jest w porządku, i jest jak w większości gier, w które grałem. I tak mi pasuje, A tu inne auto i zupełnie inny feeling bo maska auta nie jest już rozciągnięta na cały ekran WTF Anyway gram z widokiem z kokpitu do czasu aż dostanę VR2, Jestem w 90% pewien, że GT7 nie ma widoku z maski tylko z przodu dachu. 1 Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca 2 minutes ago, Chmielinski said: Jestem w 90% pewien, że GT7 nie ma widoku z maski tylko z przodu dachu. Dokładnie, stąd w każdym aucie ten widok jest nieco inny, bo każdy ma inną maskę - dłuższą, krótszą, bardziej płaską itd oraz inną wysokość szyby. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 12 marca Autor Opublikowano 12 marca (edytowane) @tjery Ty serio masz jakiś problem ze sobą. Miałem już olać dyskusję z Tobą bo to już robi się śmieszne.... ale coś jeszcze dodam. Ciebie nie obchodzi, że Le Mans jest jedną z najgorzej wyglądających tras w GT7, ale akurat wybierasz całkowitym przypadkiem właśnie najgorsze trasy i miejsca w GT7 (np. te budynki), pomijajac trasy i elementy które wyglądają jak należy aby udowodnić swoją "rację". Te bydynki wyglądają beznadziejnie, i w każdym z pokazanych przykładów są lepsze (ogólnie Forza w tym miejscu wygląda zdecydowanie najlepiej). Czy ja się tu spieram, albo mówię że budynek w GT7 czy ogólnie większość otoczenia na tej trasie wygląda w GT7 zajebiście? Nie, bo wygląda słabo. GT7 jest nierówne i część tras wygląda słabo pod kątem otoczenia i ratuje się oświetleniem, a część wygląda dobrze i w takiej sytuacji dobrze wykonana trasa + oświetlenie i materiały w GT7 powodują, że wygląda to po prostu dużo lepiej nawet niż zmodowane ACC i inne rzeczy ktore pokazałeś. Ale jak już tak porownujesz nawet La Sarthe to porownaj np. okolicę linii startu i ponownie oswietlenie i materiały miażdżą to co pokazuje ACC czy LMU. Jak też wygląda sama nawierzchnia czy najbliższe pobocze i trawa? To już przemilczasz? Czy może jak z oświetleniem i materiałami też powiesz, że są lepsze niż w GT7? Roślinność w GT7, FH4 i FH5 i w nowej FM jest też realitycznie oświetlana, włącznie z przenikaniem światła przez liście itp. Chociażby brak tego powoduje, że te "mega realistyczne i najlepsze na świecie drzewa" np. w ACC wyglądają po prostu mało naturalnie. Podobie Twoja "fizyka" odnośnie tego jak wyglądają mokre materiały i asfalt... no kurde... serio jestes jakiś odklejony w kwestii percepcji rzeczywistości i przez to nie da się z Tobą dyskutować, bo "tjery ma zawsze rację i jego wizja świata jest jedyną słuszną". Masz zdecydowanie zbyt duże mniemanie o swojej osobie i swoim poczuciu nieomylności. Edytowane 12 marca przez Emet Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca (edytowane) 1 godzinę temu, Emet napisał: @tjery Ty serio masz jakiś problem ze sobą. Miałem już olać dyskusję z Tobą bo to już robi się śmieszne.... ale coś jeszcze dodam. Ciebie nie obchodzi, że Le Mans jest jedną z najgorzej wyglądających tras w GT7, ale akurat wybierasz całkowitym przypadkiem właśnie najgorsze trasy i miejsca w GT7 (np. te budynki), pomijajac trasy i elementy które wyglądają jak należy aby udowodnić swoją "rację". Te bydynki wyglądają beznadziejnie, i w każdym z pokazanych przykładów są lepsze. Czy ja się tu spieram, albo mówię że budynek w GT7 czy ogólnie większość otoczenia na tej trasie wygląda w GT7 zajebiście? Nie, bo wygląda słabo. GT7 jest nierówne i część tras wygląda słabo pod kątem otoczenia i ratuje się oświetleniem, a część wygląda dobrze i w takiej sytuacji dobrze wykonana trasa + oświetlenie i materiały w GT7 powodują, że wygląda to po prostu dużo lepiej nawet niż zmodowane ACC i inne rzeczy ktore pokazałeś. Ale jak już tak porownujesz nawet La Sarthe to porownaj np. okolicę linii startu i ponownie oswietlenie i materiały miażdżą to co pokazuje ACC czy LMU. Jak też wygląda sama nawierzchnia czy najbliższe pobocze i trawa? To już przemilczasz? Czy może jak z oświetleniem i materiałami też powiesz, że są lepsze niż w GT7? Roślinność w GT7, FH4 i FH5 i w nowej FM jest też realitycznie oświetlana, włącznie z przenikaniem światła przez liście itp. Chociażby brak tego powoduje, że te "mega realistyczne i najlepsze na świecie drzewa" np. w ACC wyglądają po prostu mało naturalnie. Podobie Twoja "fizyka" odnośnie tego jak wyglądają mokre materiały i asfalt... no kurde... serio jestes jakiś odklejony w kwestii percepcji rzeczywistości i przez to nie da się z Tobą dyskutować, bo "tjery ma zawsze rację i jego wizja świata jest jedyną słuszną". Masz zdecydowanie zbyt duże mniemanie o swojej osobie i swoim poczuciu nieomylności. No całkowitym przypadkiem okazuje się, że wszystkie najbardziej znane tory na świecie są w GT7 najgorsze, Nurb, Spa, Red Bull Ring, La Sarthe...Cały czas prawisz o tych materiałach i oświetleniu i nie wiadomo o co Ci chodzi. Materiały to wciąż zagadka, oświetlenie bezpośrednio w tych samych warunkach porównałem na screenach z La Sarthe, nie widać tam tego Twojego "super oświetlenia" i tego to niby realistycznego oświetlenia i przenikania przez liście (drzewa po prawej stornie na screenie z GT7 są całkowicie czarne, przekontrastowane), no chyba, że oświetlenie to też zależne od trasy zaraz się okaże. Ba, nawet samochód jest o wiele lepiej oświetlony na screenie z LMU niż ten z GT7, nie tylko tor. Poza tym stawianie GT7 w jednym rzędzie z FH5 i nową FM w kwestii roślinności to śmiech na sali, żeby coś było realistycznie doświetlone to najpierw musi być to coś, w tym wypadku roślinność, w GT7 masz kartonowe wycinanki i sobie możesz na nie nawet latarką świecić, a i tak będą wyglądały ciulowo. Odnośnie ACC to po raz wtóry ACC nie ma modów, dodatkowo w ACC nie ma La Sarthe, więc GT7 nie ma tam w okolicy linii startu czego "miażdżyć". Nawierzchnia, najbliższe pobocze i trawa wyglądają o wiele lepiej na tym co wstawiałem niż w GT7, nie widzę żadnego powodu, żeby to przemilczać, później mogę wrzucić porównanie jak tak bardzo chcesz. Co do mokrych materiałów i "fizyki", której zdajesz się nie rozumieć, odpowiedź poniżej. Co do tekstów w stylu "tjery ma zawsze rację i jego wizja świata jest jedyną słuszną" to, stare, znałem, zawsze takimi gadkami się kończy jak komuś zabraknie argumentów. A to "dobrze wykonana trasa + oświetlenie i materiały w GT7 powodują, że wygląda to po prostu dużo lepiej nawet niż zmodowane ACC i inne rzeczy ktore pokazałeś." to kolejna Twoja opinia oparta na "bo jak tak mówię", więc pozwolę sobie się z nią nie zgodzić. Póki co w GT7 cztery bardzo sławne tory okazują się stare, oświetlenie na bezpośrednich porównaniach wypada gorzej, no a te materiały to wciąż tylko Ty wiesz o co Ci chodzi (bo ja na screenach z gier, które wstawiłem, widzę o wiele lepszą jakość np. kerbów, guardraili niż w GT7). 2 godziny temu, MaZZeo napisał: Jak widać można, dla mnie lepiej od tych screenów wygląda ACC z filmiku który wrzuciłem bo zwyczajnie wygląda naturalniej, AC na tych screenach wygląda jakby ktoś w photoshopie bawił się suwakami i przesunął je zbyt bardzo na prawo. Nie wiem czego tu nie rozumieć, z resztą nie tylko ja w tym temacie mam takie odczucia. Jak nie rozumiesz że „prawa fizyki” nie są wtedy kiedy Ty tak mówisz to może zmień temat na „Porównanie technikaliów - dlaczego tjery ma racje” i pisz sam ze sobą. Żeby nie było, wrzucam filmik z iRacing od boosted media, dopiero co wrzucili patcha ze zmienną pogoda i tutaj asfalt wygląda super w deszczu, z resztą bardzo podobnie jest w ACC i GT7 To teraz na spokojnie już bez żadnych uszczypliwości. A więc tak, to jak mokry asfalt reaguje na światło i jak je odbija zależy od wielu czynników, raz, jak mocno jest mokry, dwa jak i czy jest doświetlony, trzy pod jakim kątem patrzymy, cztery rodzaj asfaltu, czy gładki, czy chropowaty. I tak, na tych screenach z AC z zachodem słońca każda z tych scen jest doświetlona przez słońce, na żadnym screenie nie ma całkowitego zachmurzenia, stąd asfalt mocniej odbija światło i dlatego też odbija się w nim niebo, samochód i otoczenie (i po raz kolejny powtórzę, że te odbicia tam nie mają nic wspólnego z lustrzanymi, są odpowiednio nieostre i "rozmazane", tak jak odbicia powinny wyglądać na takiej nawierzchni jak mokry asfalt). No i oczywiście kąt robienia tych screenów, a tym samym kąt pod jakim widać asfalt, jest zupełnie inny niż ten z widoku z kabiny. To co wrzuciłeś z iRacing to zupełnie inna bajka. Raz, że jest całkowite zachmurzenie, dwa, że widok z kabiny na asfalt jest pod zupełnie innym kątem. W Asseto w takich warunkach to wygląda tak A tu Asseto vs real life (oczywiście nie idealnie takie same warunki oświetleniowe, ale podobne) Myślę, że wszytko się zgadza, zarówno odbicie auta w mokrym asfalcie jak i delikatne odbicie w mokrym asfalcie napisu DAYTONA w tle. Mam nadzieję, że to trochę rozjaśniło kwestię odbić w mokrym asfalcie. Edytowane 12 marca przez tjery Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca Delikatne odbicia w mokrym asfalcie tak, ale nie tafla wody wyglądająca jak lustro odbijająca wszystko z dokładnością i przejrzystością rzędu 90% Ale w taki efekt często idą wyścigi, bo to wygląda efektowniej zdecydowanie, zwłaszcza w trakcie jazdy. Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca (edytowane) 2 minuty temu, Bartg napisał: Delikatne odbicia w mokrym asfalcie tak, ale nie tafla wody wyglądająca jak lustro odbijająca wszystko z dokładnością i przejrzystością rzędu 90% Ale w taki efekt często idą wyścigi, bo to wygląda efektowniej zdecydowanie, zwłaszcza w trakcie jazdy. Pewnie, że się z tym zgadzam, tylko nic takiego jak "tafla wody wyglądająca jak lustro odbijająca wszystko z dokładnością i przejrzystością rzędu 90%" na screenach z Asseto, które wrzuciłem, nie ma, dlatego też tłumaczę W WRC Generations jest taki efekt, mokry gravel nie dość, że odbija prawie jak jakiś wypucowany marmur to dodatkowo cały czas świeci się jak psu jajca, aż w deszczu przez to ciężko jechać. Edytowane 12 marca przez tjery Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 12 marca Autor Opublikowano 12 marca (edytowane) Człowieku cały czas piszesz o "tłumaczeniu" i o wszystkim będąc świecie przekonany, że masz rację... mimo, że ileś osób Ci mówi co innego. Ponownie piszesz te swoje pierdolamento, że "pokazałeś że ACC (itd.) wygląda pod każdym względem lepiej", ale w tym rzecz że to co pokazujesz wygląda po prostu przeciętnie i zarówno GT7 jak i Forza wyglądają dużo lepiej. Ty naprawdę wierzysz w to co piszesz... i to jest straszne. Niech Ci będzie, że nie mam argumentów... bo nie ma argumentów na świecie aby przekonać osobę Twojego pokroju. Będziesz patrzeć na białe, mówiąc że jest czarne. Najgorsze jest to, że Ty najwyraźniej nie mówisz tego na przekór, ale serio w to wierzysz. Tyle w temacie dyskusji z Tobą. Edytowane 12 marca przez Emet Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca (edytowane) @Emet spoko, niczego innego z Twojej strony się nie spodziewałem, zawinięte gadki o wierze, przekonaniach itd. Pogódź się z tym, że GT7 w większości elementów to gra z poprzedniej generacji i nie wygląda tak super, jak zawsze myślałeś i do najładniejszej gry torowej jej bardzo daleko, będzie prościej A co do tłumaczenia, to myślę, że na to, że mam rację, wskazuje prawdziwe zdjęcie vs screen z gry, a nie to czy ja jestem o tym święcie przekonany. No i po raz kolejny "że to co pokazujesz wygląda po prostu przeciętnie i zarówno GT7 jak i Forza wyglądają dużo lepiej.". Uwielbiam te Twoje "opinie". Napisz mi tu jeszcze, że Twoi znajomi też tak myślą i w ogóle większość populacji, wtedy pewnie mnie przekonasz. Edytowane 12 marca przez tjery Cytuj
łom 2 026 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca 15 minut temu, tjery napisał: żeby coś było realistycznie doświetlone to najpierw musi być to coś, w tym wypadku roślinność, w GT7 masz kartonowe wycinanki i sobie możesz na nie latarką świecić, a i tak będą wyglądały ciulowo No właśnie nie, płaskie tekstury roślin mogą wyglądać lepiej od drzewek 3d jeśli materiał ma SSS (Subsurface scattering) i właśnie tego brakuje w drzewkach AC. A co do materiałów to patrząc na stacjonarne screeny Emeta (i to jak GT Sport wygląda na żywo, w GT7 nie grałem) to GT nie ma się czego wstydzić, co innego jeśli sugerujesz się screenami z YT, gdzie nie dość że kompresja dużo psuje to jeszcze jest zaaplikowany blur, na takich screenach większość detali po prostu znika. Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca (edytowane) 9 godzin temu, łom napisał: No właśnie nie, płaskie tekstury roślin mogą wyglądać lepiej od drzewek 3d jeśli materiał ma SSS (Subsurface scattering) i właśnie tego brakuje w drzewkach AC. A co do materiałów to patrząc na stacjonarne screeny Emeta (i to jak GT Sport wygląda na żywo, w GT7 nie grałem) to GT nie ma się czego wstydzić, co innego jeśli sugerujesz się screenami z YT, gdzie nie dość że kompresja dużo psuje to jeszcze jest zaaplikowany blur, na takich screenach większość detali po prostu znika. Ale ja nigdzie nie piszę, że GT7 to brzydka gra, bo to jest chyba oczywiste, że nie, bo wystarczy spojrzeć na screeny czy też, przede wszystkim, zagrać, a grałem sporo jak jeszcze miałem PS5. Piszę tylko o tym, że w żadnym wypadku nie jest "najładniejszą torową grą" i tyle. A i jeszcze co do płaskich roślin i SSS to może i w GT7 roślinność ma SSS, ale na tym co widzę zupełnie tego nie widać, w większości przypadków drzewa wyglądają słabo, np. tu (kolejna znana trasa, Bathurst, zwykły zakręt z drzewami, żeby nie było, że się tych "gorszych" uczepiłem, mój screen z AMS2) Widać, że drzewa (i te dwie ala choinki z lewej strony) w GT są jakoś tam doświetlone, no ale sorki, nie bardzo im to w ogólnym wyglądzie pomaga, wciąż wyglądają jak wklejone z tektury. Edytowane 12 marca przez tjery Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca Odnośnie zbyt dużych refleksów na mokrym asfalcie - wszystko zależy od warunków (ilość wody, oświetlenie, ilość obiektów stanowiących źródło odbić). Poniżej przykład ligi kartingowej ;-) 1 Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca 25 minut temu, Magik napisał: Odnośnie zbyt dużych refleksów na mokrym asfalcie - wszystko zależy od warunków (ilość wody, oświetlenie, ilość obiektów stanowiących źródło odbić). Poniżej przykład ligi kartingowej ;-) E tam, jak lustro, zero realizmu Cytuj
Chmielinski 214 Opublikowano 12 marca Opublikowano 12 marca 4 godziny temu, tjery napisał: Ale ja nigdzie nie piszę, że GT7 to brzydka gra, bo to jest chyba oczywiste, że nie, bo wystarczy spojrzeć na screeny czy też, przede wszystkim, zagrać, a grałem sporo jak jeszcze miałem PS5. Piszę tylko o tym, że w żadnym wypadku nie jest "najładniejszą torową grą" i tyle. A i jeszcze co do płaskich roślin i SSS to może i w GT7 roślinność ma SSS, ale na tym co widzę zupełnie tego nie widać, w większości przypadków drzewa wyglądają słabo, np. tu (kolejna znana trasa, Bathurst, zwykły zakręt z drzewami, żeby nie było, że się tych "gorszych" uczepiłem, mój screen z AMS2) Widać, że drzewa (i te dwie ala choinki z lewej strony) w GT są jakoś tam doświetlone, no ale sorki, nie bardzo im to w ogólnym wyglądzie pomaga, wciąż wyglądają jak wklejone z tektury. Ten screen z AMS2 wygląda jak z PS3 przez ten bloom i wyprane kolory. Brakuje tylko piss filtra i byłby komplet. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.