Skocz do zawartości

Assetto Corsa Evo

Featured Replies

Opublikowano

https://assettocorsa.gg/assetto-corsa-evo/

 

image.thumb.png.637a07a696b2c5c6acf4388d54574128.png

 

w trailerze do Nordschleife DLC pojawił się link do tej strony właśnie

 

a odnośnie nowego AC:

 

Cytat

“The new Assetto Corsa is going to follow what we did with Assetto Corsa ‘1,’” Massarutto said. While he didn’t reveal any details, he teased that “it is not just a sequel, it is much, much, more. It’s definitely not a spin-off like Competizione.”

 

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 45
  • Wyświetleń 5,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Zaczyna robić się bardzo interesująco. Mapa o powierzchni 1600km2 obejmująca okolice toru Nurburgring, Ruch uliczny Zmienna pogoda i pory dnia. Obecne lokalne firmy tuning

  • Pojeżdżone ostro. Uprzedzając, to takie demo, bo widzę masę ludzi w necie jest zawiedzionych zawartością. 20 aut, 5 tras. Masy elementów, pomijając auta i trasy, które będą w wersji 1.0 brakuje. Fizyk

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Pojawił się oficjalny trailer najnowszej części. Wygląda smakowicie, długo musieliśmy czekać na następce :D 

 

Gra pojawi się w early access na Steamie 16.01.2025, o konsolach nie ma ani jednej wzmianki póki co.

 

 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

 

Kompilacja direct feed bez gadania:)

Szkoda że konsole będą musiały poczekać 

Opublikowano

Da się w asseto corse grać na padzie? Czy to tylko kierownica? 

Opublikowano

Oczywiście że się da. 

Mnie na padzie w AC i ACC gra się lepiej niż w FM czy GT. Głównie z tego względu, że fitry są zminimalizowane i to ja mam kontrolę nad inputem sterowania.

Dla przykładu przy większych prędkościach przy zbyt mocnym skręcie gały, kąt skrętu kół robi się zbyt duży co prowadzi do utraty przyczepności przedniej osi. 

Wyczucie odpowiedniego skrętu stanowi ważną część jazdy (na równi z wyczuciem gazu czy hamowania). Fakt że większość gier tak mocno filtruje input, że w szybkie zakręty można wchodzić ze skrętem na pałę, znacząco spłyca rozgrywkę.

Więc tak. W AC zdecydowanie można dobrze się bawić na padzie (zakładając że nie oczekujesz bułki z masłem).

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zaczyna robić się bardzo interesująco.

  1. Mapa o powierzchni 1600km2 obejmująca okolice toru Nurburgring,
  2. Ruch uliczny
  3. Zmienna pogoda i pory dnia.
  4. Obecne lokalne firmy tuningowe i wypożyczalnie samochodów.

Wczesny dostęp rozpoczyna się 16 stycznia, a dostęp do otwartej mapy latem 2025.

 

Opublikowano

Wygląda mega, zaprzegniecie Mishy do promocji tematu też idealnie trafione :obama:

Opublikowano

Zarzucili konkretnymi newsami :D 

 

Dla mnie tu już zaczyna się robić konkurent dla jakiegoś Test Drive Unlimited, ciekawy kierunek sobie obrali. Ja sie jaram niesamowicie, ciekawe czy pozostałe aspekty gry nie ucierpią przez to. Jak wiadomo - Assetto Corsa to mimo wszystko ściganie na torze. Tutaj myślę, że ta część nadawałaby się jako spin-off

 

No i niech to zapowiedzą już na konsole, bo będzie się strasznie dłużyć :P 

Opublikowano

Patrząc na mody to najpopularniejsze w AC były właśnie mody na otwarte mapy i  na ruch uliczny :dunno:więc nie dziwne, że sami postanowili coś takiego zrobić. No i umówmy się nie było do tej pory symulacji z tak otwartym światem. Gran Turismo w przyszłości z tak odwzorowana Japonią? Mokry sen. 

Opublikowano

Fakt, mody tego typu istniały, ale jako konsolowiec niestety nie miałem nigdy okazji ich odpalić, więc pominąłem :) 

Opublikowano

Ja tylko mam nadzieję, że oprócz tego otwartego świata będą też normalne tory z poprzednich części.

Opublikowano

W czasach AI nie problem wygenerować wielka mape, ale zeskanowac i odwzorować rzeczywisty obszar takiej wielkości to dopiero kosmos. 

Opublikowano
8 godzin temu, CHINDOOS napisał(a):

Ja tylko mam nadzieję, że oprócz tego otwartego świata będą też normalne tory z poprzednich części.

Będą. Kilka postów wyżej masz filmik z Brands Hatch, Imolą i Bathurstem😉

Opublikowano
3 godziny temu, Magik napisał(a):

Będą. Kilka postów wyżej masz filmik z Brands Hatch, Imolą i Bathurstem😉

No tak... Co ślepemu po oczach? :cool2:
Na papierze wygląda wyszystko genialnie póki co. Mam nadzieję, że tego nie spieprzą i będzie hicior. Obawy jednak są, bo jakimś cudem Project Cars 3 i Forza Motorsport to marne popłuczyny po bardzo dobrych poprzednich wersjach. Trzymamy kciuki.

Opublikowano
4 minuty temu, CHINDOOS napisał(a):

No tak... Co ślepemu po oczach? :cool2:
Na papierze wygląda wyszystko genialnie póki co. Mam nadzieję, że tego nie spieprzą i będzie hicior. Obawy jednak są, bo jakimś cudem Project Cars 3 i Forza Motorsport to marne popłuczyny po bardzo dobrych poprzednich wersjach. Trzymamy kciuki.

No właśnie oby nie poszli w ślady Project Cars 3 bo o tym pomyślałem słysząc o otwartym świecie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hmm, dopiero na jesień i wczesny dostęp od Stycznia dla balachy...

Fajnie, że wchodzą w sferę konkurencji dla Gran Turismo i Forzy w kontekście singlowego foswiadczenia.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie mogę się doczekać. Bardzo dobrze, że będą elementy open-worldowe - mogliby jeszcze dorzucić kilka nitek autostrad w pobliżu, nawet fejkowych. Tryhardowe ściganie się po torach + luźna jazda z jakimś ruchem ulicznym dla odprężenia, ale z realistycznym modelem jazdy - marzyło mi się coś takiego od lat. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.