ThePatrickyo 90 Opublikowano 13 stycznia Opublikowano 13 stycznia Moim zdaniem bardzo przyjemna lista na początek, duże zróżnicowanie. Z całej 20 największe zaskoczenie najprawdopodobniej Alfa Romeo Junior. Ja rozumiem, że to włoscy devowie, ale na dodatek jeszcze jest to Junior w wersji elektrycznej, kto normalny weźmie to na tor Cytuj
ThePatrickyo 90 Opublikowano 16 stycznia Opublikowano 16 stycznia Gra jest dostępna już na Steamie, nawet na początek rzucili promocją, więc najnowsze Assetto Corsa można dostać już za 110zł, fair deal Cytuj
tjery 1 338 Opublikowano 17 stycznia Opublikowano 17 stycznia (edytowane) Edytowane 17 stycznia przez tjery Cytuj
tjery 1 338 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia (edytowane) Pojeżdżone ostro. Uprzedzając, to takie demo, bo widzę masę ludzi w necie jest zawiedzionych zawartością. 20 aut, 5 tras. Masy elementów, pomijając auta i trasy, które będą w wersji 1.0 brakuje. Fizyka jazdy i FFB to poezja, to jak mi się jeździ Porsche 992 Cup Car Tak jak w filmach powyżej od kolesi, którzy jeżdżą takimi autami w realu. AI na dwa razy, na pierwszym kółku w kupie to jakiś żart co oni robią, ale jak już się stawka rozciągnie to jest w miarę, ale do takiego LMU to jakieś lata świetlne albo i więcej. Także póki co to można kupić dla funu z hotlapownia. Ale za 110 zł myślę, że się opłaca, bo w tej cenie jest już skończona gra, która pewnie na jesień jak wyjdzie będzie z dwa razy droższa. Podstawa, czyli fizyka i FFB, wymiata, na resztę trzeba zaczekać. Edytowane 18 stycznia przez tjery 3 Cytuj
krzysiek923 1 827 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia przy czym grafika jest tak kasztaniasta, że nawet tjery odpuścił sobie robienie screenów Cytuj
tjery 1 338 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia 8 minut temu, krzysiek923 napisał(a): przy czym grafika jest tak kasztaniasta, że nawet tjery odpuścił sobie robienie screenów Nie, czemu? Wygląda bardzo dobrze, tylko póki co po prostu nie ma za bardzo jak robić zdjęć, bo nie można kierować samemu kamerą w powtórkach, ale coś ogarnę, bo zaraz sobie trochę pojeżdzę Cytuj
maciucha 11 694 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia są gdzieś ustawienia ffb pod sprzęt fanateca? Cytuj
tjery 1 338 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia 1 minutę temu, maciucha napisał(a): są gdzieś ustawienia ffb pod sprzęt fanateca? Nie sprawdzałem, sam sobie ustawiłem i jest git. W grze póki co zostawiłem wszystko tak jak jest, tylko dałem na 0 trueforce i steering assist weight na 0 + ffb gaina zrobiłem pod siebie, o ile się nie mylę mam na 100. A, i wibracje dałem na 100. W Fanatecu tak: FFB 100 FFS PEAK NDP NFR NIN na 0 INT 3 reszta na 100 Ale jeszcze w grze można na pewno coś pokombinować, ale mi się tak jeździ gites. Cytuj
Bartg 5 582 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia Ciekawy jestem bardzo czy dowiozą tryb free roam, to może być nowa jakość w grach wyścigowych, bo w końcu coś innego niż Forza Horizon i kolorowy świat influencerow. Cytuj
maciucha 11 694 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia Chyba muszą przysiąść na optymalizacją AC na modach śmiga mi w 120fps+, to samo AMS2, a tutaj rwane 55fps na low/medium Cytuj
Bartg 5 582 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia AI zabija fpsy totalnie, mozna spokojnie zejść w niektórych sytuacjach poniżej 10 Cytuj
maciucha 11 694 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia Pisałem o time trialu, wyścigu w ogóle nie odpalam xd Cytuj
tjery 1 338 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia 42 minuty temu, Bartg napisał(a): Ciekawy jestem bardzo czy dowiozą tryb free roam, to może być nowa jakość w grach wyścigowych, bo w końcu coś innego niż Forza Horizon i kolorowy świat influencerow. No jak to się uda to będzie cudo, otwarty świat z simową fizyką jazdy Klasycznie, u mnie działa max ustawienia, rozdziałka 5461x2880 (bo w 4K trochę jeszcze za mało crispy było :D), DLSS Ultra Quality - jakieś 100-120 fps, z 33 przeciwnikami AI na trasie koło 80-90. Jedynie z AI zdarza się sporadyczny stutter. Ale do premiery na bank ogarną żeby na słabszych kartach lepiej działało, ACC jest spoko zoptymalizowane. Cytuj
MaZZeo 14 416 Opublikowano 18 stycznia Autor Opublikowano 18 stycznia 3 godziny temu, tjery napisał(a): Nie sprawdzałem, sam sobie ustawiłem i jest git. W grze póki co zostawiłem wszystko tak jak jest, tylko dałem na 0 trueforce i steering assist weight na 0 + ffb gaina zrobiłem pod siebie, o ile się nie mylę mam na 100. A, i wibracje dałem na 100. W Fanatecu tak: FFB 100 FFS PEAK NDP NFR NIN na 0 INT 3 reszta na 100 Ale jeszcze w grze można na pewno coś pokombinować, ale mi się tak jeździ gites. Jaką bazę fanateca masz? Cytuj
tjery 1 338 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia 18 minut temu, MaZZeo napisał(a): Jaką bazę fanateca masz? CSL DD 8nm Cytuj
ThePatrickyo 90 Opublikowano 19 stycznia Opublikowano 19 stycznia Generalnie nie posiadam PC, więc swoją opinię wyrabiam sobie na podstawie innych graczy, a także streamy/gameplaye na YT, ale gra wygląda fenomenalnie na tym etapie. Widzę, że sporo ludzi poczuło rozczarowanie, tak jakby w Early Accessie oczekiwali zawartości rodem w pełnej wersji, jednak ja widzę tutaj świetną bazę do dalszego rozwoju, tak żeby za kilka lat to był moloch wciągający nosem pozostałe ścigałki A dokładając do tego ten tryb otwartego świata, wraz z obecnym modelem jazdy, to aż marzy mi się złożyć setup pod tą grę Na duży plus, co rzuciło mi się w oczy, to wnętrza pojazdów, a także to, jak cały system zegarów i interfejsu w każdym samochodzie odwzorowuje to, co rzeczywiście dzieje się w grze. Kocham takie detale Cytuj
Bartg 5 582 Opublikowano 19 stycznia Opublikowano 19 stycznia Tak z wnętrzami w końcu wracamy do roku 2006, w którym Test Drive Unlimited potrafiło min wyświetlać w czasie rzeczywistym mapę świata na ekranie nawigacji we wnętrzu Cytuj
Pianista911 31 Opublikowano 19 stycznia Opublikowano 19 stycznia Ktoś może ogarnął, jak skonfigurować sprytnie sterowanie na padzie? Cytuj
MaZZeo 14 416 Opublikowano 27 stycznia Autor Opublikowano 27 stycznia W końcu pograłem parę wyścigów i przyznam że bawiłem się lepiej niż w jakimkolwiek singlowym wyścigu w GT7 albo Forzie 2023, na dodatek gra działa i wygląda lepiej niż ta forza chujowa a to dopiero early access xD 80-90fps na dlss balanced ze wszystkim na full. Nie wiem o co chodzi z narzekaniem na optymalizację, może już zdążyli poprawić przez te parę dni. AI wydaje się głupie i robi dziwactwa, ale szczerze wydają się bardziej naturalni niż w Forzie czy GT xD Force feedback jest świetny, chociaż póki co jeździłem tylko AMG GT2, Porsche Cup i 488 Challenge żebym miał jak najbliższe porównanie z ACC. Jeździ się wybornie. Piękna to gra będzie. 1 Cytuj
Emet 1 117 Opublikowano 27 stycznia Opublikowano 27 stycznia Kurde smaka robicie, a nie mam póki co jeszcze kąkuterka do grania. Jak dobrze pójdzie to za jakiś czas się cos zmieni... ewentualnie będę czekać na wersję na PS5. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.