Opublikowano 13 stycznia13 sty Moim zdaniem bardzo przyjemna lista na początek, duże zróżnicowanie. Z całej 20 największe zaskoczenie najprawdopodobniej Alfa Romeo Junior. Ja rozumiem, że to włoscy devowie, ale na dodatek jeszcze jest to Junior w wersji elektrycznej, kto normalny weźmie to na tor
Opublikowano 16 stycznia16 sty Gra jest dostępna już na Steamie, nawet na początek rzucili promocją, więc najnowsze Assetto Corsa można dostać już za 110zł, fair deal
Opublikowano 18 stycznia18 sty Pojeżdżone ostro. Uprzedzając, to takie demo, bo widzę masę ludzi w necie jest zawiedzionych zawartością. 20 aut, 5 tras. Masy elementów, pomijając auta i trasy, które będą w wersji 1.0 brakuje. Fizyka jazdy i FFB to poezja, to jak mi się jeździ Porsche 992 Cup Car Tak jak w filmach powyżej od kolesi, którzy jeżdżą takimi autami w realu. AI na dwa razy, na pierwszym kółku w kupie to jakiś żart co oni robią, ale jak już się stawka rozciągnie to jest w miarę, ale do takiego LMU to jakieś lata świetlne albo i więcej. Także póki co to można kupić dla funu z hotlapownia. Ale za 110 zł myślę, że się opłaca, bo w tej cenie jest już skończona gra, która pewnie na jesień jak wyjdzie będzie z dwa razy droższa. Podstawa, czyli fizyka i FFB, wymiata, na resztę trzeba zaczekać. Edytowane 18 stycznia18 sty przez tjery
Opublikowano 18 stycznia18 sty przy czym grafika jest tak kasztaniasta, że nawet tjery odpuścił sobie robienie screenów
Opublikowano 18 stycznia18 sty 8 minut temu, krzysiek923 napisał(a): przy czym grafika jest tak kasztaniasta, że nawet tjery odpuścił sobie robienie screenów Nie, czemu? Wygląda bardzo dobrze, tylko póki co po prostu nie ma za bardzo jak robić zdjęć, bo nie można kierować samemu kamerą w powtórkach, ale coś ogarnę, bo zaraz sobie trochę pojeżdzę
Opublikowano 18 stycznia18 sty 1 minutę temu, maciucha napisał(a): są gdzieś ustawienia ffb pod sprzęt fanateca? Nie sprawdzałem, sam sobie ustawiłem i jest git. W grze póki co zostawiłem wszystko tak jak jest, tylko dałem na 0 trueforce i steering assist weight na 0 + ffb gaina zrobiłem pod siebie, o ile się nie mylę mam na 100. A, i wibracje dałem na 100. W Fanatecu tak: FFB 100 FFS PEAK NDP NFR NIN na 0 INT 3 reszta na 100 Ale jeszcze w grze można na pewno coś pokombinować, ale mi się tak jeździ gites.
Opublikowano 18 stycznia18 sty Ciekawy jestem bardzo czy dowiozą tryb free roam, to może być nowa jakość w grach wyścigowych, bo w końcu coś innego niż Forza Horizon i kolorowy świat influencerow.
Opublikowano 18 stycznia18 sty Chyba muszą przysiąść na optymalizacją AC na modach śmiga mi w 120fps+, to samo AMS2, a tutaj rwane 55fps na low/medium
Opublikowano 18 stycznia18 sty AI zabija fpsy totalnie, mozna spokojnie zejść w niektórych sytuacjach poniżej 10
Opublikowano 18 stycznia18 sty 42 minuty temu, Bartg napisał(a): Ciekawy jestem bardzo czy dowiozą tryb free roam, to może być nowa jakość w grach wyścigowych, bo w końcu coś innego niż Forza Horizon i kolorowy świat influencerow. No jak to się uda to będzie cudo, otwarty świat z simową fizyką jazdy Klasycznie, u mnie działa max ustawienia, rozdziałka 5461x2880 (bo w 4K trochę jeszcze za mało crispy było :D), DLSS Ultra Quality - jakieś 100-120 fps, z 33 przeciwnikami AI na trasie koło 80-90. Jedynie z AI zdarza się sporadyczny stutter. Ale do premiery na bank ogarną żeby na słabszych kartach lepiej działało, ACC jest spoko zoptymalizowane.
Opublikowano 18 stycznia18 sty Autor 3 godziny temu, tjery napisał(a): Nie sprawdzałem, sam sobie ustawiłem i jest git. W grze póki co zostawiłem wszystko tak jak jest, tylko dałem na 0 trueforce i steering assist weight na 0 + ffb gaina zrobiłem pod siebie, o ile się nie mylę mam na 100. A, i wibracje dałem na 100. W Fanatecu tak: FFB 100 FFS PEAK NDP NFR NIN na 0 INT 3 reszta na 100 Ale jeszcze w grze można na pewno coś pokombinować, ale mi się tak jeździ gites. Jaką bazę fanateca masz?
Opublikowano 19 stycznia19 sty Generalnie nie posiadam PC, więc swoją opinię wyrabiam sobie na podstawie innych graczy, a także streamy/gameplaye na YT, ale gra wygląda fenomenalnie na tym etapie. Widzę, że sporo ludzi poczuło rozczarowanie, tak jakby w Early Accessie oczekiwali zawartości rodem w pełnej wersji, jednak ja widzę tutaj świetną bazę do dalszego rozwoju, tak żeby za kilka lat to był moloch wciągający nosem pozostałe ścigałki A dokładając do tego ten tryb otwartego świata, wraz z obecnym modelem jazdy, to aż marzy mi się złożyć setup pod tą grę Na duży plus, co rzuciło mi się w oczy, to wnętrza pojazdów, a także to, jak cały system zegarów i interfejsu w każdym samochodzie odwzorowuje to, co rzeczywiście dzieje się w grze. Kocham takie detale
Opublikowano 19 stycznia19 sty Tak z wnętrzami w końcu wracamy do roku 2006, w którym Test Drive Unlimited potrafiło min wyświetlać w czasie rzeczywistym mapę świata na ekranie nawigacji we wnętrzu
Opublikowano 27 stycznia27 sty Autor W końcu pograłem parę wyścigów i przyznam że bawiłem się lepiej niż w jakimkolwiek singlowym wyścigu w GT7 albo Forzie 2023, na dodatek gra działa i wygląda lepiej niż ta forza chujowa a to dopiero early access xD 80-90fps na dlss balanced ze wszystkim na full. Nie wiem o co chodzi z narzekaniem na optymalizację, może już zdążyli poprawić przez te parę dni. AI wydaje się głupie i robi dziwactwa, ale szczerze wydają się bardziej naturalni niż w Forzie czy GT xD Force feedback jest świetny, chociaż póki co jeździłem tylko AMG GT2, Porsche Cup i 488 Challenge żebym miał jak najbliższe porównanie z ACC. Jeździ się wybornie. Piękna to gra będzie.
Opublikowano 27 stycznia27 sty Kurde smaka robicie, a nie mam póki co jeszcze kąkuterka do grania. Jak dobrze pójdzie to za jakiś czas się cos zmieni... ewentualnie będę czekać na wersję na PS5.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.