Pupcio 18 649 Opublikowano 17 października Opublikowano 17 października Tak, straszne problemy mają te mniejsze studia z kreowaniem fajnych bohaterów Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 17 października Opublikowano 17 października 2 godziny temu, Josh napisał(a): Ja yebie, ależ to będzie GOTY. Szkoda tylko, że chyba mi nie pójdzie na lapku, bo już z Hollowbody ledwo sobie ten złom dawał radę. Również ograłem demko. Potencjał jest ogromny, tam samo jak liczba drobnych rzeczy które obowiązkowo muszą zostać poprawione (wyważenie dźwięków, kamera/sterowanie). Natomiast sam klimat i gore to poezja. Żeby jeszcze tylko zagadki stały na przyzwoitym poziomie. Zdecydowanie warto śledzić i kibicować. 1 Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 17 października Opublikowano 17 października Oj tak, zagadeczki muszą być dobre. To jedna z nielicznych rzeczy, przy których nie ogranicza ich budżet, a jedynie kreatywność. Często właśnie tym się wybijają się indie-horrory (Signalis, Song of Horror i Tormented to absolutny top łamigłówek), więc liczę, że pod tym względem i tutaj będzie gicio. Niech się po prostu skupią na oddaniu właściwego klimatu, dobrych puzzlach, konkretnej dawce survivalu (nie chcę powtórki z SH2, gdzie całą grę latałem z wiadrem pocisków), a jakieś pierdoły typu sterowanie czy drobne bugi się wybaczy. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 17 października Opublikowano 17 października 4 godziny temu, Josh napisał(a): Ja yebie, ależ to będzie GOTY. Szkoda tylko, że chyba mi nie pójdzie na lapku, bo już z Hollowbody ledwo sobie ten złom dawał radę. Ciekawe czy jest szansa na wersje konsolowa w przyszlosci. Teraz patrze na strone tego studia, to w tym studiu sa 2 osoby. Male moce przerobowe, ale z drugiej strony takie Stardew Valley robione przez jedna osoba ukazalo sie w koncu na wielu platformach. Tylko, ze ten drugi osiagnal najpierw na PC ogromny sukces. Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 17 października Opublikowano 17 października Bardziej budżetowe horrorki dostawały wersje konsolowe, więc tutaj też byłbym dobrej myśli Oby tylko nie trwało to zbyt długo. Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 17 października Opublikowano 17 października (edytowane) Godzinę temu, Lukas_AT napisał(a): Teraz patrze na strone tego studia, to w tym studiu sa 2 osoby. Tylko dwie, ale ładny progres robią. Nie wszyscy tutaj korzystają ze Stema, więc wrzucę kilka fotek z porównań wer. alpha z obecnym stanem rzeczy. Widać sporo napracowania IMO. Edytowane 17 października przez Amer 2 1 Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 17 października Opublikowano 17 października 4 godziny temu, Josh napisał(a): Bardziej budżetowe horrorki dostawały wersje konsolowe, więc tutaj też byłbym dobrej myśli Oby tylko nie trwało to zbyt długo. Oby, bo inaczej bede musial w PC do gier zainwestowac. Poki co mam tylko lapka do pracy, a gram na konsolach. Ale to bylby tylko jeden z kilku argumentow. Jak gra okaze sie czyms tak dobrym jak Tormented Souls to nie bede mogl przejsc obojetnie. Nie jako fan klasycznych survival horrorow. 1 Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 19 października Opublikowano 19 października To jeszcze wrzucę taki dłuższy gameplay ze starszej wersji demka. Rzućcie okiem na pierwsze 90 sekund dosłownie - IMO zdrowo dopasione te lokacje (miasto). Wiadomo, że już to gdzieś kiedyś widzieliśmy, niemniej klimat i wykonanie fest. Cytuj
łom 2 026 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Kolejna dawka horrorów w stylu retro 1 2 Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Sztos Becrowned i The Hotel zapowiadają się świetnie Cytuj
Czokosz 121 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października (edytowane) Też premiera w przyszłym roku. Prawdziwy atak klonów starych Residentów, ale to dobrze, bo brakuje takich gierek na rynku. Nie samym Tormetned Souls człowiek żyje : ) Edytowane 24 października przez Czokosz Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Mam wrażenie że te residentowe klony to jest graficznie jedna i ta sama gra xD Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Dla mnei to ok. To nadal lepsze niz te wszystkie beat em upy wygladajace jak ostatnie Zolwie. Takich horrorow nigdy za wiele zwlaszcza ze nowego Residenta w starym stylu juz pewnie nigdy nie zobacze. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października To też ciekawie wygląda. Debiut studia, które do tej pory zajmowało się robieniem filmów (Black Phone, Happy Death Day, M3GAN). Wygląda... oryginalnie. 1 Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października To pamiętam z jakiegoś pokazu co chłopy naraz pokazały chyba z 20 gier w minute a ludzie myśleli że to jest jedna gra tylko że z różnymi stylami graficznymi xD 4 Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października (edytowane) Najpierw piszesz, że wszystkie wyglądają tak samo, a w kolejnym zdaniu, że jednak różnią się stylem graficznym xD Przecież na tym filmiku co wrzucił łom masz kilka kompletnie inaczej wyglądających gier, nie tylko z inną grafą, ale też różnicych się perspektywą. Nie wiem co jeszcze byś chciał, bo wiadomo że gameplay w każdej zawsze będzie podobny, w końcu to wszystko survival-horrory operujące podobnymi mechanikami. Też bym nie powiedział że Conscript, Crow Country, Signalis i Hollowbody wszystkie wyglądają tak samo. Edytowane 24 października przez Josh Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października No oglądałem ale chodzi mi o te klony które chcą mieć normalną grafike a nie jakąś stylizowaną. Tormented soul, echoes of the living to co wrzucił Czokos +chyba 2 gierki z filmiku Łoma. Strasznie mi się nie podoba taka oprawa xD kojarzy mi się z tymi gierkami na unity co kiedyś wszędzie latały Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Ja wlasnie taka uwielbiam i kojarzy mi sie z Tormented czy RE0/1. Cytuj
łom 2 026 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Ja największy mam problem z animacjami. Jak gra jest stylizowana na początki PS1 to sztywne ruchy pasują ale jak już wchodzimy w stylistykę PS2/GC i grafika przywodzi na myśl RE Remake a animacje w szczególności walki i obrywania/zadawania obrażeń wyglądają mega koślawo to mocno mnie to odrzuca. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października 27 minut temu, pawelgr5 napisał(a): Ja wlasnie taka uwielbiam i kojarzy mi sie z Tormented czy RE0/1. No zdecydowanie próbują uderzać w klimat re1/0 ale tam mieliśmy jednak najpiękniejsze tła w historii gier i to się nawet broni po tylu latach ale w głównej mierze mam problem z tym co łom+to że bohaterowie wyglądają jak lalki. Ogólnie bardziej kwestia gustu niż jakiś realny problem tych gier Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października To jeszcze wrzucę taki dłuższy gameplay ze starszej wersji demka. Rzućcie okiem na pierwsze 90 sekund dosłownie - IMO zdrowo dopasione te lokacje (miasto). Wiadomo, że już to gdzieś kiedyś widzieliśmy, niemniej klimat i wykonanie fest. Sztos fhui!Zaczynałem przygodę z RE od 3.Wspaniale wygląda ta giereczki. 1 Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października 57 minut temu, łom napisał(a): Ja największy mam problem z animacjami. Jak gra jest stylizowana na początki PS1 to sztywne ruchy pasują ale jak już wchodzimy w stylistykę PS2/GC i grafika przywodzi na myśl RE Remake a animacje w szczególności walki i obrywania/zadawania obrażeń wyglądają mega koślawo to mocno mnie to odrzuca. Bloober też miał z tym problem w Silenciku. Grafa momentami fotorealizm, a niektóre animacje Jamesa jak z ps2. Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Ale grafa pokaż to laikowi to nawet nie ogarnie, że to gra Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 25 października Opublikowano 25 października Zajebiste, tylko żeby cała reszta się zgadzała poza pięknym wyglądem jak stare bajki Disneya. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.