Skocz do zawartości

Kingdom Come: Deliverance II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
32 minuty temu, Ukukuki napisał(a):

 

Cryengine może tutaj być problemem. 

Z jednej strony tak, a z drugiej dłubią przy nim już 10 lat i podejrzewam że dość mocno pod siebie go przebudowali wraz ze stworzeniem narzędzi które im ułatwiają pracę. Jak kiedyś wspominali to doświadczenie i obeznanie z tą technologią to powód dla którego pozostali przy cryengine mimo pierwotnych problemów jakich im przysporzył.

Zobaczymy co udało im się zrobić, premiera może pod koniec roku to ocenimy. Jestem dość pozytywnie nastawiony, ale doskonale zdaje sobie sprawę że premierowo będą niezłe krzaki.

Opublikowano

Tylko przeskoczyli na najnowszą wersję tego silnika więc ciężko się wypowiedzieć na ile to jest wspólne ze starą wersją. Wybrali ten silnik przy 1 bo generował bardzo ładną rośliność na dużych mapach no i to prawda. Jedynka na najwyższych dzisiaj się świetnie broni, piękna roślinność. 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, SnoD napisał(a):

Tak Panowie, bo na Xone czy PS4 wcale nie wychodziły duże rozbudowane gry i to na pewno wina Xss, że deweloper czegoś nie ogarnia :p 4 lata, a nadal ludzie łapią się na takie bajeczki.

Wszystko można ogarnąć, ale wymaga to większego nakładu pracy. Tutaj rozchodzi się o to, że ciężej zrobić coś, co ma wspierać Series S, a jak brakuje mocy przerobowej, ucinana jest przez to np. skala gry, jak to wspominali w wywiadzie przytoczonym na forum kilka postów temu. 

 

Tutaj jednak mowa o jednej generacji, więc developer nie ma wyboru, chociaż w Baldurze ostatecznie poszli na kompromis, to jednak inna sytuacja, bo dotyczyła dodatkowego trybu. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Donatello1991 napisał(a):

Niestety pójdzie do piachu przy premierze kolejnej generacji. Wystarczyło wydać jak Sony opcje Digital only i było by oki.


Pewnie ze 3-4 lata po premierze nowej generacji tak będą wychodzić jeszcze cross geny, a więc i gry na XSS. Szybko się nie uwolnimy.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano
10 minut temu, XM. napisał(a):

To na konsolach będzie chodziło w 20 klatkach przecież. Ten draw distance jest chory. CHORY.

Screenshot_2024-06-08-09-04-14-705_com.google.android.youtube.jpg

Tak to będzie wyglądać na PC z nowym prockiem i grafiką :). 

Opublikowano

30 klateczek jak złoto*

 

Spoiler

*w mieście gdzię będzie od zapipi npców to trzeba będzie konsole w sli spinać żeby 30 klatek utrzymać xd

No i raczej jasne że na konsolach to będzie miks średnich i niskich ustawień z PC i takie widoki będą za mgłą xd.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Po cichu liczyłem że jednak będzie koniec listpada/grudzień. Tym bardziej że Avowed wyleciało również na luty, trochę mi się gryzą te premiery nałożone na siebie, w sumie to były moje najbardziej oczekiwane tytuły na ten rok... Które nie wyjdą w tym roku.

Taki żywot zagrajmera, ale czasem lepiej poczekać kilka miesięcy niech dopracują tytuł.

Nawet czytam teraz "Narrenturm" Sapkowskiego w oczekiwaniu na grę. No hooy poczekam dłużej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...