Skocz do zawartości

Kingdom Come: Deliverance II


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na PS5 miałem w prologu jakieś artefakty graficzne. Potem w otwartym świecie nie wczytał się 1 raz kawałek mostu. 

I raz nie działały mi przyciski góra/dół otwierające mapę i ekwipunek. Musiałem wczytać sejwa, ale na szczęście nie straciłem nic z progresu.

Poza tym ok.

  • Dzięki 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Paolo1986 napisał(a):

Ta opcja trzymania się drogi przez konia bardzo fajna. Czasem jednak koń potrafi sam z niej zboczyć i robi się mały chaos przez chwilę. Dobrze też, że kolizje z krzakami nie są już problemem.

 

oj zdarza się, mi przyjebał w gałęzie pare razy przy właśnie autopilocie na koniu. 

Opublikowano

Niedaleko Przytok w drugim akcie jest świetny ukryty quest poboczny, musicie znaleźć i podejść do dziury zakrytej dechami, zupełnie przez przypadek to odkryłem, lubię takie smaczki :sonkassie:

  • Dzięki 2
Opublikowano

Ja się dwa razy na koniu wyjebauem he he w krzakach.

W ogóle ta startowa "Płotka" to niezły wariat, odkąd wymaksowałem zaklinacza psów zaczęło jej odbijać. Na dachu jeszcze się nie respawnęła co prawda, ale włazi pomału coraz wyżej.

 

 

2b71b48b-2ee5-4a16-adbf-39088c179775.png

Opublikowano (edytowane)

Może głupie pytanie ale da się sprzedawać konie Kumanów których zabijemy na szlaku? Podjechałem takim wypasionym koniem do Mikołaja i nie pojawiła mi się opcja z czarnym rynkiem koni. Ktoś coś?

Edytowane przez TheProrok29
Opublikowano
30 minut temu, TheProrok29 napisał(a):

Może głupie pytanie ale da się sprzedawać konie Kumanów których zabijemy na szlaku? Podjechałem takim wypasionym koniem do Mikołaja i nie pojawiła mi się opcja z czarnym rynkiem koni. Ktoś coś?

Czasem trzeba kilka razy próbować podchodzić do niego bo nie zawsze się wyświetla opcja czarnego rynku koni. Warto zaparkować konia blisko niego i próbować. Jak nie to poczekac aż zmieni miejsce , przeparkować konia bliżej niego i znów próbować ;)

Co do bugów to mi na xboxie często coś migocze w tle albo dziewnie zachowuje się światło. Kilka razy zgliczował się Siwek w zadaniu fabularnym i Ci z którymi miałem jechać pojechali wpiździet. No i raz w fajnej cutscence podczas wymarszu wojska z zamku nie było w ogóle dźwięku.

Opublikowano
16 minut temu, Bielik napisał(a):

Panny sa bardzo jurne przyrównując do modeli z poprzedniczki :wub:

Nie wiem czy grasz na PC, ale są już też odpowiednie mody, co by się poczuć jeszcze bardziej jak w Czechach. 

Opublikowano

Kurde, im więcej jeżdżę na Siwku, tym częściej zbacza mi z drogi albo zrzuca z siodła, jak trafiam na wrogów:notbad:

Jest taki obóz bandytów przy drodze, niedaleko młyna, gdzie parę razy musiałem przejechać i zrzucał mnie z siodła, bo się wystraszył:dafuq:To ile jeszcze muszę na nim jeździć, aby poprawiły się te jego statystyki?:philosoraptor:

Zaraz się wqrwię i wymienię go na lepszy model, znalazłem "końskiego pasera":philosoraptor:

Opublikowano
27 minut temu, Paolo1986 napisał(a):

To ile jeszcze muszę na nim jeździć, aby poprawiły się te jego statystyki?:philosoraptor:

 

U mnie wpadło po około 

Spoiler

~45km z tym że wcześniej trochę przejechałem na kumańskim zdobycznym koniu. Chyba 35 coś takiego musisz wyjeździć. 

 

No i bardzo dobry jest po tym Perku, gdzie później 

Spoiler

mamy opcję wymiany na innego ale widać że to opcja dla ludzi co się skupiają na fabule bo SIWEK z tym upgrade jest z 5x lepszy 

 

btw w Nebakowie czy jak to się nazywa można wygrać 

Spoiler

dobre siodło dzięki któremu siwek może dźwigać 500+ gratów więc dla zbieraczy super. Trzeba wygrać wyścig po rozmowie ze stajennym, plus też tam za konkurs strzelecki do wygrania ładna kusza. 

 

  • Dzięki 1
Opublikowano

No dobra, będę cierpliwy dla niego:philosoraptor:Przyda się też większa ładowność, bo czyszczę teraz te obozy bandytów na zlecenie

Spoiler

Czerwieniaka z Semina

i dużo stuffu wpada. Mógłbym co prawda obładować Siwka i przeładować Henryka, ale dygać z buta kawał drogi nocą nie byłoby najlepszym pomysłem:notbad:

Opublikowano

Czy wam też po odblokowaniu drugiej mapy tak strasznie zamula mapa w menu? Otwiera się długo i działa chyba w 15 fps:huh:

Mam kolejne bugi: podczas cutscenki były głosy, ale nie było postaci XD na kolejnej cutscence wrogowie atakowali mury zamku w Tpose. No i Siwek zamienił się w Płotke:aaca4d19-6d59-41fa-b581-f20a71f8a02a.thumb.png.de633a1317333c7f375e018773379c12.png

  • Haha 1
Opublikowano
5 minut temu, Symeon_88 napisał(a):

Czy wam też po odblokowaniu drugiej mapy tak strasznie zamula mapa w menu? Otwiera się długo i działa chyba w 15 fps:huh:

Mam kolejne bugi: podczas cutscenki były głosy, ale nie było postaci XD na kolejnej cutscence wrogowie atakowali mury zamku w Tpose. No i Siwek zamienił się w Płotke:aaca4d19-6d59-41fa-b581-f20a71f8a02a.thumb.png.de633a1317333c7f375e018773379c12.png

sn6oynwq2r941.jpg

  • Lubię! 1
  • This 1
Opublikowano

Miałem robić inne zadania, ale wpadłem do karczmy, łaźni i jak nie kości to walki na pięści a na koniec poszedłem w las na poszukiwania fantów.

Znalazłem jakąś zepsutą siekierę z opowieści dziwnej treści, podobno można ją naprawić przy kowadle, no zobaczymy. Dzisiaj wieczorkiem jeszcze spróbuję znaleźć pierwszy element zbroi Bruncwika, trochę się wczytałem w treść i chyba wiem gdzie rozpocząć.

 

Opublikowano

Też zamierzałem, ale ktoś mnie w grze poinformował - nauczyciel fachu, że topory są dla prostaków i odpuściłem. 

Długi miecz jest wspaniały, czasem masywny buzdygan - bo niszczy tarcze i zbroje oponentów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...