Opublikowano 3 marca3 mar 12 minut temu, Paolo1986 napisał(a): @messer88, @Dalhizadanie nazywa się Ukryj zawartość Droga zamknięta, żółty znacznik B na mapie. Jes to przy samej drodze na północ od Starej Kutny. To jest to miejsce Nikogo tu nie ma. Nie byłem tu wcześniej i nikogo nie zabiłem To to miejsce, tu powinien stać wóz i namioty, wyraźnie coś się zesrało. W przyszłym tygodniu ma być duża łatka, jak nie skończysz gry, to może się załapiesz i poprawią to,
Opublikowano 3 marca3 mar No do przyszłego tygodnia raczej nie skończę. Liczę więc na to, że to załatająAle pomyślcie co by było, jakby to był quest z main story
Opublikowano 3 marca3 mar "Nasza gra jest tak dopracowana, że przyśpieszamy premierę!" I myk 70+GB patch na premierę.
Opublikowano 3 marca3 mar Najbardziej zjebana rzecz, która mnie irytuje to ide se na gatkach i papciach pogadać z kimś i po dialogu lub cutscence odpala się odrazu walka. No i nie można zmienić zestawu zbroi/ ubrania ani łyknąć żadnej mikstury. Teraz łaże cały czas w dojebanej mediolańskiej zbroi płytowej i dzwonie jak menel co zbiera puszki. Bo nigdy nie wiadomo czy ze zwykłej pogawedki nagle nie odpali się walka.
Opublikowano 3 marca3 mar Brakuje mi też opcji żeby w dialogach i cutscenkach nie pojawiał się założony hełm na łeb takie coś było np. w Horizonie
Opublikowano 3 marca3 mar 48 minut temu, PiotrekP napisał(a): "Nasza gra jest tak dopracowana, że przyśpieszamy premierę!" I myk 70+GB patch na premierę. Ta, i ogromny patch nad którym "pracowali 5 miesięcy". No to jest mocne lecenie w chuja, ale gracze już dawno na to pozwolili.
Opublikowano 3 marca3 mar 12 minut temu, Rozi napisał(a): Ta, i ogromny patch nad którym "pracowali 5 miesięcy". No to jest mocne lecenie w chuja, ale gracze już dawno na to pozwolili. No ale ale, KCD1 nawet teraz ma więcej mikro rysek niż KCD2 z day1 patchem i jednym hotfixem. Nie ma co przesadzać w drugą stronę.
Opublikowano 3 marca3 mar Godzinę temu, Dalhi napisał(a): To to miejsce, tu powinien stać wóz i namioty, wyraźnie coś się zesrało. W przyszłym tygodniu ma być duża łatka, jak nie skończysz gry, to może się załapiesz i poprawią to, Jest wzmianka o tym na reddicie, ewidentny bug Spoiler https://www.reddit.com/r/kingdomcome/comments/1iu4wg4/kcd2_road_closed_bugged_quest/?rdt=42508
Opublikowano 3 marca3 mar Niestety takich irytujących rzeczy jest tu sporo. Do tego te sejwy i łatwo można stracić spory progres.
Opublikowano 3 marca3 mar Z tymi sejwami to wcale nie jest taki wielki problem. Po doświadczeniach z jedynki robię to regularnie. Tutaj jest też o tyle łatwiej, że ten zapis przy wyjściu z gry nie kasuje się po 1 wczytaniu. Irytować mogą natomiast długie loadingi na drugiej mapie (na PS5). Jakoś w 1 regionie dużo szybciej to szło.
Opublikowano 3 marca3 mar Ja mam w tym momencie 150 zwykłych i 17 medium sznapsów i 391 slotów zapisanych. Na luzie, ciężko to spierdolić, a nawet nie bawię się w Alchemię.
Opublikowano 3 marca3 mar Ja w dwa warzenia robię 12 doskonałych sznapsów, co jakiś czas zaglądam do laboratorium i uzupełniam zapasy. To element gry i podobnie jak głód, pranie, ostrzenia miecza, karmienia psa rzeczy które robię i tyle. Nie wkurwia mnie ani trochę. Lubię tę grę i tyle, nawet mam okrągłe 0 w tabelce drogi przebytej przy pomocy szybkiej podróży. Jak miałem xboxa i brałem rzeczy na premierę na płycie to zawsze i tak ściągałem przy użyciu apki przed premierą. Czasy takie że nie wiadomo jak stara wersja jest wypalona i i ile łatek trzeba pobrać. Mam wolnego neta i wpadłem tak ze dwa razy, na PS chyba trudniej o takie myki. Raz nawet sobie grę kupiłem dodatkowo w wersji cyfrowej żeby wcześniej pobrać, bo coś się zyebało w apce i mi nie wyświetlało tytułu, później zwróciłem a pudełko wziąłem na premierę xd. Trzeba sobie radzić.
Opublikowano 3 marca3 mar Z ciekawości (bo pewnie z miesiąc minie jak skończę 1), na której konsoli najlepiej grać? PS5 (PRO) czy XSX? I jak z lockpickingiem? Jak w 1?
Opublikowano 3 marca3 mar 1 minutę temu, Basior napisał(a): I jak z lockpickingiem? Jak w 1? Co do zasady systemy są te same, choć dużo bardziej dopracowane, ale to nie znaczy że wszystko się samo zrobi. Trzeba poćwiczyć kciuka i poświęcić na to czas żeby rozwinąć umiejętności, ale próg wejścia jest chyba niższy. Odnośnie porównań wersji konsolowych nie pomogę, ale chyba DF robiło porównania, tam coś znajdziesz. Od siebie mogę powiedzieć że z obserwacji wątku wynika że jednak na konsolach jest więcej problemów technicznych z grą. Pewnie ze dwie łatki jeszcze trzeba żeby naprawić kilka bolączek.
Opublikowano 3 marca3 mar 2 minuty temu, Dalhi napisał(a): Co do zasady systemy są te same, choć dużo bardziej dopracowane, ale to nie znaczy że wszystko się samo zrobi. Trzeba poćwiczyć kciuka i poświęcić na to czas żeby rozwinąć umiejętności, ale próg wejścia jest chyba niższy. Odnośnie porównań wersji konsolowych nie pomogę, ale chyba DF robiło porównania, tam coś znajdziesz. Od siebie mogę powiedzieć że z obserwacji wątku wynika że jednak na konsolach jest więcej problemów technicznych z grą. Pewnie ze dwie łatki jeszcze trzeba żeby naprawić kilka bolączek. Dzięki. Może skończę jedynke do tych porpawek
Opublikowano 3 marca3 mar W ogóle jak się nie zrobi ścieżki młynarza to potem przez całą grę można mieć leciutkie problemy z zamkami, jak coś to polecam zrobić obu jak najszybciej, ale patrząc na story młynarz chyba się nawet bardziej przydaje na początku gry.
Opublikowano 3 marca3 mar Ja sobie upolowane mięsko wędzę/suszę i można go wszamać. Orzechowi też smakuje wędzona sarninka.
Opublikowano 3 marca3 mar 3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): W ogóle jak się nie zrobi ścieżki młynarza to potem przez całą grę można mieć leciutkie problemy z zamkami, jak coś to polecam zrobić obu jak najszybciej, ale patrząc na story młynarz chyba się nawet bardziej przydaje na początku gry. Jeźeli piszesz o początku gry, to może i ok, ale dalsze etapy absolutnie się nie zgadza. Całkowicie pominąłem jego wątek i skoncentrowałem się na Spoiler kowalu a zameczki szły jak talala. Dobrze jest próbować otwierać wszystkie możliwe zamki, żeby skill leciał. 1 minutę temu, PiotrekP napisał(a): Orzechowi też smakuje wędzona sarninka Ja mu daję tylko surowe serduszka.
Opublikowano 3 marca3 mar Ja olałem te zamki i 4 wytrychy połamałem chcąc wejść do swojego pokoju bo ciule mi go zamknęli. Gdzie na drugiej mapie można to trenować? Chodzi mi o taką skrzynię co jest na 1 mapie. Czy tam nie ma?
Opublikowano 3 marca3 mar No ja wszedłem na wesele z młynarzem. Ścieżka kowala też jest tak rozbudowana? Zacząłem od niej, ale jak mi kazał zrobić jakieś podkowy to poszedłem prosto do młyna.
Opublikowano 3 marca3 mar 13 minut temu, Rozi napisał(a): Jest w tej części zegar, czy jestem ślepy? Chyba tylko w trybie spania/czekania.
Opublikowano 3 marca3 mar 17 minut temu, Rozi napisał(a): Jest w tej części zegar, czy jestem ślepy? Tak, tylko jadąc konno nie można wywołać tego menu przewijania czasu. Poza tym działa tak jak w jedynce. @Butt Zadania dla młynarza są nieco bardziej złożone. Z kowalem jest nieco szybciej, bo poza drobnym kuciem, to jest jeszcze jedna misja którą robimy z pomocą i chyba tyle. Do tego na weselu dostajemy nieco inne zadania, tego od kowala nie robiłem więc nie mam porównania. Edytowane 3 marca3 mar przez Dalhi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.