Skocz do zawartości

Kingdom Come: Deliverance II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możliwe też że przywiezie grywalne demo na Pixel Heaven skoro w zasadzie odpowiada Rysławowi w kontekście imprezy.

Za Polski dubbing też bym się nie obraził, mają nowego wydawcę który jak się zdaje wypuszcza trochę gier w pełnej lokalizacji u nas.

 

Opublikowano (edytowane)

Oby ogarnęli tą walkę, bo wczoraj w jedynce mając pełną zbroję, tarczę i porządny miecz  obskoczyłem wpertol od trzech wsiokowych bandytów, co tylko jakieś szmaty i skórzane wdzianka na sobie mieli. Jak się na mnie rzucili razem to po walce mi może z 5% hp zostało. Przecież ta ja im powinienem zrobić z dup jesień średniowiecza, a oni nad wyraz dobrze potrafili blokować i kontrować swoimi nożykami do masła.

Edytowane przez PiotrekP
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
On 4/21/2024 at 9:32 PM, Rooofie said:

Pograłbym w to z polskim dublażem, klimaty mimo wszystko podobne do Polskich więc brzmiałoby to bardzo naturalnie. 

Byłoby cudownie. Polacy spokojnie z dubbingiem w klimatach średniowiecza, by zamietli 

Opublikowano
W dniu 22.04.2024 o 14:59, PiotrekP napisał(a):

Oby ogarnęli tą walkę, bo wczoraj w jedynce mając pełną zbroję, tarczę i porządny miecz  obskoczyłem wpertol od trzech wsiokowych bandytów, co tylko jakieś szmaty i skórzane wdzianka na sobie mieli. Jak się na mnie rzucili razem to po walce mi może z 5% hp zostało. Przecież ta ja im powinienem zrobić z dup jesień średniowiecza, a oni nad wyraz dobrze potrafili blokować i kontrować swoimi nożykami do masła.

Ja najczęściej używałem łuku, jedna strzała przyjęta na klatę i taki pachołek od razu się poddawał. Oczywiście wybaczać to może mu bóg, nie ja. Także podbiegałem do klęczącego typka i kolejna strzała w ciało, żeby go dobić.

Opublikowano

Ja jak przesiadłem się na buzdygan to jakbym włączył tryb easy. O wiele przyjemniej mi się walczyło niż mieczem. Co do tych chmar wieśniaków już tak nie masakrują jak ma się cięższą zbroję, ciężko im się przebić tymi nożykami. 

Opublikowano

Język dostępne w KCD2

 

Obstaje przy moim pierwszym strzale i tą niespodzianką dla polaków będzie obecność Zawiszy Czarnego w grze, no bo nie o dubbing chodzi.

 

 

Opublikowano
22 minuty temu, Ukukuki napisał(a):

Za mały rynek na dubbing ale ,że japoński jest to jestem mega zdziwiony. Musi być tam gierka popularna.  

Jedynka też dostała japoński dubbing - przy pierwszym odpaleniu przypadkiem włączyłem zamiast czeskiego i coś mi nie pasowało, że brzmi jakby znajomo, ale raczej nie jak u sąsiadów.

  • Haha 2
Opublikowano

Xbox totalnie zjebał z wypuszczeniem XSS. Ciągnie całą generację w dół, a zauważyłem, że wielu jej użytkowników nawet nie wie, że to kastrat w porównaniu do zwykłego X (oczywiście to przykład anegdotyczny). 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Dalhi napisał(a):

Zero zaskoczenia. Oby tylko nie wykrzaczało się za mocno na premierę, wczoraj widziałem slajdy z prezentacji jednego z developerów i na jednym widniała dość interesująca liczba błędów z jaką się zmagają https://www.reddit.com/r/kingdomcome/s/kP1GjPG6wA

Xd

No to granie na premierę w KC2 pewnie będzie tak samo przyjemne jak KC1, tylko dla RPGowych masochistów^^. 

 

Ja grałem jakoś trochę po, a i tak mega dużo rzeczy się wypiepszało. 

Godzinę temu, Sedrak napisał(a):

Xbox totalnie zjebał z wypuszczeniem XSS. Ciągnie całą generację w dół, a zauważyłem, że wielu jej użytkowników nawet nie wie, że to kastrat w porównaniu do zwykłego X (oczywiście to przykład anegdotyczny). 

Mimo wszystko zasłanianie się Series S co do na przykład klatkarzy na Series X/PS5 to chyba tylko bajerka ze strony developera. 

 

----

A ok im bardziej chodzi, że musieli w ogóle przycinać nawet wielkość całego świata gry przez Series S memory issues, no to grubo...:/

 

Podobnie jak z coopem w Baldurze 3.

Edytowane przez KrYcHu_89
Opublikowano

Łatwy wytrych, bo wymaga większej pracy i optymalizacji. Jak Rockstar używał tego argumentu to fakt. Dla takiego studia to lenistwo i pójście na łatwiznę "$$", ale dla czeskiego studia to już kupa pracy, gdzie jak wiemy ich gra nie była idealna pod względem optymalizacji 

Opublikowano
2 minuty temu, Sedrak napisał(a):

Łatwy wytrych, bo wymaga większej pracy i optymalizacji. Jak Rockstar używał tego argumentu to fakt. Dla takiego studia to lenistwo i pójście na łatwiznę "$$", ale dla czeskiego studia to już kupa pracy, gdzie jak wiemy ich gra nie była idealna pod względem optymalizacji 

Na pewno im wcześniej XSS pójdzie do piachu, tym lepiej dla takich dużych gier, szczególnie rozbudowanych 3D RPG z masą rzeczy na backendzie.  

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Zobaczymy, z ich relacji wynika że gra jest skończona i przechodzi proces ccertyfikacji na konsole. Pozostałe miesiące(?) do premiery mają wykorzystać na łatanie gry żeby uniknąć powtórki z premiery pierwszej części.

Tyle że takie rzeczy opowiada każdy przed premierą i zawsze trzeba to brać z przymróżeniem oka. Ciekaw jakie będą doniesienia z pierwszych pokazów w czerwcu, powinni wtedy udostępnić grę do przetestowania dla dziennikarzy. Za rogiem Pixel Heaven i tam będzie Vavra, więc może gra będzie do zobaczenia w Warszawie na dniach.

Edytowane przez Dalhi
Opublikowano
11 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Na pewno im wcześniej XSS pójdzie do piachu, tym lepiej dla takich dużych gier, szczególnie rozbudowanych 3D RPG z masą rzeczy na backendzie.  

Niestety pójdzie do piachu przy premierze kolejnej generacji. Wystarczyło wydać jak Sony opcje Digital only i było by oki.

Opublikowano
1 godzinę temu, Dalhi napisał(a):

Zobaczymy, z ich relacji wynika że gra jest skończona i przechodzi proces ccertyfikacji na konsole. Pozostałe miesiące(?) do premiery mają wykorzystać na łatanie gry żeby uniknąć powtórki z premiery pierwszej części.

Tyle że takie rzeczy opowiada każdy przed premierą i zawsze trzeba to brać z przymróżeniem oka. Ciekaw jakie będą doniesienia z pierwszych pokazów w czerwcu, powinni wtedy udostępnić grę do przetestowania dla dziennikarzy. Za rogiem Pixel Heaven i tam będzie Vavra, więc może gra będzie do zobaczenia w Warszawie na dniach.

 

Cryengine może tutaj być problemem. NO ale zobaczymy, teraz może budżet ma faktycznie więcej miejsca na optymalizacje. Ja tam szykuje się na mega wysokie wymagania. 

Opublikowano

Tak Panowie, bo na Xone czy PS4 wcale nie wychodziły duże rozbudowane gry i to na pewno wina Xss, że deweloper czegoś nie ogarnia :p 4 lata, a nadal ludzie łapią się na takie bajeczki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...