Skocz do zawartości

Paper Mario: The Thousand-Year Door


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymień jeden remaster lub remake Nintendo na switcha co chodzi w mniejszej ilości fps niż oryginał

 

Ograłem chyba każdy od N i nie kojarzę żadnego, no oczywiście prócz tego kwiatka co wychodzi w maju, akurat jeszcze na tapecie tytuł co wcale oprawa się praktycznie nie zestarzał w oryginale 

  • Odpowiedzi 124
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Można to odwrócić - każdy kto grał w oryginał w 60 FPS może czuć niesmak. Ja np w późniejsze Paper Mario nie grałem bo mają opinie gier zbyt prostych, pozbawionych jakiegokolwiek wyzwania. Więc nastawiałem się że dostane remaster z podciągniętą grafiką w 60 FPSach a dostanę remake na nowym silniku ale w 30 FPS. Mam nadzieję, że będzie mi się przyjemnie grało. 

Opublikowano
2 minuty temu, Ukukuki napisał:

Nie no tych 30 klatek nie ma co bronić. Jest to wada ale jeszcze nie przekreślająca gierkę. Trochę słabo bo już wolałbym remaster niż remake w 30 klatkach, i tak nie grałem w oryginał a po filmikach widzę ,że ten tytuł z GC dalej ładnie wygląda. 

Dwa lata temu kończyłem na emu na decku i bajeczka, nic się gra nie zestarzała, grało się świetnie, no i w 60fps 

Opublikowano

Ja ogrywałem na emu też i jak mówię, 70% miałem i w sumie nie pamiętam czemu nie skończyłem, coś tam się działo i czasu nie miałem. Gierka jest ładna do dziś, na emu szczególnie. Podbijasz trochę rozdziałkę i chodzi zayebiscie. I jak kaDaffy pisze, grafa jest dalej spoko. Poczekam na opinie i może jednak na emu zacznę od nowa bo nic nie pamiętam i ciężko by było kończyć. 

 

Ba! Do dziś na emu oryginalne Paper Mario jest sztosem. Skończyłem parę lat temu i zayebiscie się bawiłem. 

  • Lubię! 1
Opublikowano

Te gry Mario RPG to nie wiadomo jaką mają być grą. Z jednej strony nastawiają się na RPG, a z drugiej są łatwe i polegają na naciskaniu przez wiele godzin ataku, bo jest zbyt niski poziom trudności, tak jak czytałem opinie o poprzednich grach. 

Opublikowano

To zależy akurat która seria i która gra. Nie są to niesamowite gry RPG ogólnie, ale seria Mario & Luigi + 2 piersze gry z serii Paper Mario mają przyjemne elementy RPG + elementy zręcznościowe. Po 2 pierwszych gierkach seria Paper Mario zmieniła koncept i stała się jak piszesz... dziwnym tworem. O ile Super Paper Mario jest raczej platformówką o tyle Paper Mario stało się pseudo RPG bez levelowania itd, to zrobiło z nich ponoć nudną papkę. Ale tez przyznam... nie ograłem tych nowych więc to nie jest moja opinia. Ja ograłem Paper Mario z N64 (świetna) i 70% TTYD oraz Mario RPG ze Snesa, Mario & Lugi: Superstar Saga, Partners in Time i Bowser's Inside Story. I wszystkie te gierki są mniej lub bardziej ale jednak jRPG taktycznymi. Grało mi się w nie bardzo przyjemnie. Bolał jedynie fakt, że Bowser's Inside Story remake też był własnie w 30 fps i to się czuło, szczególnie po remake'u Superstar Saga który prawilnie w 60 zapyerdalał. Lepiej siedziały elementy zręcznościowe których seria M&L ma dużo w walkach.

Opublikowano

Jest wiele łatwych gier RPG, od kiedy kogoś to obchodzi. TTYD ma dobry system walki typu "prosty", każdy element coś znaczy i zauważalnie wiele zmienia, masz co wybierać, i nie ma zazwyczaj jednej właściwej postaci/techniki żeby wygrać dane starcie, ale są zawsze właściwsze i niewłaściwsze w zależności od momentu. 

 

Gra to normalny jRPG. Jest oparta na historię, dialog, opowieść, poczucie społeczności przez robienie questów, postaci, poczucie progresu. Po prostu mieli nowy ciekawy pomysł na klimat gierki i opowieść wszystkie elementy gry spójnie ten pomysł rozwijają i wcielają w życie, Jak lubisz ten klimat to lubisz grę, jak to bywa z RPG-ami. 

Opublikowano

30 klatek, jebane chuje...

 

Grunt, że do tego gameplayu jakoś to wystarczy, ale jeśli gra sprzed 20 lat trzymała 60, a tu 30 to znaczy, że już naprawde nie chce im się optymalizlwac tych gier  na ta chujowa konsole.

 

W lm2 remaster myślałem, że pewniak będzie 60, ale już nawet gry z gc są robione ledwo ledwo to pora porzucić marzenia.

  • beka z typa 1
  • This 1
Opublikowano

A co to jest Counterstrike albo Tekken, że klatki animacji będziecie liczyć? To jrpg z turowym systemem walki. Grywalne by to było i w 25 klatkach. Jasne, szkoda, że nie 60. Ale istotność tej informacji osobiście oceniam na meh/10

  • beka z typa 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Zmienili zupełnie silnik na taki, gdzie jest 30.

 

LM2 to gra z 3ds, tam chyba nie było 60 FPS nigdy. 

 

@Homelander zobacz jakiś filmik bo głupoty piszesz. To nie turówka stricte. Jest masa elementów elementów zręcznościowych w walce. Pasz "parry", ataki wymagają klikania przycisków w odpowiednim momencie żeby nabić siłę itd. I tak, parry Np. Wymagało trafienia w małe okno klatkowe jak w bijatyce. 

Opublikowano (edytowane)

Mnie bardziej od ilości klatek zastanawia czy nie zrobią jak z tym Super Mario RPG. Nie grałem w oryginał ani w remake, ale słyszałem opinie, że to nigdy nie była trudna, ale nawet ją teraz tak uprościli, że ciężko jest w niej przegrać. 

Edytowane przez KJL
Opublikowano

W Paper Mario ani w Super Mario RPG nie grałem, za to skończyłem wszystkie Mario&Luigi i to nie były trudne gry, bo to nie o to w nich chodzi. Najważniejsza była zawsze przygoda i eksploracja. Walki były żeby być. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Wiesz, jest różnica od gry, która nie jest trudna, od gry, która nie stawia żadnego poziomu wyzwania. Jednak gra ze świadomością, że praktycznie nie można przegrać, jest męcząca.

Opublikowano

W sumie może złożę preordera, TTYD z tymi udogodnieniami powinno być szybkie do cyknięcia, cyknęło by się, a gry z Mario się zazwyczaj łatwo sprzedaje za prawie pełną cenę. Plus breloczek w prezencie. 

 

Grałem w masę jRPG przez te lata i ta gra jest dziś mniej wyjątkowa jako gra, takie Sea of Stars poszło do przodu z wieloma rzeczami. TTYD jednak wyszło w czasach, gdy najlepszą przenośną grą zdecydowanie był Golden Sun. Niemniej gra nie bez powodu była zawsze klasykiem. Jak na tamte czasy.

 

 

Co do trudności, to jak ktoś musi przegrać, no to przewalone szukać tutaj. Ludzie sami sobie stawiali zawsze wyzwania w RPG-ach, typu różne własne założenia, np. nie podnosić nigdy HP, założyć podwójne obrażenia itd. Były zawsze leaderboardy jak ludzie sobie z różnymi takimi wyzwanimi radzą. Jednak niestety w tej grze dla 5-latków nie są one narzucane przez samą grę.

 

 

Opublikowano
5 hours ago, KJL said:

Wiesz, jest różnica od gry, która nie jest trudna, od gry, która nie stawia żadnego poziomu wyzwania. Jednak gra ze świadomością, że praktycznie nie można przegrać, jest męcząca.

 

No to raczej odpuść, bo tu wyzwania raczej nie znajdziesz

Opublikowano

Trudność może polegać na różnych rzeczach. Wyzwaniem w takim Mario Odyssey przez 99% czasu nie są momenty zręcznościowe, tylko wyzwaniem jest wszystko zebrać, przeczesać, znaleźć, rozwiązać.

 

Czy tu nie jest podobnie? Wyzwaniem gry są jakieś mini-zagadeczki, tak? Czy serio to po prostu głównie ekspozycja?

Opublikowano
7 minutes ago, Nyu said:

Trudność może polegać na różnych rzeczach. Wyzwaniem w takim Mario Odyssey przez 99% czasu nie są momenty zręcznościowe, tylko wyzwaniem jest wszystko zebrać, przeczesać, znaleźć, rozwiązać.

 

Czy tu nie jest podobnie? Wyzwaniem gry są jakieś mini-zagadeczki, tak? Czy serio to po prostu głównie ekspozycja?

 

W Mario&Luigi to było głównie zwiedzanie fajnych miejscówek, zabawne dialogi (jak ktoś lubi konwencję) i minigierki. Nie było wyzwania w żadnym aspekcie, zwykły chillout

Opublikowano

Imo ttyd jest ciut "trudniejszy" niż mario rpg i ogółem podobał mi się bardziej ale wiadomo że to totalnie lightowa gierka i nikt na żadnym przeciwniku nigdy się nie zatnie 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...