Skocz do zawartości

Indyki & ukryte perełki, które warto znać


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, ogqozo napisał(a):

Hollow Knight [Silksong - przyp. red.] (...) to chyba jedyna gra, której ludzie oczekują jak zbawienia na KAŻDEJ konferencji

 

Jedyna i na każdej?

 

W sensie, że Metroid Prime 4, Half-Life 3, BG&E2, Skate 4,... nigdy nie istniały? 

Edytowane przez Nyu
Odnośnik do komentarza
19 minut temu, ogqozo napisał(a):

No a ta gra wyszła już i i nie ma żadnej recenzji na żadnej większej stronie, i prawie nic na mniejszych. Tyle faktów. Nie mówię nigdzie że nie sprzeda miliona, zobaczymy co będzie. Na razie nie ma praktycznie żadnych recenzji a już wyszła. Tyle faktów. Po prostu na razie dość cicho o niej. Taki fakt. Nic nie napisałem że niby nigdy się nie rozkręci ani stabilnie nie będzie. Po prostu, jak sam napisałeś, "szału nie ma" na premierę. Jednak szał mocno pomaga często w promocji gierek. Co widać i na forumie i wszędzie.

 

Pizza Tower jak coś wyprzedzając też poszła w ponad bańce na PC, to tak informacyjnie przed premierą konsolową. Później będziesz mógł to samo powiedzieć ,że Switch wypromował tego indyka. 

Jak coś te serwisy wymienione przez ciebie oprócz IGN nie zrobiły recki tej gry, nawet za bardzo o niej nie pisały. Może warto zmienić źródło szukania wartościowych indyków. A tym czasem gierka ma  55 000 ocen i średnią na poziomie 97% na steam. 

Odnośnik do komentarza

Wrzucę jeszcze tutaj bo mimo założenia oddzielnego tematu w dziale pc obstawiam, że większość tam nie zagląda, a pewnie i tak kiedyś ten indyk wyląduje na konsolach 

 

Co się stanie jak do miksera wrzuci się zelde2d, metroidvanie i twin stick shootera?

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Tutaj akurat szanse wydają się na razie znacznie bardziej mętne, i zabrałem się za wersję PC. Gierka zawsze będzie trochę niszowa, bo jednak trzeba lubić twin stick shootera, bo praktycznie to robimy cały czas, latamy w ten sposób jak zawsze i szczelamy, zazwyczaj licząc na to że chmara przeciwników w końcu zdechnie. Oczywiście gra robiona na Unity nie wydaje się trudna do sportowania, ale są też liczne normy, które mogą być trudne dla dwuosobowego developera, więc na razie nie ma śladów o planach konsolowych.

Odnośnik do komentarza

Oprawa niezła, ale ten fragment rozgrywki wygląda średnio, dziwna perspektywa (wolę rzut izometryczny) i za dużo strzelania. Ciekawe czy faktycznie będą zagadki czy po prostu szukanie kluczy i cofanie się trzy pomieszczenia wstecz, żeby otworzyć drzwi. No, ale to wrażenia na bazie kilku sekund gameplayu, może pełniak okaże się ciekawszy, więc będę miał na uwadze.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Recenzje podjarane, choć spływają powoli - niektóre media mówiły, że kod do recenzji był tak pełen bugów, że woleli poczekać do premiery i oceniać tę wersję, licząc, że może będzie znacznie stabilniejsza. To trochę mnie wstrzymuje.

 

Produkcją dowodził Franciszek Nowotniak, robiący niezły pixel art, aczkolwiek mimo nazwiska wygląda na to że też Australijczyk. "Gry robione przez 3 kolesi w Australii" to przyzwoita kategoria.

Odnośnik do komentarza

Na dziś, nadal wiele osób pisze posty o wersji na Switcha, że gra im wywala niebieski ekran. Nie wiem, czy widziałem tak dobrze ocenianą grę, gdzie tyle osób mówiło o aż takich błędach, bo gra normalnie się zawiesza. Ponadto zwalnia czasami. Nintendo pewnie zatwierdzi patch i tam w ciągu najbliższych dni, ale czy ten patch wiele naprawi, to zobaczymy. Trochę szkoda.

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, ogqozo napisał(a):

Na dziś, nadal wiele osób pisze posty o wersji na Switcha, że gra im wywala niebieski ekran. Nie wiem, czy widziałem tak dobrze ocenianą grę, gdzie tyle osób mówiło o aż takich błędach, bo gra normalnie się zawiesza. Ponadto zwalnia czasami. Nintendo pewnie zatwierdzi patch i tam w ciągu najbliższych dni, ale czy ten patch wiele naprawi, to zobaczymy. Trochę szkoda.

Dziś na steam jest notka od devow:

 

- wróci demo z progresem przechodzącym do fulla

- wspomniany przeze mnie patch na steamie już dostępny 

- nad patchem na switcha jeszcze grzebią 

 

 

Screenshot_2024-08-24-12-47-14-91_a5f05134355d0c28d0e7113add1d3465.jpg

Odnośnik do komentarza

Jak to wygląda :obama:

Cytat

You are a hungry mouse, scrounging for scraps in the sewers, when you meet a magical sentient fatberg who teaches  you to transform into a mighty little Morsel. With your new powers, set off to dangerous upper worlds where you battle against the cats' oppressive forces and collect new Morsels, strategically swapping as you go.

From developer Furcula, Morsels is an oddball top-down, creature collector roguelite with a rotating roster of playable characters you switch between at will. Packed with frenetic action and personality, players use magical cards to transform into little monsters, collect and nurture a troop of your own monster friends to battle cat dominance, and persist at all costs to survive.

 

A, no i na Switchu w końcu jest Pizza Tower :banderas:

 

Edytowane przez Rozi
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...