Suavek 4 809 Opublikowano 14 listopada Opublikowano 14 listopada Ktoś grał? Bo trochę mi stanął po trailerach... ale już dziś nie mam sił testować demka. W weekend jednak nie omieszkam sprawdzić. OST - https://fatbard.bandcamp.com/album/rogue-flight Pokaż ukrytą zawartość Cytuj
OldMuffin 9 Opublikowano 15 listopada Opublikowano 15 listopada Grał ktoś już w LBA? Bo dopiero po weekendzie będę miał okazję zagrać i jestem ciekaw jak to odświeżenie wypadło. Cytuj
Suavek 4 809 Opublikowano 15 listopada Opublikowano 15 listopada Demo Rogue Flight trochę skromne. Raptem tutorial i pierwsza misja - raczej prosta i mało ciekawa. Na tle trailerów nie wypadło to najlepiej. Niemniej jednak i tak mnie zachęciło. Muzyka mi się z Danmaku Unlimited kojarzy, co również na plus. Ale jednak poczekam na jakąś obniżkę jeszcze. Bo na początku myślałem, że to jakieś roguelite, ale to chyba tylko dodatkowy tryb, bo sama gra to Arcade na kilka godzin, z podziałem na misje i z kilkoma zakończeniami. Cytuj
Rozi 646 Opublikowano 6 grudnia Autor Opublikowano 6 grudnia Kolejna perełka wariopodobna z dobrymi ocenami 1 Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia Wrzucam tutaj bo za male to na wlasny temat ale troche sie jaram: Lubie takie gierki wiec wjedzie na ktoryms przenosniaku jak zloto. Cytuj
Bzduras 12 762 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia Przez pierwszą minutę trailera chciało mi się płakać, ale potem wjechał gameplay i okej, macie moją ciekawość. Ludziki od Blasphemous chyba wiedzą co robią. Cytuj
XM. 11 028 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia ZERO PODJARY. W dobie cyber ninja, messengera, blasphemousa, last faith wygląda sredniawa z chujowym artstylem. Niby to robią ludzie od sor4 więc to jedyny powód żeby się jarac, ale ogólnie 6/10. W dniu 13.12.2024 o 08:27, Bzduras napisał(a): Przez pierwszą minutę trailera chciało mi się płakać, ale potem wjechał gameplay i okej, macie moją ciekawość. Ludziki od Blasphemous chyba wiedzą co robią. Rozwiń To ludzie od blasa a nie sor robią? Cytuj
Bzduras 12 762 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia Chyba by nie kłamali w trailerze 1 Cytuj
XM. 11 028 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia A nie zwróciłem uwagi na telefonie. @Daffymnie oklamal.No to gra będzie dobra, nie ma się o co martwić 1 Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia Ludzie od SoR4 to wydaja. DotEmu duzo takich wydaje wiec tez raczej wiedza co robia. 1 Cytuj
Josh 4 814 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia Smutek, że to nie pełnoprawne NG4, z drugiej strony najnowszy Prince pokazał, że gra wcale nie musi posiadać 300-milinowego budżetu i nie wiadomo jakiego rozmachu, żeby być świetna, więc może jednak warto mieć na oku i dać kredyt zaufania. Blasphemous 2 bardzo mi się podobał. Cytuj
XM. 11 028 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia Oby tylko ciężka liniowa gra do wyuczenia etapow, a nie kolejna metroidvania. Cytuj
Daffy 10 624 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia Mi to ewidentnie wygląda na metroidvanie z naciskiem na walkę w zwarciu 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 223 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia Może wsadzę kij w mrowisko, ale jak na grę stworzoną z ekipą od Blasphemous to graficznie wygląda biednie. Cytuj
Josh 4 814 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia Bo ja wiem, przecież Blasp też nie wygląda jakoś pięknie Animacje ludków czy detale w lokacjach są w porządku, mogliby jednak trochę podkręcić kolorystykę, bo ich gry zawsze wydają mi się jakieś takie wyprane z barw. Cytuj
Jukka Sarasti 397 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia Jestem spokojny za giereczkę ziomków z Blasphemous i jak najbardziej pasuje mi taki powrót do korzeni marki. Dużo bardziej cieszy mnie takie wykorzystanie licencji, niż próba pchania np. soulslike z generatora. Cytuj
Paolo de Vesir 9 223 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia W dniu 13.12.2024 o 10:40, Josh napisał(a): Bo ja wiem, przecież Blasp też nie wygląda jakoś pięknie Animacje ludków czy detale w lokacjach są w porządku, mogliby jednak trochę podkręcić kolorystykę, bo ich gry zawsze wydają mi się jakieś takie wyprane z barw. Rozwiń Dwójka wygląda wręcz bajecznie. Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 13 grudnia Opublikowano 13 grudnia Ja licze na to ze bedzie to taki Cyber Shadow lub pierwsza polowa The Messengera tylko ze 3x trudniejsza niz obie wymienione. Metroidvania mocno by mi nie pasowala do NG. Cytuj
LukeSpidey 940 Opublikowano wtorek o 08:05 Opublikowano wtorek o 08:05 Nie wiem, czy ktoś już to zapodał, ale o matko jakie to jest dobre. Skusiłem się, bo gra jest w promocji i w abonamencie na PSPlus i nie żałuję. Jeszcze w taką gierkę nie grałem. W skrócie jako DJ radiowy próbujemy rozwiązać sprawę seryjnego mordercy, który rzekomo wraca zza grobu i ponownie zaczyna zabijać. Fabuła jest wciągająca a dialogi trzymają w napięciu i angażują. Zresztą oceny tej gry mówią same za siebie. Na razie za mną trochę ponad godzina gry, ale jestem zachwycony. 2 Cytuj
SlimShady 3 436 Opublikowano wtorek o 09:49 Opublikowano wtorek o 09:49 W zasadzie nic się nie robi, tylko gada i puszcza muzę, ale potwierdzam, fajne to, i też się z takim pomysłem nie spotkałem. Cytuj
Jukka Sarasti 397 Opublikowano wtorek o 19:46 Opublikowano wtorek o 19:46 W dniu 17.12.2024 o 17:51, Bzduras napisał(a): Wygląda bardzo spoko. Rozwiń O cholera, wygląda jakby ziomek od HYPERDEMON zrobił grę o desce. 1 Cytuj
ogqozo 6 570 Opublikowano wtorek o 22:32 Opublikowano wtorek o 22:32 Gra ma być głównie inspirowana Nowym Jorkiem lol. Z jednej strony, NYC to według twórcy najlepsze miasto po prostu do przemieszczania się po deskorolce: to nie ma być gra oparta tylko na czesaniu tricków jeżdżąc wkoło, ale o jeżdżeniu na desce jako przemieszczaniu się do celu. Po drugie, wizyty w MOMA były inspiracją dla grafiki. Ma to pewien efekt w rozgrywce, bo nieco czuć, czy jeździmy po szorstkim kamieniu, czy po marmurze. Myśląc o motywie podróży i pościgu, twórca zainspirował się Orfeuszem i Eurydyką. A także Boską Komedią, z której bierze się kolejnych dziewięć kręgów. Ogólnie gra ma podobno sporo scenariusza. Same tricki na desce mają za to być blisko realiów. Nie będzie ogromnych skoków przy prędkości 100 na godzinę. Nawet proste ollie jest bardzo fizyczne, wymagające - nieco na wzór OlliOlli, wciskanie przycisków naśladuje fizykę, trzymamy przycisk odpowiedzialny za wagę czy przyczep, puszczamy, wciskamy na czas by wylądować. Tricki nie będą głównym celem w grze, nie trzeba w ogóle grać na punkty, choć klepnięcie niektórych tricków będzie czasem sposobem na jakiś tam progres. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.