Skocz do zawartości

Resident Evil - temat ogólny, komentarze, plotki i inne


Rekomendowane odpowiedzi

Przeskok gigantyczny, ale to wynikało też z tego, że OG RE1 był dosyć słaby graficznie jak na możliwości jakie oferował pierwszy plejak. Porównajcie sobie rendery w tej grze do grafy z Parasite Eve 2 albo Dino Crisis 2, niemalże różnica generacji.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
20 minut temu, Josh napisał(a):

Przeskok gigantyczny, ale to wynikało też z tego, że OG RE1 był dosyć słaby graficznie jak na możliwości jakie oferował pierwszy plejak. Porównajcie sobie rendery w tej grze do grafy z Parasite Eve 2 albo Dino Crisis 2, niemalże różnica generacji.

Ba, przeskok między trzema częściami w obrębie jednej generacji jest już wyraźny jakościowo - tła w lepszej rozdzielczości, masa detali, z części na część było coraz lepiej graficznie. Ten skok na REmake to był w ogóle jakiś strzał w ryj, jak pierwszy raz to zobaczyłem na CRT (które maskowało pewne niedoskonałości i sztuczki) to mało w gacie się nie zejszczałem z wrażenia :obama:

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
43 minuty temu, Nemesis napisał(a):

Właśnie Pany, ktoś zakupił i ogrywa klasyczne RE2 z GOGa? Na socjalach pisali o nowych trybach ustawień, itd. W sumie fajnie byłoby ogrywać na nowo. Wersja konsolowa powinna niebawem wpaść do oferty.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zastanawiałem się czy odpowiedzieć za tego tapatalka, ale niech już będzie, każdemu może się zdarzyć. Te tryby o których mówisz to pewnie to samo, co w przypadku RE1, czyli po prostu ustawienia grafiki z osobnego exe. Pod względem zawartości to jest oryginalne wydanie z PC z 1998 roku z odblokowanymi 4th Survivor, Tofu i Extra Battle dostępnymi od początku. Ma original mode i arrange mode, ma możliwość skipowania animacji drzwi, i to w sumie tyle. Można sobie przerobić ją na wersję Sourcenext z lepszym audio i FMV, a potem jeszcze dorzucić moda Classic Rebirth który dodaje przeładowanie broni bez wchodzenia do menu (czyli zmiana magazynku w realtime) i obrót o 180 stopni znany z RE3. Poza tym to jest to samo co kiedyś.

 

Nie licz na wersję konsolową, tak jak pupcio mówi - to GOG odświeża własnym nakładem i w porozumieniu z Capcomem, japońce tylko czuwają nad tym, żeby nic nie zepsuli i aprobują im kolejne milestony.

Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, Pupcio napisał(a):

 

Reakcja Mikamiego po zobaczeniu w akcji starej ekipy z pierwszego RE :blush: 

 

 

Dajcie tym dwóm ze dwa wagony hajsu i niech zrobią razem coś zajebistego. Chętnie bym przytulił sequel Shadows of the Damned albo coś w tym stylu. 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
8 minut temu, Czoperrr napisał(a):

Ogrywam własnie po latach RE5 i ja pjerdole jaka to jest momentami masakra i to modlenie się o to by Shiva nie zdechła. Walka z bossem Uraboros to też masakra, chyba najgorszy boss fight w całej serii (oprócz RE6 bo całe jest gównem).

Nom, Sheva to jest tragedia. Najlepszy protip jaki mogę dać to zapieprzać przez lokacje omijając większość przeciwników (nie macie nawet pojęcia jak bardzo można skrócić sobie grę w ten sposób), a Umpaparobosa nakurwiać granatami zapalającymi - jeżeli będziesz całą grę oszczędzał, to druga walka okazuje się bardzo łatwa, nawet mimo tragicznego AI czarnulki.

 

To już w RE6 o wiele lepiej rozwiązali sprawę konsolowego pomocnika, bo tam nie ma z niego prawie żadnego pożytku, ale przynajmniej nie ginie co dwie minuty. 

Odnośnik do komentarza
4 minutes ago, Josh said:

Nom, Sheva to jest tragedia. Najlepszy protip jaki mogę dać to zapieprzać przez lokacje omijając większość przeciwników (nie macie nawet pojęcia jak bardzo można skrócić sobie grę w ten sposób), a Umpaparobosa nakurwiać granatami zapalającymi - jeżeli będziesz całą grę oszczędzał, to druga walka okazuje się bardzo łatwa, nawet mimo tragicznego AI czarnulki.

 

To już w RE6 o wiele lepiej rozwiązali sprawę konsolowego pomocnika, bo tam nie ma z niego prawie żadnego pożytku, ale przynajmniej nie ginie co dwie minuty. 

Shiva ginęła mi głównie na nim albo na walce z Weskerem. Na szczęście mam to już za sobą. 

Odnośnik do komentarza

Ja też niedawno pykałem coopa z @Cr@sh i o kurwancka, oni nie zaktualizowali wersji na konsole :pawel: PC dostał ładny fullscreen w coopie, gdzie każdy gracz ma dokładnie całe pół ekranu do dyspozycji, a na konsoli nadal ten kopnięty split screen z czarnymi pasami po bokach. Kaman Capcom, co do wuja

Odnośnik do komentarza

Sony kiedyś wymyśliło taki wyświetlacz, że każdy miał okulary 3D i widział tylko swój obraz na pełnym ekranie. Grałem trochę z kolegą w Killzone 3, które to wspierało. Trochę było widać obraz drugiego, głównie na ciemnych obszarach ekranu, ale działało całkiem nieźle.

 

Szkoda, że to zarzucili, z mocnym sprzętem by to hulało jak ta lala.

Odnośnik do komentarza

Aktorzy głosowi też się fantastyczni wylosowali tej serii (mam nadzieje że nie są za delegalizacją policji :) ) tylko wkurza mnie podejście capcomu że tak ich często zmieniają i chyba zależy to od tego jaką nogą residentowy chińczyk wstał w dzień kiedy trzeba wybrać obsade

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...