Paolo1986 669 Opublikowano 25 Lipca Udostępnij Opublikowano 25 Lipca Hmmm, a myślałem, że chociaż Kassandra zmobilizowała Cię w końcu do szybkiego skończenia Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrekP 1 620 Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Kassandra to nie Eve, żeby do czegokolwiek mobilizowała. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo1986 669 Opublikowano 27 Lipca Udostępnij Opublikowano 27 Lipca Piotrze, nie ma co porównywać rzeczy w różnych skalach Cytuj Odnośnik do komentarza
Observer 10 035 Opublikowano 30 Lipca Udostępnij Opublikowano 30 Lipca (edytowane) https://www.eurogamer.pl/ban-dla-kazdego-kto-twierdzi-ze-yasuke-nie-byl-samurajem-subreddit-assassins-creed-stawia-granice Cytat Moderatorzy subreddita Assassin's Creed postawili granicę w dyskusjach nad historyczną autentycznością statusu Yasuke w Assassin's Creed Shadows. Każdy, kto zakwestionuje, że pochodzący z Afryki przybysz był samurajem, otrzyma bana na forum. Jak na piewców wolności i różnorodności, to coś słabo lewakom idzie tolerowanie odmiennego zdania. Edytowane 30 Lipca przez Observer Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo1986 669 Opublikowano 30 Lipca Udostępnij Opublikowano 30 Lipca Ciekawy sposób na promocję Cytuj Odnośnik do komentarza
GearsUp 47 Opublikowano 30 Lipca Udostępnij Opublikowano 30 Lipca Odmienne zdanie =/= trollowanie Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 283 Opublikowano 30 Lipca Udostępnij Opublikowano 30 Lipca Premiera. Kupuje day one, wybieram kobiete i czarnego na oczy niezobacze? A styl gry będzie stealth ninja? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo1986 669 Opublikowano 30 Lipca Udostępnij Opublikowano 30 Lipca Mają być misje "dedykowane" dla obu postaci, ale w większości będzie wybór, czy wolimy atakt frontalny, czy po cichuJa bym wolał po cichu Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 052 Opublikowano 30 Lipca Udostępnij Opublikowano 30 Lipca (edytowane) Jak wyżej, z tym, że exp ma być dzielony na obie postacie, tak wynikało z preview, więc w teorii granie Japoneczką można ograniczyć do minimum . Edytowane 30 Lipca przez KrYcHu_89 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo1986 669 Opublikowano 31 Lipca Udostępnij Opublikowano 31 Lipca Co kto lubi Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 281 Opublikowano 31 Lipca Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 18 godzin temu, Paolo1986 napisał(a): czy po cichuJa bym wolał po cichu To murzyn bardziej, lepszy pod stealth w nocy. Cytuj Odnośnik do komentarza
drozdu7 2 528 Opublikowano 31 Lipca Udostępnij Opublikowano 31 Lipca A pickpocket dla murzyna będzie czy to tylko przypadkiem będzie zarezerwowane dla shinobi? Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 455 Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia daleko mi do fana Ubi, ale tu w 100% zgoda, jeśli animacja lub jakiś inny assett wygląda dobrze to nie ma sensu robić go od nowa i lepiej w tym czasie się skupić na tworzeniu faktycznie nowych rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza
jimmy 1 022 Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia No coraz śmieszniejsze te przypierdolki do Ubi, proponuję wrócić do tematu murzyna 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
suteq 161 Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia Firma: używa gotowych assetów ze swojej poprzedniej gry z tej samej serii bo to normalne Gracze: Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 17 934 Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia To właśnie wyróżnia gry wybitne (rdr2) od giereczek (ac cienie) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 455 Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 16 godzin temu, Pupcio napisał(a): To właśnie wyróżnia gry wybitne (rdr2) od giereczek (ac cienie) Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 17 934 Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia Niezła próba asaxa jedno drzewo vs animacja poruszania która przez ludzi z talentem może być wykorzystana jako kolejny z elementów charakteryzacji bohatera jak z tego gta 5 powyżej gdzie każdy bohater inaczej się poruszał. Inna LIGA, tyle 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 455 Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia jeśli koniecznie chcesz przykłady z animacji to też coś się znajdzie tak jak mowilem wszyscy tak robią, Rockstar również i dobrze, bo zamiast czekania 7 lat na GTA VI czekałbyś drugie tyle, gdyby wszystko mieli robić od podstaw i nie używać assetów z RDR2, GTAV i starszych gier 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
suteq 161 Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia Haha, Cuckstar Games nieźle zaorane Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 122 Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia Bardzo słabo tak mordować psychofana R* Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 17 934 Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia Wiecie zelda totk wykorzystuje 99,9% assetów z botw a i tak jest to gra na poziomie NIEOSIĄGALNYM dla ubiszczochów więc może niech nauczą się robić gry to ludzie nie będą im wytykać rzeczy które są normalne w tej branży. A z tą animacją chodzenia po pijaku przykra sytuacja i nawet nie wiem co powiedzieć 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
jimmy 1 022 Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia Pupcio [*] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Donatello1991 1 318 Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia Parkour z Mirage to " parkour " z Valhali. A ten jest gówniany. Więc jeśli przenoszą assety z Mirage to parkour będzie ssał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo1986 669 Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia Niestety tego się trochę obawiam. Mnie rzeczywiście wqrwiał trochę ten parkour w Mirage. Kiepsko z płynnością poruszania się po Bagdadzie bywałoMam nadzieję, że w Shadows będzie z tym lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.