Paolo1986 770 Opublikowano 25 lipca Opublikowano 25 lipca Hmmm, a myślałem, że chociaż Kassandra zmobilizowała Cię w końcu do szybkiego skończenia Cytuj
PiotrekP 1 815 Opublikowano 26 lipca Opublikowano 26 lipca Kassandra to nie Eve, żeby do czegokolwiek mobilizowała. Cytuj
Paolo1986 770 Opublikowano 27 lipca Opublikowano 27 lipca Piotrze, nie ma co porównywać rzeczy w różnych skalach Cytuj
Observer 10 439 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca (edytowane) https://www.eurogamer.pl/ban-dla-kazdego-kto-twierdzi-ze-yasuke-nie-byl-samurajem-subreddit-assassins-creed-stawia-granice Cytat Moderatorzy subreddita Assassin's Creed postawili granicę w dyskusjach nad historyczną autentycznością statusu Yasuke w Assassin's Creed Shadows. Każdy, kto zakwestionuje, że pochodzący z Afryki przybysz był samurajem, otrzyma bana na forum. Jak na piewców wolności i różnorodności, to coś słabo lewakom idzie tolerowanie odmiennego zdania. Edytowane 30 lipca przez Observer Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca Premiera. Kupuje day one, wybieram kobiete i czarnego na oczy niezobacze? A styl gry będzie stealth ninja? 1 Cytuj
Paolo1986 770 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca Mają być misje "dedykowane" dla obu postaci, ale w większości będzie wybór, czy wolimy atakt frontalny, czy po cichuJa bym wolał po cichu Cytuj
KrYcHu_89 2 316 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca (edytowane) Jak wyżej, z tym, że exp ma być dzielony na obie postacie, tak wynikało z preview, więc w teorii granie Japoneczką można ograniczyć do minimum . Edytowane 30 lipca przez KrYcHu_89 Cytuj
messer88 6 522 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca 18 godzin temu, Paolo1986 napisał(a): czy po cichuJa bym wolał po cichu To murzyn bardziej, lepszy pod stealth w nocy. Cytuj
drozdu7 2 813 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca A pickpocket dla murzyna będzie czy to tylko przypadkiem będzie zarezerwowane dla shinobi? Cytuj
ASX 14 678 Opublikowano 16 sierpnia Opublikowano 16 sierpnia daleko mi do fana Ubi, ale tu w 100% zgoda, jeśli animacja lub jakiś inny assett wygląda dobrze to nie ma sensu robić go od nowa i lepiej w tym czasie się skupić na tworzeniu faktycznie nowych rzeczy Cytuj
jimmy 1 298 Opublikowano 16 sierpnia Opublikowano 16 sierpnia No coraz śmieszniejsze te przypierdolki do Ubi, proponuję wrócić do tematu murzyna 1 Cytuj
suteq 184 Opublikowano 16 sierpnia Opublikowano 16 sierpnia Firma: używa gotowych assetów ze swojej poprzedniej gry z tej samej serii bo to normalne Gracze: Cytuj
Pupcio 18 505 Opublikowano 16 sierpnia Opublikowano 16 sierpnia To właśnie wyróżnia gry wybitne (rdr2) od giereczek (ac cienie) 1 Cytuj
ASX 14 678 Opublikowano 17 sierpnia Opublikowano 17 sierpnia 16 godzin temu, Pupcio napisał(a): To właśnie wyróżnia gry wybitne (rdr2) od giereczek (ac cienie) Spoiler Cytuj
Pupcio 18 505 Opublikowano 17 sierpnia Opublikowano 17 sierpnia Niezła próba asaxa jedno drzewo vs animacja poruszania która przez ludzi z talentem może być wykorzystana jako kolejny z elementów charakteryzacji bohatera jak z tego gta 5 powyżej gdzie każdy bohater inaczej się poruszał. Inna LIGA, tyle 1 Cytuj
ASX 14 678 Opublikowano 17 sierpnia Opublikowano 17 sierpnia jeśli koniecznie chcesz przykłady z animacji to też coś się znajdzie tak jak mowilem wszyscy tak robią, Rockstar również i dobrze, bo zamiast czekania 7 lat na GTA VI czekałbyś drugie tyle, gdyby wszystko mieli robić od podstaw i nie używać assetów z RDR2, GTAV i starszych gier 1 Cytuj
suteq 184 Opublikowano 17 sierpnia Opublikowano 17 sierpnia Haha, Cuckstar Games nieźle zaorane Cytuj
Figaro 8 246 Opublikowano 17 sierpnia Opublikowano 17 sierpnia Bardzo słabo tak mordować psychofana R* Cytuj
Pupcio 18 505 Opublikowano 17 sierpnia Opublikowano 17 sierpnia Wiecie zelda totk wykorzystuje 99,9% assetów z botw a i tak jest to gra na poziomie NIEOSIĄGALNYM dla ubiszczochów więc może niech nauczą się robić gry to ludzie nie będą im wytykać rzeczy które są normalne w tej branży. A z tą animacją chodzenia po pijaku przykra sytuacja i nawet nie wiem co powiedzieć 1 1 Cytuj
Donatello1991 1 427 Opublikowano 17 sierpnia Opublikowano 17 sierpnia Parkour z Mirage to " parkour " z Valhali. A ten jest gówniany. Więc jeśli przenoszą assety z Mirage to parkour będzie ssał. 1 Cytuj
Paolo1986 770 Opublikowano 17 sierpnia Opublikowano 17 sierpnia Niestety tego się trochę obawiam. Mnie rzeczywiście wqrwiał trochę ten parkour w Mirage. Kiepsko z płynnością poruszania się po Bagdadzie bywałoMam nadzieję, że w Shadows będzie z tym lepiej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.