Donatello1991 1 510 Opublikowano niedziela o 10:13 Opublikowano niedziela o 10:13 Ta gra nie jest o murzynie. W sumie może mieć mniej czasu antenowego niż czarnyw KCD2. 1 Cytuj
sph! 1 034 Opublikowano niedziela o 12:03 Opublikowano niedziela o 12:03 1 godzinę temu, Donatello1991 napisał(a): Ta gra nie jest o murzynie. Afrojapończyku? Cytuj
czarek250885 371 Opublikowano niedziela o 12:43 Opublikowano niedziela o 12:43 Gdzie nie wejdziesz, na pewno znajdziesz coś kreatywnego. Cytuj
KrYcHu_89 2 628 Opublikowano niedziela o 12:46 Opublikowano niedziela o 12:46 3 godziny temu, suteq napisał(a): Skrytobójcami to graliśmy 10 lat temu, teraz ta seria jest o machaniu mieczykiem który ma więcej obrażeń. Plus uważam że podejście skradankowe było lepsze w poprzedniczkach. Nie wiem czemu ale tam to robiłem z czystej przyjemności, tutaj mnie to dosyć szybko męczy. Może dlatego że zabrali mi ptaszka i skanowanie terenu/korzystanie ze zmysłu Asasyna zrobiło się uciążliwe zamiast proste i przyjemne. W Mirage było dokładnie odwrotnie, można było przejść grę bez żadnej otwartej walki. 2 godziny temu, Donatello1991 napisał(a): Ta gra nie jest o murzynie. W sumie może mieć mniej czasu antenowego niż czarnyw KCD2. Czarny z KCD2 był zbyt mądry. Główny minus opowieści . Cytuj
tjery 1 377 Opublikowano niedziela o 12:48 Opublikowano niedziela o 12:48 3 godziny temu, suteq napisał(a): Skrytobójcami to graliśmy 10 lat temu, teraz ta seria jest o machaniu mieczykiem który ma więcej obrażeń. Plus uważam że podejście skradankowe było lepsze w poprzedniczkach. Nie wiem czemu ale tam to robiłem z czystej przyjemności, tutaj mnie to dosyć szybko męczy. Może dlatego że zabrali mi ptaszka i skanowanie terenu/korzystanie ze zmysłu Asasyna zrobiło się uciążliwe zamiast proste i przyjemne. Skradanie tutaj zdecydowanie jest najlepsze z całej serii. Bardzo fajny parkour z bardzo dobrymi animacjami, nie tak automatyczny jak pamiętam z Odyssey, gdzie się wspinałeś po wszystkim jak leci, tu ma to sens, wspinasz się mniej więcej po tym co można, fajne parkourowe zeskoki, dodanie czołgania, oddychanie przez rurkę w płytkiej wodzie, podwójne zabójstwo, wpływ światła/cienia na widoczność (niszczenie źródeł światła), możliwość wchodzenia pod budynki, linka z hakiem, bujanie, możliwość złapania i zaciągnięcia przed zabójstwem, nurkowanie, ciche zabójstwa przedmiotami rzucanymi, bomby dymne, ilość możliwości zabójstwa (z wiszenia, przez okno, z góry, z wody, z konia, zza rogu, przez drzwi itd. - wszystko z fajnymi animacjami). Do tego spoko level design tych lokacji skradankowych, gdzie naprawdę można korzystać z wielu rzeczy i poruszać się na różne sposoby. Polecam zupełnie inne podejście, wyłączyć praktycznie cały interfejs, te wszystkie stożki widoczności, alerty, stany przeciwników, zmysły, sokole wzroki z widzeniem przez ściany itd. i grać na wzrok/słuch, wtedy naprawdę jest sporo funu, trzeba planować drogę, rozglądać się, poobserwować otoczenie, przeciwników, zwracać uwagę na ich animacje i reakcje, żeby się dowiedzieć, czy zaczynają Cię widzieć w oddali. No i koniecznie na ekspercie, żeby wrogowie mieli lepszą widoczność i widzieli nas np. na dachach. Ekspert nie zrobi z nich nagle jakiegoś super AI, ale mi poza jedną sytuacją, gdzie walczyłem z gościem jakieś 10 metrów od dwóch innych i oni tego nie widzieli/nie usłyszeli, to nic mega głupiego się nie przydarzyło. Jest na tyle ok, że można się wczuć i nie ma co chwilę jakichś głupich wytracających z klimatu sytuacji, tak jak to wynika z tych wszystkich filmików i kompilacji. 5 3 Cytuj
pawelgr5 1 628 Opublikowano niedziela o 13:03 Opublikowano niedziela o 13:03 Podoba mi się takie podejscie do parkouru i skradania. To co mnie martwi to te mikro w single player. Gardze tym mocno. Nie ma znaczenia jak opcjonalne to jest. Zbroja dla konia tez kiedyś była opcjonalna a potem w Prince of Persia kurwy z Ubi wycięły całe zakończenie żeby sobie dorobić Cytuj
Qbon 432 Opublikowano niedziela o 13:12 Opublikowano niedziela o 13:12 Sporo zmieniają też pory roku, bo wpływają na gameplay, w zimie np nie ma bujnej roślinności w której można się schować, do tego stawy są zamarznięte więc nie schowamy się w wodzie, różne efekty pogodowe w zależności od pory roku, te same lokacje zmieniają się dynamicznie dzięki temu. Dwie grywalne postacie ale zupełnie inny gameplay w zależności od tego kim gramy, inny zestaw ruchów, broni i całego wyposażenia, nie jest to tylko kosmetyczna zmiana bohatera jak w poprzednich częściach gdzie też można było grać różnymi postaciami. Sorry ale większość zarzutów odnośnie tej gry, w sensie tych, które czytam są kompletnie oderwane od rzeczywistości, pisane przez osoby, które nie miały z gra nawet minimalnej styczności bądź z góry uprzedzone. Jest to solidna gra z serii, mająca swoje bolączki ale wprowadzająca kilka różnych nowości. Daleko jej do czegoś doskonałego ale też takie mieszkanie jej z błotem to jest nieporozumienie. Największa wadą jak dla mnie tak jak w każdym innym asasynie jest powtarzalność czynności. 1 1 Cytuj
suteq 376 Opublikowano niedziela o 13:19 Opublikowano niedziela o 13:19 27 minut temu, tjery napisał(a): Skradanie tutaj zdecydowanie jest najlepsze z całej serii. Bardzo fajny parkour z bardzo dobrymi animacjami, nie tak automatyczny jak pamiętam z Odyssey, gdzie się wspinałeś po wszystkim jak leci, tu ma to sens, wspinasz się mniej więcej po tym co można, fajne parkourowe zeskoki, dodanie czołgania, oddychanie przez rurkę w płytkiej wodzie, podwójne zabójstwo, wpływ światła/cienia na widoczność (niszczenie źródeł światła), możliwość wchodzenia pod budynki, linka z hakiem, bujanie, możliwość złapania i zaciągnięcia przed zabójstwem, nurkowanie, ciche zabójstwa przedmiotami rzucanymi, bomby dymne, ilość możliwości zabójstwa (z wiszenia, przez okno, z góry, z wody, z konia, zza rogu, przez drzwi itd. - wszystko z fajnymi animacjami). Do tego spoko level design tych lokacji skradankowych, gdzie naprawdę można korzystać z wielu rzeczy i poruszać się na różne sposoby. Polecam zupełnie inne podejście, wyłączyć praktycznie cały interfejs, te wszystkie stożki widoczności, alerty, stany przeciwników, zmysły, sokole wzroki z widzeniem przez ściany itd. i grać na wzrok/słuch, wtedy naprawdę jest sporo funu, trzeba planować drogę, rozglądać się, poobserwować otoczenie, przeciwników, zwracać uwagę na ich animacje i reakcje, żeby się dowiedzieć, czy zaczynają Cię widzieć w oddali. No i koniecznie na ekspercie, żeby wrogowie mieli lepszą widoczność i widzieli nas np. na dachach. Ekspert nie zrobi z nich nagle jakiegoś super AI, ale mi poza jedną sytuacją, gdzie walczyłem z gościem jakieś 10 metrów od dwóch innych i oni tego nie widzieli/nie usłyszeli, to nic mega głupiego się nie przydarzyło. Jest na tyle ok, że można się wczuć i nie ma co chwilę jakichś głupich wytracających z klimatu sytuacji, tak jak to wynika z tych wszystkich filmików i kompilacji. Aż się przypominają posty pewnego użytkownika o graniu w tlou na hardzie bez podsłuchiwania. Tęsknie za typem W kwestii AI to wykonując brutalne zabójstwa Yasuke gdzie podnosi przeciwnika na mieczu aż nad siebie to miałem masę sytuacji że ziomek 5 metrów ode mnie zero reakcji. Oni chyba mają jakiś limit pola w którym mogą zauważyć/usłyszeć takie rzeczy. Ale jak rzucę gdzieś po cichu nożyk babeczką i przeciwnik zginie na oczach innego (obróconego np. plecami) to ten od razu pobiegnie w moją stronę sprawdzić xd Cytuj
tjery 1 377 Opublikowano niedziela o 13:30 Opublikowano niedziela o 13:30 1 minutę temu, suteq napisał(a): Aż się przypominają posty pewnego użytkownika o graniu w tlou na hardzie bez podsłuchiwania. Tęsknie za typem W kwestii AI to wykonując brutalne zabójstwa Yasuke gdzie podnosi przeciwnika na mieczu aż nad siebie to miałem masę sytuacji że ziomek 5 metrów ode mnie zero reakcji. Oni chyba mają jakiś limit pola w którym mogą zauważyć/usłyszeć takie rzeczy. Ale jak rzucę gdzieś po cichu nożyk babeczką i przeciwnik zginie na oczach innego (obróconego np. plecami) to ten od razu pobiegnie w moją stronę sprawdzić xd A grasz na ekspercie? Bo to ma decydujący wpływ na zasięg widzenia i reagowania AI. Nie oznacza to jednak, że na ekspercie nagle dostajemy jakieś super AI, tak jak pisałem, jest wystarczające i to tyle. Dlatego samo AI to spory minus gry, nie psuje samej zabawy, ale mogło być dużo lepiej. Co do sposobu grania w grę to oczywiście nie twierdzę, że tak jak gram ja to jest jakiś "poprawny" sposób grania, każdy se gra jak chce. Mówię tylko, że grając z całym tym badziewiem na ekranie i korzystając z magicznych wizji przez ściany fajną skradankę zamieniamy w symulator obserwowania ikonek, alertów i znaczników. Cytuj
suteq 376 Opublikowano niedziela o 13:35 Opublikowano niedziela o 13:35 Gram na normalu i nie czuję potrzeby grania na najwyższym w Asasyna ale jak ktoś lubi to spoko. Cytuj
tjery 1 377 Opublikowano niedziela o 13:40 Opublikowano niedziela o 13:40 Teraz, suteq napisał(a): Gram na normalu i nie czuję potrzeby grania na najwyższym w Asasyna ale jak ktoś lubi to spoko. Głównie to ustawiłem dla samego skradania, bo dziwnego wyboru tu dokonali. IMO bezsensu takie coś jak poziom/zasięg widzenia przeciwników wiązać z ogólnym poziomem trudności, bo jak nie chcesz grać na najwyższym to od razu w pakiecie dostajesz debilnych przeciwników co nie widzą Cię na dachu jak stoisz 5 metrów od nich. Cytuj
GearsUp 473 Opublikowano niedziela o 14:31 Opublikowano niedziela o 14:31 Jest asasynowy rekord steama, tylu graczy jeszcze nigdy nie grało jednocześnie w żadną z części 1 1 Cytuj
Observer 10 998 Opublikowano niedziela o 15:08 Opublikowano niedziela o 15:08 (edytowane) 39 minut temu, GearsUp napisał(a): Jest asasynowy rekord steama, tylu graczy jeszcze nigdy nie grało jednocześnie w żadną z części Edytowane niedziela o 15:11 przez Observer 1 4 Cytuj
tjery 1 377 Opublikowano niedziela o 15:40 Opublikowano niedziela o 15:40 @Qbon Ty też grasz? Tu masz na wyłączenie tej białej obwoluty wokół postaci podczas skradania, świecenia przeciwników na żółto itd. Spoiler https://www.nexusmods.com/assassinscreedshadows/mods/12 1 Cytuj
Homelander 2 639 Opublikowano niedziela o 16:40 Opublikowano niedziela o 16:40 1 hour ago, Observer said: Nie no, miało być nie-multi, nie-rpg. No i nie typowo pecetowa gra. No w tak wąskich kategoriach Assassin nadal obsysa. RE 4 - 168tys Space Marine 2 - 225tys RE Village - 106tys Wu Kong - 2.5miliona (lol) Ghost of Tsushima - 77tys RDR2 - 99tys God of War - 73tys Hogwarth's Legacy - 879tys Elden Ring - 953tys Potężny Assassin, ogromna franczyza Ubi, jego największa gra i nadzieja ma wyniki na poziomie robionych po taniości i bez marketingu portów z Playstation 4. Śmiech na sali. A prawdziwe hity sprzedażowe jakie mają wyniki to widać. Szkoda słów. I, żeby się nie odpaliły Faki i inne Figaszcza, piszę tylko o ilości grających i potencjalnej sprzedaży. Abstrachuję kompletnie od jakości gry Cytuj
Qbon 432 Opublikowano niedziela o 16:43 Opublikowano niedziela o 16:43 58 minut temu, tjery napisał(a): @Qbon Ty też grasz? Tu masz na wyłączenie tej białej obwoluty wokół postaci podczas skradania, świecenia przeciwników na żółto itd. Ukryj zawartość https://www.nexusmods.com/assassinscreedshadows/mods/12 Gram, dzieki za linka. Szukałem jakiegoś moda na zniesienie capa na 30 klatek w cutscenkach i wyłączenie czarnych pasów ale nic takiego nie ma. Cytuj
SpacierShark123 1 540 Opublikowano niedziela o 16:46 Opublikowano niedziela o 16:46 2 godziny temu, GearsUp napisał(a): Jest asasynowy rekord steama, tylu graczy jeszcze nigdy nie grało jednocześnie w żadną z części Odyssey był day one na steam? Jestem prawie pewny że ograłem go na ubisoft connect i po latach ponownie kupiłem na steam. Cytuj
GearsUp 473 Opublikowano niedziela o 16:59 Opublikowano niedziela o 16:59 15 minut temu, Homelander napisał(a): Nie no, miało być nie-multi, nie-rpg. No i nie typowo pecetowa gra. No w tak wąskich kategoriach Assassin nadal obsysa. RE 4 - 168tys Space Marine 2 - 225tys RE Village - 106tys Wu Kong - 2.5miliona (lol) Ghost of Tsushima - 77tys RDR2 - 99tys God of War - 73tys Hogwarth's Legacy - 879tys Elden Ring - 953tys Potężny Assassin, ogromna franczyza Ubi, jego największa gra i nadzieja ma wyniki na poziomie robionych po taniości i bez marketingu portów z Playstation 4. Śmiech na sali. A prawdziwe hity sprzedażowe jakie mają wyniki to widać. Szkoda słów. I, żeby się nie odpaliły Faki i inne Figaszcza, piszę tylko o ilości grających i potencjalnej sprzedaży. Abstrachuję kompletnie od jakości gry Znam te liczby Jednak dla serrii AC jest to rekord z której strony by na to nie patrzeć. Cytuj
shoegaze 65 Opublikowano niedziela o 17:02 Opublikowano niedziela o 17:02 19 minut temu, Homelander napisał(a): Hogwarth's Legacy - 879tys 1 1 Cytuj
Homelander 2 639 Opublikowano niedziela o 17:03 Opublikowano niedziela o 17:03 3 minutes ago, GearsUp said: Znam te liczby Jednak dla serrii AC jest to rekord z której strony by na to nie patrzeć. Wydaje mi się, że ta gra miała odnieść sukces, a nie być najlepszym Assassinem na Steamie. Póki co to raczej sytuacja gdzie w krainie ślepców jednooki jest królem Cytuj
GearsUp 473 Opublikowano niedziela o 17:07 Opublikowano niedziela o 17:07 Czyli jednak przyznajesz, że to najlepszy Assassin na Steamie Cytuj
Homelander 2 639 Opublikowano niedziela o 17:08 Opublikowano niedziela o 17:08 1 minute ago, GearsUp said: Czyli jednak przyznajesz, że to najlepszy Assassin na Steamie Pod względem ilości graczy w peaku to chyba jasne. Ciężko z liczbami dyskutować. Ale czy jest to sukces? No wątpię bardzo Cytuj
drozdu7 3 202 Opublikowano niedziela o 18:09 Opublikowano niedziela o 18:09 55 minut temu, Homelander napisał(a): Ale czy jest to sukces? No wątpię bardzo Ja to się zastanawiam co to zmienia? Sukces czy nie sukces? Wiemy w jakiej sytuacji jest Ubi i jakie problemy ma Shadows. Ja nie grałem ale z tego co patrzę to po tę grę sięgnęli świadomie ludzie którym nie przeszkodził cały szum wokół gry i decyzje twórców. Czyli ludzie którzy po prostu chcieli kolejnego Assassina, bo lubią w nie grać. I tak jak patrzę to chyba to dostali w kwestii rozgrywki. A jeśli Ubi rozwali sobie na tym ryj? No to spoko, dla graczy będzie to też dobra sytuacja jeśli ktoś przejmie markę. Cytuj
suteq 376 Opublikowano niedziela o 18:49 Opublikowano niedziela o 18:49 No ja mam wrażenie że ci wszyscy krzykacze to najbardziej przeżywają czy Shadows się sprzeda i co się stanie z Ubisoftem niż osoby które graja w ten tytuł i od których w zasadzie to zależy xd Jeszcze rozumiem jakby mieli jakieś akcje czy coś ale no jak jebnie to jebnie, branża sobie poradzi. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.