Opublikowano 25 lipca 202425 lip Hmmm, a myślałem, że chociaż Kassandra zmobilizowała Cię w końcu do szybkiego skończenia
Opublikowano 30 lipca 202430 lip https://www.eurogamer.pl/ban-dla-kazdego-kto-twierdzi-ze-yasuke-nie-byl-samurajem-subreddit-assassins-creed-stawia-granice Cytat Moderatorzy subreddita Assassin's Creed postawili granicę w dyskusjach nad historyczną autentycznością statusu Yasuke w Assassin's Creed Shadows. Każdy, kto zakwestionuje, że pochodzący z Afryki przybysz był samurajem, otrzyma bana na forum. Jak na piewców wolności i różnorodności, to coś słabo lewakom idzie tolerowanie odmiennego zdania. Edytowane 30 lipca 202430 lip przez Observer
Opublikowano 30 lipca 202430 lip Premiera. Kupuje day one, wybieram kobiete i czarnego na oczy niezobacze? A styl gry będzie stealth ninja?
Opublikowano 30 lipca 202430 lip Mają być misje "dedykowane" dla obu postaci, ale w większości będzie wybór, czy wolimy atakt frontalny, czy po cichuJa bym wolał po cichu
Opublikowano 30 lipca 202430 lip Jak wyżej, z tym, że exp ma być dzielony na obie postacie, tak wynikało z preview, więc w teorii granie Japoneczką można ograniczyć do minimum . Edytowane 30 lipca 202430 lip przez KrYcHu_89
Opublikowano 31 lipca 202431 lip 18 godzin temu, Paolo1986 napisał(a): czy po cichuJa bym wolał po cichu To murzyn bardziej, lepszy pod stealth w nocy.
Opublikowano 31 lipca 202431 lip A pickpocket dla murzyna będzie czy to tylko przypadkiem będzie zarezerwowane dla shinobi?
Opublikowano 16 sierpnia 202416 sie daleko mi do fana Ubi, ale tu w 100% zgoda, jeśli animacja lub jakiś inny assett wygląda dobrze to nie ma sensu robić go od nowa i lepiej w tym czasie się skupić na tworzeniu faktycznie nowych rzeczy
Opublikowano 16 sierpnia 202416 sie No coraz śmieszniejsze te przypierdolki do Ubi, proponuję wrócić do tematu murzyna
Opublikowano 16 sierpnia 202416 sie Firma: używa gotowych assetów ze swojej poprzedniej gry z tej samej serii bo to normalne Gracze:
Opublikowano 17 sierpnia 202417 sie 16 godzin temu, Pupcio napisał(a): To właśnie wyróżnia gry wybitne (rdr2) od giereczek (ac cienie) Spoiler
Opublikowano 17 sierpnia 202417 sie Niezła próba asaxa jedno drzewo vs animacja poruszania która przez ludzi z talentem może być wykorzystana jako kolejny z elementów charakteryzacji bohatera jak z tego gta 5 powyżej gdzie każdy bohater inaczej się poruszał. Inna LIGA, tyle
Opublikowano 17 sierpnia 202417 sie jeśli koniecznie chcesz przykłady z animacji to też coś się znajdzie tak jak mowilem wszyscy tak robią, Rockstar również i dobrze, bo zamiast czekania 7 lat na GTA VI czekałbyś drugie tyle, gdyby wszystko mieli robić od podstaw i nie używać assetów z RDR2, GTAV i starszych gier
Opublikowano 17 sierpnia 202417 sie Wiecie zelda totk wykorzystuje 99,9% assetów z botw a i tak jest to gra na poziomie NIEOSIĄGALNYM dla ubiszczochów więc może niech nauczą się robić gry to ludzie nie będą im wytykać rzeczy które są normalne w tej branży. A z tą animacją chodzenia po pijaku przykra sytuacja i nawet nie wiem co powiedzieć
Opublikowano 17 sierpnia 202417 sie Parkour z Mirage to " parkour " z Valhali. A ten jest gówniany. Więc jeśli przenoszą assety z Mirage to parkour będzie ssał.
Opublikowano 17 sierpnia 202417 sie Niestety tego się trochę obawiam. Mnie rzeczywiście wqrwiał trochę ten parkour w Mirage. Kiepsko z płynnością poruszania się po Bagdadzie bywałoMam nadzieję, że w Shadows będzie z tym lepiej.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.