Skocz do zawartości

ASTRO BOT


Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, MEVEK napisał(a):

Astro nie trzeba nikomu przedstawiac. Kupią to rodzicie swojemu dziecku jak świeże bulki na śniadanie i kupią to stare dziady jak my co pamiętają wspaniale czasy nieśmiertelnego szaraczka :hype: :hype: :hype:

 

U mnie się dzieciaki pytają kiedy bedzie graje w astro bocika znowu, bo w playroom platynke razem wbiliśmy.

Opublikowano

Gaasowy Concord leży i kwiczy czyli mocny sygnał od graczy wysłany. Teraz panowie bierzemy Astrobocika day1 za 3 bomby i niech pan Sony widzi gdzie potencjał :problem:

Opublikowano

Astro bot

Online tlou

Killzone online

Days gone 2

Driveclub 2

 

No są marki, tyle że w zarządzie sony są ludzie z kłodami zamiast czaszek i mamy vr2 zamiast vity 2 oraz concord ktory miał zawojować rynek online.

 

images?q=tbn:ANd9GcQyS1gS3XbLDJD4F8wp1UC

Opublikowano

Ciekawe czy będziemy musieli czekać do oficjalnego otwarcia Astro o północy, czy będzie można wystartować wcześniej z tymi naszymi zebranymi juz maskotkami mając płytkę? 

Opublikowano
28 minut temu, MEVEK napisał(a):

Ciekawe czy będziemy musieli czekać do oficjalnego otwarcia Astro o północy, czy będzie można wystartować wcześniej z tymi naszymi zebranymi juz maskotkami mając płytkę? 

Nawet jakby to miało być limitowane do czasu premiery to ok 13:00 naszego czasu rusza cyfra na wschodzie. Tu bardziej zależy czy będzie to w patchu i jeżeli tak to o której będzie dosępny, ale to też jest zawsze wcześniej.

Opublikowano

Bo PPE juz ich wszystkich wyprzedzilo z prezentacja to dali sobie spokoj. Z polaczkami nie wygrasz ...

627fe271feda45719d75.png

 :lapka:

 

 

Reedycja...

Juz 4 osoby maja platyne :diablo:

  • beka z typa 2
Opublikowano

Z relacji wynika, że twórcy nie mieli pierwotnie planu uczynić Astro Bota maskotką Plejstejszyn. Doucet: "nie sądzę, by tak powstawały maskotki, to raczej się dzieje naturalnie, to gracze mogą nam to powiedzieć". "Gdy zaczynaliśmy projekt, myśleliśmy: może tym razem nie musimy wcale opowiadać historii Plejstejszyn. Może to po prostu może być świetna gra sama w sobie" (...) "Myśleliśmy, czy nie zrobić open worlda. Ale nastawienie na levele dało nam najwięcej kontroli nad różnorodnością gry"

 

Mało różnic? "Jeśli postawisz te dwie gry obok siebie, zobaczysz różnice: reaktywność Astro, jak szybko możesz wykonać podstawowe czynności. I animacje! Tutaj są znacznie bardziej szczegółowe"

 

"Myśleliśmy trochę: czy po Playroom możemy jeszcze tyle zrobić z PS5? Czy nie zrobiliśmy już wszystkiego? Ten główny temat, że jest hardware, nieco wycyckaliśmy. Ale jednego tematu nie wycyckaliśmy - cosplayu". Tego będzie znacznie więcej. W grze będzie do uratowania 300 botów (dla przypomnienia w Rescue Mission było 213), z których większość wciela się w postaci z Plejstejszyn.

"Musieliśmy usiąść i odrobić zadanie domowe. Różni ludzie znają różne gry. Niektóre są znane tylko w niektórych krajach. I chcieliśmy dać każdemu reprezentację"

 

 

Inspiracje Mario Galaxy? "Nieee no... mamy grę o technologii, więc oczywiście kosmos to nieodzowne miejsce akcji..."

 

"W Asobi robimy zawsze masę prototypów, sprawdzamy możliwości Dual Sense, i potem myślimy dopiero, jak można by to przełożyć na dopałkę w grze" (...) "Wielu naszych pracowników to tak naprawdę wynalazcy. Gdy widzą nową technologię, eksperymentują z nią dla zabawy. Więc nowa technologia jak Dual Sense to dla nas gratka"

 

W grze będzie 15 różnych dopałek. "Nie chcemy rozciągać użyteczności żadnej z nich. Tylko dać ci tyle, żebyś chciał więcej, i wtedy pójść dalej. Żeby było świeżo (...) Zazwyczaj każda dopałka ma po dwie plansze. Czasem trzy. Ale zawsze w NIECO innym wydaniu" (...) "Po premierze będzie darmowe DLC, które naprawdę wnosi używanie dopałek na wysoki poziom precyzji"

 

 

VR2? "No cóż, po tym jak zrobiliśmy Playroom, celem było jakby pójście z tym dalej, i dotarcie do jak największego grona odbiorców. Wiecie, VR na swój sposób jest kapitalny, każda platforma ma swoje wady i zalety. Ale to było wtedy. Teraz robimy tę grę i skupiamy się na PS5"

 

 

Dziennikarz: "Myślimy o Mario Galaxy nie ze względu na mapę planet, ale raczej dlatego, że od tamtego czasu mało która gra potrafiła dorównać temu niesamowitemu tempu pomysłowości, jakie widzimy tutaj"

"Dopałki to punkt główny programu, ale na każdej planszy natrafiamy na wiele jednorazowych odmian"

"Wibracje Dual Sense mało są wykorzystywane przez twórców, co tylko sprawia, że w Astro Bocie ekscytują bardziej. Pad świetnie oddaje brzęk łamiącego się szkła albo rezonujące trzaskanie magnesu"

"Sterowanie w sekcjach podwodnych jest równie dobre"

"Jeśli gra ma wadę, jest nią design przeciwników, wypolerowany, kiczowy. Ale przy dobrej rozgrywce nie powinno mieć to znaczenia"

"Po pół godziny ciągłego uśmiechu, o dziwo cieszymy się nawet z zobaczenia Kratosa i Atreusa, czego dawno nie mogliśmy powiedzieć. Może Astro nie tylko czerpie z klasyków Plejstejszyn, ale może też ich czegoś jeszcze nauczyć"

  • Plusik 1
Opublikowano

Gier jest na subskrypcji (i na innych platformach) tyle, że chociaż jestem dość pewien, że bardzo przyjemnie mi się będzie grało, jak w poprzedniki, to sam jakoś nie mam megaciśnienia na zakup. Wiem że nic mnie jakoś nie zdemoluje, po prostu będzie fajnie. Gra też nie będzie ogromna. Trochę jest uczucie żeby złapać potem przecenę szczerze mówiąc. 

 


Sam nie wiem jak to teraz wygląda, Sony może już jednak tak nie szaleć z przecenami, jak to czasami bywało. Taki God of War Ragnarok wyszedł prawie dwa lata temu i jest przeceniany na 210 zł. Nie tak tanio.

 

Jednak jest to zauważalna różnica do czasów, gdy Horizon na PS4 kosztował 210 zł na premierę, a po półtora roku od premiery (czerwiec 2019) kosztował już na stałe 80 zł i był przeceniany na 60 zł. Last of Us DWA kosztował 290 zł, rok po premierze został obniżony do 170 na stałe i zanim minęło półtora roku od premiery (pierwszy raz: listopad 2021) był regularnie przeceniany do 85 zł.

Opublikowano
10 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Tak średnio bym powiedział, z drugiej strony kto przelicza granie na czas, to elo. 

Przy zalewie gier na 60, 80, 100, a czasem więcej godzin, przywitam z otwartymi ramionami grę na 15 godzin, którą będzie można przy dobrych wiatrach splatynować w jeden weekend. Jeśli będzie krótko, ale intensywnie, kreatywnie i różnorodnie, to ja obecnie biorę to za zaletę, a nie wadę. 

  • Plusik 2
Opublikowano

Fajny wynik patrząc na różnorodność tej gry, tylko coś czuje że oni zrobią tej grze dużą krzywdę ustalając cene na ponad 3 bomby, ale mam nadzieje że się myle

Opublikowano

Przecież 15 godzin to jest idealny czas gry. Jak widzę, że jakaś gra jest zarzygana tymi samymi aktywnościami i rozciągnięta do 30h to mam drgawki. Stellar blade prawie się wywalił na ryj jakby dali więcej tego biegania po pustniach właśnie :lapka:

  • Plusik 2
  • This 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...