Skocz do zawartości

ASTRO BOT


Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Nyu
Opublikowano
2 godziny temu, Masamune napisał(a):

Super, że wszyscy cieszą się grą i w ogóle, ale to trochę absurdalne, że gra z serii stworzonej aby dodać ją za free do pokazania możliwości nowego pada staje się raptem największym hitem platformy, bo jest taka super rzecz jasna, no i w sumie trochę dlatego, że nie wyszło nic innego od Sony wartego uwagi

 

Nie wiem, czy wiesz, ale historia wielu ulubionych (również przez Ciebie) gier zaczyna się w czymś tak małym, że nikt nie wrozylby temu sukcesu. Przecież to wartość dodatnia, a nie kula u nogi.

 

Also, wcale nie. Seria zaczynała jako normalna platformówka na VR za pieniądze, potem jako darmowa platformówka dobrze wykorzystująca pada. Obie gry odniosły wystarczający sukces, żeby sfinansować pełnoprawny sequel. 

Opublikowano

Można powiedzieć, że się wywodzi z tech dema(i to nawet trzy razy, bo tech demo kamerki,ds4,tech demo vr-a, dualsense'a), ale to już druga pełnoprawna gra po vr-owym rescue i w niczym im to nie ujmuje, w zasadzie to jest tym bardziej imponujące, że z ciekawostki stali się ikoną i maskotką całej marki.

Opublikowano
7 godzin temu, Shen napisał(a):

Świetny poziom:banderas: NRGeek miał racje, w Mario dostaniesz czapke z oczami albo sikawke z wodą i już znasz cała gre, tu na kazdym kroku twórcy czyms zaskakuja :obama:

 

191c9c3e7655-screenshotUrl.thumb.jpg.4dee4003fda8bf86ccb92b5648f50054.jpg191c9c3c62294-screenshotUrl.thumb.jpg.9de8dcfa8b7f7e352a4ecca47200e1ac.jpg

NrGej to akurat nie jest jakims wyznacznikiem. Typ zawsze byl z nintendo czy innymi na bakier w mlodosci, nie kojarze tez, by byl fanem platformowek.

 

Sam mowil, ze jego przygoda z konsolami zaczela sie, jak Marioli kupil PS2. 

Opublikowano
30 minutes ago, Pierre Deck said:

NrGej to akurat nie jest jakims wyznacznikiem. Typ zawsze byl z nintendo czy innymi na bakier w mlodosci, nie kojarze tez, by byl fanem platformowek.

 

Sam mowil, ze jego przygoda z konsolami zaczela sie, jak Marioli kupil PS2. 

 

NRGeek lubi się wypowiadać na tematy o których nie ma bladego pojęcia. A już jego wszelakie teksty o Nintendo to połączenie ignorancji i hejtu. 

 

Swoją drogą czytałem sporo właśnie tego typu opinii. To chyba kwestia kompleksów. Astro Bot to gra absolutnie fantastyczna, ale bardzo bardzo mocno czerpie z serii Mario. I dobrze, zamiast wymyślać koło na nowo lepsze coś takiego. Zwłaszcza, że robi to naprawdę świetnie i dodaje mnóstwo od siebie

  • Plusik 2
Opublikowano
2 minuty temu, Homelander napisał(a):

Swoją drogą czytałem sporo właśnie tego typu opinii. To chyba kwestia kompleksów. Astro Bot to gra absolutnie fantastyczna, ale bardzo bardzo mocno czerpie z serii Mario. I dobrze, zamiast wymyślać koło na nowo lepsze coś takiego. Zwłaszcza, że robi to naprawdę świetnie i dodaje mnóstwo od siebie

Bo ludzie nie mogą przyjąć, że to nie rywalizacja. Astro jest graficznie, wykorzystaniem ficzerów, takim luzem i bananem na twarzy jak się gra lepszy od Mario. Celebracja gier i postaci z PS też mocno daje. Trochę tu mam wrażenie, że SmashBro podobnie robił. Ale movement, możliwości, platformowość jest lepsza w Odysey. Co mi nie przeszkadza uważać mi Astro za cudo i grac do 1 w nocy.

 

Dla mnie jeszcze coś ta gra dała - radość z bycia fanem PS, przez wiele lat. PS1 i PS2 to dla mnie cudowny okres, na równi z czasami zagrywania się na DS/3DS. Serio nic nie stoi na przeszkodzie jarać się i PS i Niny i ich grami

 

I jeszcze jedno. Grając w Astro - jak bardzo mało jest takich gier teraz od Sony, aż szczypie. I jak za mało korzysta się z ficzerów pada.

Opublikowano
2 godziny temu, Donatello1991 napisał(a):

No będzie Kilzzone Gaas jak Astro się niezbyt sprzeda. Teraz jest odpowiedni czas by walczyć o gry singlowe. Może to nic nie da, ale przynajmniej powiemy, że walczyliśmy.

Czemu to miałoby się tak stać? W sensie Killzone gaas to akurat każdy by chciał i raczej nie zdechłby po tygodniu. 

 

Guirella mogłaby to zrobić zamiast klepania tylko Horizona. 

 

Astro się sprzeda dobrze, jest hype, poszły recki w świat, rynek reaguje. 

 

Development tej gry kosztował na pewno niezwykłe mało w porównaniu z takim Spidermanem, czy nawet Ratchetem, inny kaliber, a sprzedaż pewnie Ratcheta lekko pobije. 

 

https://www.bloomberg.com/news/newsletters/2024-09-06/playstation-s-astro-bot-is-a-model-for-the-video-game-industry

 

Opublikowano

Niesamowite, że po 30 latach Plejstejszyn ma swoją maskotkę. W sumie nikt nie zrobił takiej gry, nie na dużą skalę, jak Nintendo zawsze robi - gra która dokładnie sprawia, że cieszysz się, że masz daną konsolę, i czujesz że właśnie z tym sprzętem obcujesz (w pewnym sensie Half-Life Alyx, ale Alyx po piewrsze zachęca ludzi, by docenili, że mają dużo miejsca w mieszkaniu, a po drugie akurat VR od Valve). Nie demko przeglądowe, ale gra na miarę innych, tyle że nasączona jakością sprzętu. Wsadzasz te wibracje do konsoli to zrób z nimi faktyczną grę. I tak dalej.

 

W sumie fakt, że gra nie wymagała pracy setek grafików itd. jak najbardziej wysokobudżetowe produkcje, ale z drugiej strony, czuć tutaj ostre wyjebanie budżetem, ta masa "niepotrzebnych" detali, które wprowadzają cię w klimat PS5. Ależ tutaj jest takich ruchomych zawijasów i ozdóbek wiele w jednej minucie gry, dopracowanych animacji które pojawiają się przez jedną sekundę. Generacja konsol się kończy? Dla mnie nowa generacja dopiero wreszcie wylądowała. Zawsze się z niej śmiałem, ale po Rebirth, teraz już na maksa wreszcie widzę, że jest jakiś sens w tej PS5, że nie gram na tej generacji tylko w gry które mogły być na poprzednich kosolach tylko mają coś tam więcej pikseli dla foundrowców siedzących z nosem w TV. Tylko w coś dojebanego budżetem w sposób który czujesz.

 

 

Nie każdemu do końca może to pasić. Gra jest bardzo dosłownie o PS5 lol, w pewnym sensie ogranicza to wczuwę. Pewnie wiele osób tego tak nie poczuje jak czegoś "o normalnych ludziach". W sumie ciekawe jak gra się sprzeda, na pewno zadowalająco, ale czy będzie rywalizować z takimi grami z jakąś faktyczną opowieścią jak z filmu to sam jestem ciekaw.

  • Plusik 3
Opublikowano
6 godzin temu, Masamune napisał(a):

Super, że wszyscy cieszą się grą i w ogóle, ale to trochę absurdalne, że gra z serii stworzonej aby dodać ją za free do pokazania możliwości nowego pada staje się raptem największym hitem platformy, bo jest taka super rzecz jasna, no i w sumie trochę dlatego, że nie wyszło nic innego od Sony wartego uwagi :dunno:

Bo sam ład Dual Sense to mistrzostwo, to nadało grze sporo fajnych patentów 

Opublikowano
50 minut temu, ogqozo napisał(a):

Niesamowite, że po 30 latach Plejstejszyn ma swoją maskotkę. W sumie nikt nie zrobił takiej gry, nie na dużą skalę, jak Nintendo zawsze robi - gra która dokładnie sprawia, że cieszysz się, że masz daną konsolę, i czujesz że właśnie z tym sprzętem obcujesz (w pewnym sensie Half-Life Alyx, ale Alyx po piewrsze zachęca ludzi, by docenili, że mają dużo miejsca w mieszkaniu, a po drugie akurat VR od Valve). Nie demko przeglądowe, ale gra na miarę innych, tyle że nasączona jakością sprzętu. Wsadzasz te wibracje do konsoli to zrób z nimi faktyczną grę. I tak dalej.

 

W sumie fakt, że gra nie wymagała pracy setek grafików itd. jak najbardziej wysokobudżetowe produkcje, ale z drugiej strony, czuć tutaj ostre wyjebanie budżetem, ta masa "niepotrzebnych" detali, które wprowadzają cię w klimat PS5. Ależ tutaj jest takich ruchomych zawijasów i ozdóbek wiele w jednej minucie gry, dopracowanych animacji które pojawiają się przez jedną sekundę. Generacja konsol się kończy? Dla mnie nowa generacja dopiero wreszcie wylądowała. Zawsze się z niej śmiałem, ale po Rebirth, teraz już na maksa wreszcie widzę, że jest jakiś sens w tej PS5, że nie gram na tej generacji tylko w gry które mogły być na poprzednich kosolach tylko mają coś tam więcej pikseli dla foundrowców siedzących z nosem w TV. Tylko w coś dojebanego budżetem w sposób który czujesz.

 

 

Nie każdemu do końca może to pasić. Gra jest bardzo dosłownie o PS5 lol, w pewnym sensie ogranicza to wczuwę. Pewnie wiele osób tego tak nie poczuje jak czegoś "o normalnych ludziach". W sumie ciekawe jak gra się sprzeda, na pewno zadowalająco, ale czy będzie rywalizować z takimi grami z jakąś faktyczną opowieścią jak z filmu to sam jestem ciekaw.

 

Ale dlaczego by nie zrobić takiej narracji? Jakby to poszło dalej to kolejne części zrobić nawet z całymi światami z innych marek. Teraz jak się rozpędzą z tą marką to sky is the limit tak na prawdę, bo astro bocik podoba się każdemu.

 

Opublikowano

No w PB zapewne poszła, bo bez marży prawie sprzedawana ;), ale sprawdziłem to nawet dziś u mnie w mieście wszędzie można kupić od ręki. No nic mam nadzieję, ż Polska to żaden wyznacznik (w sumie jak zawsze). 

Opublikowano (edytowane)
5 hours ago, MEVEK said:

Najpierw zapindalaj do sklepu po kopie gry kolego. Jak nie zawalczysz portfelem to tak jak bys nic nie zrobil. Ja tez chce nowego  Killzona, Days Gone 2 i Drive Cluba dlatego jasno wskazuje im droge do celu. Bezczynnoscia nic nie wskurasz.

Dlaczego mam głosować na coś, co mnie nie jara? Astro nie jest dla mnie postacią na tyle charakterystyczną jak Mario, Sonic, Crash, czy chociażby Sackboy, których na swój sposób cenię. Mojego głosu nie mają, nie będę jarać się na siłę, bo producenta platformy na ten moment było stać jedynie na to i na badziew Konkord.

Edytowane przez Masamune
Opublikowano

Może Ci się coś nie podobać ale nie musisz przy tym podawać argumentów z dupy i jeszcze jakieś zakłamywanie rzeczywistości że ludzie się jarają astrobotem bo nic innego wartego uwagi nie wychodzi w tym roku xD

  • Plusik 2
Opublikowano
3 minuty temu, balon napisał(a):

Z drugiej strony chyba nie jest to jakaś droga Gierka w produkcji? Były jakieś informacje na ten tamat?

60 osób pracowało przez 3 lata, team z Japonii więc koszt mniejszy. Powinny być okolice 30-40 mln $ z już wliczonym marketingiem. Jak sprzedadzą milion egzemplarzy to na 100% będą na plusie, wszystko powyżej to bonus.

Opublikowano

SackBoy jeszcze powroci. Niedawno ukazala sie nowa czesc wiec maskotka wciaz zyje i ma sie dobrze Moze nie jest juz w takiej formie jak kiedys ale rowniez swietnie wypadla imo. Problem lezy w zarzadzie Sony ktore musi sie obudzic ze swojego snu. 

Opublikowano
22 minutes ago, Pupcio said:

Może Ci się coś nie podobać ale nie musisz przy tym podawać argumentów z dupy i jeszcze jakieś zakłamywanie rzeczywistości że ludzie się jarają astrobotem bo nic innego wartego uwagi nie wychodzi w tym roku xD

 

Daj mu spokój. Przeciez widać, że to dojrzały gracz pragnący mroku, krwi, flaków i Call of Duty. Nie będzie grał w jakieś kolorowe giereczki, bo chłopaki na podwórku się będą śmiać

Opublikowano

Na fali sukcesu AstroBota przewiduję powstanie za jakiś czas nowych gier innego typu z robocikiem w przyszłości, nie tylko platformówki ale może też jakąś przygodówkę w open worldzie lub survival. Na bank coś wymyślą widząc popularność tego IP.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...