Szermac 2 699 Opublikowano 28 czerwca Opublikowano 28 czerwca Taki wakacyjny vibe ma ta gra, mogliby puścić w lipcu 3 1 Cytuj
Homelander 2 058 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca A ja słucham sobie właśnie soundtracku z Astro's Playroom. Coś absolutnie fantastycznego Czyżby wreszcie, po tylu latach i 5 generacjach, Playstation doczekało się własnego Mario? Wierzę w to bardzo! 1 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Figuś 21 169 Opublikowano 8 lipca Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 8 lipca 5 6 1 Cytuj
oFi 2 452 Opublikowano 8 lipca Opublikowano 8 lipca Godzinę temu, Square napisał(a): Czyli będzie ten remake Bloodborne? Potwierdzasz? Ja tylko forumkowi wierze Cytuj
MEVEK 3 456 Opublikowano 9 lipca Opublikowano 9 lipca 14 godzin temu, Figuś napisał(a): Ico bedzie nastepna maskotka do odblokowania ? Cytuj
alb84 943 Opublikowano 9 lipca Opublikowano 9 lipca Przecież takie figurki w stylu amiibo to istna żyła złota. Zbierałbym. Cytuj
Square 8 555 Opublikowano 9 lipca Opublikowano 9 lipca Może data wyskoczy w Astro jak się przejdzie poziom z Bloodborne'a. Cytuj
YETI 10 980 Opublikowano 10 lipca Opublikowano 10 lipca W dniu 3.07.2024 o 20:08, Homelander napisał(a): A ja słucham sobie właśnie soundtracku z Astro's Playroom. Coś absolutnie fantastycznego Czyżby wreszcie, po tylu latach i 5 generacjach, Playstation doczekało się własnego Mario? Wierzę w to bardzo! Odkładało się pada, żeby tylko posłuchać muzyki. Cytuj
Szermac 2 699 Opublikowano 12 lipca Opublikowano 12 lipca Ja w ogóle nie wiedziałem, że tam teraz jest dodatkowy lab z takim motywem, zajebiste 2 Cytuj
Square 8 555 Opublikowano 12 lipca Opublikowano 12 lipca No jest, odliczanie trwa. Ciekawe czy będzie jakiś bonus za za wymaksowanie Playroom. Cytuj
MEVEK 3 456 Opublikowano 12 lipca Opublikowano 12 lipca Ja z tegj calej ekscytacji nowa czescia wrocilem dokonczyc wyzwania w rescue mission na VR. No sam miod i juz mnie tak nie mdli jak ostatnio. Czy to ten swiat mnie tak zauroczyl swoim klimatem ? Maksuje wszystko co z Astro zwiazane przed premiera. No inaczej sie nie Cytuj
MEVEK 3 456 Opublikowano 15 lipca Opublikowano 15 lipca Na PPE pisze ze pierwotnie gra miała mieć otwarty świat ale ostatecznie z tego zrezygnowano. Taka wizja nie spodobała sie deweloperowi i zostało po staremu, czyli korytarzyk Chłopaki wiedza co robią. Takie platformery w innej formie to ja nie widzę. Szanuje ich decyzje. Dostaną moja kasę z nawiązką Cytuj
MEVEK 3 456 Opublikowano 15 lipca Opublikowano 15 lipca 4 godziny temu, Square napisał(a): Jakieś źródło tych rewelacji? Przecież napisałem PPE. Było na głównej jeszcze z rana a tu cisza to wrzuciłem komentarz. https://www.ppe.pl/news/346959/astro-bot-mial-byc-znacznie-wiekszy-tworcy-zdradzaja-kulisy-decyzji-ktora-zaskoczy-graczy.html Cytuj
Figuś 21 169 Opublikowano 15 lipca Opublikowano 15 lipca ppe nie jest żadnym wiarygodnym źródłem tylko jebanym gównem robionym dla klików i tłumaczonym w translatorze oryginalny news był na gamesradar o tu https://www.gamesradar.com/games/platformer/astro-bot-almost-went-open-world-but-opted-for-80-planets-instead-because-that-led-to-the-most-control-over-the-games-variety/ Cytuj
MEVEK 3 456 Opublikowano 15 lipca Opublikowano 15 lipca Normalnie bym sie zgodzil ale nie tym razem Cytuj
Figuś 21 169 Opublikowano 16 lipca Opublikowano 16 lipca Cytat Interview with Nicolat Doucet about astro bot: - Since the "creation" of Asobi they went from 25-30 to 65 devs. He said it's a small team compared to other studios with big games but it's the perfect size for them since they still can keep Team Asobi DNA. He added that if they grow even more he wonders if they can keep that DNA, but that for him now it's the perfect size and they have a really good dynamic - They completely overhauled the engine for Astro Bot (the game will be prettier, have more physics, etc. compared to Playroom) - Main game is 12h-15h, they never said to themselves that the game needs to be 20-30h. They wanted a game where the tempo is constant for the whole game, where each level has the same quality rather than just stretching out the game - They would rather reduce the length of the game than give an impression of repetition - For the open world, they didn't make a prototype, it was just a brainstorm amongst themselves - He got asked about a PlayStation themed planet, but he didn't want to answer to avoid overhyping things and to keep some suspense - They have a team named DualSense 2.0 (3-4 people) to create new ideas on how to use dualsense - There are some walls that Astro can touch with his hand, that are smooth at first then become a little rough and then smooth again, with haptic feedback indicating that there is a secret passage behind the rough section - Why there is no VR compatibility: Astro Bot is not a game that can be made hybrid, because as a VR game it will be mediocre. To make a good VR game, it should be like Rescue Mission where everything must be thought of for VR - He was asked if Playstation releases more hardware in the future, will they be added to Astro Bot like the new update Playroom got. He said if new hardware is released, they will be added to Playroom sam wywiad tutaj po francusku https://www.youtube.com/watch?v=2uOjOeJplVI 2 Cytuj
giger_andrus 3 089 Opublikowano 16 lipca Opublikowano 16 lipca Tutaj także ładnie wypunktowane najważniejsze rzeczy dla leniwych. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.