Skocz do zawartości

ASTRO BOT


Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Jak mnie cieszy te 12-15 godzin na przejście gry i brak otwartego świata. Nienawidzę tego trendu z ostatnich lat, gdzie przeliczamy czas gry na złotówki. Zapłaciłem 3 bomby, więc chcę żeby mi gra starczyła na 100 godzin!!!! No właśnie nie. Zapłaciłem 3 bomby, więc chcę się dobrze bawić, może być i 12 godzin. Co mi z tych 100 godzin, jak 80 z nich spędzam na bieganiu za jakimiś zjebanymi znacznikami na mapie albo wykonywaniu beznadziejnych fetch questów robionych na jedno kopyto. Team Asobi wspieram zakupem day one :wub:

  • Plusik 4
  • This 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 1.06.2024 o 18:22, Hal Emmerich napisał(a):

Ja na myśl o tym, że Grześ powróci do robienia wyzwań czasowych i pobije jedyny mój, z wielkim trudem osiągnięty wynik, w którym zdołałem pokonać jego czasówkę:

No hej :lapka: :Aloy_cool1:

W toczeniu i małpie musiałbym teraz wrócić.

Odnośnik do komentarza

Osobiście na open worldy nie narzekam, o ile zachęcają do eksploracji i nie przeciągają gry niepotrzebnymi pierdołami do granic możliwości.
Ogólnie branża to ma jakieś problemy z wyznaczaniem zdrowych granic - tak jak teraz mieliśmy wysyp open worldów z masą powtarzalnych aktywności (AC Valhalla, patrzę na ciebie), które zniechęcają do poznawania świata pod każdym kątem, tak pamiętam, jak jeszcze za czasów X360/PS3 gry - tzw. "AAA" - prześcigały się w umieszczaniu jak najkrótszych kampanii singlowych. Więc mnie też cieszy fakt, że Asobo stara się umieścić grę w odpowiednich ramach według własnego uznania, bez przymuszania się do podążania za obecnymi trendami, tym bardziej, że nie mają na to aktualnie wizji.

Ale jestem również mega ciekawy tego, jak zostanie wykorzystany tym razem DualSense - jak odpalałem grę zaraz po otrzymaniu konsoli, to naprawdę zbierałem szczękę z podłogi, gdy przyszło mi zrozumieć, jaki niesamowity feeling potrafi dać ten pad, o ile ktoś szczegółowo zadbać, żeby za pomocą niego przekazać choćby kawałek wirtualnego świata. Aczkolwiek to jest jakaś masakra, że IMO żadna gra, nawet first-party, nie potrafiła się do tego zbliżyć. To znaczy - okej, jeszcze Returnal mógłbym pochwalić, ale po tym to już będzie długo, długo nic.

Edytowane przez Antihero_
Odnośnik do komentarza

Mi się bardzo podoba wykorzystanie Dual Sense’a w wyścigach np. Wreckfest  i Gran Turismo 7, gdzie fajnie czuć zmianę biegów i bez tego czułbym jakiś brak. Ale fakt, że Astrobot robił to najlepiej. Na kontynuację czekam z wywieszonym jęzorem. Nie dość, że lubię platformówki, to znów będą znajdźki i postaci związane z różnymi grami PlayStation.

Odnośnik do komentarza

Czekam do ostatniej chwili aż u naszego zaprzyjaźnionego partnera forumka się pojawi.

 

Mam nadzieje, że tym razem nie będzie pisać, że gra drewniana i tylko straty mu narobi w sklepie taki tytuł :niki:

 

A później jednak w śline poszło ze Stellarkiem i pewnie wakacje na Bali po udanej premierze :leo: 

  • beka z typa 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...