Sylvan Wielki 4 533 Opublikowano 30 Maja Udostępnij Opublikowano 30 Maja 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 30 Maja Udostępnij Opublikowano 30 Maja Chińskie machanie mieczem odcinek 2756. Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 415 Opublikowano 31 Maja Udostępnij Opublikowano 31 Maja NioH-like z chińczykami, wszystko zależy od tego czy system walki będzie dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza
mugen 1 929 Opublikowano 31 Maja Udostępnij Opublikowano 31 Maja 6 godzin temu, Dr.Czekolada napisał(a): Chińskie machanie mieczem odcinek 2756. Co nie? Mogliby dla urozmaicenia wrzucić murzyna do tych Chin. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
Soban 4 036 Opublikowano 31 Maja Udostępnij Opublikowano 31 Maja Pewnie chłopu chodziło, że każda ta chińska bullshot gra pokazywana na pokazach sony wygląda tak samo jakby klepali je ci sami ludzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jukka Sarasti 347 Opublikowano 31 Maja Udostępnij Opublikowano 31 Maja Jeśli ktoś się zainteresował podczas zapowiedzi, to jest długi gameplay sprzed paru miesięcy: Wygląda okej. Hype żadnego nie mam, ale kiedyś się pewnie sprawdzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 532 Opublikowano 19 Czerwca Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca Gra raczej ma wiele z MMO i wręcz niemal zeldy niż z samych siekanek. Masa opowieści i pobocznych aktywności, jakieś łowienie, zbieranie itd. Są np. choroby, które może złapać postać w różny sposób. Fakt, że świat typu "typowe Chiny" szybko się nasyca ostatnio, ale na tym wydaje się skupione Winds, na chińskim świecie. Podobno jest bardzo ładny i żyjący, z ludźmi i naturą aktywnie wypełniającymi klimat. Bez żartu. Wydaje się też, że gra jest bardzo rozbudowana i specyficzna, jeśli dziennikarze grają cały dzień i mówią, że tylko liznęli gry. Nie w sensie walk, ale właśnie swojej własnej budowy. Kto wie, z niektórych opisów to brzmi, jakby mogła być Yakuzą swojego gatunku. Brzmi o dziwo jak całkiem wyjątkowe przeżycie. "Przemierzyliśmy wiele przez te 12 godzin gameplayu, ale nie tyle była to przygoda, co kręcenie się po okolicy. Rzadko wybieraliśmy punkt i szliśmy do niego. Idziemy raczej z wiatrem, tam gdzie zwróci uwagę ciekawa sytuacja czy ładny widok (a jaki widok w Winds nie jest ładny...). Po tym czasie, nadal nie rozumiemy specjalnie, jak to wszystko działa, tylko że jest tego dużo. Ale to nie zmienia faktu, że byliśmy przez cały ten czas pochłonięci" "W obszernych menusach znajdziesz archiwum do wypełniania zwierzętami, technikami, lekarstwami, wyrobami, itd. Każde odkrycie daje nam jadeit. Tak samo jak robią to szkatuły, zadania itd., przeliczając naszą rosnącą wiedzę o świecie" "Wpadając do pobliskiej świątyni, bierzemy udział w turnieju (tutorial walki), oglądamy tańce koni, szukamy magicznego kota [w grze jest masa kotków], a potem wpadamy do zaskakującej dziury, szukając piłki, którą zgubił chłopiec (...) zastanawiamy się, ile jest takich dziur i co jeszcze kryją podziemia" "Nasza postać wydaje się stworzona do swobodnej eksploracji, z dużym skokiem, powolnym opadem i magnetycznym wspinaniem się na wszelkie powierzchnie" "po walce wdajemy się w debatę, która kończy się grą karcianą, choć nie jesteśmy pewni, jak ona działa. Potem gramy w coś jak szachy, ale też nie jesteśmy pewni, jak dokładnie działa" "prawie każda postać w grze ma imię i jakąś swoją historię. Niemniej, trudno jest czasem nadążyć za napisami" "Grafika jest na razie przed etapem dopracowania w kwestii wydajności i detali, ale widoczki już są efektowne" "Walkę łatwo porównać do Sekiro, ale nie do końca. Można przyjąć więcej ciosów, ale też walka ma mocniejszy rytm, i jedna czy kilka kontr potrafią przesądzić walkę, nawet z bossami" "Przydałoby się poprawić tutoriale, bo obecne niewiele pomagają w tej niejasności. Menusy w tej grze to właściwie przygoda sama w sobie. Czasem po wielu godzinach trafiamy na nieodebrane nagrody, techniki do założenia, możliwości ulepszeń o których nic nie wiedzieliśmy, przedmioty i komponenty zbierające kurz. Nawet nie śmiemy zaczynać takich zaawansowanych tematów jak build postaci, klasy (jak znachor), frakcje i ustawienia co-opa" "Nie wiadomo, jak pogodzą się światy MMO i open worlda. To nadal jest kraina zegarów pokazujących czas do wyzwań co-opowych, rajdów itp., a to błądzenie po siele wydaje się stworzone dla samotnego włóczykija" "Jedno jest pewne, połacie terenu w Winds są cudowne, pełne skarbów dosłownie i w przenośni" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.