Shen 9 695 Opublikowano 7 czerwca Opublikowano 7 czerwca Cytat The First Descendant is a free third-person cooperative action RPG shooter featuring high-quality graphics. Experience the fun of strategic boss fights through 4-player co-op and various unique characters, exciting gunplay, and looting. A variety of equipment is necessary for growth, and you can obtain them through clearing scenario missions within the game or in the World Missions where cooperation is crucial and battles with huge bosses. Sprawdzę, bo gra darmowa, ale developer martwi, grałem w pare ich gier, mocny p2w i szybko rzucalem. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 12 czerwca Opublikowano 12 czerwca Ten launch trailer zaciekawił i dodałem do listy, ale po sprawdzeniu tego gameplayu to tak słabo trochę się zapowiada. Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 3 lipca Autor Opublikowano 3 lipca Jest hit, w niedziele zainstaluje i sprawdze. Cytuj
Fraczek 15 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca "szczela" sie fajnie. Rozwoj postaci prawie 1:1 Warframe. Roznorodnosc broni OK, misje ssaja kule. PS5 w trybie wydajnosci i z frame generator ON - jak nic sie nie dzieje jest spoko. Jak pojawia sie powyzej 5 mobow i do tego inni gracze to zaczyna ostro gubic klatki. Do tego w tym trybie gra jest strasznie rozmazana ale dalej mozna grac. Nie gralem za duzo (8 lvl) ale dam tej produkcji szanse. Model strzelania jest zdecydowanie lepszy niz w Warframie a headshoty wchodza az milo. Wieczorem zassam na PC i zobacze jak tam to dziala. Acha, cross play jest wiec za to tez maja plusa. 1 Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca (edytowane) Fajna gra. Zainstalowałem z ciekawości bo kiedyś widziałem trailer i podobał mi się seting SyFy tej gry. I tak nie wiadomo dlaczego ale wciaglo mnie na maxa. Pewnie w końcu dobije do momentu gdze zacznie się ostry grind bo to f2p i taka konstrukcja takich gier by zarobić na mikro transakcjach. Wtedy gra poleci z dysku. Graficznie wygląda pięknie bo to nowy Unreal engin. Gram na PC i działa super płynnie w 60fps więc narzekać nie mogę. No i plus bo to "chińskie bajki" więc nie ma zachodniego szamba politycznej poprawności więc kobiety nie wyglądają jak transy tylko supermodelki Edytowane 4 lipca przez GwynBleidd_79 Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 24 lipca Opublikowano 24 lipca Skończyłem fabułę, która jest jednym wielkim tutorialem. Wzorem Destiny na początku leci miliard broni i shardów, które od razu są mielone bo zaraz wpadają lepsze. Strzelanie jest całkiem dobre, postacie do odblokowania też spoko. Duża liczba materiałów potrzebnych do tworzenia, ulepszeń itd może na początku odstraszyć ale z czasem jest coraz lepiej. Dopiero teraz, po 20+ godzinach, odblokowałem hard, lepsze dropy i będę budował mocną postać i giwery, zobaczymy jak się ma teamowa walka z trudnymi przeciwnikami. Cytuj
suteq 203 Opublikowano 24 lipca Opublikowano 24 lipca A ja się znudziłem. Zrobiłem 3 regiony i już przy trzecim się męczyłem. Strzelanie jest całkiem ok ale do najlepszych z tego gatunku brakuje (a imo to ważne w darmówkach) ale wszystko dookoła wygląda tak samo a misje są sztampowe do bólu. Ja rozumiem że to darmówka i gra usługa ale kuuurde, mogli się wykazać większą kreatywnością bo jak na razie to jedyna kreatywna rzecz w tej grze to bossowie. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 24 lipca Opublikowano 24 lipca Mówią, że warto się "przemęczyć' przez te regiony bo gra zaczyna się po nich. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca Wkręciłem się mocno, zaraz stuknie 50 godzin. Robię mocne pukawki na engame, postać główną oraz rozwijam dwie dodatkowe. Ta gra to jedna niekończąca się farma, ale kurde wciąga. Cytuj
Beelzeboss 324 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca Najwieksza beka jest z tego, ze fire rate jest powiązany z fps. Na pc w 120 fps zadaje się wiekszy dmg niz na cumsolach 1 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca To samo było w Borderlandsach, na PS3/X360 były ograniczenia fire rate w porównaniu z PS4/XOne/PC. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca 7 minut temu, Square napisał(a): To samo było w Borderlandsach, na PS3/X360 były ograniczenia fire rate w porównaniu z PS4/XOne/PC. Tak, ale mamy 2024 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca No wiadomo, dziwne podejście, ale czymś to jest spowodowane. W takim REmake2 też nóż działał inaczej w zależności od ilości klatek. Jest więcej takich przypadków. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca 30 minut temu, Beelzeboss napisał(a): Najwieksza beka jest z tego, ze fire rate jest powiązany z fps. Na pc w 120 fps zadaje się wiekszy dmg niz na cumsolach Nie wiedzialem. Jestem zaskoczony ponieważ robiliśmy ze znajomymi testy dps. Walka z kolosem, dwa niemalże identycznie rozwinięte Thunder Cagey, jeden ziom PS5 a drugi PC. No i na końcowym ekranie pokazało, że obaj zadali ok. 25mln obrażeń. Może ta różnica noe jest aż tak istotna, albo trzeba zrobić dokładniejsze testy. Cytuj
Sven Froost 493 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca Calkiem przyjemna gierka, jestem mile zaskoczony ze tyle osob z forum w nia gra Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca No w moim przypadku zadecydowała drużyna znajomych. Gdybym miał w to grać z randomami to szybciutko bym odpuścił. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 29 lipca Opublikowano 29 lipca 3 godziny temu, Beelzeboss napisał(a): Najwieksza beka jest z tego, ze fire rate jest powiązany z fps. Na pc w 120 fps zadaje się wiekszy dmg niz na cumsolach Znajomy właśnie testował. Cytuję. Eksperymenty w labie przeprowadzone. (mierzyłem stoperem jednocześnie wciskając koma i myszkę druga ręką. Rozrzut kilku prób ok 0.1s) Przy frame cap 30 fps 4:24 60 fps - 3:45 95fps - 3:05 Przy fps maks, low detail, bez capa c. 155-160 Cały magazynek 3:25 Różnica marginalna, bo gra ma duże wymagania i mało kto będzie miał więcej niż 60. Ja np tak ustawiłem detale żeby nie spadało poniżej 60, są plansze gdzie jest 90, ale w walce i tak spada. Mierzyłem ile zajmuje mi czasu wyprucie całego magazynka żeby było jazne. Ciekawa sprawa. Sprawdziłem teraz dla pewności, już na 120 jest cap 3:25. I potem się nie zmienia. 95 fps jest szybsze, kilka razy mierzyłem, od 3.0 do 3.10 wyniki. W broniach z dużym magazynkiem pod szybkostrzelność będzie różnica w dps. W broniach gdzie strzelasz pojedynczo, krótkimi seriami bez znaczenia. Także tak o. Cytuj
Beelzeboss 324 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca Ezno i części do Ultimate Lepic w piekarniku. Najgorzej, że pozniej będzie trzeba poczekać aż 36h aż Lepic się ulepi Pozniej wyfarmie kilka catalystow, zeby miec 10 i żegnam sie z gierką do jakiegos dużego content dropu. Yebani skopiowali Warframe prawie 1:1 to i moze niedługo bedzie deska i latanie. Cytuj
Beelzeboss 324 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca Cytat Drop Rate Improvement Plans While all of our drop rate systems are operating fairly in The First Descendant, we do understand that some players are struggling with the vagaries of drop rate. To address this, we're planning to introduce a "guaranteed drop" system where you're guaranteed to get the item you want after repeating the activity a certain number of times. The First Descendant has various missions and Amorphous Materials with chance-dependent rewards. We're considering how we can effectively implement the "guaranteed drop" in such diverse reward systems, and we're working to create a farming structure that players will be happy with. We hope to make improvements before long to provide a more rational and satisfying farming experience. Disposing of Leftover Items Next is an update on items that are piling up in your Consumables. There is currently no way to dispose blueprints for Descendants and weapons that you've already completed, so there are cases where players are getting multiple copies of blueprints they already own during the farming process. We've been listening to the community, who have told us that there needs to be a way to dispose of these unwanted items. While we could consider simply converting them into some Gold or Kuiper, we want to reward you with more value for the time you have put into the game. To resolve this, the Dev Team is planning a system to dismantle leftover items to get byproducts, and a rotating shop system where you can exchange the byproducts for something of value. This will allow the items you obtained to have a greater value in the game. Supporting Build Diversity It's a lot of fun for us to see the variety of builds being posted in the community lately. We love seeing you try so many different builds and are amazed by the unexpected ways you've evolved them. We hope for more builds to exist in The First Descendant, and we want an environment where players are free to experiment with different builds. However, we've found that it is difficult to take advantage of loadouts after assigning socket types, which goes against our goal of experimenting with different builds freely. As a result, the Dev Team is planning to provide an environment where completely different builds can be created by assigning each loadout with different socket types. We hope this will help you experiment with different builds without feeling overwhelmed. Brzmi dobrze jeżeli rzeczywiscie wprowadza takie zmiany w przyszłych sezonach. Oby chciwość nie przysłoniła im oczu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.