Skocz do zawartości

Sid Meier's Civilization VII


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolejna Civka od Sida. Wychodzi na wszystko. Na Switcha też chociaz po cichu liczyłem, że będzie na jego następcę - teraz wychodzi na to, że albo będzie poziom graficzny jak w jedynce albo będzie działac jak gówno. Wczoraj był teaser. Czekam na więcej info i jakiś gameplay.

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Kupiłem 5 cyfrowo, nie zdążyłem ograć, kupiłem 6 cyfrowo, nie zdążyłem ograć a tutaj ląduje 7 :reggie:  Jak coś 4 też mam w pudełku i nie zdążyłem ograć. Za to 1-3 zaliczone na wszystkie strony. 

Do tej gierki trzeba te kilkadziesiąt - kilkaset godzin a ja ostatnio tego nie mam. No nic kupi się 7 i może kiedyś ogram. 

 

Ogólnie to jest niesamowite jak ta seria długo już wychodzi i cały czas trzyma poziom. Szkoda ,że z Heroes nie jest tak samo. 

  • Plusik 1
  • Haha 2
Opublikowano

Zarówno V jak i VI kupiłem po pewnym czasie po premierze ze wszystkimi dodatkami na płycie za równowartość paczki czipsów, więc tutaj pewnie też tak będzie. Nie pamiętam jak było z V, ale goła VI dosyć szybko była rozdawana za darmo w tych całych epic storach czy innych takich. Liczę na większą rewolucję, bo przeskok z V na VI nie był za duży, choć widoczny oczywiście, ale nie tak jak choćby z IV na V. Ale jeśli VII ma wyjść na wszystko, to nie wiem czy znowu się nie przeliczę...

Opublikowano

Będzie klasycznie: obetną mnóstwo rzeczy, dodadzą jakieś pierdoły. Fani będą krzyczeć, że bieda w porównaniu do 6, bezsens i tak dalej. Ale i tak kupią. A wszystkie brakujące rzeczy będą wydane w płatnych dodatkach. No przecież przerabiane jest to od dawien dawna

Opublikowano
4 godziny temu, Homelander napisał(a):

Będzie klasycznie: obetną mnóstwo rzeczy, dodadzą jakieś pierdoły. Fani będą krzyczeć, że bieda w porównaniu do 6, bezsens i tak dalej. Ale i tak kupią. A wszystkie brakujące rzeczy będą wydane w płatnych dodatkach. No przecież przerabiane jest to od dawien dawna

No przecież Civke sie kupuje jak te wszystkie dodatki są już w jakies edycji Anthology czy coś.

Opublikowano

Cywilizacja po prostu powoli wpadła w syndrom kolejnej części i jest tak samo z championship manager, która nic nowego nie wprowadza poza nowymi zawodnikami i składem drużyn. 

Opublikowano

nie no bez przesady, jednak zawsze sie sporo rzeczy zmienia. nawet jesli to nie sa mega nowosci to jednak zmiana systemu gry.

 

czekam oczywiscie z chujem w lapie

Opublikowano

Nie ma co komentować bo taki pokaz jak ten powinien być zabroniony. Zero wiedzy o zmianach, mechanikach, nawet nie wiemy czy design będzie bajkowy wzorem 6 czy bardziej realny 

 

Na razie wyyebane ale jak z każdą civka - tytuł na oku

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wyciekła taka grafika/logo przedstawiająca różne cuda świata i różne ikony prawdopodobnie er (3 większe) i typów zwycięstw (4 mniejsze). Wszystko zaczyna się chronologicznie na jednym końcu litery C od piramid, a kończy na drugim wieżą Eiffla i chyba jakimś drapaczem chmur czy tam wieżą telewizyjną.

 

hero_capsule.jpg

 

No i jutro w końcu pokażą gameplay. 

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Oglądam prezentację i póki co gra wygląda kozacko, ale trochę za bardzo śmierdzi Humankindem. Będzie zmiana cywilizacji przy nowej erze. Niezbyt mnie to jara, ale kto wie, może będzie to można jakoś fajnie wykorzystać. Z ciekawych nowości, to widziałem, że będzie można w końcu pływać statkami po rzekach. To akurat jest super. Widziałem, że są też wodospady i podbijanie dzielnic. Zajebiste są te szczegóły jak boisko do rytualnej gry w piłkę u Majów/Azteków, różne detale na piramidach.

Opublikowano

Koszmar co oni zrobili z tą serią. Zamiast progresu jest regres i kopiowanie beznadziejnych rozwiązań z jeszcze gorszego Humankind. Do kompletu brakuje mi tylko tych miniaturowych map z Civ 6. Gra AAA za pełną cenę a strona na Steamie wygląda jak jakiejś gry mobilnej z nawalonymi mikrotransakcjami. Zostaję przy Stellaris a ta seria może dla mnie nie istnieć od Civ 5 wzwyż.

Opublikowano

Ja tam uwielbiam szóstkę, moja ulubienia. Za to jak wróciłem do piątki po latach to strasznie się odbiłem. Koszmarny styl, irytujący system happiness (niestety tutaj znowu coś gadali o tym, jakby miało być coś podobnego). Niestety UI też szykuje się jakiś taki podobny do piątki. Za to jak wróciłem swego czasu do czwórki po latach, to bawiłem się tak samo dobrze jak na premierę.

 

Akurat samo to rozwiązanie z Humankinda nie jest takie złe, tylko wykonanie tam kulało przez zły balans rozgrywki. Zanim wkręciliśmy się w nową cywilizację, to już następowała następna era i kolejna zmiana i tak w kółko. Myślę, że jak to dobrze zrobią to będzie można to wykorzystać jakoś ciekawie pod kątem strategicznym. Np. zaczynamy z cywilizacją która kładzie nacisk na rozwój, po czym bierzemy kogoś kto kładzie większy nacisk na wojnę i podbój itp. 

 

Kilka osób zostało zaproszonych jakiś czas temu do siedziby Firaxis do ogrania dema (tylko pierwsza era) i od wczoraj mogli powypuszczać swoje filmy na YT. Można dowiedzieć się wiele nowych rzeczy. 

 

Będzie kilka rodzajów osad, nie zbudujesz od razu miasta tylko będzie najpierw osada/miasteczko, która będzie można przekształcić w miasto. Podobno jest limit miast powyżej którego tracisz zadowolenie społeczeństwa, dlatego część miasteczek będzie lepiej sobie zostawić, bo one nie wliczają się do limitu miast, a można coś tam robić w nich. Niestety to mi przypomina ten zjebany system z Civ 5. Nie będzie systemu lojalności miast, czego żałuję bo lubiłem ten system. Chociaż w Civ 6 też nie ma tego w podstawce, dopiero później dodali, więc to też się może zmieniać po jakimś dodatku.

 

Nie będzie można zarządzać mieszkańcami miasta, żeby zwiększyć np. produkcję kosztem rozwoju populacji. Wszystko działa automatycznie. To mi się nie podoba za bardzo. Nie będzie też budowniczych. :( Teraz będziemy wybierać z listy co będzie można budować na polu miasta. Miasto rośnie wraz z populacją miasta, więc jeden nowy obywatel równa się jedno nowe pole do zagospodarowania. Kupcy też będą działać jakoś inaczej.

 

Nowością są dowódcy armii. Zamiast promować jednostki jak w poprzednich częściach, dowódca armii zdobywa doświadczenie i otrzymuje własne drzewko, które wzmacnia inne jednostki wokół niego (na przykład łucznicy mogą uzyskać +1 zasięg). Kolejną nowością jest system kryzysów, które następują pod koniec ery. Kryzysy jak można się domyśleć po nazwie, dają negatywny efekt, np. strata autorytetu u owych dowódców który ma na celu upadek cywilizacji, żeby móc dokonać wybór w nowej erze. Każdy rozpoczyna nowy wiek z nowym drzewkiem technologicznym, nową społecznością itp. Natomiast zostaje na mapie to co zbudowaliśmy. Ale nikt nie widział przejścia w nową erę, więc wiedzą tyle ile im powiedzieli o tym.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...